Raskaaksi 2019

Osaisko joku tähän vastata? :)

Meillä jäi ehkäisy pois elokuussa 2018 ja nyt menossa 5. Kierto. Viime kierrossa hain apua epäsäännöllisyyteen ja sain Terot. Mun mielipide on että heti lääkäriin saamaan apua jos itseä aihe mietityttää :)

Terkuin beibie yrityskierto 5. Ja terolut avusteinen kierto 2.

Ohhoj, tänään ovistesti toosi lähellä plussaa, kiva, eilisillan, yön ja aamun aikana tullut doupattua aika reilusti parasetamoloa, panadolia ja panadolhottia, et on saanut olon pidettyä edes vähän järjellisenä. Vähiten just nyt kiinnostaa seksi:/

Luulis et nää taudit siirtäis ovista eteenpäin, mut toki kun 12 pv menkoilla en oo ihan varma mikä kp nyt vois edes olla. Ajattelisin et kp8 kun vuoto runsastui siinä puolen välin kohdilla, mut en sit tiedä...

Kp21 ja k24 ollu viimesimmät ovikset.. Ja kierrot 35-45pvää. Tai 45 oli eka ehkäsyn jälkeinen luomukierto, sit vähä laskenu. Tosiaan letrot alotan ens kierrosta, pitäs "auttaa ovista"..? Lyhentääköhän myös kiertoa..? Jää nähtäväksi.

Mullaki ollu flunssaa, polvi kipee (reuman takia vissiin) ja nyt krapula eli tulee popsittua kans välillä kipulääkkeitä.. :pale Oliks se kiinnittymisen/hedelmöittymisen/oviksen aikaan ku ei kannattais syödä lääkkeitä?
Oonko ainut rappiolla oleva äidiksi haluava eli alkoholia (viikonloppuisin) nauttiva tyyppi? :whacky011:smiley-ashamed008:anyone Ihana tää foorumi, hymiöistä ja ulkoasusta tulee mieleen -90 luku :hilarious:

Se lääkäri ei oikein sanonut tuohon nesteeseen mitään. Eka mietti onko jääny kunnolla tyhjentymättä keskenmenosta, mutta totesi sitten, että ei ole. Oli vaan nestettä kohdussa ja tuumasi sen olevan ihan ok. Mäkin jotenki käsittäisin, että oviksen jälkeen vois olla. Ja minusta ovis oli pari päivää ennen ultraa...

Nyt menossa kp18, ja uskon että dpo4. Valkkaria on vaikka muille jakaa... :wacky: Nyt vaan jännätään. Mun pitää viedä pissanäyte labraan raskaustesti varten reilun parin viikon päästä. Oon itekseni miettinyt, että en testaa ennen sitä vaikka mikä ois. Saapa nähä onnistuuko...

Helena80, tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti se ois se plussakierto!

NewMoon ja muut, joilla oli näinä päivinä ovis, plussatuulia!!!

Ja Jesbellä jännät päivät! Sinnekki plussaa kovasti toivotaan!!!

Kuulostaa et olis ovis ollu, munkin lääkäri tiiraili mun kohtiua tarkkaan ja oikeaa munista mut ei sit sanonu mitään se on sellainen vanha mies joka joka kerta vaan sanoo että muista clomifen jos et tuu raskaaksi Jännät päivät sullaki siellä Iines! Toivottavasti olis plus plus

Osaisko joku tähän vastata? :)

Kyllähän ne kannattaa heti ottaa et saa kierron tasaantumaan. Itse aloitin samana päivänä kun määrättiin vuonna kivi ja saapas mut kyl se sit tasoitti kierron ja joka toinen kuukausi sillon pidin menkat yllä Nyt syön aina heti oviksen jälkeen

Täällä kivasti koskee kurkkua, eiköhän sieltä joku tauti iske päälle, että voi heittää viimeisetkin ajatukset oviksesta tälle kuulle...

Noh, sen jälkeen ukkelin pitäis olla pari kk kotona, et pääsis edes yrittämään oikeaan aikaan. Tsempit muille, toivon näkeväni pian plussia teiltä.

Mulla on aina kunnon whisky ääni ku mul on ovis ja kurkku kipee.

View attachment 76022 One stepin testeihin ei vissiin tuu heti tulosta? Kp10 tein ja heitin heti pois ku ei ilmestyny ku toi testiviiva. Kuvassa olevan tein kp12 eli eilen ja löysin sen äsken :D lähdin ulos heti testin jälkeen ja se jäi jonneki. Mut toihan on nega? Ennen one steppei mul oli jotain muun merkkisiä ja niihin tuli heti joko tumma tai haalee viiva.

Ei mul oo noihin toista viivaa tullu. Tee uus ja sen mukaan sit, katso tulos 30 min sisään .

Juu, kannattaa käydä lääkärissä jos on esim.epäsäännölliset kierrot tai epäilee muuten jotain häikkää olevan.

Greippimehua joskus oon käyttänyt mut musta tuntui että mulla oli viikon ajan ovis "melkein tulossa" ja testit koko viikon melkein plussaa. Ja silloin ovis tais olla vasta kp 20. Sattumaa ehkä.

Mulla greippimehun juonti siirsi ovulaation jonnekin tuomiopäivän tienoille. Ainoo kierto sillä ja heti meni noin niin ennemmin se punkkuu kiitos

Kp21 ja k24 ollu viimesimmät ovikset.. Ja kierrot 35-45pvää. Tai 45 oli eka ehkäsyn jälkeinen luomukierto, sit vähä laskenu. Tosiaan letrot alotan ens kierrosta, pitäs "auttaa ovista"..? Lyhentääköhän myös kiertoa..? Jää nähtäväksi.

Mullaki ollu flunssaa, polvi kipee (reuman takia vissiin) ja nyt krapula eli tulee popsittua kans välillä kipulääkkeitä.. :pale Oliks se kiinnittymisen/hedelmöittymisen/oviksen aikaan ku ei kannattais syödä lääkkeitä?
Oonko ainut rappiolla oleva äidiksi haluava eli alkoholia (viikonloppuisin) nauttiva tyyppi? :whacky011:smiley-ashamed008:anyone Ihana tää foorumi, hymiöistä ja ulkoasusta tulee mieleen -90 luku :hilarious:

Mä otan paracetamolia kun sattuu kunnolla harvemmin tosin. Itse juon lasillisen punaviiniä joka päivä ruuan kanssa ja ihan lekuriin suosituksesta Tämä ovulaation aikana ja sen jälkeen jonkin viikon verran Ja jos testi on nega niin miksei juhlia kun voi ja eihän se kenestäkään baarissa käyvästä äidistä huonoa äitiä tee ku he menee viihteelle

Voimia ja tsemppiä kaikille. :Heartpink

Täällä kp 31/26 vaihtui kp1 ihan odotetusti. Täytyy ostaa nyt ovistestitkin, kun ei tiedä miten tämä vaikuttaa ovikseen.

Oliko täällä jollain endometrioosi? Oletteko saaneet apua raskautumiseen ja missä vaiheessa? Julkinen vai yksityinen?

Olen nyt vasta endoon tutustunut ja melkein kaikki oireet löytyisi. Ajattelin mennä lääkäriin puhumaan asiasta, jos ei tässä kierrossa tärppää.

Täällä yksi endotar. Apua en ole vielä hakenut, koska pillereiden lopettamisen jälkeen oireet on pysyneet maltillisina, kierto ei oo runsastunut tai epäsäännöllistynyt siihen, mitä ennen pillereitä oli (pisin kierto 100 päivää...). Yritystä on meillä takana nyt vuosi, mutta ajattelin nyt antaa keholleni vielä hetken aikaa mahdollisuutta toimia itsenäisesti siten kuin sen pitäisi ja kun tämänhetkinen elämäntilanne ehkä helpottaa, keskityn terveydenhuollon kautta avun saamiseen.

Minulle siis lääkäri totesi jokseenkin kylmästi, että ”olet todistettavasti kerran tullut jo raskaaksi, joten vielä ei kannata huolestua, odotellaan vielä. Ja jos vuosi menee, niin sitten kannattaa hakeutua lääkärille” Oltiin siis tässä kohtaa yritetty puolisen vuotta ja takana yksi varhainen keskenmeno. Joten odotan vielä.

Piinailijoille tsemppiä ja kp1sille halauksia. Jospa meille kaikille suotaisi se plussa tänä vuonna.

Omaa napaa sen verran, että itsellä kans ilmeisesti piinapäivät alkaa. Nännit on kipeät, yhdistän ovulaatioon tämän, se on ollut varmaan pari päivää sitten. Aikaisemmissakin kierroissa on ollut vastaavaa.
Tästä meidän yrityksestä sain viimein suuni auki ja purettua tätä tuskaa eräälle läheiselle ihmiselle. Tuki, jonka sain häneltä, oli uskomatonta ja tuntui hyvältä. Tää henkinen tuska tuntuu helpommalta kantaa.
Tosin, naureskelin miehelle että tietysti nyt kun tästä aiheesta on saanut suunsa auki, niin nyt pärähtää se plussa. Ei olis uusi ilmiö, et just ku kiroaa ja manaa, niin totta kai se silloin just onnistuu...

Muokattu viimeksi:
Jannn, ainakin tulehduskipulääke (ibuprofeeni) voi estää ovulaation, kiinnittymisestä en oo varma.
Toivottavasti letrot auttaa!

Kyllä minä ainakin joskus juon. Tosin aika vähän, kun en ole tissuttelija, enkä baareissa notkuja, niin ne rajoittuu sitten johonkin juhlapäiviin tms.
Nyt kyllä ei alkoholi kuulu ruokavalioon kun yritän tiputtaa vähän painoa.

Harmi, vedän yleensä ibuprofeiinia.. Jännä ku tietääkseni panadol sit huono raskaana..

Ei mul oo noihin toista viivaa tullu. Tee uus ja sen mukaan sit, katso tulos 30 min sisään .

Häh? Siis ainahan kaks viivaa pitää olla? Mut viivan tummuus määrittää onko ovis vai ei?

Häh? Siis ainahan kaks viivaa pitää olla? Mut viivan tummuus määrittää onko ovis vai ei?

Ovistesti ? Minä pudotan kohta pääni ko on niin tollo olo. Katoin et se oli raskaustesti.
Mut mulla esim pc ovistesti näyttää aina ovista, apteekin oma ei ikinä jne

Takaisin