Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jesbe, voi ei! Mitä siellä nyt sit näkyi, eikö mitään? Mut vuotoja ei oo ollu? Koska epäilevät et on menny kesken? Mitä ihmettä.. niin väärin
Vaapukalle onnea!
Nipanderi, mies syö ne mitä eteen laitan, mutta ei omatoimisesti kovinkaan usein muista mitään ottaa.
Sinkkiä, foolihappoa, ubikinonia ja monivitskua siis hyvin satunnaisesti.
Täällä kp6 ja tänään tullut enää tuhrua satunnaisesti pyyhkiessä, ei suojille tarvetta. Oon mielissäni et menkat oli pidemmät kuin männä kuukausina, jospa limis alkais olemaan paksumpi pikkuhiljaa.
Jonkun monivitskun vois kyllä hommata sille. Yhdeltä sivulta äkkiseltään lukaisin että ainaki c, d, e, b12, l-argidiini ja sinkki olis sellaisia. Onneksi tuo köriläs on kumminkin ihan kympillä mukana tässä ja ihan yhtä pahoillaan, ettei tää taaskaan käy helposti. Lupasi mennä jostakin espanjan apteekista hankkimaan itselleen. Mehän nähdään siis seuraavan kerran marraskuun alussa. Täs on nyt hyvää aikaa sitten kerätä voimia ja syödä vitamiineja:bag:
Mulla ollu nyt yhden terolut-kuurin jälkeen runsaammat menkat, mutta nyt oli limis kp13 vain viitisen milliä.
Meillä mies syö Food-Grown Fertility ravintolisää. Ja kääk tossa siittiönäyte lapussa kysytään syökö jotain.. Pitäisköhän lopettaa se..
Jesbe uskomatonta.. Voimia Uusi mies.. Tai yksin taisit miettiä et jatkat lapsesta haaveilua..?
Kyllä täällä on terve pieni poika potkimassa mutta netin mukaan taas uumoilis tyttöä ainakin sen opin että oireista ei voi tietää kumpi on ainakaan omalla kohdalla. Ensi viikollahan sullakin on jo ns riskiaika takanapäin, ihanaaOnkohan poika- vai tyttöraskauksissa hedelmähimot ?? Onko sulla jo selvillä? Mä vasta rv 11.
Ihanaa jos noin nopeasti km jälkeen sait plussa. Itse jouduin odottaa 9kk, se pitkä odotus sai myös epäilemään ettei tämä neito ovuloi aina. Tulehan kertomaan miten menee!
Mäkin ostin miehelle pari kk sit ihan perus monivitamiinin, ihan varmuuden vuoksi, ja kun ei syö ihan niin monipuolisesti kuin minä
Mut hitsi ompa teillä nyt pitkä "ero" edessä
Mies on sanonut jo alusta asti että poika sieltä tulee, hänellä on jo yksi poika joten ei kai sitä muuta voi uskoakaan :) salaa ehkä toivoisin tyttöä mutta en usko siihen. Miehen poikasiittiöt ovat nopeampia kai :D no katsotaan mitä sieltä tulee. Kunhan on terve eiks vaan?! Joo vielä hetki niin riskiaika on ohi ja nt ultraan pari viikkoa, sitten näkee onko kaikki hyvin!Kyllä täällä on terve pieni poika potkimassa mutta netin mukaan taas uumoilis tyttöä ainakin sen opin että oireista ei voi tietää kumpi on ainakaan omalla kohdalla. Ensi viikollahan sullakin on jo ns riskiaika takanapäin, ihanaa
Yritän vastata kaikille Eli mulla oli tuhru vuotoa ja isonpaakin ilman hyytymiä vtin jälkeen ja aikaan. Gyne näki että siel jotaki ollu. Nyt myös ihmetys suuri kun kohtu ei ollut mitenkään paksu vaan 6mm. Folleja oikeassa 24 ja vasemmassa 16. Joka tapauksessa sain ihme mitat noille eli en nyt ota selkoa ku siel oli molemmin puolin isot follikkelit (kysyin miten se on mahdollista ja sain vastauksen josta ymmärtänyt mitään) eli vasen tuntui olevan optimistinen puoli ku siel oli 19,1 mm se lopputulos ja volyymi (?) oli 2,jotaki. Pituus tai jokin mitta oli sille 25mm..... Mutta anyway se johtofolli suomennettuna oli 19,1 mm. Toisella puolella oli 17mm. Vasemmalla myös toinen kypsä. Pco naisen elämää. Joku muhkura musta kohta näkyi siellä oudossa paikassa ja siihen sain taas vastauksen mitä en ymmärrä. Taisi olla jännitys ja oletin kuulevani Suomea.
Ja mulla itse asiassa on uusi mies ei olla mitenkään puhuttu että aletaan lasta tekemään nyt heti näin mutta lääkäri sanoi että mun follit tuntui olevan järkevässä järjestyksessä ja jotaki. Pyysi rauhoittumaan ja sanoi että jos kävisi niin että raskaudun ja km tms nii on keinot. Ja olen myös miettinyt yksin tekeväni jos ei muuten.
Miten teille on noi follien mitat annettu?
Ja muutenkin ihmettelen vain että miten hitossa minuu ei kuunneltu kun sanoin että vuodan on kipeää ja jotenki kierto lähti alusta. Tähän sain myös vastauksen ja joudun soittamaan sinne ja sanomaan että olin niin itkussa etten ymmärtänyt.