Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taisi nyt olla ovuloimaton kierto, kp 21 menossa ja pms-oireita, vaikka kierrot ovatkin yleensä vähintään 30 päivää. Leukaan on tulossa kipeä finni ja olin aika itkuinen eilen. Otin kp 12 buranaa 3x400 päivän aikana, koska olin juhlimassa edellisenä iltana ja piti pystyä seuraava päivä töitä tekemään. Käyn tosi harvoin missään ja olin nyt kutsuvieraana elokuvajulkkareissa ja niiden jatkoilla, niin menihän siinä illan aikana lasi jos toinenkin viiniä. Ilta oli hauskin varmaan vuoteen, joten enköhän sen ansainnut, vaikka senkin uhalla, että en tässä kierrossa ovuloikaan.
Mistä olette tilanneet Inofolicia tai Donafertya? Suomesta ei saa enää mistään ja haluaisin kokeilla. Uskaltaako sitä tilata ulkomailta, kokemuksia luotettavista nettikaupoista? Ensi kierto sitten oppikirjan mukaan :)
Dimou, mun mielestä keskustelunavaus oli hyvä ja se sai ainakin mut pohdiskelemaan aihetta. En edes tajunnut, että ovuloimattomuus voisi johtua ibuprofeenin käytöstä ennen kuin siitä kirjoitit ja asiaa tarkemmin googlettelin. Nyt aion olla seuraavan kierron täysin ilman, koska tietysti haluan maksimoida raskauden mahdollisuuden.
Hain luontaistuotekaupasta Gelee royalea ja vehnänalkioöljyä. Täytty vielä selvitellä, mistä saisin Donafertya/Inofolicia ensi kiertoon. Mies on lähdössä huomenna Etelä-Eurooppaan, täytyy pyytää häntä käymään apteekeissa pälyilemässä, josko siellä olisi hyllyssä.
Onko muita testailijoita ensi viikolla? En tiiä, mut mulla on tänään ollut tosi vahva tärppifiilis taas vaihteeksi Ei mulla normaalisti _ikinä_ ole tullut valkovuodon seassa veriviiruja, ellen odottanut esikoista, tai ole kosketusarkuutta rintojen ja kainalon välistä (jälleen sama varhainen oire esikoisen aikaan). Rinnat on myös huomattavan täyteläisemmät, helppo huomata kun imetän vielä ja ovat aika nahkapussit tässä taaperoimetyksessä enää. Ja tosiaan pikkarit märkinä pitkin päivää - sekin epänormaalia kun olen kärsinyt kuivista limakalvoista. Alavatsalla paljon tuntemuksia, mutta niitä olisi varmaan muutenkin. Erikoisuutena se, että aristaa hieman kun tekee äkkinäisen liikkeen. Tiedä sitten...
Edit. Lisäyksenä kp30/39, dpo9
Kuulostaa kaikki mun oireilta :DOnko muita testailijoita ensi viikolla? En tiiä, mut mulla on tänään ollut tosi vahva tärppifiilis taas vaihteeksi Ei mulla normaalisti _ikinä_ ole tullut valkovuodon seassa veriviiruja, ellen odottanut esikoista, tai ole kosketusarkuutta rintojen ja kainalon välistä (jälleen sama varhainen oire esikoisen aikaan). Rinnat on myös huomattavan täyteläisemmät, helppo huomata kun imetän vielä ja ovat aika nahkapussit tässä taaperoimetyksessä enää. Ja tosiaan pikkarit märkinä pitkin päivää - sekin epänormaalia kun olen kärsinyt kuivista limakalvoista. Alavatsalla paljon tuntemuksia, mutta niitä olisi varmaan muutenkin. Erikoisuutena se, että aristaa hieman kun tekee äkkinäisen liikkeen. Tiedä sitten...
Kuulostaa kaikki mun oireilta :D
Pikkarit märät ja repii alavatsaa. Joten uskon et plussaa :D
Kiitos onnittelijoille, en uskalla vaan liittyä mihinkään ryhmään vielä.
Täytyy odottaa ensin et saa tietää ees millä viikolla oon. Kesäkuisiin meen luultavammin, mutta koska niin en osaa sanoa :)
Buranasta, jokainen käyttää tai ei käytä pitkin kiertoa sitä. Ibuprofeenin puoliintumisaika on vain 2h joten jos ottaa kp1 Buranaa, en usko sen vaikuttavan vielä siinä vaiheessa ovikseen. Mutta nyt tullaan siihen että jos on yrittänyt vauvaa kauan ja on valmis tekee mitä vaan että vauva tulee, niin yleensä jättää tekemättä niitäkin missä voi olla promillen mahdollisuus epäonnistumiseen tai tekee jotain mistä voi olla promillen isompi mahdollisuus onnistua.
Jos olisin itse joutunut vuoden odottamaan vauvaa, (kaikki on tullut yk2, yllätys imetyksen aikaan, yk2 ja tää on yk3) niin tekisin kaikki temput mitä vain keksisin. Olen sellainen henkilö joka ei jätä muutenkaan mitään sattuman varaan. :) mutta se on myös totta että jos laskelmoi koko ajan ja pähkäilee et käykö paskasti jos nyt otan mekkoihin Buranan, niin ihminen joka esim stressaa paljon, voi aiheuttaa kropalleen tästä miettimistä enemmän hallaa mitä se Burana. Omaa kehoa ei voi skannata jatkuvasti. Me ei tiedetä miten elimistö reagoi mihinkin, stressiin, Buranaan tai mihin tahansa. Ainakaan solutasolla. Helpointa on tehdä se mikä tuntuu itsestä hyvältä. Ja se mitä yks lääkäri sanoo, niin ei päde jokaiseen. Lääkäreitäkin kuuluu eri kuppikuntiin, toiset on herkempiä kieltää ja toiset taas ei.
Mulle sano oma neuvolalääkäri et alkaraskaudessa saa ottaa Buranaa ja loppuraskaudessa ei ja siskolle oli toisella puolen Suomea sanonu toisin päin. Joten ei lääkärit mitään jumalia ole.
Kaikki yhdessä täällä pohditaan näitä ja hyvä et tulee keskustelua, kannoin osaltani korteni kekoon. :)
Ylipainoon vielä, jos ylipaino ei johdu sairaudesta niin aina on jotain tehtävissä, se on omasta halusta kiinni. Sama pätee alkoholismiin taikka muihin riippuvuuksiin. Kun tarpeeksi halua riittää niin laihdutus onnistuu varmasti :) Tsemppiä kaikille murut
Tänään kp1. Kierto oli 30 päivää. Ehkä ae meijän vuoro vielä joskus tulee
Onko muita testailijoita ensi viikolla? En tiiä, mut mulla on tänään ollut tosi vahva tärppifiilis taas vaihteeksi Ei mulla normaalisti _ikinä_ ole tullut valkovuodon seassa veriviiruja, ellen odottanut esikoista, tai ole kosketusarkuutta rintojen ja kainalon välistä (jälleen sama varhainen oire esikoisen aikaan). Rinnat on myös huomattavan täyteläisemmät, helppo huomata kun imetän vielä ja ovat aika nahkapussit tässä taaperoimetyksessä enää. Ja tosiaan pikkarit märkinä pitkin päivää - sekin epänormaalia kun olen kärsinyt kuivista limakalvoista. Alavatsalla paljon tuntemuksia, mutta niitä olisi varmaan muutenkin. Erikoisuutena se, että aristaa hieman kun tekee äkkinäisen liikkeen. Tiedä sitten...