Raskaaksi 2019

Helena80, Viivi92 ja Sinpura, me ollaan kaikki kiertokamuja! :happy: Koska te aiotte testailla? Mä aion oottaa sunnuntaihin... Sillon olis sopivasti lasten pyhäpäivä. En oo taikauskoinen tai muukaan uskoinen, mut olishan siinä tietty hyvä viba. :rolleyes:

Yritän malttaa viikonloppuun entiedä miten onnistun t. himotestaaja :wacky:
jos joskus lauantaina tai sunnuntaina testaisi,
vaikka toivo on taas kadoksissa.
Joku lenssu tässä päällä veto poissa, kylmä ja ajoittain kuumeinen olo.

Noniin elikkäs hyviä testituloksia sitten kaikilta kiertokamuilta viikonloppuna :happy093

Dpo14, tänään jo perus vaaleanpunaista lugejen läpi, että huomenna varmasti jo ihan kp1. Mutta sen mä tiesinkin, kun onnistunut ja epäonnistunutkin raskaus on tässä kohtaa jo oireilleet. Vatuttaa silti. Mutta pitää yrittää olla onnellinen siitä, että kierto oli jo aika lähellä mun normaalia.

Jään seurailemaan, seuraava yritys on marraskuussa ja sillon saadaan myös se odotettu hoitolähete.

Plussapuhuria muille:smiley-bounce016

Kp 14 eikä plussaa ovistestissä, mutta kovat on ovismaiset kivut ym. Oireet. Mulla on nykyään "pikaovikset" ovisplussa ja ovis hyvin lähekkäin.

Onko muilla ennen ovulaatiota veristä vuotoa liman seossa?
Mulla on melkein aina, tällä kertaa eilen ja tänää, yleensä vaan päivä ennen ovulaatiota.

Kp 14 eikä plussaa ovistestissä, mutta kovat on ovismaiset kivut ym. Oireet. Mulla on nykyään "pikaovikset" ovisplussa ja ovis hyvin lähekkäin.

Onko muilla ennen ovulaatiota veristä vuotoa liman seossa?
Mulla on melkein aina, tällä kertaa eilen ja tänää, yleensä vaan päivä ennen ovulaatiota.
Minulla oli, kummassakin plussakierrossa ja yhdistin sen suoraan greippimehuun. Kummallakin kerralla vedin mehua kp1-kp9/10 ja kp9 tuli verta ja tässä vikassa kierrossa tuli kahtena päivänä. Tosin ovulaatio myöhästyi pari viikkoa mut se varmaan oli kesknemnon syytä. :)

Nyt on jo vähän oireita. Turvonnut olo ja nipistelee vatsaa. Varasin neuvolan, 8.10 olis jo. Saan myös lähetteen varhaisultraan jo koska kestosta ei ole tietoa :)

Miksi ei oo tietoa kestosta, tulitko km:n jälkeen raskaaksi? Anteeksi, olet varmaan kertonut täällä siitä, mutta en nyt muista. :angelic:

Hei täällä on toinen joja alkuraskauden ja oikeestaan puoliväliin asti elin pelkillä hedelmillä ja kaikella raikkaalla :hilarious: nyt on kyllä lähtenyt paino nousemaan mutta olihan se tiedossa että niin tekee :hilarious:
Onkohan poika- vai tyttöraskauksissa hedelmähimot :dummy::dummy1:?? Onko sulla jo selvillä? Mä vasta rv 11.
Nyt on jo vähän oireita. Turvonnut olo ja nipistelee vatsaa. Varasin neuvolan, 8.10 olis jo. Saan myös lähetteen varhaisultraan jo koska kestosta ei ole tietoa :)
Ihanaa jos noin nopeasti km jälkeen sait plussa. Itse jouduin odottaa 9kk, se pitkä odotus sai myös epäilemään ettei tämä neito ovuloi aina. Tulehan kertomaan miten menee!

Minulla oli, kummassakin plussakierrossa ja yhdistin sen suoraan greippimehuun. Kummallakin kerralla vedin mehua kp1-kp9/10 ja kp9 tuli verta ja tässä vikassa kierrossa tuli kahtena päivänä. Tosin ovulaatio myöhästyi pari viikkoa mut se varmaan oli kesknemnon syytä. :)

Mulla on tullut aina välillä ilman greippiäkin,mut yleensä vaan yhtenä päivänä tullut. Nyt oon kyllä juonut greippimehua kp1-kp12 ajan. Että johtuiskohan siitä, että tullut kahtena päivänä. Aina lukenut siitä että oviksen jälkeen voi tulla vähän veristä vuotoa, mutta mikähän sen verivuodon ennen ovulaatiota aiheuttaa o_O jonkun hormonin nousu ehkä :think005
Mut kiva kuulla ettei estä raskautumista, kävi jo mielessä että se veri jotenkin huuhtoo siittiöitkin veks sen liman mukana jotenkin :grin
Kaikkea sitä miettii :hilarious:

Oviskivut oli nyt päivällä. Ihmeen aikaisin sain ovisplussan. Ikinä en noin tummaa ole saanut edeltävänä päivänä vaan yleensä ovispäivänä. Jospa sieltä joku hyvä munasolu sit irtosi.

Kävin myös siellä seurannassa ja sanoi ottavansa tarvittaessa koepalat.
No otti sitten kolme. Mutta ei näyttänyt siltä silmällä että olisi sitä pahinta. Sen nimittäin näki silloin kun on ollut.
Lääkäri sanoi ettei olisi huolissaan mutta ymmärtää kyllä tilanteeni ja skeptisyyteni. Jos koepalat olis ok, Papa olis ok ja hpv edelleen nega (ollut aina) niin jatkossa vaan normi papaseuranta riittää 6kk päästä taas. Jos taas jossain jotain niin uudet koepalat taas (6kk?) tai tietty jos vaatii leepiä niin se sitten.
Olen kuulemma anatomisesti onnekas, koska kaikista 4 Leepistä huolimatta mulla on kohdunkaulaa paljon jäljellä, ei siis näytä siltä että olis yhtään lyhentynyt. Kuulemma monilla on jo 2. Jälkeen tilanne, että voi olla riski raskaudessa, että syntyy ennenaikaisesti.

Nyt vaan pitäis jaksaa 2-3vkoa odottaa ja samalla toivoa epätoivoisesti plussaa tästä kierrosta o_O

No siinähän oli jo monia hyvän kuuloisia asioita:Heartred nyt vaan toivotaan puhtaita papereita:thumright

Mitäs vitskuja muuten teidän miehet syö? Jos nyt käännetään vielä tämäkin kivi ennen hoitoja.

Miksi ei oo tietoa kestosta, tulitko km:n jälkeen raskaaksi? Anteeksi, olet varmaan kertonut täällä siitä, mutta en nyt muista. :angelic:

Tulin keskenmenon jälkeen raskaaksi, mutta testi näytti positiivista kun menkat oli 1,5 viikkoa myöhässä. Menkkojen mukaan viikot olis 6+ jotain mut todellisuus ei voi olla sitä, koska vasta viikko sitten näytti haaleaa plussaa. Terkka oli sitä mieltä että keskenmenon takia ovulaatio siirtyi eteenpäin reilusti ja siksi halusi ultraan varmistuksen.

Jos viikot heittää kahdella tai kolmella niin menisin nt ultraan liian aikaisin :)

No mä jo hätäpäissäni testasin dpo5 ja 7. Joo, tiedän, aika noloa :hilarious::hilarious: Mut loppuviikosta varmaan uudelleen. Mulla siis kp24, kalenterin mukaan :grin

Ihanaa kun täällä on muitakin aikaiseen testaukseen hurahtaneita, niin ei tarvitse tuntea itseään ihan pöllöksi. :grin Nimim. toinen aikainen testailija ja mielikuvitusviivojen tihrustelija.

Tänään päiväpissasta tuli tälläinen :smiley-bounce013 kyllä sitä joku on vaan takertunut kiinni! Toivottavasti pitää kovaa kiinni! Parin päivän päästä taas uusi testi. Plussatuulia kaikille!

Liitteet

• IMG_20190924_170037~2.jpg
    IMG_20190924_170037~2.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 197
Poistan itseni listasta kun löydän sen. Eipä ollu tarrasukkia ja ne omat fiilikset kyl kerto aika paljon. Nyt ruvetaan tutkimaan syytä noille jatkuville ongelmille

Ihanasti plussia tullut ryhmään! Koskahan oma vuoro mahtaa tulla :shy: Nyt ei oo oloja suuntaan tai toiseen. Ei niinku minkäänlaisia.

Tulin keskenmenon jälkeen raskaaksi, mutta testi näytti positiivista kun menkat oli 1,5 viikkoa myöhässä. Menkkojen mukaan viikot olis 6+ jotain mut todellisuus ei voi olla sitä, koska vasta viikko sitten näytti haaleaa plussaa. Terkka oli sitä mieltä että keskenmenon takia ovulaatio siirtyi eteenpäin reilusti ja siksi halusi ultraan varmistuksen.

Jos viikot heittää kahdella tai kolmella niin menisin nt ultraan liian aikaisin :)

Okei! Jännä juttu. Itsellänikin siis tilanne että nyt on km:n jälkeinen kierto ja ehkä loppuviikosta testailen, jos vielä uskallan.. Kiva että pääset varhaisultraan niin tietää paremmin! :happy7

Vaapukka, onnea! :Heartred

Jesbe, voi ei, paljon voimia! :sad010

Takaisin