Raskaaksi 2019

Mimosa mietin tota unijuttuu ku oon toosi väsynyt koko ajan... Mulla lämmöt dippasi 9s päivä eli dpo7 mun laskujen mukaan Tosin mul tuli jo kp 6 limaklöntti ja kp 8-9 se ovislimat loppu. Nyt on nippailua ja outo tunnetta maksulla, verta tuli jonkin verran seksin jälkeen joku 4 päivää sitten... Nyt aamulla tajuton migreeni ja tosi krapula olo. Ainoa mikä eroaa muista kerroista on tissit, ne ei oo yhtään arat ja päänsärky on paljon paljon intensiivisempi. Testata en vielä tohdi, vaikka epäilen et ovis olis ollu jo aiemmin eli superaikaisin... Ja yleensä mul tulee tajuton nälkä ja finnejä, nyt ruokahalua ei oo ja finnejä ei yhtään. Mitä jos mun hormonit ei enää toimi ku pms on näin rauhallista aikaa...

Toivottavasti sulla olis raskausoireet nyt.

Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?

Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen
 
Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?

Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen

Jotenkin väärin kirjoitin eli 9s päivä tätä kuuta tuli lämpödippi ja nyt olis kp7... En oo uskaltanut testaa, mulla sillon kp6 tuli jo limat ja jatku just kp8 tienoille ja kp 13 oli jo ovulaatio ultraan mukaan ollu vaikka siel ootteko 8mm folli. Terot alotin kp14 ja nyt kp18. Aattelin malttaa oottaa testailun kanssa mut hämää vähän ku mun mielestä ovulaatio oli aiemmin ja ton lämpödipin jälkeen pari päivää tuli verta seksin yhteydessä mitä ei tuu yleensä Nyt on lämmöt 37.4 tänään muutoin just 37.0 - 37.2 väliä ravaa eli ku normi lämpö on se 35.8/36.0 niin selkeästi lämmöt koholla mut kai terotki jo sen aiheuttaa. Tosin nyt on vaan niin omituisen varma olo. Ku mulla on AINA kauhea pms nyt ei, sins finnejä nyt ei ja aina tissit turpoo ja on mega arat mut nyt ei yhtään. Ja nälkää ei oo. Kyllä se häätyy herkällä testata jo maanantaina niin olis vähintään se dpo9
 
Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?

Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen
Sori kun sekavasti selitän, mut clomifenin 4s otto niin tuli limat ja uskon et ovuloin niihin aikoihin eli jo kp 7/8 .
 
Sori kun sekavasti selitän, mut clomifenin 4s otto niin tuli limat ja uskon et ovuloin niihin aikoihin eli jo kp 7/8 .
Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?

Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen
Ei kun dpo7 tota omaa aiempaa viestiä korjaan. Tämäkin mulla ihan uutta, työkseni kirjoitan mainoksia välillä ja nyt oon jo viikon ihan ihme kirjoitusvirheitä tehnyt. Ja nytki puhun kpsta ku tarkotan dpota. Ohan tässä pää raukka ihan sekasin :grin:grin:grin
 
Toivotaan parasta Jesbe!

Ja tietysti kunpa tämä vuosi 2019 olisi meille kaikille plussan täyteinen:Heartred

Terkuin beibie kp4 vuoto jo tosi niukkaa, ovista kohti menossa :wink

Sulle mahdotonta ovista oikein megaovista ja toivotaan että kaikki plussaa tämän vuoden aikana. Ja minä lakkaan stressaamasta, ilmoitan heti kun testin teen   :oops: ja on tää vauvan teko vaikiaa... Varsinkin kun vielä totuttelee hormoneihin ku mulla ei vuosiin ollut ovista ku kerran kaks vuodessa ja epäsäännöllinen kierto
 
Sulle mahdotonta ovista oikein megaovista ja toivotaan että kaikki plussaa tämän vuoden aikana. Ja minä lakkaan stressaamasta, ilmoitan heti kun testin teen   :oops: ja on tää vauvan teko vaikiaa... Varsinkin kun vielä totuttelee hormoneihin ku mulla ei vuosiin ollut ovista ku kerran kaks vuodessa ja epäsäännöllinen kierto


Joo tullut huomattua ettei vauvan teko ollutkaan niin helppo juttu.. Kiitos, toivotaan kaikille ovista oikein kunnolla ja plussa onnea :)
 
Iines miten nestettä? Se kai oviksen aikaan on se et voi kertyy nestettä sinne.. Jos oon väärässä viisaammat korjatkaa

Se lääkäri ei oikein sanonut tuohon nesteeseen mitään. Eka mietti onko jääny kunnolla tyhjentymättä keskenmenosta, mutta totesi sitten, että ei ole. Oli vaan nestettä kohdussa ja tuumasi sen olevan ihan ok. Mäkin jotenki käsittäisin, että oviksen jälkeen vois olla. Ja minusta ovis oli pari päivää ennen ultraa...

Nyt menossa kp18, ja uskon että dpo4. Valkkaria on vaikka muille jakaa... :wacky: Nyt vaan jännätään. Mun pitää viedä pissanäyte labraan raskaustesti varten reilun parin viikon päästä. Oon itekseni miettinyt, että en testaa ennen sitä vaikka mikä ois. Saapa nähä onnistuuko...

Helena80, tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti se ois se plussakierto!

NewMoon ja muut, joilla oli näinä päivinä ovis, plussatuulia!!!

Ja Jesbellä jännät päivät! Sinnekki plussaa kovasti toivotaan!!!
 
Mun pitäs myös viedä pissanäyte labraan parin viikon päästä. Jotenki tosi tylsää nyt kun ei yhtään tiedä mitä tää oma kroppa touhuaa. Nyt muutaman päivän on tullu tosi niukkaa rusehtavan veristä vuotoa. Tiedä sitten mitä sekin on. Blaah... Tapahtuis jo jotain :meh:
 
Mullakin tulee valkkaria ihmeen paljon. :grumpy: Kp 23. Ovulaatio kai tuli ja meni. Jos kierto on yhtään kohdillaan voi ensi viikon lopulla odotella kuukautisia. Tai uutta plussaa. :wideyed:
Hitaasti menee aika. Toivoisi, että normalisoituisi kierto niin pääsisi edes päiväjärjestykseen km:n jäljiltä.
 
Täällä kivasti koskee kurkkua, eiköhän sieltä joku tauti iske päälle, että voi heittää viimeisetkin ajatukset oviksesta tälle kuulle...

Noh, sen jälkeen ukkelin pitäis olla pari kk kotona, et pääsis edes yrittämään oikeaan aikaan. Tsempit muille, toivon näkeväni pian plussia teiltä.
 
Täällä yksi plussan odottamiseen kyllästynyt ja sitten kattoo netistä kun porukka saa 'vahinkolapsia' ja kehtaa valittaa niistä kun itse toivoisi jotain jo keskenmenon jälkeen. Turhauttaa..:BangHead toivottavasti täällä tulisi kaikille plussia:dummy::dummy1:
 
Huutelen sivusta jesbelle että mulla plussakierros oli kaikkien aikojen migreeni kiinnittymisen aikana, tajusin sen jälkikäteen että oli kiinnittyminen, viikon päästä kohtauksesta plussasin. Jouduin ensimmäistä kertaa ottaa sairaslomaa migreenin takia ja kohtaus kesti 2 päivää. Toivotaan sinne plussaa myös!
 
Voimia ja tsemppiä kaikille. :Heartpink

Täällä kp 31/26 vaihtui kp1 ihan odotetusti. Täytyy ostaa nyt ovistestitkin, kun ei tiedä miten tämä vaikuttaa ovikseen.

Oliko täällä jollain endometrioosi? Oletteko saaneet apua raskautumiseen ja missä vaiheessa? Julkinen vai yksityinen?

Olen nyt vasta endoon tutustunut ja melkein kaikki oireet löytyisi. Ajattelin mennä lääkäriin puhumaan asiasta, jos ei tässä kierrossa tärppää.
 
IMG_20190217_111754_287.jpg One stepin testeihin ei vissiin tuu heti tulosta? Kp10 tein ja heitin heti pois ku ei ilmestyny ku toi testiviiva. Kuvassa olevan tein kp12 eli eilen ja löysin sen äsken :D lähdin ulos heti testin jälkeen ja se jäi jonneki. Mut toihan on nega? Ennen one steppei mul oli jotain muun merkkisiä ja niihin tuli heti joko tumma tai haalee viiva.
 
Mä juon greippimehua ns. Varmuuden vuoksi, ei siitä haittaakaan ole. Olen ollut huomaavinani että kun juon greippimehua alkukierrosta niin ovis tulisi pikkaisen aiemmin. Voi tietty sattumaakin olla


Ekan lapsen kohdalla (vuosia vuosia sitten) mulla tärppäs siitä kierrosta milloin olin aloittanut greippimehun ja sinkin. En tiedä oliko sattumaa... Samaisessa kierrossa en myöskään kertonu miehelle koska oli tärppipäivät, kun ajattelin että jos stressi vaikuttaa sillä.
 
Takaisin
Top