Raskaaksi 2019

Valitettavasti en osaa ottaa kantaa tuohon valkovuotoasiaan. Tämän yrityksen aikana meikäläisen alapäästä ei ole tullut kun verta melkeen heti ovulaatiosta tai sitten sitä lugesteronmössöä:bag: SORI LEIDIT:hilarious:

Huomenna testaan (ihan vaan että tiedän olla ostamatta tähän kiertoon enää enempää lugeja), maanantaina pitäis alkaa menkat. Jännittää, veetuttaa, ei tekis mieli, tekee mieli. En tiedä. Viime yönä näin unta että joku abortoi naisten vessassa jäätävän kokoisella vesistruuttasysteemillä kaksosia. Kivoja nää mun unet taas:bag:

Azzeliinille paljon voimia:Heartred
 
Voimia Azaliini! :Heartred

Dimou: Kannattaa soittaa ja kysellä mahdollisuuksia hoitoihin. Jonot on kuitenkin useamman kuukauden mittaisia ja sittenkin kun hoitoihin pääsee niin oletettavasti sinne ivf saakka ei ihan hetkessä päästä koska ensin tutkitaan ja löydöksistä riippuen sitten varmasti kokeillaan mahdollisemmat kevyet hoidot ensin. Se siis on hyvinkin kevättä ennen kuin olette siellä ivf saakka.

Minä olen täällä ollut aikalailla maassa sekä työasioiden että tämän vauvatoiveen kanssa. Osa on varmasti ihan väsymystä. Onneksi mies tulee vihdoin huomenna takaisin kotiin. Se kummasti parantanee fiiliksiä.:love7

Meidän esikoinen on siis IVF-alkuinen, siksi sitä mietin. OI-hoidot epäonnistui, ensin ei ollut vastetta ja seuraavaksi hyperstimulaatio. En siis tiedä lähdettäisiinkö niitä nytkään kokeilemaan, jos hoitoihin päätyisimme. Soittelisin siis alkuun sitä, onko meidän tällä historialla mahdollisuutta päästä nopeammin hoitoihin, vai tarviiko taas odottaa vuoden. Pienellä paikkakunnalla asutaan, ainakaan viimeksi jonotteluun ei mennyt mitään tuhottoman pitkiä aikoja.
 
Kp 12 tänään, ehkä se ovis on tuloillaan, sen verran oikee puoli hellänä välillä :angelic: Ehkä se tulee aikaisemmin kun viimeksi oli vasta kp 18 ovis plussa. Mitenkä muuten nuo dpo päivät lasketaan? Musta tuntu että kun ovis plussa oli kp18 niin se kuitenkin irtos vasta kp20 o_O

Ovisplussan jälkeen ovulaatio on päivän tai kahden päästä, kuulostaa siis sun tuntemukset ihan oikeilta. Ovulaatiopäivä on dpo 0, plussa tikussa on siis yksilöllisistä eroista riippuen -1 tai -2.
 
Meidän esikoinen on siis IVF-alkuinen, siksi sitä mietin. OI-hoidot epäonnistui, ensin ei ollut vastetta ja seuraavaksi hyperstimulaatio. En siis tiedä lähdettäisiinkö niitä nytkään kokeilemaan, jos hoitoihin päätyisimme. Soittelisin siis alkuun sitä, onko meidän tällä historialla mahdollisuutta päästä nopeammin hoitoihin, vai tarviiko taas odottaa vuoden. Pienellä paikkakunnalla asutaan, ainakaan viimeksi jonotteluun ei mennyt mitään tuhottoman pitkiä aikoja.

Luulisi että teidän taustalla pääsette kyllä nopeammin. Ja varmasti tosiaan nopeammin asiaankin sitten kun on jo tietoa miten viimeksi sujui. Tsemppiä jokatapauksessa, päätit soittaa sinne tai ei!
 
Anteeks oon pikana lukenu nää uusimmat viestit, täällä oltu flunssassa ja viihteellä ja jonkun mielestä varmaan pilattu taas kaikki lapsihaaveet, mut en voi elää elämättä..:Heartred ja vasta kp9
 
Voi elämä! Kohtalo taas päätti nää testausasiat. Heräsin pissalle. Ei testin testiä. Pitäis kyl olla yks, kun en muista kyllä testanneeni kun kerran heinäkuussa, ennen yksiä juhlia. Ai niin ja sit ainakin ne 20 onestepin liuskaakin on kateissa. Siis kuka meillä oikeen testaa?? Mies? Lapsi? Noh, eipä sitten testata tänään...
 
Voi elämä! Kohtalo taas päätti nää testausasiat. Heräsin pissalle. Ei testin testiä. Pitäis kyl olla yks, kun en muista kyllä testanneeni kun kerran heinäkuussa, ennen yksiä juhlia. Ai niin ja sit ainakin ne 20 onestepin liuskaakin on kateissa. Siis kuka meillä oikeen testaa?? Mies? Lapsi? Noh, eipä sitten testata tänään...
Eikä!! No, ehkä tällä on jokin tarkoitus!
 
Voi elämä! Kohtalo taas päätti nää testausasiat. Heräsin pissalle. Ei testin testiä. Pitäis kyl olla yks, kun en muista kyllä testanneeni kun kerran heinäkuussa, ennen yksiä juhlia. Ai niin ja sit ainakin ne 20 onestepin liuskaakin on kateissa. Siis kuka meillä oikeen testaa?? Mies? Lapsi? Noh, eipä sitten testata tänään...
Hauska tuo "tyhmä", pitäis olla tyhmää! Sitä siis tarkoitin :) Sillä ihan arsestahan tuollainen on, mihin ne voi vaan kadota??

Twisted, onnea ihan mahdottomasti! Multa on menny sun plussaaminen jotenkin ihan ohi :O

Mä taidan vielä tänään ottaa buranan ja jos sit loppukierron taas ilman. Just join puoltoista desiä greioppimehua ja kohta ubikinonit ja muut vitskut naamaan. Yk 5 oli meidän kierto kuopuksen kohdalla, saas nähdä olisiko nyttenkin, lets hope so :Heartred
 
Täällä kp15 ja paripäivää ollut jomottelua alamahalla ja vv lisääntynyt joten varmaan ovis läestymässä:happy:

Jannn eikai elämistä tarvitse lopettaa raskautumisyrityksen takia. Meille siellä lapsettomuuspolilla lääkärikin sano et älkää tämän vauvaprojektin takia sitten luopuko/unohtako muuta elämää. Ei sekään oo hyväksi että pyörii tän vauva haaveen ympärillä kokoajan, nuppihan siinnä menee sekasin :hilarious:
Että ihan hyvillä mielin voit elää elämääsi :happy:
 
Täällä kp15 ja paripäivää ollut jomottelua alamahalla ja vv lisääntynyt joten varmaan ovis läestymässä:happy:

Jannn eikai elämistä tarvitse lopettaa raskautumisyrityksen takia. Meille siellä lapsettomuuspolilla lääkärikin sano et älkää tämän vauvaprojektin takia sitten luopuko/unohtako muuta elämää. Ei sekään oo hyväksi että pyörii tän vauva haaveen ympärillä kokoajan, nuppihan siinnä menee sekasin :hilarious:
Että ihan hyvillä mielin voit elää elämääsi :happy:

Niin kiitos, mut pelottaa et taas pilasin kaiken.. Mut nyt mieski heräs siihen millasta myrkkyä syön, kun näki mun letrozole-ihottuman.. Tai oletan että johtuu siitä. Ens viikolla soittelen terkkariin ja mieskin haluis testeihin..
 
Jannn vaikea kuvitella että kukaan täällä sellaista ajattelisi, kyllä täällä varmasti ymmärretään paremmin kuin missään muualla ettei koko elämää voi jättää vauvahaaveiden takia tauolle.

Nipanderi oho, onpa mystistä, toivottavasti testit löytyy. :wideyed:

Ja onnea ja tarrasukkia Twisted!

Täällä testattu kirkas nega. Dpo olisikin ovistikkujen mukaan vasta 7 ja sitäpaitsi varsin epävarmaa olenko ovuloinut ollenkaan, mutta ajattelin nyt poissulkea haamulaisen ennen kaveriperheen iltakyläilyä, otan sitten hyvällä omatunnolla sen saunaoluen. Tänä aamuna lämmöt nousussa ja vähän ahdistaa jos ovis olisikin ollut vasta nyt, koska ei kyllä olla talletettu päiväkausiin, mutta tuskin se nyt ilman mitään limoja tullut. Netissä oli tutkimuksia joiden mukaan tikut ja limat on varmempia kuin lämmöt ja sitäpaitsi lämmöt on vuorotyötä tekevillä epäluotettavia. Seuraavan testin yritän tehdä vasta jos ei menkkoja tavalliseen aikaan kuulu.
 
20190921_112528.jpg

Laitan nyt tännekin tämän käppyrän kun BBT-ketju on nykyisin aika hiljainen. FF sanoo mahdollinen ovis kp 18-20. Mutta kolme peräkkäistä matalaa lämpötilaa kesken luteaalivaiheen, ei kovin hedelmälliseltä kuulosta. Yhden selittää yövuoro mutta kahdelle muulle ei ole tekosyytä. Alakerrassa rutikuivaa ja raskaustesti tänään viivalaseillakin kirkas nega.
 
Jannn vaikea kuvitella että kukaan täällä sellaista ajattelisi, kyllä täällä varmasti ymmärretään paremmin kuin missään muualla ettei koko elämää voi jättää vauvahaaveiden takia tauolle.

Nipanderi oho, onpa mystistä, toivottavasti testit löytyy. :wideyed:

Ja onnea ja tarrasukkia Twisted!

Täällä testattu kirkas nega. Dpo olisikin ovistikkujen mukaan vasta 7 ja sitäpaitsi varsin epävarmaa olenko ovuloinut ollenkaan, mutta ajattelin nyt poissulkea haamulaisen ennen kaveriperheen iltakyläilyä, otan sitten hyvällä omatunnolla sen saunaoluen. Tänä aamuna lämmöt nousussa ja vähän ahdistaa jos ovis olisikin ollut vasta nyt, koska ei kyllä olla talletettu päiväkausiin, mutta tuskin se nyt ilman mitään limoja tullut. Netissä oli tutkimuksia joiden mukaan tikut ja limat on varmempia kuin lämmöt ja sitäpaitsi lämmöt on vuorotyötä tekevillä epäluotettavia. Seuraavan testin yritän tehdä vasta jos ei menkkoja tavalliseen aikaan kuulu.

Letrozole ryhmässä oli joku vieras joka tuli arvostelemaan elämäntapoja, meidän ja miesten, siitä tuo kommenttini :hilarious::wacky:

Paha sanoa lämmöistäsi, jatkat vaan rtestailua muutaman päivän päästä :)
 
Hei teille kaikille, oon täällä taustalla seurannu ja jännitelly jo reilu puol vuotta . Ollaan miehen kanssa yritetty kolmatta lasta tässä nyt hetken ajan ja tänään dpo 11 kp25/24-27 tuli tämmönen raskauskeijun herkällä testillä. ite olen näkevinäni siinä viivan, mut taidan omistaa viiva linssit. muoks. kauheen huonoks kuva meni, ni latasin sen tänne viel.. https://aijaa.com/f2scV3 linkki toimii.
 

Liitteet

  • IMG_20190921_112122.jpg
    IMG_20190921_112122.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 169
Muokattu viimeksi:
Oon nyt sitten ehkä vähän epäsuosittu mielipiteeni kanssa, mutta olen itsekin välillä vähän kulmia nostellut joillekin jutuille, joita ihmiset vauvakuumeestaan huolimatta tekevät. Suurimpana buranan käyttö. Miksi sitä pitää ehdoin tahdoin syödä, kun kerran muitakin särkylääkkeitä on?

Mä itse jätin viimeksi hoitojen ajaksi alkon kokonaan pois. Kävin kyllä viihteellä välillä, mutta vesilinjalla. En kokenut että olisin jostain paitsi jäänyt, mutta tää on tietysti tosi henkilökohtainen juttu, jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Enkä siis tarkoita ketään tuomita, varmasti jokainen voisi elää terveellisemmin jos sille tielle lähdetään. Kunhan välillä kummastelen jotain asioita.
 
Oon nyt sitten ehkä vähän epäsuosittu mielipiteeni kanssa, mutta olen itsekin välillä vähän kulmia nostellut joillekin jutuille, joita ihmiset vauvakuumeestaan huolimatta tekevät. Suurimpana buranan käyttö. Miksi sitä pitää ehdoin tahdoin syödä, kun kerran muitakin särkylääkkeitä on?

Mä itse jätin viimeksi hoitojen ajaksi alkon kokonaan pois. Kävin kyllä viihteellä välillä, mutta vesilinjalla. En kokenut että olisin jostain paitsi jäänyt, mutta tää on tietysti tosi henkilökohtainen juttu, jokainen tekee omat ratkaisunsa.

Enkä siis tarkoita ketään tuomita, varmasti jokainen voisi elää terveellisemmin jos sille tielle lähdetään. Kunhan välillä kummastelen jotain asioita.
Burana vaikuttaa hedelmällisyyttä laskevasti vain sillä hetkellä kun sitä käyttää ja vaikutus lakkaa heti kun sen käytön lopettaa, joten mitäpä merkitystä sen käytöllä on hedelmällisen ajan ulkopuolella? Jotenkin liioittelua olla sit huonovointisena koko kierto omaan makuun.
Burana on tulehduskipulääke, joten auttaa kyllä ainakin mulla näin flunssa, hedari+menkkakivut paljon paremmin kuin panadol. Siinäpä aika pätevä syy :) Jokainen taaplaa tyylillään ❤️
 
Burana vaikuttaa hedelmällisyyttä laskevasti vain sillä hetkellä kun sitä käyttää ja vaikutus lakkaa heti kun sen käytön lopettaa, joten mitäpä merkitystä sen käytöllä on hedelmällisen ajan ulkopuolella? Jotenkin liioittelua olla sit huonovointisena koko kierto omaan makuun.
Burana on tulehduskipulääke, joten auttaa kyllä ainakin mulla näin flunssa, hedari+menkkakivut paljon paremmin kuin panadol. Siinäpä aika pätevä syy :) Jokainen taaplaa tyylillään ❤️

Mulle vaan aina hoidoissa painotettiin käyttämään panadolia, oli mikä tahansa kierron vaihe menossa. Käytän toki muutenkin ihan minimaalisesti lääkkeitä, esim menkkoihin tai pääkipuun en ota koskaan. Kai sitten vaan tykkään velloa siinä kurjuudessa.
 
Mun mielestä ei oo hyväksi liioittelu kumpaankaan suuntaan (eli liikaa löysäilyä tai liian tiukasti katsoo kaikkea). Sellasella "maalaisjärjellä" täytyisi vähän ajatella mun mielestä näitä juttuja. Eli ei voi ihan koko elämää pyörittää kuitenkaan näitten asioiden ympärillä, mutta sitten taas jotai pieniä valintoja kannattaa tehdä. Jokainen tietysti tyylillään.

Mutta itsekin kyllä vältän esim buranaa, ainoastaan menkkojen aikana uskallan ottaa buranaa.

Mutta kyllä mä luulen että täällä suurin osa tekee paljon asioita raskautumisen eteen, varsinkin kauan yrittäneet.
 
Takaisin
Top