Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milloin ajattelitte aloittaa oviksen testailun (ne jotka nyt kierron alussa) ?
Mä aion maanantaina aamulla aloittaa eli kp6. Käytän ite glearblue digi kaksoishormoni ovis testejä helppouden vuoksi. Kertoo 100 varmasti mikä päivä ovis ilman viivojen tulkintaa :)
Aamulla ei digi hymyillyt, mut nyt oli olo että testaan vielä ja sit tulikin :), eli huomenna ovis.
Mä oon kans kuullu et joka toinen päivä olis paras, et siittiöt ehtii ”kehittyä” tai jotain. En muista ny tarkkaan, mut siihen se just liittyi et jos joka päivä tyhjenee varastot niin siittiöt ei oo niin hyviä.
Aktiivinen seksielämä on kivaa mut vika on minussa eli periaatteessahan se joka toinen päivä olis paras ja se myös takaa et koko ajan olis simpat oottamassaVai että tämmöstä et ei joka päivä Meillä myös lähes päivittäin ja juurikin oviksen aikoihin tyyliin pari viikkoa menee niin että joka päivä.. Kannattaisikohan siis kokeilla harventamista.
Pahoittelut km kohdanneille!
Toivotaan kuitenkin kovasti plussia kaikille tulevaksi!!
Niin toivon minäkin, toisaalta on olo et kuvittelen kaiken mut nyt on kp18, kp14 alko terot ja ne aiheuttavat yleensä pahat pms oireet ja tissikivut. Nyt ei muuta ku toi krapula olo tänään ja vilunväreet Kuumat aallot on lääkkeen myötä tuttu juttu mut se kylmä ei ja toi ihmeellinen rintojen arkuuden uupuminen Enkä jaksa yhtään riidellä miehellä taitaa nyt olla se mun pms, mulla tekis mieli vaan maata ja nukkua ja olla iha rauhassa....Jesbe, toivottavasti olisi merkki raskaudesta!
Mulla kp 15/24-25.
Mulle joo ja 1 tabletti päivässä.. Toimi kyllä niinkin pienellä annoksellaMietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.
Mietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.
Tilasin kaksoishormonidigejä säästöpakkauksen 20kpl ja aikeissa teen vaa ku one step ovistestin viivat on yhtä tummat.Mul vaan 10kpl noita digejä ni käytän vasta varmistamaan liuskoja :) kallista puuhaa :D
Tässä on kolmena peräkkäisenä päivänä tikutetut testit. Nyt on kp16 ja omaan silmään näyttää et olis alkanu jo vähän haalistumaan viiva