Raskaaksi 2019

Mulla on dpo9 kait tänään, mulla on onneks loppunut testit kaapista enkä osta lisää ellei menkat oo sit myöhässä ens viikolla.. Ihmettelen edelleen miten mun tissit ei oo kipeet eikä ees arat, selasin flota niin joka ikisessä kierrossa toukokuusta lähtien on kipeytyny n. Viikkoa ennen menkkoja. Mut kaippa se on normaalia että tuokin asia heittelee, pistää vaa ihmetyttää:grin

Mulla on dpo9 kait tänään, mulla on onneks loppunut testit kaapista enkä osta lisää ellei menkat oo sit myöhässä ens viikolla.. Ihmettelen edelleen miten mun tissit ei oo kipeet eikä ees arat, selasin flota niin joka ikisessä kierrossa toukokuusta lähtien on kipeytyny n. Viikkoa ennen menkkoja. Mut kaippa se on normaalia että tuokin asia heittelee, pistää vaa ihmetyttää:grin
No mulla taas ei oo juur ikinä rinnat kipeet, mut nyt on vasen enemmän ja oikea myöskin hieman. Outoa..

Kyl noi pms- ja raskausoireet toisiaan muistuttaa ärsyttävän paljon. Aina, kun ajattelet tärpin käyneen, saapuu
täti :mad: Ja yleensä hetipian sen jälkeen, kun on raskaustestin käyttänyt..

Kyl noi pms- ja raskausoireet toisiaan muistuttaa ärsyttävän paljon. Aina, kun ajattelet tärpin käyneen, saapuu
täti :mad: Ja yleensä hetipian sen jälkeen, kun on raskaustestin käyttänyt..
Sanopa muuta.. Viimeks tais vartin päästä siitä ku tein testin alkaa. Putosin aika korkeelta ja kovaa ku olin taas varmaan päässäni kehittänyt oireita ties mitä, huoh

Sanopa muuta.. Viimeks tais vartin päästä siitä ku tein testin alkaa. Putosin aika korkeelta ja kovaa ku olin taas varmaan päässäni kehittänyt oireita ties mitä, huoh
Sama käynyt monta kertaa..vielä ei alkanut, mut en usko, että kaukana on..Eilan illalla jo pelästyin, kun mittasin huvikseni iltalämmön ja se oli yli puoli astetta alempi kuin aamulla. Ja iltalämmönhän pitäis olla korkeempi, kun aamulämmön. Aamulla taas kuitenki oli taas noussu.

Huhhei mitkä oviskivut ollut, kestänyt monta tuntia, tosin lieventynyt pahimmasta, mutta edelleen tuntuu. Arvasin tämän että tulee joku mega oviskivutkin kun oli niin voimakkaana kaikki ovisoireet :grin

Nyt alkaa sitten piinailu. Yritän mennä/olla ihan rennosti seuraavat 2vk. Tosin, tässä on esikoisen synttärit ja ekat kaverisynttärit. Että "rennosti":grin no on ainaki muuta ajateltavaa :happy:

Täällä tissit on niin kipeet et epäilen et mun prolaktiini on jotenki ihan pain peetä. Välillä ihan ns kramppaa tissei ja koko päivän ollu kipuja alavatsalla. Ärsyttää taas kaikki. Ehkä mä joskus pysyn raskaana

Täällä kp 5, eli vähän Nyytin ja Aidan jäljessä tullaan. :) Monitori käskee testaamaan ylihuomisesta, mutta en kyllä tasan aloita vielä tällä viikolla. Aikaisin ovisplussa ikinä ollut kp 13 ja myöhäisin joskus 22, joten ennen kp 10 ei varmaan mitään järkeä testata. Mietin vaan mikä olisi fiksuin taktiikka, kun käytettävissä on 4 kpl monitoritikkuja ja noin 15 kpl liuskoja. Ensin hedelmällisen jakson alku kiinni monitorilla ja sitten itse oviksen metsästys liuskoilla 2-3 kertaa päivässä, jolloin saisi tietoon enemmän hedelmällisiä päiviä? Vai alkuun liikkeelle liuskoilla ja tikut kehiin vasta kun liuskat tummenee, jolloin saisi huipun varmistettua luotettavammin? :wideyed:
Mä menisin kans liuskoilla ensin.

Mulla taas pelastui viime kierrossa liuska viime hetkellä, kun pissin dippausta varten purkkiin ja pyyhkiessä totesin että turha avata koko testiä. Välillä olen vastaavassa tilanteessa ehtinyt jo avata, niin on sitten mennyt hukkaan.

Joo ei tarvi alkaa testailemaan
tuhruttelu muuttui, veriseksi vuodoksi pari päivää sitten, todella todella niukkaa vuotoa mutta onpa vuotoa kumminkin. Tädin piti tulla vasta about tulevana maanantaina.

kyllä vaan niin v*tuttaa tää kaikki :BangHead

Sama käynyt monta kertaa..vielä ei alkanut, mut en usko, että kaukana on..Eilan illalla jo pelästyin, kun mittasin huvikseni iltalämmön ja se oli yli puoli astetta alempi kuin aamulla. Ja iltalämmönhän pitäis olla korkeempi, kun aamulämmön. Aamulla taas kuitenki oli taas noussu.

Jos johtuisikin tuo lämmön lasku kiinnittymisestä? :angelic:

Pahoittelut kaikille kp1 kohdanneista ja toivottavasti JukkaPalmu ja Helena pääsee pian testaamaan plussan :)

Vitsi et voi innostaa mahd lähestyvä ovis :) no enpä ees saanu kii viime kierros, jospa nyt.. Tuo tummentuminen tosin tuli vissiin vasta yli 10min päästä, mut kuiteski.. Ja tänäänki kipuillu vatsa, mut lähinnä töissä, toiv ei stressin takia..
Tänään uus liukkari käyttöön :angelic: nyt plussat kaikille!!!! Milloha se masis iskee taas :wacky:

Liitteet

• 20190926_210423.jpg
    20190926_210423.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 166
Tsemppiä kaikille:woot:

Vaikka tänää dpo10 ni jotenki niin tylsä vaihe ku ei oo mitään ”oireita” ei menkkojen suuntaan eikä raskauden suuntaan :cool: ois ees jotai minkä takia vois haaveilla, mut ei :joyful:

Tsemppiä kaikille:woot:

Vaikka tänää dpo10 ni jotenki niin tylsä vaihe ku ei oo mitään ”oireita” ei menkkojen suuntaan eikä raskauden suuntaan :cool: ois ees jotai minkä takia vois haaveilla, mut ei :joyful:
No mulla on rinnat arkana ja vatsakipuja ja oon ihan varma, et menkat alkaa..toivois, et ei olis oireita :grin

Mun paras ystävä synnytti ja ihmeen nopeaa ja ilman repeymiä tuli nätti tyttö ulos. Itkin onnesta. Itkin ja vollotin ku olin niin onnellinen. Sitte itkin ku mainoksessa oli raskaustesti mut se oli surusta. Kai nämä hormonit edelleen vaikuttaa. En tiedä mikä on mut yökävely huonovointisen koiran kanssa teki hirmuisen kipeän alamasuu, ihan molemmat munikset kuin puristusraudassa ja nippaa keskelle. Kunnon kouristuksia. Ja kävellä sai kuin pingviini. Ja huomasin et limat on toosi venyvät ja paksut mitä ihmettä. Mun kroppa ei tiedä itsekään mitä tekis

Testihullu täällä terve. Piti sitten tehdä empiirinen testi että onko raskaana ollessa ovistesti plussa ja kyllä tää aika plussalta näyttää :D
Samaa mäkin kokeilin joskus rv 6 :) oli kiva katsoa kuinka räikeä se on!

Ja näistä neuvolatätien ja lääkäreiden kommenteista: he vastaavat todennäköisemmän diagnoosin mukaan. Eli ei ole hätää jos ei ole runsas vuoto tai kipuja kippuralle asti. Mulla tuli eilen hyytymiä ulos (tummaa verta klöntteinä, ei paljon mutta pelästytti) neuvolasta sanottiin että saisin olla luottavaisin mielin ja soittaa takas jos pahenee tai oma olotila muuttuu. No se loppui kyllä jo päivän aikana mutta emmä silti ole varma että kaikki on hyvin. Dopplerilla koitan kuunnella tänään varmaan taas :) nt ultra vasta 2 viikon päästä!

Muokattu viimeksi:
One step joka herkempi, antaa nyt haaleempaa kuin sofin ovis. Sofi siis jo plus, tosin vasta 10 tai yli min päästä. Mut digi oli nega. Toiv iltapäivällä kunnon plus kerkeis tulee :) mut ihme et digi negaa, jos sen pitäs näyttää 2 hedelmällisintä pvää..

Samaa mäkin kokeilin joskus rv 6 :) oli kiva katsoa kuinka räikeä se on!

Ja näistä neuvolatätien ja lääkäreiden kommenteista: he vastaavat todennäköisemmän diagnoosin mukaan. Eli ei ole hätää jos ei ole runsas vuoto tai kipuja kippuralle asti. Mulla tuli eilen hyytymiä ulos (tummaa verta klöntteinä, ei paljon mutta pelästytti) neuvolasta sanottiin että saisin olla luottavaisin mielin ja soittaa takas jos pahenee tai oma olotila muuttuu. No se loppui kyllä jo päivän aikana mutta emmä silti ole varma että kaikki on hyvin. Dopplerilla koitan kuunnella tänään varmaan taas :) nt nttra vasta 2 viikon päästä!

Oivoi, jospa nyt ei olis mitään vakavaa. Doplerilla ei kyllä välttämättä kuulu vielä yhtään mitään, että silleen saattaa kyl aiheuttaa vaan enemmän huolta.

Sympatiaa tädin tavanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Nyt tuntuu kroppa jo omemmalta kuin viime kierrossa. Menkat vaihtui suoraan vetisiin limoihin. Pakko varmaan aloittaa ovistestaus jo huomenna, vaikka onkin ihan hirmu aikaista eikä ovis todennäköisesti ole vielä ensi viikollakaan. Mutta limojen mukaan mennään niin ei vahingossa mene ovis ohi. :)

Oivoi, jospa nyt ei olis mitään vakavaa. Doplerilla ei kyllä välttämättä kuulu vielä yhtään mitään, että silleen saattaa kyl aiheuttaa vaan enemmän huolta.
Joo tiedän että voi olla ettei kuule, mutta luultavasti sain jo kerran äänet kuulumaan. Se oli oman sykkeen alla tuplastinopeammin laukkava ääni. Voihan se olla että omat aivot haluavat kuulla sitä ja kuulen omiani, mutta ihan hauskaa puuhaa kyllä. Yritän nyt ottaa rennosti tämä viikonloppu, flunssakin tuli tässä viikon aikana! Blääh :dead:

Takaisin