Raskaaksi 2019

Milloin ajattelitte aloittaa oviksen testailun (ne jotka nyt kierron alussa) ?

Mä aion maanantaina aamulla aloittaa eli kp6. Käytän ite glearblue digi kaksoishormoni ovis testejä helppouden vuoksi. Kertoo 100 varmasti mikä päivä ovis ilman viivojen tulkintaa :)

Mä alotin kp10 ja tänään uusiks eli kp12. Ei näy viel mitään. Mut viime kierrossa tais olla ovisplus kp21 eli tuskin ennen kp18 näkyy mitään.. Mun viime kierto siis 36pvää. Ajattelin vaan jos kierto vihdoin lyhenis :D tuskin ennen letrojen alottamista. Vaikuttaakohan ne edes kierron kestoon :o Oliko siis niin et ovistesti kandee tehdä päivällä/illalla eikä aamuvirtsasta niiku raskaustesti? Oon sit tehny joulu- ja tammikuussa väärin, kyl silti tuli mielestäni plussaa..

Lidlin viimesen pink grapefruit putelin ostin eilen ja join lasillisen tänään, ei kyl voi hyväks sanoa :D
 
Jannn: Mä testasin aamulla kun neljän tunnin pidättely ja testaus aina samaan aikaan päivemmällä ei ole mahdollista mulla.
 
Mulla siis maanantaina vasta kp6 mutta haluan varmuuden vuoksi aloittaa ovis testailun silloin. Toivon että ovisplussa tulisi tässä kierrossa kp 13-15 että olisi kohtuullisen lyhyt kierto. Että jos/kun epäonnistunut raskausyritys niin uusi kierto alkaa nopiaan :)
 
Mä oon kans kuullu et joka toinen päivä olis paras, et siittiöt ehtii ”kehittyä” tai jotain. En muista ny tarkkaan, mut siihen se just liittyi et jos joka päivä tyhjenee varastot niin siittiöt ei oo niin hyviä.

Jotenki noin se meinas ..
 
Vai että tämmöstä et ei joka päivä :grin Meillä myös lähes päivittäin ja juurikin oviksen aikoihin tyyliin pari viikkoa menee niin että joka päivä.. :hilarious: Kannattaisikohan siis kokeilla harventamista.

Pahoittelut km kohdanneille! :sad001

Toivotaan kuitenkin kovasti plussia kaikille tulevaksi!! :happy:
Aktiivinen seksielämä on kivaa mut vika on minussa eli periaatteessahan se joka toinen päivä olis paras ja se myös takaa et koko ajan olis simpat oottamassa
 
Ihan kerron teille mitä tässä kierrossa on outoa, mulla on kylmän väreet ilmestynyt kylään tänään kuumien aaltojen jälkeen (niit oli pari päivää) ja tänä aamuna heräsin kauheaan migreeniin oli niinku krapula olis ollu, kiva soittaa pomolle ja ihan sammalsi puhe. En siis ollut krapulassa tietenkään. No, nyt himottaa testata ku testi löytyy 1 kpl mut ku ei dpo7 se mitään näytä Voisko nämä olla sit oireita et nyt jottain tapahtus ? Vv runsasta, ovismaista Outoa.

Mitkä kpt muilla?
 
Mietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.
 
Jesbe, toivottavasti olisi merkki raskaudesta!

Mulla kp 15/24-25.
Niin toivon minäkin, toisaalta on olo et kuvittelen kaiken mut nyt on kp18, kp14 alko terot ja ne aiheuttavat yleensä pahat pms oireet ja tissikivut. Nyt ei muuta ku toi krapula olo tänään ja vilunväreet Kuumat aallot on lääkkeen myötä tuttu juttu mut se kylmä ei ja toi ihmeellinen rintojen arkuuden uupuminen Enkä jaksa yhtään riidellä miehellä taitaa nyt olla se mun pms, mulla tekis mieli vaan maata ja nukkua ja olla iha rauhassa....
 
Mietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.
Mulle joo ja 1 tabletti päivässä.. Toimi kyllä niinkin pienellä annoksella
 
Mietin tässä, vähän aiheen vierestä, että onko joku siirtänyt menkkoja Primoluteilla? Kun mua nyt hämää että mulle on määrätty 2tbl päivässä vaikka netissä ohje ottaa 3/pvä.. Että liekö nyt sit tepsii olleskaan.

Noita on kai kahta eri, primolut N ja primolut Nor. Toi Nor on vahvempi. Olen itse syönyt sitä annostuksella 1/päivä, ja toimi kyllä.
 
Mulla kp 16/26 dpo 5. Ovis oli tosi ajoissa tässä kierrossa. Mulla ei oo nykyisin ollut enää oikeastaan limoja, paitsi nyt oli oikein super limat lisäksi ovis testit näytti 3 päivää plussaa. Eli joko ollut super ovis tai viallinen ovis.

Oireita on ollut päänsärky oviksesta joka päivä ja olen nukkunut tämän viikon jotenkin extra sikeästi, normaalisti heräilen pienimmästäkin asiasta, nyt nukun kuin tukki ja näen unia. Ollaan nyt mökillä ja Poika oli viime yönä tippunut sängystä ja en ollut herännyt siihen vaikka nukutaan samassa huoneessa :D

Lisäksi lämpökäyrä on lähes identtinen tähän asti syyskuun kierron kanssa josta raskauduin. Jännittää jo nyt, että tuleeko maanantaina kiinnittymis dippi, kuten + kierrossa.

Ainoa mikä oli viimeksi ja nyt ei on repäisykivut
 
Mul vaan 10kpl noita digejä ni käytän vasta varmistamaan liuskoja :) kallista puuhaa :D
Tilasin kaksoishormonidigejä säästöpakkauksen 20kpl ja aikeissa teen vaa ku one step ovistestin viivat on yhtä tummat.
Alotan oviksen testailut joskus kp14. Hyvin voisin alottaa vasta kp24 mutta en uskalla jos inofolic aikaistaakin ovista tai jotain..
 
Tilasin kaksoishormonidigejä säästöpakkauksen 20kpl ja aikeissa teen vaa ku one step ovistestin viivat on yhtä tummat, sama homma!
Alotan oviksen testailut joskus kp14. Hyvin voisin alottaa vasta kp24 mutta en uskalla jos inofolic aikaistaakin ovista tai jotain..
 
Eikös se ole niin että jos yhdyntää esim joka päivä niin siittiöiden määrä on vähäisempi mut laatu parempi mut jos joka toinen päivä niin enemmän. Ja jos liian pitkä tauko siittiöt on huonompilaatusia kun ne on vanhenneet odottaessa
 
wusti näyttää joo haalistuneemmilta mut voihan olla että ovis on tulossa vasta voi hyvin sahata noi vahvuudet että tummuu haalenee sit taas tummuu toki voi olla että oli ovis mut lh huippu nii nopee tai hormoonin määrä pieni ettet vaa saanu testillä kiinni
Tässä on kolmena peräkkäisenä päivänä tikutetut testit. Nyt on kp16 ja omaan silmään näyttää et olis alkanu jo vähän haalistumaan viiva
 
Mimosa mietin tota unijuttuu ku oon toosi väsynyt koko ajan... Mulla lämmöt dippasi 9s päivä eli dpo7 mun laskujen mukaan Tosin mul tuli jo kp 6 limaklöntti ja kp 8-9 se ovislimat loppu. Nyt on nippailua ja outo tunnetta maksulla, verta tuli jonkin verran seksin jälkeen joku 4 päivää sitten... Nyt aamulla tajuton migreeni ja tosi krapula olo. Ainoa mikä eroaa muista kerroista on tissit, ne ei oo yhtään arat ja päänsärky on paljon paljon intensiivisempi. Testata en vielä tohdi, vaikka epäilen et ovis olis ollu jo aiemmin eli superaikaisin... Ja yleensä mul tulee tajuton nälkä ja finnejä, nyt ruokahalua ei oo ja finnejä ei yhtään. Mitä jos mun hormonit ei enää toimi ku pms on näin rauhallista aikaa...

Toivottavasti sulla olis raskausoireet nyt.
 
Takaisin
Top