Raskaaksi 2019

Pitää siis hankkia jotain muita testejä niin saisi selvemmän tuloksen. Nyt ois dpo15 niin luulisi jo näkyvän selvempi viiva. Noita oli paketissa kaksi niin testaan jossain kohtaa toisenkin pois ja hankin sit uusia jos vielä tarvii. Oloja ei ole suuremmin suuntaan taikka toiseen. Kärttyisyyttä on, mutta menkkamaiset kivut katosi. Enemmänkin on taas nippailuja. Ehkä se ovis ei ollutkaan sillon tai mulla on pitkä luteaalivaihe ja vuoto alkaa pian.

Anteeksi pitkä omanapapohdinta. Lapsettomuusjuttuihin en oikein osaa ottaa kantaa, kun yritys on niin alussa. Tsemppiä ja pikaista plussaa kaikille pidempään yrittäneille!
 
Huomenna on lääkäri. Siis rfsu näytti blancoa samaan aikaan kun toiset 2 testiä näytti vahvaa. Että näin ne testit. Mut siis joo jälkeen on tullu ihan leffaviivat mut ei se huolta poista et on vaan tyhjä pussi tms. No, huomenna pitäisi jo jotakin siellä olla tai näkyä jos viikot pitää paikkansa

Mitkä viikot siis nyt?
 
Huomasin että tuo sarjanumeron loppuosa on just se mikä miul näytti just noin ja varmasti livenä enempi näkyy kun muut testit oli selkeät. Onkohan noissa nyt sit joku vika et jos onki nii näkyy haamuna... Ku mul tuli vaan haamu ku muihin oli ihan selvä viiva. En tiedä. Kunhan spekuloin. Toivottavasti vahvistuu ja olis plussa
Höh jos onkin susitestejä. Ei tässä oikein tiedä olisiko toiveikas ton perusteella vai ei.
 
Mulla tänään ehkä dpo7 ja tein pc ja nega oli :rolleyes: en nyt mitään odottanutkaan kun keskeytetyllä menty ja oviksestakaan ei tarkkaa tietoa. Kunhan huvikseni testailin:grin
 
Höh jos onkin susitestejä. Ei tässä oikein tiedä olisiko toiveikas ton perusteella vai ei.

Jos dpo pitää paikkansa niin kyllä rfsu:kin näyttäisi jo ihan selkeitä viivoja 99% varmuudella

Jos taas ovis epäselvä ni se on sitten toinen juttu :cat:
 
Vaikka ei nyt ihan hirmu pitkään oo yritetty yk9 taitaa olla menossa (ja tänään sen gynen pitäs soittaa 10-17) me varmaan kotona mennään sillä tulee jos tulee fiiliksellä ja mä sit purkaan sitä pahaa olo tai onnistumattomuutta teille tai parille kaverille... mä en varmaan haluu miestä "kuormittaa" sillä kun mä en onnistu fiiliksellä, joskus mainitsin että mitäs jos ei onnistuta niin hää totes että onhan meillä hyvä näinkin sit matkustellaan ja nautitaan toisitamme... en nyt lähtis puhumaan hoitoihin menosta ihan vielä vaikkakin se gyne soittaa
Ehkä vähän epäselkeitä ajatuksia

Joko soitti :rolleyes: mul huome kans gyne. Iiks. Kohta teen ovistestin. Kerron jos plus :grin
 
Mä olen tällä kertaa kertonut aika avoimesti yrityksestä kaikille keitä vähänkin kiinnostaa. Ensimmäisistä kerroin muutamalle luottokaverille ja annoin ymmärtää omalle äidille. Plussasta kuuli samat kuin yrityksestäkin ja lisäksi miehen läheisimmät. Tuulimunaraskaudesta jäi sellainen olo, että oli kerrottu plussasta juuri oikeille ihmisille, juuri niille joille oli ihan luontevaa puhua siitä tuulimunastakin. Ei siis käynyt niinkuin joillain ihmisillä, että keskenmenon tai tuulimunan jälkeen ei seuraavasta halua kertoa enää kenellekään. Ei nyt toki somessa ja työpaikoilla huudella mutta kavereille ja muille läheisille on kerrottu.
 
Meillä on kerrottu parille lähimmälle ystävälle. Älytöntä mutta sattu sama ystävä jolle kerroin niin kesäkuussa ja nyt niin molemmilla kerroilla seukki päivänä alkoi tuhruvuoto ja siitä sit Km. En sit tiiä mitä taikauskoa, mutta en meinaa kertoa sille seuraavasta plussasta, jos sellainen suodaan.

Tänään kävin naistenpolilla vielä tarkistuttamassa tilanteen. (Laittoi yksityiseltä lähetteen sinne ja myös Hcg verikoe mittaukseen) Ihan tyhjä oli kohtu ja ei kait näkyny että olis kohdun ulkoinen raskaus. Nyt on siis kaksi ”merkintää” keskenmenosta.

Kyselin sit jostain että onko jotain lääkettä joka voi auttaa esim paksuntaa limakalvoa ja näin ollen ”pitää munasolun kyydissä” niin sanoi että ei ole mitään syytä tms etteikö seuraava raskaus voisi onnistua. Että mitähän se sit vois olla. Mitäs se kannattais? Gelee royalet ajattelin ostaa mutta mihinkäs se greippimehu oli sit avuksi?
 
Mie jouduin puolipakolla kertomaan aiemmasta raskaudesta. Oltiin kavereiden kanssa iltaa viettämässä ja yks kaveri kävi kovaäänisemmin kyselemään miksi en juo. Vihjaili pitkän tovin että no tässä sitä epäillään tietenkin että oot raskaana ym ym. Olisin toki voinut pysyä hiljaa mutta lopulta myönsin sitten asian. Parin viikon päästä sitte kerroin heille keskenmenosta. Pahoittelut tuli, mutta asiasta ei enää sen koommin kyselty, välillä olis ollu kiva kuulla esim ”mitä kuuluu”, mutta ehkä he eivät uskalla ottaa asiaa puheeksi. Mutta ensi kerralla en kyllä aio kertoa niin varhaisessa vaiheessa, ja toivonkin että he oppivat että kaikki ei halua heti asiaa kertoa. Vähän jäi huono maku suuhun, vaikka parhaimpia ystäviä ovat.
 
Meillä on kerrottu parille lähimmälle ystävälle. Älytöntä mutta sattu sama ystävä jolle kerroin niin kesäkuussa ja nyt niin molemmilla kerroilla seukki päivänä alkoi tuhruvuoto ja siitä sit Km. En sit tiiä mitä taikauskoa, mutta en meinaa kertoa sille seuraavasta plussasta, jos sellainen suodaan.

Tänään kävin naistenpolilla vielä tarkistuttamassa tilanteen. (Laittoi yksityiseltä lähetteen sinne ja myös Hcg verikoe mittaukseen) Ihan tyhjä oli kohtu ja ei kait näkyny että olis kohdun ulkoinen raskaus. Nyt on siis kaksi ”merkintää” keskenmenosta.

Kyselin sit jostain että onko jotain lääkettä joka voi auttaa esim paksuntaa limakalvoa ja näin ollen ”pitää munasolun kyydissä” niin sanoi että ei ole mitään syytä tms etteikö seuraava raskaus voisi onnistua. Että mitähän se sit vois olla. Mitäs se kannattais? Gelee royalet ajattelin ostaa mutta mihinkäs se greippimehu oli sit avuksi?
Greippi lisää ns hedelmällistä limaa ja monilla tasaa myös kiertoja. Mulla lähtis ovis aikaistumaan ja luteaali pidentymään, tosin nyt oli ihan ihme kierto. Tietenkään en voi varmaksi sanoa johtuko just greippimehusta, kun en kokeillu ilman. Monilla greippi on ollu avuks raskautumisessa kyllä. Googlaamalla löytyy paljon keskusteluja ja kokemuksia :)
 
Jokohan sitä uskaltaa lopettaa testaamisen?

Pitäiskö vielä koittaa tehä digi et saako isommat viikot. Vitsi mikä paniikki alko nyt... :S
 

Liitteet

  • 1569247171265923046614391522050.jpg
    1569247171265923046614391522050.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 202
Mulla siis rv7 eli 6+3 jos oikein laskettu. Jos menkoista niin sitte pidemmällä mut ei se ole. Mut kaiken kaikkiaan turhauttaa. Edellinen oli täynnä oireita, nyt naama on liki arpeutunut noista näpyistä joita mulla ei ole aiemmin siis tullu kuin muutama.

Mutta huomenna sitten. Kerron onko elämää, jotenkin pessimistinen olo ja tuntuu ettei siel kumminkaan oo mitään ja sitte turhaan oon miettinyt asioita. Mut kaipa sekin kuuluu asiaan ku jos ei mitenkään oireita oo paitsi nyt on rinnat kipeytyny. Turvonnut maha. Nippaili vkloppuna enää ei juurikaan. Alaselkään on sattunut koko ajan ja edelleen.
 
Mulla kans dpo7 ja testit polttelis, mut koitan vielä odottaa :hilarious:

Joo ehkä kannattaa vielä oottaa :wink
Mulla oli oisko ollu dpo4 kun pyyhkiessä paperiin jäi iso ”ovislimamainen klöntti” jossa oli ihan selvästi verta. Sen jälkeen ei ole ollut mitään erityistä. Mikäköhän tuokin oli kun koskaan ei ole moista ollut :blackeye:

Kiva olla kiertokamuja:bookworm::hilarious:
 
Mulla siis rv7 eli 6+3 jos oikein laskettu. Jos menkoista niin sitte pidemmällä mut ei se ole. Mut kaiken kaikkiaan turhauttaa. Edellinen oli täynnä oireita, nyt naama on liki arpeutunut noista näpyistä joita mulla ei ole aiemmin siis tullu kuin muutama.

Mutta huomenna sitten. Kerron onko elämää, jotenkin pessimistinen olo ja tuntuu ettei siel kumminkaan oo mitään ja sitte turhaan oon miettinyt asioita. Mut kaipa sekin kuuluu asiaan ku jos ei mitenkään oireita oo paitsi nyt on rinnat kipeytyny. Turvonnut maha. Nippaili vkloppuna enää ei juurikaan. Alaselkään on sattunut koko ajan ja edelleen.

Jos testit kerta plussaa ni toivoa on:angelic:
 
Joko soitti :rolleyes: mul huome kans gyne. Iiks. Kohta teen ovistestin. Kerron jos plus :grin
Joo soitti, sulle piti tulla kertoo mitä sano, en tiiä oliko vähän turha kun ei vielä se vuosi oo tullu täyteen... mutta kilppariarvo vois olla hedelmällisellä iällä siellä 2.5 hujakoilla ja joo vois kattoa miltä ultralla näyttää mutta kun ei vielä oo sitä vuotta ja toisellakin vuodella raskautuu plääpläääpläääää ja vois käydä kattomassa ne arvot vaikka ens vuoden puolella että mitä ne sanoo jos sitte sitä utraakin kattos

En tiiä oliko tädtä kellekkään mitään apua?!:dontknow
 
Joo soitti, sulle piti tulla kertoo mitä sano, en tiiä oliko vähän turha kun ei vielä se vuosi oo tullu täyteen... mutta kilppariarvo vois olla hedelmällisellä iällä siellä 2.5 hujakoilla ja joo vois kattoa miltä ultralla näyttää mutta kun ei vielä oo sitä vuotta ja toisellakin vuodella raskautuu plääpläääpläääää ja vois käydä kattomassa ne arvot vaikka ens vuoden puolella että mitä ne sanoo jos sitte sitä utraakin kattos

En tiiä oliko tädtä kellekkään mitään apua?!:dontknow

Hmm vai niin :/ no mulla jo vuosi täys. Kerronpa huomenna sit mitä mulle sanottiin :hilarious:
 
Hmm vai niin :/ no mulla jo vuosi täys. Kerronpa huomenna sit mitä mulle sanottiin :hilarious:
Juu kerro vaan!! Mä just autoa ajaessa muistin mitä muuta se sano mutta nyt.... hmmmm.... niin siis tässä vaiheessa mikää ei kuulosta siltä ettäkö olis mitään mikä sulkis pois sen raskauden kun menkat on säännölliset ja mikään ei viittää siihen että ovulaatiota ei tapahdu niin kannattaa jättää tikuttelu vähemmälle ja vaan harrastaa säännöllisesti seksiä (oltiin just melkein kolmeviikoa koko ajan eriaikaa kotona ja toki menkat osu just silloin kun oltiin yhessä kotona) että miten menee noin niikun omasta mirelestä tuo säännöllinen seksi? :wtf:
 
Takaisin
Top