Uutukainen: Olen miettinyt tuota. Meillekin lekuri sanoi aikoinaan että jos vuoden on yrittänyt eikä vauvaa kuulu, niin tuu sitten takaisin. Mutta sisälsikö tuo km:t vai ei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli just dpo 7 dippi + kierossa ja sit dpo 9 lämmöt nousi takaisin ylös. Eli hyvältä kuulostaa :) palasko sun lämmöt sen jälkeen takas ylös?
Milloin oot suunnitellut testausta? Mä meinasin heti kun palataan reissusta ke aamulla dpo 9, viimeksi näkyi jo silloin ihan haalea haamulainen
Oma napaa viel se et kauhea atooppinen ihottuma tullu mikä jäi pois ku muutin ulkomaille. Reuma ei nyt vaivaa yhtään...
Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu
Jos saan udella niin kuinka moni meistä ekaa yrittää ? Mietin just et paljon on kemiallisia ja keskenmenon kokeneita (itse myös) niin pohdin tässä et kuinka monta meistä on lapseton. Joillakin on ilmeisesti lapsia mitä täällä selannut... Kiinnostaa kovasti mitä oireita plussakierrossa ollu
Oma napaa viel se et kauhea atooppinen ihottuma tullu mikä jäi pois ku muutin ulkomaille. Reuma ei nyt vaivaa yhtään...
Ensimmäinen toiveissa meilläkin. Ei raskauksia. Nyt lähti yk 6 eli ei vielä kovinkaan kauaa olla yritetty.
Mä lapseton enkä oo koskaan ollu raskaana. Mul kesäl kans helpottaa ihottumat ja miehel kans. Reuma mullaki! Syötkö lääkkeitä?
Mulla on jo 5 alkanutta raskautta takana, joista 3 lasta.
Ekasta raskaudesta on jo 17 vuotta aikaa niin en oikein muista siitä mitään ja se päättyikin nopeasti km. Sen jälkeen 3 hyvin mennyttä raskautta alkoi 4kk, 4kk ja 6kk muistaakseni. Viimeisin raskaus alkoi periaatteessa ekasta, mut oltiin sitä ennen ehkäistä 1,5v varmoilla päivillä.
Jesbe: jos tänään kiinnittyminen, niin yli huomenna saattaisi näkyä :)
Onko muita letrozolen syöjiä, joille sivuvaikutuksena järkyttävää hermojenkiristystä ja paikkojen kuivumista? :O Muuten toimii kyllä hyvin, on lyhentänyt megakierrot normiksi ja antaa hyvin vasteet :) Ei vaan ite ( eikä mies :P ) jaksais tätä hermojen menetystä miltei kaikesta mikä vähäkin voi hermoon käydä.. no siis tämäkin kestetään toki, jos vaan raskautumiseen päättyy, mut on melko raskasta :P Nyt kp 6 ja parit pillerit pitäs viä napsii, vaikka hermot on toista mieltä
Onko muita letrozolen syöjiä, joille sivuvaikutuksena järkyttävää hermojenkiristystä ja paikkojen kuivumista? :O Muuten toimii kyllä hyvin, on lyhentänyt megakierrot normiksi ja antaa hyvin vasteet :) Ei vaan ite ( eikä mies :P ) jaksais tätä hermojen menetystä miltei kaikesta mikä vähäkin voi hermoon käydä.. no siis tämäkin kestetään toki, jos vaan raskautumiseen päättyy, mut on melko raskasta :P Nyt kp 6 ja parit pillerit pitäs viä napsii, vaikka hermot on toista mieltä
Täälläkin ekaa yritetään miehen kanssa :) ja nyt yrityskierto 5 meneillään kp5, huomenna aloitan testaamaan ovista. 10 päivän terolut-kuurin aloitan pari päivää ovisplussan jälkeen.
Anoppi on sitä mieltä että ollaan mun miehen kanssa liian nuoria saamaan vauva. Vaikka ollaan molemmat reippaasti yli 20vuotiaita. Anoppi on itse saanut esikoisen 21v... Että enpähän odota kovin innolla mahdollisesta raskaudesta kertomista miehen suvulle. Omat vanhemmat toivovat kovin meille lapsia pian. Tuntuu vaan lannistavalta jos saadaan anopin vihat mikäli raskaaksi tulen vaikka eipähän meidän (mun ja miehen) päätökset kuuluu enää kummankaan vanhemmille kun aikuisia kuitenkin ollaan.
Mie pyysin letrot mutta clomit ja terot. Mulla eka clomikierto oli yhtä v***n oiretta ja samaten terojen kanssa...eli varmaan aika lailla samanlaiset oireet.. Oletin että se on normaalia ku rupee hormonit taas toimimaan .. Tai niin jaksoin itse sen vee itutuksen kanssa