Raskaaksi 2019

Ihanaa ku plussia tulee ja ovis plussia myös. Olis fiksuna voinut koettaa tikuttaa ovista nyt mut kovin kyl aiko et menkat tulis 10-15 päivän päästä.. No juu mun luteaalivaihe on kumminkin sen 17

Mut siis oliko sulla ultrassa keskenmennyttä alkiota vai ihan tyhjä kohtu? :(

Mut siis oliko sulla ultrassa keskenmennyttä alkiota vai ihan tyhjä kohtu? :sad001
Ihan tyhjä oli jo supistunutkin eli se verivuoto vei mennessään kaiken joka oli kun oli vti eli hyvin aikaisin. Kuitenkin soitin lääkäriin ja pyydettiin vain rauhoittumaan kun vuoto oli niin "vähäistä" Eihän sen tartte olla ees kovin isoa niin aikasessa vaiheessa... Ja kumminkin testit anto senkin jälkeen plussaa kun hcg viel oli. Nyt tyhjää täynnä. Ainut et hän sanoi et on ollu ja on menny. Mistä sen ties en tiedä. Ehkä tolla mustalla pallukalla on jotaki tekemistä asian kanssa. Noh, saanpa ens kerralla kysyä jos tuollainen vielä näkyy . Limakalvokin oli hyvin ohut eli olin "raskaana" vaikka se oli jo tyhennyt. Jotenkin tuntuu nololta, ei mulla juuri oireita ollut mut tuntuu niin tyhmälle etten tajunnut huolestua siitä vuodosta. Lääkäri myös sanoi että olen voinut sotkea km krampit kun oli se vti. Ja oli mulla kramppeja pitkäänkin mutta ei sellasia ku sillon ku oli pidemmällä vaikka ne sanoo et kyl sen kivun pitäisi tuntea.

Usko on kylläkin kova et munkin vuoro koittaa.

Ja kun olin siellä munasarjajutussa niin siellä oli paksuuntunut limis et toivoin että kyl jotaki on. No joo, kohti uusia pettymyksiä. Lääkäri pyysi tikuttamaan ovulaation ja sitte käymään kontrollissa. Kysyin irrotuspiikistä, ei tuuminut oikein mitään kun nyt on se ärsyttävä tilanne että kun luomusti tullu raskaaksi niin ei sit hoitoihin heti mennä. Pyysi ottamaan rennosti ja sanoi että vuoto on odotettavissa. Kai se sit jotain näki,ei oo nimittäin aiemmin osannut mun kuukautisia ennustaa, sanonut vain et jossaki vaiheessa. Eli vissiin ollu keltis siel tai jotain. Luin kumminkin tekstit ja ei nestettä ei mitään. Tyhjä olo.

Ja kun olin siellä munasarjajutussa niin siellä oli paksuuntunut limis et toivoin että kyl jotaki on. No joo, kohti uusia pettymyksiä. Lääkäri pyysi tikuttamaan ovulaation ja sitte käymään kontrollissa. Kysyin irrotuspiikistä, ei tuuminut oikein mitään kun nyt on se ärsyttävä tilanne että kun luomusti tullu raskaaksi niin ei sit hoitoihin heti mennä. Pyysi ottamaan rennosti ja sanoi että vuoto on odotettavissa. Kai se sit jotain näki,ei oo nimittäin aiemmin osannut mun kuukautisia ennustaa, sanonut vain et jossaki vaiheessa. Eli vissiin ollu keltis siel tai jotain. Luin kumminkin tekstit ja ei nestettä ei mitään. Tyhjä olo.

Arrrgh siis miksi nää aina sanoo et "ota rennosti jne"! Niinkun miten muka?? etenkään tuollaisessa tilanteessa kuin sulla Jesbe:arghh:

Arrrgh siis miksi nää aina sanoo et "ota rennosti jne"! Niinkun miten muka?? etenkään tuollaisessa tilanteessa kuin sulla Jesbe:arghh:
Jep. Otapa vaan iisisti. Mut just älysin et siellä tosiaan oli keltarauhanen et progesteroni näyttäisi toimivan. Lukee ihan selvästi noissa lapuissa. Hitto ku keskityin niin paljon tohon itse kohtuun etten älynnyt kattoo muuta.. Noh, ilmeisesti se karsea kipuilu (repivä vkloppuna) oli ovis. Enpä laske kauheasti kyllä minkään raskautumisen varaan ku limis on mitä on. Mut olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä kun luultiin muuta. En nyt hetkeen mieti tätä vaan keskityn tutkimuksiin ja töihin. Vauvakuume kova mutta on tässä muutakin kuin se... Vaikka olin niin varma et nyt on mun vuoro. Blääh. En osaa rentoutua. Tuskin monikaan meistä oikeasti pystyy vaan jättämään sen haaveen vaan takanurkkaan ja rentoutumaan

Nyt oletettu dpo10, mulla normi pc kaapissa, onkohan mitään mieltä tehdä? :hilarious::hilarious:
Mä tein dpo11 pc ja näin siinä selkeän haalean haamun, mutta kameraan sitä en saanut. En tiedä olisiko vielä dpo10 ollut siis nega. Dpo10 sain apteekin ultraan taas semmosen viivan et mieskin näki sen heti.

Jep. Otapa vaan iisisti. Mut just älysin et siellä tosiaan oli keltarauhanen et progesteroni näyttäisi toimivan. Lukee ihan selvästi noissa lapuissa. Hitto ku keskityin niin paljon tohon itse kohtuun etten älynnyt kattoo muuta.. Noh, ilmeisesti se karsea kipuilu (repivä vkloppuna) oli ovis. Enpä laske kauheasti kyllä minkään raskautumisen varaan ku limis on mitä on. Mut olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä kun luultiin muuta. En nyt hetkeen mieti tätä vaan keskityn tutkimuksiin ja töihin. Vauvakuume kova mutta on tässä muutakin kuin se... Vaikka olin niin varma et nyt on mun vuoro. Blääh. En osaa rentoutua. Tuskin monikaan meistä oikeasti pystyy vaan jättämään sen haaveen vaan takanurkkaan ja rentoutumaan

Muistinko oikein että sulla oli erokin miehestä ensin ja nyt keskenmeno? :( ikävä juttu :(
vai yritättekö te sit vielä sen miehen kans silti lasta? Anteeksi jos liian henkilökohtainen kysymys.

Oon täs vähän sivusta seuraaja ollut foorumilla.

Kp2, plääh

Kierto oli 34 päivää, kaksi päivää lyhyempi kuin viime kierto, mutta pidempi kuin kierrot yleensä, max. 31 päivää, yleensä 25-29, nyt luget ollu ensimmäistä kertaa käytössä toista kiertoa peräkkäin

Huono olo ja paha mieli

Samaa täällä, kp2. Mulla on luget ollu neljä kiertoa nyt putkeen. Viimeksi tulpa-annoksella. Kierto oli 35 päivää. Mieli mustaa näissä asioissa.

Ja nyt siis kp26/28-32. Et ei kai mikään ihme, jos vielä negaa näyttää. Herkkää en halunnut vielä tuhlata.
Mulla tosiaan aiemmissa raskauksissa näkynyt hailakka viiva dpo15-17, et sikäli en hanskoja vielä
tiskiin heitä.

No ei saatu tiirailtavaa munkaan testeistä :hilarious: heh no oli hauskaa jännittää edes hetki :hilarious: jäädään oottelee et mitä tuleman pitää:happy:

Muistinko oikein että sulla oli erokin miehestä ensin ja nyt keskenmeno? :sad001 ikävä juttu :sad001
vai yritättekö te sit vielä sen miehen kans silti lasta? Anteeksi jos liian henkilökohtainen kysymys.

Oon täs vähän sivusta seuraaja ollut foorumilla.
Erottiin ja lähestymiskiellon sain kun mies oli väkivaltainen. Kesken meni (taas) eli tehtailen vaan km tai tm kemiallinen yms... Noh, nyt oon tavannut uuden miehen jonka kanssa ollut kivaa mut ajankohtaista ei ole ollut lapsi keskustelu kun niin vähän aikaa oltu. Hän tiesi raskaudestani. Joka tapauksessa ei nyt ihan aktiivinen yritys mut tulee jos on tullakseen. Olen paljon miettinyt myös yh äiteyttä joten toivottavasti jompi kumpi onnistuu. Siis jos kävisi ettei ole kumppania joka lasta toivoo yhtä paljon kuin minä niin yksin lähden hoitoihin.

Viivi92 ja Helena80, ei tosiaan oo peli viel menetetty, en usko et muutaku herkillä testeillä saa vielä tuossa vaiheessa näkyviin kovinkaan helposti. Jään odottelee innolla teidän seuraavia testejä (eli koska testaatte taas?:rolleyes:). Kesäkuisissa on vielä hyvin tilaa :smiley-bounce013

Viivi92 ja Helena80, ei tosiaan oo peli viel menetetty, en usko et muutaku herkillä testeillä saa vielä tuossa vaiheessa näkyviin kovinkaan helposti. Jään odottelee innolla teidän seuraavia testejä (eli koska testaatte taas?:rolleyes:). Kesäkuisissa on vielä hyvin tilaa :smiley-bounce013

Nooh vannomatta paras, piti testata sunnuntaina aikasintaan, mutta kuinkas kävikään :hilarious: eli sillon kait seuraavaks :woot:

Mä varmaan testaan huomenna ja lauantaina ja ... :hilarious:

Nooh vannomatta paras, piti testata sunnuntaina aikasintaan, mutta kuinkas kävikään :hilarious: eli sillon kait seuraavaks :woot:

Itellä ovulaatiota seuraa vaan Flo, joten varmuutta oviksesta ei oo, joten tässä saattaa käydä kuinka vaan :rolleyes: tosin flo ollut usein ainakin hyvin lähellä totuutta, mitä oireisiin tulee:)

Takaisin