Raskaaksi 2019

Onko mies syönyt pitkäänkin sitä? Luulen et kantsii vaa laittaa et on syönyt sellasta kun eikös tän päivän siittiöt oo saanu alkunsa/syntyny jo pari kk sitten ja jos nyt lähiaikoina menee antamaan näytteen niin vaikutus (jos sitä on) näkyy tuloksissa.

Syönyt about kuukauden sitä. Aika pieniä määriä kaikenlaisia vitskuja siinä, pitäisi syödä kaks pilleriä päivässä, mutta meillä syö yhtä. Kai tuo luontaistuotteeks luokitellaan..

Lopetan myös ubikinonin, jos en vielä sanonut, luin et siitäki voi tulla ihottumaa. Eli ei välttämättä edes johdu letroista. Mehiläisestä sanottiin et niiltä saa myös clomifemiä jos haluaa kokeilla joskus..

Mun viime gyne käynti oli kirjattu jotenkin että kaunis limis, kolmikerroksinen, 8mm, oikeella 1 16mm johtofolli+5af. Ja vasen pienempi, muutamia pieniä rakkuloita. En sit tiedä mitä toi pienempi meinaa. Ilmaisin sillon kun huolen, että ovuloin joka kierrossa vaan oikealta, mutta sanoi ettei sillä oo mitään väliä. Sitä edellisellä kerralla oli 2kpl 18mm johtofolleja myös oikealla. Oli myös kirjannut, että olo toivoton:bag: varmaan kun veti vähän tunteelliseksi tän paskan 30 päivää putkeen vuotaneen kehon kanssa sillon:facepalm:
Tossa laitoin miten mulla oli merkitty ja myös sain kivan kuvastruktuurin mun folleista joista 2 molemmin puolin jäätävän kokoisia. Onpa kumma että vähän nipistelee ku ne irtoilee jos niiden pituus on 25 ja yli luokkaa... Ilmeisesti luomusti ne voi kasvaa yli sen 22 mm ja irrota myöhemmin. Mut ajankohdasta ei nyt tietoa ja kummastuttaa kovin.

Syönyt about kuukauden sitä. Aika pieniä määriä kaikenlaisia vitskuja siinä, pitäisi syödä kaks pilleriä päivässä, mutta meillä syö yhtä. Kai tuo luontaistuotteeks luokitellaan..

Lopetan myös ubikinonin, jos en vielä sanonut, luin et siitäki voi tulla ihottumaa. Eli ei välttämättä edes johdu letroista. Mehiläisestä sanottiin et niiltä saa myös clomifemiä jos haluaa kokeilla joskus..

Clomifen teki mulle enemmän haittaa ku hyötyä. Tosi moni raskautuu sillä kyllä. Mulla ohentu limis ja nyt vasta palautumassa

Näin olen minäkin ymmärtänyt. Karu todellisuus on että kesken meni. En osaa kuvailla Surya mitenkään mutta voin sanoa että kyllä mä sen vauvan saan. Ja nyt kuitenkin annettiin toivoa että se luomuna voisi tulla ilman esteitä kun follit oli hyvät vaikkakin miljoona ja sitte ku limis tosta parantuu niin kyllä se mun vuoro koittaa. Oon nyt ihmeen rauhallinen ja tyyni. Ehkä se itkupotkuraivari tulee myöhemmin

Näin olen minäkin ymmärtänyt. Karu todellisuus on että kesken meni. En osaa kuvailla Surya mitenkään mutta voin sanoa että kyllä mä sen vauvan saan. Ja nyt kuitenkin annettiin toivoa että se luomuna voisi tulla ilman esteitä kun follit oli hyvät vaikkakin miljoona ja sitte ku limis tosta parantuu niin kyllä se mun vuoro koittaa. Oon nyt ihmeen rauhallinen ja tyyni. Ehkä se itkupotkuraivari tulee myöhemmin

Mäkin uskon että sun vuoro tulee kyllä! :happy:

Ja toivottavasti meidän kaikkien vuoro jossain vaiheessa! :Heartpink

Niinpä, "ero" alkoi viime ke:finger::bag: sen duuniin kuuluu yleensä vähintään pari kertaa vuoteen vähän pidempi ulkomaan keissi. Äkkiä toisaalta nää päivät menee tässä arkea pyöritellessä:happy: joo, pakko se on joka kivi kääntää tämän asian kanssa. Mikäs tilanne teillä meneillään?

No toisaalta voi ajatella positiivisesti et tollaset erot saattaa ns piristää suhdetta kun tulee ikävä toista jne jos ymmärrätte mitä tarkotan:happy:

Meillä toka inssi viime viikolla, nyt dpo5. Ens viikolla myös hoitojensuunnitelukäynti julkiselle kun siirrytään sinne yksityiseltä.

Hän ei kuulemma voinut antaa nyt lapsettomuusdiagnoosia, on liuta kuvia missä on jokainen follikkeli mitattu ja mua kummastuttaa et eka se alkaa noilla johdoilla eli otan tähän nyt ekat 3 joista 2 vasemmalla ja 1 oikealla

11,6 eka lukema jonka jälkeen x (pituus?) 28,3 sit y (leveys?) 11,5 ja z (en ymmärrä) 6,3 ja lopussa yleiskatsaus 15,4 ja volyymi 0.82 ml

Vasemmalla samat:
1: 17,0, x 25,8; y 17,2; z 14,2 ja loppu 19,1mm ja volyymi 2,59 (toi oli seuraavan lisäksi sen oloinen et se vois olla ihan ookoo ku noi lukemat ei toisistaan niin heittele
2: 12,9; x 26,9; y 13,5; z 7,5 ja loppu 15,9mm ja volyymi 1,12

Loput onki ihan turhia. Eli melkoiset follit 6mm limiksellä ja kuitenkin näki et keskeytynyt on. Mutta kohtu supistunut kasaan.

Edit. Ymmärsin että tolla volyymilla ja loppukaysauksella eniten merkitystä.

Tässä nyt on kolme lukemaa, mutta voiko olla että on munasarjojen koko? Follit kun on pyöreitä, niin ei niillä pitäisi olla eri pituutta ja leveyttä. Toivottavasti eivät ainakaan ole kystia :bag:

Multa on kanssa ultrattu 25 millisiä folleja, ei niistä ole koskaan mitään mainittu. Vasta eri nettikeskusteluista ymmärtänyt että alkavat olla vähän turhan isoja.

Vaapukalle onnittelut! :)

Jesbelle pahoittelut:Heartred

Täällä on tänään ollu tosi kovat ovis kivut ja vähän nii kuin kummallakin puolella ku yleensä vaan toisella puolen. :nailbiting:
Iltaa kohden vähän lieventyt kipuilua ja ihan hyvä niin ku pitäis mies vielä tänään saada kellistettyä:grin
Vasenta tissiä on kans vihlonu eilisestä asti kummallisesti, erilailla kun yleensä:joyful:

No toisaalta voi ajatella positiivisesti et tollaset erot saattaa ns piristää suhdetta kun tulee ikävä toista jne jos ymmärrätte mitä tarkotan:happy:

Meillä toka inssi viime viikolla, nyt dpo5. Ens viikolla myös hoitojensuunnitelukäynti julkiselle kun siirrytään sinne yksityiseltä.

Meillä mies on tehnyt vuosi tolkulla töitä missä on enemmän ja vähemmän kotona, nykyään vois sanoa että enemmän:) mulle se sopii hyvin. Meidän elämä ei oo koskaan ollut pelkkää yhdessä pönöttämistä, joten ei oo mulle mikään ongelma, oma elämä pyörii tässä ihan normaalisti oli mies kotona tai ei:)

Sullahan alkaa olla pian jännät paikat:) mikä fiilis jäi inssistä?

Tässä nyt on kolme lukemaa, mutta voiko olla että on munasarjojen koko? Follit kun on pyöreitä, niin ei niillä pitäisi olla eri pituutta ja leveyttä. Toivottavasti eivät ainakaan ole kystia :bag:

Multa on kanssa ultrattu 25 millisiä folleja, ei niistä ole koskaan mitään mainittu. Vasta eri nettikeskusteluista ymmärtänyt että alkavat olla vähän turhan isoja.
Joo kysyin ihan et onko kysta ja sano et ei. Se yks kyllä oli, mut muut ei. Joten en mä ymmärrä miten noi mitat on otettu mut pääasia et 1 semmonen hyvä oli ku jos se volyymijuttu on ykkösen yläpuolella niin tarkoittaa et siel on siis ihan munasolu eikä vaan folli tai kysta. Toi yks vaan kyl on ja sillä oli mittaaki melkoisesti. Gyne ei ollut huolissaan, liki vain sano et hyvältä näyttää niiden osalta että ei minuna panikoisi etteikö sieltä hyvä folli irtoa..

Joo hän nimenomaan tota painotti et jotain muuta on oltava ku lopputulos oli et 19,1 mm folli oli se paras ja joka irtoaakin tässä varmaan kohtapuolin. Ihmettelen kyllä miksei vaan irrottanut niitä niin olis tostaki päässyt, mulla nimittäin kovia kipuja on ja koska ajattelin että raskaana ni en mä oviskivuiks yhdistänyt. Mul on tohon gyneen tosi luottavainen olo kun se kyl osaa selittää ja ymmärsin että se on vähän erilainen kuvaus miksi niitä mitta juttuja oli erejä. Mut se vika siis oli se mikä koko oli. Ja se volyymi oli tärkeä en vaan ihan ymmärrä ku Suomessa sanottiin suoraan et 18 mm tai 10 mm tms...

Joo hän nimenomaan tota painotti et jotain muuta on oltava ku lopputulos oli et 19,1 mm folli oli se paras ja joka irtoaakin tässä varmaan kohtapuolin. Ihmettelen kyllä miksei vaan irrottanut niitä niin olis tostaki päässyt, mulla nimittäin kovia kipuja on ja koska ajattelin että raskaana ni en mä oviskivuiks yhdistänyt. Mul on tohon gyneen tosi luottavainen olo kun se kyl osaa selittää ja ymmärsin että se on vähän erilainen kuvaus miksi niitä mitta juttuja oli erejä. Mut se vika siis oli se mikä koko oli. Ja se volyymi oli tärkeä en vaan ihan ymmärrä ku Suomessa sanottiin suoraan et 18 mm tai 10 mm tms...
Lainaten itseäni niin ne on pyöreät joo ja silti oli kolme eri lukemaa.

Siis vielä tarkennusta, anteeksi spämmit, mutta siis yksi oli kysta. Loput oli pyöreitä ja kivoja. Näin ne ihan semmosena ns karttana ja kohtu kuvattiin 4d ja 3d ja kaikkine hienouksineen et se kyl nostatti fiilistä kun lääkäri oli niin kannustava kaikesta huolimatta ja lupasi et tutkitaan

Pahoittelut Jesbe! <3

Paljon onnea Vaapukka_! Tarrasukkia matkaan :happy:

Itelle ois kyllä tosi vaikeeta, jos mies tekis paljon reissuhommia ulkomailla. Tällä hetkellä tekee kyllä reissuhommaa, mut tulee aina viikonlopuksi kotiin.

Täällä menossa kp 21/27 ja fertility friendin mukaan dpo 8. Tein siis positiivisen ovistestin sunnuntaina ja oli oviskivut, joten oletin et ovis ois voinu olla heti maanantaina, mut Ff mukaan oli tiistaina. Lämmötkin on menny tässä kierrossa eri tavalla, koko viikon ollu kylmä ja lämmöt koholla, tänäkin aamuna 36.90...

Ja sit tää valkovuodon määrä.. Ei miulla aikasemmissa kierrossa oo ollu mitään tällästä, et housut on koko ajan märkänä. o_O

Ootteko miten ottanu Ff sen lämpökäyrän? Voisin sen tänne laittaa, jos saisin sen silleen järkevästi :hilarious:

Takaisin