Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin ollu tänä vuonna pari 24-25 kiertoa. Yleensä vähintään 28, enintään 32.Tänne paukahti kp1 kesken kierron, VMP. Ja todellakin alko yhtäkkiä, seistessä tunsin kuinka alkaa valumaan ja äkkiä vessaan.
Hyvin tasaista on ollu tähän asti, päivä kerrallaan luteaali pidenty siihen optimaaliseen 14 ja nyt sit ylläripylläri luteaali 11pvää ja kierto jäi 26päivään, mitä ei oo tapahtunu koskaan ennen. Ollu 28-29pvää.
Että mitähän himputtia tää nyt sit meinaa, en tykkää.
Uhh, mulla on tosi outo olo. Paineen tunnetta alavatsassa ja välillä huono olo. Mahatautia ei ole,
sen kyllä tunnistaisin. Nyt dpo3, kp 19.
Niin olisi teidänkin Varmaan turhia haaveilen. Voiko näin aikaisin mitään oikeasti edes tunteaJospa se vihdoin olisi teidän tärppikierron vuoro
Niin olisi teidänkin Varmaan turhia haaveilen. Voiko näin aikaisin mitään oikeasti edes tuntea
Kiitos Nipanderi, oot ihan oikeassa. Nyt mullekin tuli mieleen et joskushan se tauti oikeaan aikaan voi jopa edesauttaa kiinnittymistä. Toivotaan näin. Ja niin, olin aika ajattelematon kun kitisin ekasta yk, vaikka tilanteen voi nähdä aivan eri kulmasta myös. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä joka lukee tätä ketjua. Kirjoitin vain suoraan kaikki ajatukset.Kiitos ei varmaankaan voi, mutta haaveilla pitää, mitä mieltä tässä muuten olisi. Minä nolo yksi ilta oikein paijailin vatsaa samalla kun toivoin että siellä nyt olisi joku. Tuskin on. Taaskaan. Pelkkä ajatuskin negasta saa niin huonolle tuulelle, ettei tekis mieli edes testata.
Vaapukka, äläpäs nyt heitä hanskoja tiskiin. Täällä on nähty monet plussat ekasta yrityskierroksesta. Harvemmassa kai me ollaan, jotka kuukaudesta toiseen vääntää nää samat retriitit sitä paitsi meidän esikoinen tärppäsi mukaan kun olin just ollut 2 viikkoa norossa (tokikin yli parin vuoden yrityksen jälkeen). Varmaan joku detox kuuri siis tekis nytkin hyvää kai keho oli taistellut niin paljon noroa vastaan, että unohti hylkiä munasolun
Kiitos Nipanderi, oot ihan oikeassa. Nyt mullekin tuli mieleen et joskushan se tauti oikeaan aikaan voi jopa edesauttaa kiinnittymistä. Toivotaan näin. Ja niin, olin aika ajattelematon kun kitisin ekasta yk, vaikka tilanteen voi nähdä aivan eri kulmasta myös. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä joka lukee tätä ketjua. Kirjoitin vain suoraan kaikki ajatukset.
Toivoisin, et plussa yllättää just sut!
Ärsyttää nämä pitkät kierrot, kun vuodessa on vähemmän mahdollisuuksia tärppiin. Edellinen kierto oli 33 päivää, vaikka ovuloin "jo" kp 17. Luteaali oli siis 16pv, mitenköhän se vaikuttaa raskautumiseen? Liian lyhyt voi ymmärtääkseni vaikeuttaa kiinnittymistä, mutta mitenköhän on näin pitkän laita.. Tästä tulee joko pitkä kierto tai sitten en ovuloi lainkaan. Kp 12 olen jo aloittanut testaamisen, joten tuskin olen ovista missannutkaan.
Ahaa, onko näiden jälkeen palannu sit taas normaaliks, onko ovulaatio vaihtanut paikkaa tms?Mullakin ollu tänä vuonna pari 24-25 kiertoa. Yleensä vähintään 28, enintään 32.
Meilläkin on kaipailtu vauvaa taloon, vaikka lapsia onkin jo kolme. Esikoinen kyseli paljon joskus vuosi-pari sitten ehkä, eli 7-8v ikäsenä. Et etkö äiti vois tehä meille vielä yhtä vauvaa?? Mut hän on tosiaan erityislapsi ja meillä oli niin raskaat ajat menossa et sillon joutu vaan toteamaan et äitillä on kädet jo ihan täynnä.Eilen esikoinen kysyi, että koska mun vatsasta syntyy vauva. Haluais kuulemma pikku sisaruksen. Se että ei pelkästään aikuiset odota perheenlisäystä, vaan myös lapsi sisarusta. Odottaa vaikka ei olla koskaan mitään siihen suuntaan vihjattu