Raskaaksi 2019

Huomenta kaikille! Taittaralla, kuva taitaa sumentua sen verran et haamu häviää, just itse testasin pc ja omiin silmiin tuli hyvin haalea haamu. Mut veikkaan et jos kuvan laittaa tänne häviää sekin vähä mitä kameralla ees sai kuvaan. Mut itelle tuli varmistusta että eilinen ultralla saatu selkeä haamu voisi olla hyvinkin plussalla täs lähipäivinä jos nyt tuli ei herkällä haamulaista. Dpo 11 menossa siis.
 
View attachment 82308
Aamun testaus. Näättekö siinä mitään? Kuva sumeni tänne lisätessä. Ainakin livenä oon näkevinäni siinä haamun. Antaako rfsu paljon turhia haamuja?

Mun silmään ei näy mitään, mutta tosiaan laatu kärsii kun tänne lisää. Itsellä yksi huono kokemus rfsu testistä; testiajalla ihan selkeä ja punertava haamu, joka kuivuttuaan katosi ja oli siis nega. Onko jotain oireita? :cat:
 
Aamua kaikille.
Täällä ois yk vitosen kp5. Menkat on ollu erilaiset kuin aiemmat, vuoto jotenkin erilaista. Niin kestoltaan, kuon koostumukseltaan.
Mut jos jotain positiivista niin vuoto on kestäny pidempään, kuin vielä kertaakaan kierukan poiston jälkeen.
Mullahan on ollu niukkoja parin päivän menkkoja, tai eka puoltoista päivää runsasta vuotoa ja sit hiipunu ihan. Nyt sai vielä eilenkin pitää tavallista sidettä. Jospa ois hyvä juttu.
Kaveri sai tänä aamuna plussan ja oli ihana huomata, et vaikka sitä omaa plussaa kaipaa kovasti, niin toisen puolesta on kyllä niin iloinen että kylmät väreet vaan meni :Heartred
Mulla oli kans edelliset menkat erilaiset kuin ennen. Kunnon vuodon alkaminen kesti pidempään ja oli tosi kivuliaat menkat. Kunnon vuoto kesti vain päivän ja sitten tiputteli muutaman päivän. Kokonaiskesto oli yhtä pitkä. Omituista..
 
Huomenta!

Kp6/23-28 ja mieli on niiiin paljon parempi kuin viime viikolla. Tämä on yk12 ja viimeinen luomukierto ennen tutkimuksia ja hoitoja. Tai oikeastaan siis tässä kierrossa mennään jo sinne lääkäriin mutta oviksen pitäisi olla ennen sitä, joten siinä mielessä ei tämän kierron yrittämiseen sillä ehdi olla vaikutusta. Odottelen ovista ensi viikolle. Toivottavasti tulee ajoissa että saadaan hyödynnettyä, koska miehellä on se simppatesti ja sitä ennen taisi pitää pidättäytyä ja sitten lähtee myös viikonloppureissuun. Pitää tarkasti hyödyntää kaikki ne välit mitkä pystytään.
Hoitojen lähestyessä olen huomannut pelkääväni ettei toista lasta meille enää tule. Siihen on tavallaan yrittänyt sopeutuakin. Mutta eilen tuli jotenkin optimistinen fiilis. Ehkä se auttaa kun tietää että nyt saadaan oikeasti apua asiaan. Eli nyt odottelen ihan hyvillä mielin taas välillä.
 
Aamua kaikille.
Täällä ois yk vitosen kp5. Menkat on ollu erilaiset kuin aiemmat, vuoto jotenkin erilaista. Niin kestoltaan, kuon koostumukseltaan.
Mut jos jotain positiivista niin vuoto on kestäny pidempään, kuin vielä kertaakaan kierukan poiston jälkeen.
Mullahan on ollu niukkoja parin päivän menkkoja, tai eka puoltoista päivää runsasta vuotoa ja sit hiipunu ihan. Nyt sai vielä eilenkin pitää tavallista sidettä. Jospa ois hyvä juttu.
Kaveri sai tänä aamuna plussan ja oli ihana huomata, et vaikka sitä omaa plussaa kaipaa kovasti, niin toisen puolesta on kyllä niin iloinen että kylmät väreet vaan meni :Heartred
Muistan että mäkin olin kierukan poiston jälkeen huolissaan niukoista menkoista, ehkä tottui siihen 5-6pv menkkoihin ja sitten oli 3pv ja tiputtelua ehkä 2pv. Ajattelin itse niin että jos oli niukat vuodot niin kohdun limakalvo ei ollut tarpeeksi paksu jotta hedelmöitynyt munasolu voisi jäädä kiinni. En tiedä olenko ajatellut ihan väärin. Mutta vuoden mentiin niukoilla menkoilla ja kyllä sieltä plussa tuli. Olisi pitänyt olla iloinen vaan ettei vuotanut viikon aina :) Itse olin hyvin iloinen kyllä viime vuoden puolella kun instagramissa tms tuli ilmoituksia ystävien raskaudesta. Mutta samalla mietti että miksi ei ole mun vuoro jo? Mutta eihän me tiedetä kauanko ne ovat yrittäneet, sellaista harvemmin kerrotaan muille.
 
View attachment 82308
Aamun testaus. Näättekö siinä mitään? Kuva sumeni tänne lisätessä. Ainakin livenä oon näkevinäni siinä haamun. Antaako rfsu paljon turhia haamuja?
Mä en kyllä valitettavasti nää mitään tässä. Rfsu taitaa antaa aika paljon turhia viivoja, eikä muutenkaan ole herkimmästä päästä. Kannattaa kokeilla jotain toista testiä, vaikka pc. :)
 
Tuohon Stellamomin juttuun liittyen, varsinkin te jotka olette pitkään yrittäneet/pitkän yrityksen jälkeen plussanneet, oletteko kertoneet siitä? Mulle tää on taas vähän hassu juttu sinänsä, lapsettomuus kuitenkin vaikuttaa elämään tosi kokonaisvaltaisesti, ja silti monet ei halua puhua siitä yhtään kenellekään. En mäkään siis kertonut kuin läheisille ystäville yrityksen aikana, etten ihan jokaiselle naapurille ja kaupankassalle, enkä siis tosiaan edes vanhemmille tai sisaruksille, mutta en olisi kyllä kestänyt olla ihan kokonaan hiljaa.

Plussauksen jälkeen kerroin perheelle tarkemmin vaikeuksista, yleisesti raskaudesta kertoessa sanoin että pitkään jouduttiin odottamaan eikä ihan helpoimman kautta tullut.
 
Tuohon Stellamomin juttuun liittyen, varsinkin te jotka olette pitkään yrittäneet/pitkän yrityksen jälkeen plussanneet, oletteko kertoneet siitä? Mulle tää on taas vähän hassu juttu sinänsä, lapsettomuus kuitenkin vaikuttaa elämään tosi kokonaisvaltaisesti, ja silti monet ei halua puhua siitä yhtään kenellekään. En mäkään siis kertonut kuin läheisille ystäville yrityksen aikana, etten ihan jokaiselle naapurille ja kaupankassalle, enkä siis tosiaan edes vanhemmille tai sisaruksille, mutta en olisi kyllä kestänyt olla ihan kokonaan hiljaa.

Plussauksen jälkeen kerroin perheelle tarkemmin vaikeuksista, yleisesti raskaudesta kertoessa sanoin että pitkään jouduttiin odottamaan eikä ihan helpoimman kautta tullut.

Mulla tietää kaikki tutut, keiden kanssa tulee lapsiasioista ylipäätään puhuttua. En peittele yhtään. Yks työkaveri (sijaisena eli joskus meillä enää) pari vkoa sit sanoi, että millos teille lapsia. Sanoin et no jo vuosi yritetty ja yks keskenmeno. Johan meni hiljaseksi.
 
Mulla tietää kaikki tutut, keiden kanssa tulee lapsiasioista ylipäätään puhuttua. En peittele yhtään. Yks työkaveri (sijaisena eli joskus meillä enää) pari vkoa sit sanoi, että millos teille lapsia. Sanoin et no jo vuosi yritetty ja yks keskenmeno. Johan meni hiljaseksi.

Mä olen myös meidän lapsihaaveista ja vaikeuksista tässä asiassa puhunut ihan avoimesti oikeestaan kaikille ketä vähänkään kiinnostaa ja varmaan vaik ei kiinnostaisikaan :hilarious: jos plussa tulisi, niin olisin varmasti ihan hyshys. Esikkoakaan ei julkikailotettu missään someissa tai muualla, ne tyypit jotka nyt on muutenkin tekemisissä meidän kanssa niin varmasti saisivat tietää kasvotusten.
 
Tuohon Stellamomin juttuun liittyen, varsinkin te jotka olette pitkään yrittäneet/pitkän yrityksen jälkeen plussanneet, oletteko kertoneet siitä? Mulle tää on taas vähän hassu juttu sinänsä, lapsettomuus kuitenkin vaikuttaa elämään tosi kokonaisvaltaisesti, ja silti monet ei halua puhua siitä yhtään kenellekään. En mäkään siis kertonut kuin läheisille ystäville yrityksen aikana, etten ihan jokaiselle naapurille ja kaupankassalle, enkä siis tosiaan edes vanhemmille tai sisaruksille, mutta en olisi kyllä kestänyt olla ihan kokonaan hiljaa.

Plussauksen jälkeen kerroin perheelle tarkemmin vaikeuksista, yleisesti raskaudesta kertoessa sanoin että pitkään jouduttiin odottamaan eikä ihan helpoimman kautta tullut.
Kyllä mä ajattelin että voin kertoa siitä että yritystä on ollut kauemmin, tiedän että äitini ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon myös joten voi olla että saa vähän tukea sieltäkin! Riippuu varmaan että tuleeko kysymyksiä raskautumisesta että miten vapaasti kertoo asiasta mutta perheelle ja ystäville voin kyllä kertoa. Somessa en tarvitse huutaa asiasta kyllä :)
 
Tuohon Stellamomin juttuun liittyen, varsinkin te jotka olette pitkään yrittäneet/pitkän yrityksen jälkeen plussanneet, oletteko kertoneet siitä? Mulle tää on taas vähän hassu juttu sinänsä, lapsettomuus kuitenkin vaikuttaa elämään tosi kokonaisvaltaisesti, ja silti monet ei halua puhua siitä yhtään kenellekään. En mäkään siis kertonut kuin läheisille ystäville yrityksen aikana, etten ihan jokaiselle naapurille ja kaupankassalle, enkä siis tosiaan edes vanhemmille tai sisaruksille, mutta en olisi kyllä kestänyt olla ihan kokonaan hiljaa.

Plussauksen jälkeen kerroin perheelle tarkemmin vaikeuksista, yleisesti raskaudesta kertoessa sanoin että pitkään jouduttiin odottamaan eikä ihan helpoimman kautta tullut.
Me yritettiin esikoista yli vuosi, enkä pitkästä yrityksestä puhunut kuin läheisille ystäville, jollekkin oli kuitenkin pakko puhua, muuten olisi pää alkanut hajoomaan.
 
Tuohon Stellamomin juttuun liittyen, varsinkin te jotka olette pitkään yrittäneet/pitkän yrityksen jälkeen plussanneet, oletteko kertoneet siitä? Mulle tää on taas vähän hassu juttu sinänsä, lapsettomuus kuitenkin vaikuttaa elämään tosi kokonaisvaltaisesti, ja silti monet ei halua puhua siitä yhtään kenellekään. En mäkään siis kertonut kuin läheisille ystäville yrityksen aikana, etten ihan jokaiselle naapurille ja kaupankassalle, enkä siis tosiaan edes vanhemmille tai sisaruksille, mutta en olisi kyllä kestänyt olla ihan kokonaan hiljaa.

Plussauksen jälkeen kerroin perheelle tarkemmin vaikeuksista, yleisesti raskaudesta kertoessa sanoin että pitkään jouduttiin odottamaan eikä ihan helpoimman kautta tullut.

Vastaan silti vaikken ole plussaa saanutkaan. Muutama läheinen tiesi yrityksestä siinä vuoden tienoilla, sitä ennen en oikein kaikille halunnut/osannut kertoa. Kuitenkin pian kun vuosi tuli täyteen, ahdistus lisääntyi niin oli vaikeaa olla tietämättömien läheisten kanssa. Tunsi itsensä ulkopuoliseksi ja ns petolliseksi kun piti oikeastaan valehdella kuulumisia silloin ja paha olo kasvoi kun piti salailla. Noin kk sitten päätin että nyt kerron kaikille. No ei nyt ihan kaikille mutta suurimmalle osalle läheisistä ja on kyllä kannattanut. Niin kevyempi olla jotenkin kun voi olla omaitsensä ja kertoa oikeasti niitä omia kuulumisia. Mun mielestä muutenkin lapsettomuutta pitäisi tuoda enemmän julki ettei se olisi niin vaiettua ja tabu mistä ei uskalleta puhua. Toki ymmärrän että aihe on niin herkkä ettei kaikkien ole helppoa puhua siitä. Kuitenkin avoimuudella lisätään kaikkien tietoisuutta ja siten hienotunteisuutta esim. uteluissa ja kaikenmaailman neuvoissa.

Anteeksi tuli nyt pitkä rimpsu ei-lapsettomuusryhmään:hilarious: mutta halusin silti kertoa:) mulla oli viime viikolla toinen inssi ja nyt dpo4. Tänään tuli myös julkiselle hoitojensuunnitteluaika viikon päähän. Vähän jännittää mitä siellä tuumaavat jatkosta ym. :bag:
 
En ole kertonut kuin pomolle ku oli pakko. En ole äidille enkä muulle kuin isälle kertonut. Minusta kun se plus tuli niin sulkeuduin tyystin.

Twisted: juu, testasin uudestaan ja viiva oli tummempi kuin kontrolli.

Testistä RFSU nyt ne on jotaki ihan v*ttua, testasin hyvän plussan aikana rfsulla eikä kuin viivan paikka. Ensin oli viiva siinäkin mut se vaan katos. Ja sama toisella ja kolmannella. Sit huomasin et nois kaikissa on kontrolli ja vieressä niin olematon vaalea ohut viiva ettei näy. Muilla testeillä on tullu plus joo mut seki et vaikka olis tuulimuna kyseessä niin sekin on plus joten sillä pelottelen itseäni kaikella. Kun ei tosiaan oo oireita. Jotain pientä mutta ei niin paljon vain. Onnetonta. Ensin on oireita hulluna ja ku ne loppuu niin usko itseen loppuu täysin.
 
Vaikka ei nyt ihan hirmu pitkään oo yritetty yk9 taitaa olla menossa (ja tänään sen gynen pitäs soittaa 10-17) me varmaan kotona mennään sillä tulee jos tulee fiiliksellä ja mä sit purkaan sitä pahaa olo tai onnistumattomuutta teille tai parille kaverille... mä en varmaan haluu miestä "kuormittaa" sillä kun mä en onnistu fiiliksellä, joskus mainitsin että mitäs jos ei onnistuta niin hää totes että onhan meillä hyvä näinkin sit matkustellaan ja nautitaan toisitamme... en nyt lähtis puhumaan hoitoihin menosta ihan vielä vaikkakin se gyne soittaa
Ehkä vähän epäselkeitä ajatuksia
 
Ite ku on sen 5 v yrittänyt kaivannut halunnut niin nyt ku ollu vaan km sun muuta niin ei kiinnosta ku teille Viesti tossa kohtaa oli epäselvä
 
Tarkoititko että nyt ei tullut enää viivaa vaiko joskus aiemmin?
Koska sulla on joku lääkäri/gyne?
Huomenna on lääkäri. Siis rfsu näytti blancoa samaan aikaan kun toiset 2 testiä näytti vahvaa. Että näin ne testit. Mut siis joo jälkeen on tullu ihan leffaviivat mut ei se huolta poista et on vaan tyhjä pussi tms. No, huomenna pitäisi jo jotakin siellä olla tai näkyä jos viikot pitää paikkansa
 
View attachment 82308
Aamun testaus. Näättekö siinä mitään? Kuva sumeni tänne lisätessä. Ainakin livenä oon näkevinäni siinä haamun. Antaako rfsu paljon turhia haamuja?
Huomasin että tuo sarjanumeron loppuosa on just se mikä miul näytti just noin ja varmasti livenä enempi näkyy kun muut testit oli selkeät. Onkohan noissa nyt sit joku vika et jos onki nii näkyy haamuna... Ku mul tuli vaan haamu ku muihin oli ihan selvä viiva. En tiedä. Kunhan spekuloin. Toivottavasti vahvistuu ja olis plussa
 
Takaisin
Top