Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä oon vähän sitä mieltä, että kun se lapsen saaminen on vaikeaa se on vaikeaa. Oon täysin terve, en joudu käyttämään lääkkeitä juuri ikinä, normaalipainoinen, en polta, viihteellä 4-6 kertaan vuodessa, silloinkaan harvemmin krapulaan saakka, liikun, syön terveellisesti yms. Tässä sitä ollaan menossa hoitoihin.
Kyllä mä oon vähän sitä mieltä, että kun se lapsen saaminen on vaikeaa se on vaikeaa. Oon täysin terve, en joudu käyttämään lääkkeitä juuri ikinä, normaalipainoinen, en polta, viihteellä 4-6 kertaan vuodessa, silloinkaan harvemmin krapulaan saakka, liikun, syön terveellisesti yms. Tässä sitä ollaan menossa hoitoihin.
Eihän tässä kukaan sanonu et oot typerä? Mä ainakin sanoin et mun mielestä ois liioteltua vältellä koko kiertoa, kun vaikutus vaan hetkellinen. Mun mielipide, mun valinta käyttää pahimpiin menkkakipuihin.No sepä. Itse olin 26-vuotias kun hoitoihin mentiin, hyvin pitkälti samat attribuutit olisin voinut itseeni liittää kuin säkin tuossa. Kyllä mä vaan ne buranat siinä kohtaa jätin syömättä, oli sitten muiden mielestä miten typerää tahansa.
Se tais olla siinä vuoto alko ja näyttäis vahvasti siltä, et kp1 lähti käyntiinHei teille kaikille, oon täällä taustalla seurannu ja jännitelly jo reilu puol vuotta . Ollaan miehen kanssa yritetty kolmatta lasta tässä nyt hetken ajan ja tänään dpo 11 kp25/24-27 tuli tämmönen raskauskeijun herkällä testillä. ite olen näkevinäni siinä viivan, mut taidan omistaa viiva linssit. muoks. kauheen huonoks kuva meni, ni latasin sen tänne viel.. https://aijaa.com/f2scV3 linkki toimii.
Kuinkahan montaa eri odottajaa on ja monta mielipidettä itse ainakin tarvittaessa otin särkylääkkeen koska koin sen tarpeelliseksi. Toki eriasia vetää niitä kuin karkkeja jatkuvasti,mutta eihän tuo panadol ole teholtaan samanmoinen. Mielestäni jokainen tallaa tyylillään ja jokainen vastaa itse omasta kropasta ja omista teoista pahempaa on joutua kuuntelemaan ja kokoajan puolustelemaan itseään, kun varmasti jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Toki katson itse esim tupakointia pahalla jos on jo raskaana, mutta enhän sitä ihmiselle itselleen kerro hän tekee omat ratkaisut ja minä omani :) Luulen että tän tarkoitus on luoda jokaiselle oikeus puhua ja keskustella hyvällä hengellä joten eiköhän kaikki jatketa sitä ja plussatuulia kaikille
Se tais olla siinä vuoto alko ja näyttäis vahvasti siltä, et kp1 lähti käyntiin