Raskaaksi 2019

Käyn välillä täällä lukemassa mutta enemmän Raskaaksi 2019-ryhmässä plussanneet ryhmässä ja omas la ryhmässä.

Mä tilasin Ebayn kautta Puolasta apteekista Inofolic nimellä Inofem on siis samaa myo-inositol+foolihappo ja halvemmalla sai. Euroopassa kuulemma samaa kamaa eri nimellä myydään. Kerkesin syyä en muista noin 4-5 kk niin tärppäsi!

Plussaa kaikille:blob6:blob3
 
Käyn välillä täällä lukemassa mutta enemmän Raskaaksi 2019-ryhmässä plussanneet ryhmässä ja omas la ryhmässä.

Mä tilasin Ebayn kautta Puolasta apteekista Inofolic nimellä Inofem on siis samaa myo-inositol+foolihappo ja halvemmalla sai. Euroopassa kuulemma samaa kamaa eri nimellä myydään. Kerkesin syyä en muista noin 4-5 kk niin tärppäsi!

Plussaa kaikille:blob6:blob3

Niinhän se olikin Puola eikä Tanska:) missäs vaiheessa sä jo meet? Onko nt ollut jo? :)

Omaa napaa, kp1 odotellaan. En jaksa riemuita. En todellakaan uskalla testata. Aina kun oon antanut ajatuksselle vallan ni on saanut pettyä. Täytyy kaivaa tästä nyt nää positiiviset. Tämän vuoden puolella ei vielä kertaakaan ole ollut tällainen normaali luteliaali. Lugeista huolimatta vuoto on alkanut puskee läpi viimeistään dpo11. Toki tää on myös eka kierto tupla-annoksella, varmasti vaikuttaa asiaan. Onhan tässäkin kierrossa on ollut pari random parin päivän vuotosessiota, mutta kokonaisuudessaan oon vuotanut tässä kierrossa vähiten koko vuonna. Tää alkaa jo lähentelemään melkeen normaalia. Tästä pitää iloita:)
 
Ai niin ja tässä omanapaillessa vielä unohdin, niin tohon rfsu keskusteluun. Esikoisesta tein sellaisen 4pv menkkojen oletetun alun jälkeen. Oli siis selkeästi kaks viivaa, mut ei todellakaan mitkään leffaviivat, et ei ne myös oo kauheen herkkiä. Toisaalta, silloin ei ollut oviksen ajankohdastakaan hajua.
 
Täällä kp17 ja ainaki joku 5 päivää ollut aika moisia limoja ja nyt paripäivää ovisjomotuksia/vihlontaa. Ja tänään tuli postissa mun pc ovistestit ja kokeilin heti millainen viiva tulis (en oo ennen kokeillut tätä merkkiä) ja Hui Kauheeta selvä plussa tais tulla :woot:

Aikaistikohan se aukiolotutkimus mun ovists:wideyed: täytyy nyt kattoo lähteekö viiva haalistumaan kun en oo ikinä saanu kunnon haalee takaan testiin (joku ehkä muistaa mun epämääräset ovistestit:hilarious:)

Ylempi kuva on noin 1min testin teon jälkeen ja alempi noin 10min teon jälkeen.

Viime testailussa (eri merkkisissä) piti odottaa vähintään 10 et näky edes mitään kunnolla.
 

Liitteet

  • IMG_20190923_201625.jpg
    IMG_20190923_201625.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 131
  • IMG_20190923_201747.jpg
    IMG_20190923_201747.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 139
Taletuksiakin nyt tehty ihan hyvin kun eilen illalla ja lauantai aamulla, eli kahtena päivänä peräkkäin:happy: pitäisköhän vielä tänään kolmas päivä peräkkäin talletella:grin tai sit ehkä kuitenkin huomenna vasta:p
 
Taletuksiakin nyt tehty ihan hyvin kun eilen illalla ja lauantai aamulla, eli kahtena päivänä peräkkäin:happy: pitäisköhän vielä tänään kolmas päivä peräkkäin talletella:grin tai sit ehkä kuitenkin huomenna vasta:p

Oliks sulla ne letrot jo tässä kiekassa? Sekin voi vaikuttaa? Hienot plussat, isot tsempit talletuksiin, jospa nyt:Heartred millainen se aukkarin oli tutkimuksena, tekikö kipeää?
 
Oliks sulla ne letrot jo tässä kiekassa? Sekin voi vaikuttaa? Hienot plussat, isot tsempit talletuksiin, jospa nyt:Heartred millainen se aukkarin oli tutkimuksena, tekikö kipeää?

Ei oo vielä letrot käytössä, ens kierrossa vasta aloitan. :)
Vähän teki kipeet, mut lähinnä oli sellanen pistävä paineen tunne (tosi inhottava tunne), mutta onneksi ei kestänyt kauan. Ja jälkeen tuli paripäivää "menkkakramppeja" ja muutaman päivän veristä tiputteluvuotoa. Nii ja sit paripäivää tuli sitä ilmaa myös ulos niin oli vähän epämiellyttävää:hilarious:

Toivotaan tosiaan et ei tarviskaan alottaa niitä letroja vaan tulisin plussa jo tästä kierrosta:nailbiting:
Ehkä en nyt kuitenkaan liikaa rupee innostumaan vielä:grin
 
Jos dpo pitää paikkansa niin kyllä rfsu:kin näyttäisi jo ihan selkeitä viivoja 99% varmuudella

Jos taas ovis epäselvä ni se on sitten toinen juttu :cat:

Tätä vähän pelkäsinkin. Oviksen ajankohdasta ei toisaalta oo varmuutta. Oireista koitin sen päätellä. Toivottavasti se on ees tullut. Ei auta kuin odottaa ja välillä testailla. :sour:
 
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, plussatuulia piinailijoille ja tarrasukkia plussanneille!

Täällä tehty tänä aamuna nega raskaustesti. Ei siis nyt kp3 enää mitään harhatoiveita kiinnittymisvuodosta, mutta halusin testata toimiiko CB hedelmällisyysmonitoriin päiväykseltään vanhentuneet tikut ja jo vain toimi. Kaapissa 4 kpl 10/2018 ovistikkuja samaan vempeleeseen ja ajattelin pissiä ne pois siinä vaiheessa kun limat ja liuskat näyttää oviksen olevan lähellä. Ensi kiertoon harkitsen sitten uutta pakettia, vaikka sillä rahalla saisikin jo yli sata liuskaa. :shifty:

Ja tämän kierron ravintolisäarsenaali päätetty. Ennen ovista D-vitamiini, mammavitsku, helokkiöljy, greippimehu, vihreä tee ja gelee royale hunaja. Oviksen jälkeen greippimehu ja vihreä tee pois (ilmeisesti lähinnä lisäävät limoja) ja tilalle B6 ja Hormone Balance (pitäisi pidentää luteaalia). Ja viime kierrosta poiketen vedän greippimehun eri aikaan muiden kanssa, koska sillä lienee eniten yhteisvaikutuksia muiden aineiden kanssa. Jos jollain on tietoa että joku noista menee taas ihan väärään aikaan kiertoa, niin olisin kiitollinen vinkistä. :)
 
Gynel käyty. Sanoi et ei tarvi kilpparilääkitystä. Ja että julkisella alkaa keskenmenosta vuosi uudestaan.. Saatan silti kysellä jos pääsis tutkimuksiin edes alkuvuodesta. nyt rennosti loppuvuos.. Ei ne kuulemma hoitoja helpolla alota ellei jo pari vuotta yrittänyt muutenkaan, jos kaikki kunnossa.. Nyt mul oli viel ohut limis ja kolme follii, kaks pienempää, yks joku 14mm..
 
Mulla siis rv7 eli 6+3 jos oikein laskettu. Jos menkoista niin sitte pidemmällä mut ei se ole. Mut kaiken kaikkiaan turhauttaa. Edellinen oli täynnä oireita, nyt naama on liki arpeutunut noista näpyistä joita mulla ei ole aiemmin siis tullu kuin muutama.

Mutta huomenna sitten. Kerron onko elämää, jotenkin pessimistinen olo ja tuntuu ettei siel kumminkaan oo mitään ja sitte turhaan oon miettinyt asioita. Mut kaipa sekin kuuluu asiaan ku jos ei mitenkään oireita oo paitsi nyt on rinnat kipeytyny. Turvonnut maha. Nippaili vkloppuna enää ei juurikaan. Alaselkään on sattunut koko ajan ja edelleen.

Kävin pitkästä aikaa täällä piipahtamassa.. Mut siis asiaan. Mulla oli kesken menneestä leuka täynnä näppyjä ja hirvee jano ja rinnat kipeet. Tää mikä on pysynyt matkassa, ei aiheuttanut mitään noista. Kipu rintoihin tuli vasta paljon myöhemmin. Jäätävä väsymys oli ainut yhdistävä tekijä :happy:. Joten toivoa on.
 
Kävin pitkästä aikaa täällä piipahtamassa.. Mut siis asiaan. Mulla oli kesken menneestä leuka täynnä näppyjä ja hirvee jano ja rinnat kipeet. Tää mikä on pysynyt matkassa, ei aiheuttanut mitään noista. Kipu rintoihin tuli vasta paljon myöhemmin. Jäätävä väsymys oli ainut yhdistävä tekijä :happy:. Joten toivoa on.
Täällä toinen aika oireeton raskaus, jos ei olisi kipuja vatsassa välillä ja väsynyt niin kyllä voisi luulla että ei edes olisi raskaana, mutta varhaisultrassa nähtiin jo pikkunen. Nyt odotellaan nt ultraa. Masu ehkä kasvanut hieman, ainaki turvottaa. Paino on taas pudonnut vähän kun en syö samalla tavalla enää, ja ei aina tee mieli ruokaa edes. Hedelmät ovat mun elixiiri tällä hetkellä!:D
 
Helena80, Viivi92 ja Sinpura, me ollaan kaikki kiertokamuja! :happy: Koska te aiotte testailla? Mä aion oottaa sunnuntaihin... Sillon olis sopivasti lasten pyhäpäivä. En oo taikauskoinen tai muukaan uskoinen, mut olishan siinä tietty hyvä viba. :rolleyes:
 
Täällä toinen aika oireeton raskaus, jos ei olisi kipuja vatsassa välillä ja väsynyt niin kyllä voisi luulla että ei edes olisi raskaana, mutta varhaisultrassa nähtiin jo pikkunen. Nyt odotellaan nt ultraa. Masu ehkä kasvanut hieman, ainaki turvottaa. Paino on taas pudonnut vähän kun en syö samalla tavalla enää, ja ei aina tee mieli ruokaa edes. Hedelmät ovat mun elixiiri tällä hetkellä!:D
Hei täällä on toinen joja alkuraskauden ja oikeestaan puoliväliin asti elin pelkillä hedelmillä ja kaikella raikkaalla :hilarious: nyt on kyllä lähtenyt paino nousemaan mutta olihan se tiedossa että niin tekee :hilarious:
 
Helena80, Viivi92 ja Sinpura, me ollaan kaikki kiertokamuja! :happy: Koska te aiotte testailla? Mä aion oottaa sunnuntaihin... Sillon olis sopivasti lasten pyhäpäivä. En oo taikauskoinen tai muukaan uskoinen, mut olishan siinä tietty hyvä viba. :rolleyes:

Jee kivaa :smiley-bounce013

Mulla vaan yks testi kaapissa ja meinasin testaa aikaisintaan viikonloppuna, varmaan kans sunnuntaina :rolleyes:
 
Helena80, Viivi92 ja Sinpura, me ollaan kaikki kiertokamuja! :happy: Koska te aiotte testailla? Mä aion oottaa sunnuntaihin... Sillon olis sopivasti lasten pyhäpäivä. En oo taikauskoinen tai muukaan uskoinen, mut olishan siinä tietty hyvä viba. :rolleyes:

Onko ollu jotain tuntemuksia? :shy:
 
Onko ollu jotain tuntemuksia? :shy:

Oon mestari kuvittelemaan itselleni tuntemuksia, joten en laita niille paljoakaan painoa. :shy: Mut alavatsassa oli vihlontaa, joka on nyt kyllä loppunut. Ja ollu tosi niukkaa tiputtelua nyt eilisestä, en tiiä mistä se on merkki, kuulemma siitä ei voi päätellä oikein mitään. Mulla on myös todella kylmä, mut toisaalta onhan se lämpötila oikeestikin laskenut. :grin En tiiä. Välillä mulla herää toivo ja välillä oon varma, että en oo raskaana.
 
Oon mestari kuvittelemaan itselleni tuntemuksia, joten en laita niille paljoakaan painoa. :shy: Mut alavatsassa oli vihlontaa, joka on nyt kyllä loppunut. Ja ollu tosi niukkaa tiputtelua nyt eilisestä, en tiiä mistä se on merkki, kuulemma siitä ei voi päätellä oikein mitään. Mulla on myös todella kylmä, mut toisaalta onhan se lämpötila oikeestikin laskenut. :grin En tiiä. Välillä mulla herää toivo ja välillä oon varma, että en oo raskaana.

Mä veikkaan, että nää palstat on täynnä Oscarin arvoisia kuvittelijoita, minä mukaanlukien :hilarious: eli et ole ainoa :hilarious:

Mutta sulla sentäs jotain! Mulla ollu koko kierto ihmeen tasasta, yhtenä päivänä oletetun ovikseen tienoilla vähän ”ovislimaa”. Dpo 4 yksi klimppi ”ovislimaa”, jonka seassa verta. Muutoin kun katon Flo kirjauksia, pelkkää ei vuotoa joka päivälle :wtf: ei nippailua, ei kipuja, ei näppyjä eikä rintojen aristusta... :bored:
 
Helena80, Viivi92 ja Sinpura, me ollaan kaikki kiertokamuja! :happy: Koska te aiotte testailla? Mä aion oottaa sunnuntaihin... Sillon olis sopivasti lasten pyhäpäivä. En oo taikauskoinen tai muukaan uskoinen, mut olishan siinä tietty hyvä viba. :rolleyes:
No mä jo hätäpäissäni testasin dpo5 ja 7. Joo, tiedän, aika noloa :hilarious::hilarious: Mut loppuviikosta varmaan uudelleen. Mulla siis kp24, kalenterin mukaan :grin
 
Takaisin
Top