Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä estänyt raskautumista, miehellä on reuma taas. Eli todennäköisyys oli meitä vastaan mutta ei se aina estä :) hoitamaton kilpirauhanen voi aiheuttaa toki ongelmia siihen.
Mä aloin potea vajaatoiminnan oireita keskimmäisen odotusaikaan ja puoli vuotta kärsin ilman lääkitystä. Raskauduin helposti keskimmäisen ja kuopuksen kohdalla kylläMulla kilpirauhasen vajaatoimintaa eikä estänyt raskautumista, miehellä on reuma taas. Eli todennäköisyys oli meitä vastaan mutta ei se aina estä :) hoitamaton kilpirauhanen voi aiheuttaa toki ongelmia siihen.
Kaikki alle 3,5 on lääkäreiden mielestä normaalia, onko t4v mitattu myös? Mulla oli tsh yli 8 pahimmillaan, eli selkeästi pahentumassa. Olin silloin jo aloittanut lääkitystä kun se nousi vielä. Googlaahan luontaistuotteet jotka auttaisivat kilpirauhasta toimimaan, muistaakseni merilevä ja seleeni olivat sellaisia. Mä en saa syödä lääkityksen kanssa paljon merilevää jodin määrän takia.Juu Mut mul toi yli 2,5 arvo.. Eriäviä mielipiteitä lääkäreillä siitä siis 2,68 oli tsh. Ja reuma miehen puolelta ei niin paha kuin naisella..
Jahas, kiinalaisen lääketieteen mukaan ei sais raskaaks yrittäes syödä happamaa, kuten greippiä, rahkaa, maitohappoja??!! Wtf. Mut sitruunaa sais :bag:
Kaikki alle 3,5 on lääkäreiden mielestä normaalia, onko t4v mitattu myös? Mulla oli tsh yli 8 pahimmillaan, eli selkeästi pahentumassa. Olin silloin jo aloittanut lääkitystä kun se nousi vielä. Googlaahan luontaistuotteet jotka auttaisivat kilpirauhasta toimimaan, muistaakseni merilevä ja seleeni olivat sellaisia. Mä en saa syödä lääkityksen kanssa paljon merilevää jodin määrän takia.
Me ollaan oltu 6v. naimisissa ja 11v. yhdessä. Ja yhä ollaan ihan rakastuneita.
Huh, jotain ihan jumbo ovulaatiota taitaa tehdä tähän kiertoon. Taisin kesällä valitella kun en tunne ovista kuten esikoista yrittäessä. No nyt tuntuu jo ihan kasvukipujakin. Eilen jomotteli jo vähän ja nyt jo ihan selkeästi. Nyt vain pitää yrittää talletella mahdollisuuksien mukaan ja toivoa parasta.
Millasta kasvukivut? Mul ollu pari päivää menkkajomoja ja tänään ovisplus.
No mul on nyt se digi, mihin tulee hymynaama tai pelkkä rinkula. Se on kätevä, kun tökkää tikun siihen ja painelee asioilleJust sellaista jomotusta toispuolisesti tuossa vasemman munasarjan tienoilla. Välillä vähän sellaista kiristystäkin. Kasvukipuja oletettavasti kun ei ovisplussaa vielä ole tullut.
Miten muuten te ovistestaajat teette, jos olette jossain menossa päivän? Julkisten tilojen vessassa ei oikein voi jäädä odottelemaan tikun kuivumista..