Raskaaksi 2019

One step joka herkempi, antaa nyt haaleempaa kuin sofin ovis. Sofi siis jo plus, tosin vasta 10 tai yli min päästä. Mut digi oli nega. Toiv iltapäivällä kunnon plus kerkeis tulee :) mut ihme et digi negaa, jos sen pitäs näyttää 2 hedelmällisintä pvää..

Mikä herkkyys nois one stepeis ja sofis on? Digitestin herkkyys on 40 niin siks voi olla ettei se näytä viel mitään jos liuskat on paljo herkempiä.

Mikä herkkyys nois one stepeis ja sofis on? Digitestin herkkyys on 40 niin siks voi olla ettei se näytä viel mitään jos liuskat on paljo herkempiä.

Aijaa! One step 20 ja sofi 25. Luulin et digi ois helpommin positiivinen, kun sanoo et näyttää kaksi hedelmällisintä päivää. Mut niin, kai vast huome/su irtoo munis.. Mut sehän on hyvä jo ennen sitä talletella.

Aijaa! One step 20 ja sofi 25. Luulin et digi ois helpommin positiivinen, kun sanoo et näyttää kaksi hedelmällisintä päivää. Mut niin, kai vast huome/su irtoo munis.. Mut sehän on hyvä jo ennen sitä talletella.
Aina on hyvä ehtiä.. Ja jos ei ovista saa kii niin joka toinen päivä :)

Mun piti sanoo viel siitä primo öljystä et siinä se vaikutus kestää joillain sen 3 kuukautta. Mä itse esim puristan sen öljyn pallosta ulos ja näin levitän shampoon sekaan ja sama nyt ton ihon kans ku se on niin huonona nyt ollu.
Jännä miten ihan itsestäänselvänä pidetty helokkiöljy täällä on ihan kaikkien tiedossa ja monikaan tuttu oo kuullut siitä Suomessa mitä nyt vauvakuumeilijat.

Mut toi on oikeesti tosi hyvä kaikkeen ja toivon et helppaa myös sun reumaa

Kauppareissun yhteydessä ostin sit jo varulta lisää siteitä ja tamponeja, testit kiersin kaukaa:rolleyes: aika varma oon että menkat alkaa ma/ti.. Ei oo oloja suuntaa taikka toiseen, plääh tylsää

Miullakii iha semmone olo että menkat alkaa, kp 29/28. Toosi turhauttavaa.. tekis mieli testata jo mut mies yrittää jarrutella ja rauhotella.. mitään oireita ei ole vieläkään... pystynköhän sunnuntaihin asti olemaan testaamatta. :happy6

Tänään dpo5 ja ei kyllä oo mitään oloja. Aiemmin ollu maha turvoksissa oviksenki jälkee. Jotenkin valmiiksi jo masentaa. Tuttukin oli nähny unta et ilmoitettiin raskaudesta. Vaikka se gyne sanoi että kaikki on kunnossa tua sisällä niin jotenkin masentaa jos tässäkin menee taas niin pitkään kun esikoisessa.. Noh tulipahan heiluteltua peittoja si ovulaatiosta 5päivää peräkkäin että ei ainakaan jää siitä uupuun. Mieskin jo odottaa kovasti vauvaa mut ei se vaan käy niin että naps vaan, ainakaan mulla :sad001

Täällä kp 23/27, dpo 10. Eilen alko pyyhkiessä jäädä vähän vaaleanpunaista ja eilen miestä kaadettaessa tuli sit vähän enemmän rusehtavaa... Tänäänkin pyyhkiessä jää paperiin, muttei muuten vuoda. Ei oo kyllä menkkajomoja yhtään, mut jotenki pelottaa et ne menkat sieltä tulee kumminkin. Oon tänään ollu tosi väsynyt ja sydän hakkaa hirveesti, sekä hengästyn kun käytän koiraa ulkona. Ekaa kertaa myös rinnat aristaa.

Tsemppiä kaikille kiertoon!

Täällä kp 23/27, dpo 10. Eilen alko pyyhkiessä jäädä vähän vaaleanpunaista ja eilen miestä kaadettaessa tuli sit vähän enemmän rusehtavaa... Tänäänkin pyyhkiessä jää paperiin, muttei muuten vuoda. Ei oo kyllä menkkajomoja yhtään, mut jotenki pelottaa et ne menkat sieltä tulee kumminkin. Oon tänään ollu tosi väsynyt ja sydän hakkaa hirveesti, sekä hengästyn kun käytän koiraa ulkona. Ekaa kertaa myös rinnat aristaa.

Tsemppiä kaikille kiertoon!
Toi kuulostaa alkuraskauden oireita. Mul oli toi et hengästy ku käytti koiran ja käveli rappuset. Jospa oliski raskaus, ainaki kuulostaa hyvältä Mulla sillo viime kesänä kävi niin et tuli kirkasta verta seksin yhteydessä ja luulin et menkat mut plussasin 2 pv myöhemmin

Mun viisaudenhammas lohkesi tänään. Mitä ihmettä? Kiva täällä mennä hammaslääkäriin ku kuullut kauhutarinoita et ne vaan repii pois. No toi ei kyl haittaa et repii kerta se oli noin heikko. Nyt vaan maistuu suussa enemmän metalli ja tosi tyly tunne. Koko ajan pitää viedä kieli sinne.

Kp ei mitään hajua, ilmeisesti ovis on menny tai tulossa ku ottanu selvää tosta tekstistä ku nyt en tiedä et oliko siel nyt corpus luteum vai tarkottiko kystaa... mut ei oo ku jumalaton väsy ja ne ihme limailut loppu nyt. Lämmöt on normit ja alkaa flunssakin poistua.

StellaMom mä kyl sanoin et oli julmettu kipu mut ne vaan totesi et vti aiheuttaa ja ku oli ihan klimpitön vuoto. Ilmeisesti se voi olla niinkin ku menee kesken. En oikein vielä ymmärrä et km. Ja et elämä nyt vaan jatkuu. Toivottavasti sulla harmitonta vuotoa.

Toi kuulostaa alkuraskauden oireita. Mul oli toi et hengästy ku käytti koiran ja käveli rappuset. Jospa oliski raskaus, ainaki kuulostaa hyvältä Mulla sillo viime kesänä kävi niin et tuli kirkasta verta seksin yhteydessä ja luulin et menkat mut plussasin 2 pv myöhemmin

Toivottavasti on, miulla ei kyllä ikinä oo ollu mitään tällästä, että vois hyvin ollakin. Mut en uskalla luottaa siihen, jos tuleekin pettymys ja tippuu taas korkeelta :sad001

Piti selata taaksepäin, et löysin sun viestin kun rupesin miettii et miten siellä kävi! Voi pee ettei vieläkään :sad001
Oliko sulla nyt vähän parempi loppukierto vuodon kanssa?
Kohta on onneksi marraskuu :Heartred

Kiitos, kiva että olen käynyt mielessä:) joo oli parhain kierto tänä vuonna. Yks parin päivän vuotosessio ennen ovista ja yks siinä dpo7-8, nii ja perus ovisvuoto ja seksivuodot:bag: no kyllähän niitä siinä sit olikin:grin mut ekaa kertaa nyt sai lugeilla venytettyä luteliaalin 14 päivään, kun yleensä tulee lugeista läpi siinä dpo10-11. Ens kierrossa ajattelin kokeilla terot. Siinä nyt ei oo mitään, kun mies on siellä Espanjassa, et jos oliski ihan floppi ja vuotaa vaan, ni ihan sama.

Dpo11, kp 27/28-32. Negaa sekä pc että onestep. Yöllä oli kovia vatsakipuja, ei menkkamaisia ja nyt on molemmat rinnat
kipeet.

Mittasin taas huvikseni iltalämmön eilen ja se oli 35.44. Aamulämpö oli noussut 36.60een. Jännää, kun
mulla iltaisin on noin alhainen lämpö.

Takaisin