Raskaaksi 2019

Onnistuin oleen testaamatta ovista. Kp18 puolelle mentiin just. Raskaustestejä ei edes oo hommattuna. Varasin ajan röntgenkuvaan 7.10. Olisko siinä nyt se taika että tärppäis ja se pitäis perua... Mutta sitä ennen varmaan testattava, kun en sinne halua mennä jos en oo ihan varma etten oo raskaana.

Mä oon kans sitä mieltä, että jokainen päättää itse miten tässä yrittäessä elää. Itsellä ei alkoholin käyttöön oo muutenkaan suurta hinkua, niin sitä ei oo tullu keskenmenon jälkeen otettua lainkaan. Buranaa en voi käyttää muutenkaan, joten paracetamolilla mennään muutenkin.

Onko kellään tietoa, että voiko henkeen vedettävät astmalääkkeet vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Mulla ollu nyt Salflumix käytössä, kun ollu yskää ja muuta keuhko-oiretta. Niiden takia röntgeniinkin menossa. Ohjeen mukaan sitä pitäis ottaa kahdesti päivässä, mutta kerta tuntuu riittävän.
 
Törkeesti tuun vaan omaa napaa kertoilemaan. Niin ärsyttävä tää kroppa kun ei toimi. Sen takia taka-alalla oon ollu, kun ei tää oo edenny mihinkään. Paitsi nyt outooo..

Äsken (lauantaina) näytti ovistesti plussaa. Mutta oudoks tästä tekee sen, että alotin primolutit perjantaina kun menkat ei loppunu millään. Nyt mennään kp 15 ja edelleen tihkuttaa verta primoluteista huolimatta. En yhtään arvannu että ees ovuloin ku aattelin kropan olevan aivan sekasin taas kerran. Sen takii en oo pahemmin viime päivinä testannu ovista, juonu greippiä tms.. tän päivän halut vaan laitto testaamaan.
Voiko tässä nyt ees raskautua kun edelleen verta tulee ja syön primoja?? :eek:

En ymmärrä taas mistään mitään.. pääseekö siittiöt verisen liman ohi hollille..

Syönkö nyt kuitenki ton kuurin loppuun, enköhän.. pakkohan se on :bored:

Muoks. Eikä oo muuten seksiäkään ollu viikkoihin, kohta mies tulee töistä niin se on sit ainoo kerta oviksen tienoilla :sorry:
 
Onko muita testailijoita ensi viikolla? En tiiä, mut mulla on tänään ollut tosi vahva tärppifiilis taas vaihteeksi :rolleyes: Ei mulla normaalisti _ikinä_ ole tullut valkovuodon seassa veriviiruja, ellen odottanut esikoista, tai ole kosketusarkuutta rintojen ja kainalon välistä (jälleen sama varhainen oire esikoisen aikaan). Rinnat on myös huomattavan täyteläisemmät, helppo huomata kun imetän vielä ja ovat aika nahkapussit tässä taaperoimetyksessä enää. Ja tosiaan pikkarit märkinä pitkin päivää - sekin epänormaalia kun olen kärsinyt kuivista limakalvoista. Alavatsalla paljon tuntemuksia, mutta niitä olisi varmaan muutenkin. Erikoisuutena se, että aristaa hieman kun tekee äkkinäisen liikkeen. Tiedä sitten... :shy:

Edit. Lisäyksenä kp30/39, dpo9

Täällä odotellaan ensviikon puoliväliö,jotta voi testailla varhaistestillä. Tein tänään jo mielenkiinnosta varhaisen testin (10pvä kuukautisiin) ja olin näkevinäni testissä -jotain-, mutta en vielä uskalla toivoa parasta mahdollista. Oireita olis kuitenkin täälläkin, että plussa voisi olla mahdollinen,vaikka muutama päivä sitten melskasin täällä, ettei varmana oo tärpännyt. Mulla eilen siis oli koko päivän sellanen outo tunne vatsanpohjalla ja tuli huono olo pienestä määrästä herkkuja, jota normalisti mulle ei juur koskaan ennen ole tullut. Toivotaan plussia meille kaikille roppakaupalla!
 
Törkeesti tuun vaan omaa napaa kertoilemaan. Niin ärsyttävä tää kroppa kun ei toimi. Sen takia taka-alalla oon ollu, kun ei tää oo edenny mihinkään. Paitsi nyt outooo..

Äsken (lauantaina) näytti ovistesti plussaa. Mutta oudoks tästä tekee sen, että alotin primolutit perjantaina kun menkat ei loppunu millään. Nyt mennään kp 15 ja edelleen tihkuttaa verta primoluteista huolimatta. En yhtään arvannu että ees ovuloin ku aattelin kropan olevan aivan sekasin taas kerran. Sen takii en oo pahemmin viime päivinä testannu ovista, juonu greippiä tms.. tän päivän halut vaan laitto testaamaan.
Voiko tässä nyt ees raskautua kun edelleen verta tulee ja syön primoja?? :eek:

En ymmärrä taas mistään mitään.. pääseekö siittiöt verisen liman ohi hollille..

Syönkö nyt kuitenki ton kuurin loppuun, enköhän.. pakkohan se on :bored:

Muoks. Eikä oo muuten seksiäkään ollu viikkoihin, kohta mies tulee töistä niin se on sit ainoo kerta oviksen tienoilla :sorry:

Hei mullahan oli toi viime kierto samanlainen, vuosin sen 30 päivää, eli menkoista menkkoihin, oli siinä pari päivää kun ei tullut mitään vuotoa, mut muuten joka päivä. Ei nyt silleen hirveenä, joku ehkä ruokalusikallinen tjn. Joku pv enemmän joku vähemmän.

Sain siinä kierrossa myös normaalisti ovulaation tikulle, eli ilmeisesti kierto toimii niistä huolimatta. Sitä en tiedä miten se limikseen ym vaikutti. En siis siitäkään kierrosta raskautunut (mulla näitä hämäriä kiertoja on ollu koko vuoden).

Tän episodin jälkeen olikin ultra. Siellä kaikki normaalia. Limis täydellinen, siitä ei olis uskonut että on just vuotanut kk. Folli 17mm, siitä 6pv päästä tuli ovis+. Siellä se gyne sanoi, ettei tällaisilla n. Ruokalusikallinen vuodoilla pitäisi vielä olla merkitystä raskautumiseen kannalta. Mutta enpä tiedä, en kyl silti ole raskaana. Ei tää teksti nyt mitään ratkaissut, oon yhtä pihalla näistä vuoto asioista, vaikka niitä on tutkittukin. Tsemppiä näihin, nää on niin hanurista!
 
Tässä vielä kuva
 

Liitteet

  • IMG_20190922_084439~5.jpg
    IMG_20190922_084439~5.jpg
    8.9 KB · Katsottu: 249
Joku viiva kyllä näkyy, mikä testi kyseessä? Toivottavasti vahvistuu! :)
Tää on apteekin ultra. Ilmeisesti joillain tullut viivanpaikkoja, mut todennut itelle esikoisen aikaan hyväksi. Tietty aina voi olla vääriäkin kun näin aikaisilla dpo testaillaan. Täällä kuvan laatu menee aika surkeaksi mutta kyl tuosta kuvasta viiva tosiaan vähän näkyy. Haamu todella punertaa hieman ja oli selkeästi esillä jo testiajalla. Ensi viikolla seuraava testi ja toivotaan tosiaan et ois vahvistunut!
 
Newmoon, tsemppihalit koepalojen ottoon :smiley-angelic003 toivottavasti kaikki on nyt kunnossa. Alkaisko sit heti lokakuussa sumuttelut jos koepalat näyttää hyvältä? Ja kauanko niitä tuloksia pitää odottaa?

Mulla munisjomottelut vaan yltyy. Kiertosovellus niitten perusteella ehdottaa ovista tälle päivälle. Itse olen skeptisempi. On tässä kaikenmaailman kolotuksia ollut ilman että tarkoittavat yhtään mitään. Toki talletellaan jos joku ihme oliskin meneillään, mutta ei mulla kyllä koskaan eläissäni ole ollut ovis jo kp 12.

Myo-inositolista oli huudeltu, en enää muista kuka. Esim täältä https://www.myprotein.fi/lisaravinteet/inositol-100/10530319.html sitä voi ostaa jauheena. Pitää sit vaan itse punnita/mitata annokset, ei ole valmiita pusseja kuten vaikka donafertyssä.
 
Ihan loppuraskaudessa ei saa syödä, ainakaan säännöllisesti, se voi aiheuttaa valtimotiehyen ennenaikaisen sulkeutumisen. On ymmärtääkseni aika yleisesti tunnustettu lääketieteellinen fakta, ei mikään kiistelty juttu. Alkuraskaus jakaa enemmän mielipiteitä. Jokainen tekee toki miten itse parhaaksi kokee, kunhan halusin mainita. :)

Joo, tämäkin on varmaan ihan tapauskohtaista. Keskimmäisen raskaudessa menin vikalla kolmanneksella svo:lle koska huimasi niin paljon. Huimaus johtui niskakivuista ja lääkäri antoi päivystyksessä 600mg Buranan ja sanoi että niskajumiin ei auta Panadol.
 
Tää on apteekin ultra. Ilmeisesti joillain tullut viivanpaikkoja, mut todennut itelle esikoisen aikaan hyväksi. Tietty aina voi olla vääriäkin kun näin aikaisilla dpo testaillaan. Täällä kuvan laatu menee aika surkeaksi mutta kyl tuosta kuvasta viiva tosiaan vähän näkyy. Haamu todella punertaa hieman ja oli selkeästi esillä jo testiajalla. Ensi viikolla seuraava testi ja toivotaan tosiaan et ois vahvistunut!
Jokaiselle toimii eri testi varmaan, mulle pc liuskat olivat luotettavia kun taas jotkut sanovat että saavat haamuja ja viivanpaikkoja niissä, en vain minä! Eli odotellaan että miten tuo vahvistuu sulle :)
 
Mulla on tänään tullu pieniä määriä rusehtavaa/punertavaa vuotoa, mikä eka nostatti toiveita, koska ajankohta olis otollinen kiinnittymiselle. Mut sit vähän latisti kun tajusin, että ei kai sekään tavatonta oo ollut, että riesani tiputteluvuoto alkaisi jo näin aikaisin... :sad001 Menkkojen pitäs alkaa siis noin viikon tai kahdeksan päivän pästä. Huoh.
 
Mulla on tänään tullu pieniä määriä rusehtavaa/punertavaa vuotoa, mikä eka nostatti toiveita, koska ajankohta olis otollinen kiinnittymiselle. Mut sit vähän latisti kun tajusin, että ei kai sekään tavatonta oo ollut, että riesani tiputteluvuoto alkaisi jo näin aikaisin... :sad001 Menkkojen pitäs alkaa siis noin viikon tai kahdeksan päivän pästä. Huoh.

Täällä tosi samanlaista! luulin jo että menkat alkoi mutta pientä tiputtelua/tuhrua vain, tavallaan masentaa jos on vaan menkkoja edeltävää, mutta toisaalta optimistinen olo edelleen, vaikeeta :confused005
mikä kp sulla on :)? älä vielä lannistu, toivoa on.
 
Takaisin
Top