Raskaaksi 2019

Keskiviikkona alkanut isompi vuoto tarkotti siis keskenmenoa ja Kp 1 pyörähti käyntiin... Ultrassa käyty ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. V...uttaa, ärsyttää, surettaa ihan kyllä kympillä tai tsiljoonalla. Eiku siis uusia pettymyksiä kohti perkele.
 
Muokattu viimeksi:
Keskiviikkona alkanut isompi vuoto tarkotti siis keskenmenoa ja Kp 1 pyörähti käyntiin... Ultrassa käyty ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. V...uttaa, ärsyttää, surettaa ihan kyllä kympillä tai tsiljoonalla. Eiku siis uusia pettymyksiä kohti perkele.
Surullisia uutisia :sorry: Paljon tsemppiä ja voimia teille!:Heartpink
 
Pakko vähän avautua vaihteeksi... Siis miten ihmeessä tää on tällästä vuoristorataa?? Eilen oli ihan ok päivä mielen puolesta, ovis oli ja meni, hyödynnettiin se, ajatuksina oli että kyllä tää tästä ei stressiä tai lupaa olla huolissaan viel, vasta alle vuosi yritystä takana. Noh, tänään sit heti herätessä hirrrvee ahdistus että ei kuitenkaan taaskaan tuu tärppiä ja liekö tuleeko ikinä.. Siis miksen osaa olla vaan ressaamattaaaaa:banghead: iltavuoroon pitäis vielä mennä, toisaalta ehkä se on hyvä niin sais ajatuksia muualle. Ketä tässä pitää rukoilla että saatais plussat kaikki,tää epätietosuus on tuskaa
 
Keskiviikkona alkanut isompi vuoto tarkotti siis keskenmenoa ja Kp 1 pyörähti käyntiin... Ultrassa käyty ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. V...uttaa, ärsyttää, surettaa ihan kyllä kympillä tai tsiljoonalla. Eiku siis uusia pettymyksiä kohti perkele.

Eikä, voi paska :sad001 tsemppiä ihan hirveesti ja voimia :Heartred
 
Keskiviikkona alkanut isompi vuoto tarkotti siis keskenmenoa ja Kp 1 pyörähti käyntiin... Ultrassa käyty ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. V...uttaa, ärsyttää, surettaa ihan kyllä kympillä tai tsiljoonalla. Eiku siis uusia pettymyksiä kohti perkele.

Voimia :Heartpink
 
Pahoittelut kp1 ja km... Ikäviä uutisia ja iso tsemppi :Heartred

Joku mainitsi jännittyneen olon oviksen aikaan. Joo huomannu et oon säikkyherkkä ja sitte sydän lyö lujaa ja sillon keksii kaiken maailman tauteja. Mut iho, ovis vaan. Kyl oon huomannu ton ihan selkeänä oireena ja myös näön sumentuminen yms.. Pistän hormonien piikkiin. Monesti ovis oireet olleet pahemmat kuin pms
 
Kp 12 tänään, ehkä se ovis on tuloillaan, sen verran oikee puoli hellänä välillä :angelic: Ehkä se tulee aikaisemmin kun viimeksi oli vasta kp 18 ovis plussa. Mitenkä muuten nuo dpo päivät lasketaan? Musta tuntu että kun ovis plussa oli kp18 niin se kuitenkin irtos vasta kp20 o_O
 

Liitteet

  • IMG_20190920_151319.jpg
    IMG_20190920_151319.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 114
Pahoittelut ja voimia Azzeliini. :Heartred

Mulla on nyt ollut alaselkä ja vatsa kipuiluja, mitkä yhdistän lähestyviin menkkoihin. Olen myös ollut kärttyisä. Varmaan siis menkat tulossa lähipäivinä. :sad001 Ostin silti testipaketin kauppareissulla ja suunnitelma maanantaina testaamisesta on yhä voimassa.
 
Kp 12 tänään, ehkä se ovis on tuloillaan, sen verran oikee puoli hellänä välillä :angelic: Ehkä se tulee aikaisemmin kun viimeksi oli vasta kp 18 ovis plussa. Mitenkä muuten nuo dpo päivät lasketaan? Musta tuntu että kun ovis plussa oli kp18 niin se kuitenkin irtos vasta kp20 o_O
Oliko niin että suurimmalla osalla ovis 12h-36h testaamisesta, vai jopa 48h sisällä, hmm, en nyt muista tarkkaan kyllä. Mut hyvin voi olla mahdollisia nuo tuntemuksesi :)
 
Voimia Azaliini! :Heartred

Dimou: Kannattaa soittaa ja kysellä mahdollisuuksia hoitoihin. Jonot on kuitenkin useamman kuukauden mittaisia ja sittenkin kun hoitoihin pääsee niin oletettavasti sinne ivf saakka ei ihan hetkessä päästä koska ensin tutkitaan ja löydöksistä riippuen sitten varmasti kokeillaan mahdollisemmat kevyet hoidot ensin. Se siis on hyvinkin kevättä ennen kuin olette siellä ivf saakka.

Minä olen täällä ollut aikalailla maassa sekä työasioiden että tämän vauvatoiveen kanssa. Osa on varmasti ihan väsymystä. Onneksi mies tulee vihdoin huomenna takaisin kotiin. Se kummasti parantanee fiiliksiä.:love7
 
Keskiviikkona alkanut isompi vuoto tarkotti siis keskenmenoa ja Kp 1 pyörähti käyntiin... Ultrassa käyty ja kohtu tyhjääkin tyhjempi. V...uttaa, ärsyttää, surettaa ihan kyllä kympillä tai tsiljoonalla. Eiku siis uusia pettymyksiä kohti perkele.
Oliko teillä pitkällä?
Mulle keskenmenon jälkeen lohdutettiin et nainen on hedelmällisimmillään keskenmenon jälkeen ja nyt oon heti seuraavasta kierrosta raskaana keskenmenon jälkeen :Heartred

Mulla alko vuoto 4+0 eli ihan menkkojen oletettuna päivänä. Plussa tuli tiistaina. :)

En vaan halua liittyä kesäkuisiin ennen kuin oon ihan pidemmillä viikoilla, en vaan uskalla vielä. Olin huhtikuisissa ja ahdisti saada tykkäyksiä sieltä omista viesteistä joita olin kerennyt kirjoittaa..


Tsempit kaikille kp1 kohdanneille :Heartred

Ja oviksen metsästäjille aktiivista peittojen heilutusta.

Piinailijoille pitkää pinnaa! :Heartred
 
Azzeliinille voimia! :sad001

Oon huono ottaan osaa noihin "hoitokeskusteluihin", kun ei oo ainakaan vielä niistä kokemusta. Tuntuu vaan jotenki epäreilulta, et näin moni haaveilee lapsista ja itekki tiedän pari tyyppiä, joille lapsi/raskaus on siunaantunut vahingossa ihan vaan jo "miehen näkemisestä".

Meillä oli tosiaan eka yrityskierto nyt, odottelen, et pääsisin testailemaan. Oletetun ovulaation aikaan touhuttiin muutamia kertoja ja eilen vielä,kun näytti kuitenkin siltä, että jotain limojen tapasta olis kuitenkin tullu nyt vasta. En siis tikuttanut, ihan limoja ja himoja havainnoimalla menin,tosin suuria himoja ei tähän kiertoon tullut ja limoistakaan en mee varmaks sanomaan. Limojen perusteella oonkin miettiny,et tuliko ovulaatioo ollenkaan. Eilen ja tänään on kuitenkin ollu vähän hassua tuntemusta alavatsalla ja vähän jopa teki pahaa. Tai sitten vaan jotenki kuuntelee kroppaansa vauvakuumehuuruissa herkemmin :D

Kuin aikasin ootte alkanu testaileen ja millä testillä? Mul olis tuolla jemmassa yks rfsun erityisherkkä,lupais 6pvä ennen oletettua menkkojen alkamispäivää tuloksen...eli ens keskiviikko, jos flo mitään tietää. Yleensö se on pitäny paikkansa.
 
Oliko teillä pitkällä?
Mulle keskenmenon jälkeen lohdutettiin et nainen on hedelmällisimmillään keskenmenon jälkeen ja nyt oon heti seuraavasta kierrosta raskaana keskenmenon jälkeen :Heartred

Mulla alko vuoto 4+0 eli ihan menkkojen oletettuna päivänä. Plussa tuli tiistaina. :)

En vaan halua liittyä kesäkuisiin ennen kuin oon ihan pidemmillä viikoilla, en vaan uskalla vielä. Olin huhtikuisissa ja ahdisti saada tykkäyksiä sieltä omista viesteistä joita olin kerennyt kirjoittaa..


Tsempit kaikille kp1 kohdanneille :Heartred

Ja oviksen metsästäjille aktiivista peittojen heilutusta.

Piinailijoille pitkää pinnaa! :Heartred


Tänään ku kävin olis pitäny olla 6+1. Uskon jotenki että ku ti-ke tällä viikolla ku alko kovempi vuoto niin liekkö siihen asti kehittyny tai viime viikkoon ku alko tuhruvuoto. Kätilö jolla kävin niin sano että sitä syytä miksi näin käy niin ei saada oikeastaan koskaan selville. Kun siis ”aikainen keskenmeno”. Laitto vielä lähetteen. Naistenpolille ja verikokokeisiin. Saa toisen merkinnän keskenmenostakin ja kolmannen jälkeen alkavat tutkimaan. Että yritys kyllä kova jotta sais raskauden jatkuun tai sit kolmannen merkinnän...

Kesäkuussa siis oli eka samanlainen aikalailla. Että toukokuun kierrosta tärppi ja nyt elokuu. Kierrosta. Kesä ja heinäkuun kierrot meni vähän heikolla yrityksellä kun eka mies mursi kätensä (hankalaa petipuuhat) ja toisella oltiin lomalla lasten kanssa että vähän hankalaa. Et periaatteessa kahdella perättäisellä ku oikiasti panostettiin niin tärppi tuli. Onnellinen olen siitä että munasolut hedelmöittyy, mutta ku pysyis mukana. Ajattelin kokeilla sit gelee royalea. Kaikki keinot käyttöön! You name it! Kyllä perhana en luovuta❤️
 
Tänään täällä taas toinen ääni kellossa kuin eilen. Eli vähän positiivisella, neutraalilla mielellä. Silti ei mitään oloja nyt et oisin raskaana, vaik tuntemuksia on jossain tuol alavatsalla, niitä olis varmaan kaikissa kierrossa. Ainoastaan mietin et miten toi valkovuoto yleensä, eiks se tuppaa loppumaan tai ainakin muuttumaan sellaiseksi tahmeaksi? Koska täällä kostuu alushousut kyllä pitkin päivää, kun on niin runsasta liukasta. Seassa oli myös välillä jotain pieniä limoja, en edes muista enää minkä värisiä tarkalleen, semmosia persikan värisiä. Muistelisin et esikoisen aikaan semmosia tuli myös :think005

nyt kun vaan malttaisi odottaa ensi viikon testailuja. Ajattelin tehdä tiistaina ekan apteekin ultralla (koska sillä sain esikoisesta samoilla dpo) eli silloin olisi dpo12. :smiley-angelic001
 
Outo olo ja tunne alavatsalla, tuhruvuotoa ja lämmöt pomppas 36.9 :grumpy:
kp 22/30?
kyllä taas herättää toiveita.... plääh:sorry:

Oon pahoillani Azzeliini, voimia :Heartred
 
Takaisin
Top