Raskaaksi 2019

Kiitos. Juu, siis mulla on ollut tuohon luteaalivaiheeseen lugesteron apuna 2012, ei auttanut kuitenkaan raskautumiseen.
Meillähän suurin syy lienee siittiöissä, kun ei ole yhtään normaalimuotoisia ja liikkuvuus alentunut. Kyllähän me silti aina toivotaan et onnistuisko, mut aika turhalta tuntuu ton luteaalin takia.

Joka päivä ei kai suositella ainakaan jos on vähän huonompilaatuisia siittiöitä.

Mikäköhän siinä sitten on, et kun mies vei näytteensä niin ed. Kerrasta piti olla 5-3vrk et ei kai ne huonoja voi olla, vaikka olis 5pvää edellisestä.

Toivottavasti hoidot auttaa. On niitä onnistumisia kuullut vaikka kuinka haastavista(jopa lähes mahdottomista) lähtökohdista. Toivotaan onnistumista<3
 
Mä oon kans kuullu et joka toinen päivä olis paras, et siittiöt ehtii ”kehittyä” tai jotain. En muista ny tarkkaan, mut siihen se just liittyi et jos joka päivä tyhjenee varastot niin siittiöt ei oo niin hyviä.
 
Mä oon kans kuullu et joka toinen päivä olis paras, et siittiöt ehtii ”kehittyä” tai jotain. En muista ny tarkkaan, mut siihen se just liittyi et jos joka päivä tyhjenee varastot niin siittiöt ei oo niin hyviä.


Samaa olen lukenut. Mulla on taktiikka että seksiä noin joka toinen päivä ja ovisplussa päivänä seksiä+ sen jälkeisenä päivänä (2 päivää "putkeen" :D
 
Niinhän se on! Kiitos, vielä kerran.
Välillä vaan itseä turhauttaa tää luomuna yrittäminen tuon luteaali takia ja sit kun joutunut tuota hoidon aloittamista siirtämään.
Ja stressaa se ens viikon aika..

Tsemppiä kaikille!
Mulla oli nyt aamun toisesta pissasta melkein o+, vois olla et illalla on plussa.


Paljon jaksamista NewMoon!
 
Kiitos. Juu, siis mulla on ollut tuohon luteaalivaiheeseen lugesteron apuna 2012, ei auttanut kuitenkaan raskautumiseen.
Meillähän suurin syy lienee siittiöissä, kun ei ole yhtään normaalimuotoisia ja liikkuvuus alentunut. Kyllähän me silti aina toivotaan et onnistuisko, mut aika turhalta tuntuu ton luteaalin takia.

Joka päivä ei kai suositella ainakaan jos on vähän huonompilaatuisia siittiöitä.

Mikäköhän siinä sitten on, et kun mies vei näytteensä niin ed. Kerrasta piti olla 5-3vrk et ei kai ne huonoja voi olla, vaikka olis 5pvää edellisestä.

Ainiin kotitestissäki piti olla ainaki 3pvää viime kerrasta..en muista selitettiiks siinä syytä.. Ois kiva tietää.
 
Olettaisin tuon 3-5 päivää johtuvan siitä että niillä olis kunnon otos mikroskopoitavana eli riittävä konsentraatio siimahäntiä. Jos siellä pari hassua etsii toisiaan niin voi olla vaikeampi arvioida kokonaislaatua kuin jos on enemmän tungosta? Mutta arvaus vain :P, en tiedä kyseisestä tutkimuksesta sen tarkemmin.

Kertokaapas valistuneemmat onko se ovis siis silloin kun liuskatesti näyttää ovista vaiko joskus myöhemmin? Yritän tässä arpoa kierron pituutta / alkamispäivää kun jo turhia testejä on tullut tehtyä... Eli miten kuuluisa dpo lasketaan liuskatestin avulla...?
 
Muokattu viimeksi:
Minäkin ajattelin että joka päivä on fine mut sit ku tuli gynen kanssa puhetta niin se neuvo et joka toinen päivä :wtf

Vai että tämmöstä et ei joka päivä :grin Meillä myös lähes päivittäin ja juurikin oviksen aikoihin tyyliin pari viikkoa menee niin että joka päivä.. :hilarious: Kannattaisikohan siis kokeilla harventamista.

Pahoittelut km kohdanneille! :sad001

Toivotaan kuitenkin kovasti plussia kaikille tulevaksi!! :happy:
 
Olettaisin tuon 3-5 päivää johtuvan siitä että niillä olis kunnon otos mikroskopoitavana eli riittävä konsentraatio siimahäntiä. Jos siellä pari hassua etsii toisiaan niin voi olla vaikeampi arvioida kokonaislaatua kuin jos on enemmän tungosta? Mutta arvaus vain :P, en tiedä kyseisestä tutkimuksesta sen tarkemmin.

Kertokaapas valistuneemmat onko se ovis siis silloin kun liuskatesti näyttää ovista vaiko joskus myöhemmin? Yritän tässä arpoa kierron pituutta / alkamispäivää kun jo turhia testejä on tullut tehtyä... Eli miten kuuluisa dpo lasketaan liuskatestin avulla...?

Tällälailla lukee yhdessä ovisliuska ohjeessa:

"Jos kaksi väriviivaa näkyy ja testiviiva on samanvahvuinen tai tummempi kuin kontrolliviiva, ovulaatio tapahtuu
todennäköisesti 24-48 tunnin kuluessa. Jos yrität tulla raskaaksi, paras aika olla yhdynnässä on 24-48 tunnin sisällä."

Edit. Tarkoititko tuota asiaa vai jotain muuta? :grin
 
Tällälailla lukee yhdessä ovisliuska ohjeessa:

"Jos kaksi väriviivaa näkyy ja testiviiva on samanvahvuinen tai tummempi kuin kontrolliviiva, ovulaatio tapahtuu
todennäköisesti 24-48 tunnin kuluessa. Jos yrität tulla raskaaksi, paras aika olla yhdynnässä on 24-48 tunnin sisällä."

Edit. Tarkoititko tuota asiaa vai jotain muuta? :grin
Juu. Hyvä juttu, ajoituksen pitäis olla kunnossa, toivottavasti ainaki. Sit pitäis varmaan 1,5-2vkoa (?) tuosta tulla plussa tai menkat, eikö? Tai plussa voi kai näkyä vasta myöhemminki. Jännittävää, nyt olis niinku se 1,5vkoa kulunu. Toissapäivänä oli vielä nega erittäin herkällä...tuskin oli ehtiny edes kiinnittyyn kun yks jo testaa...välineurheiluksha tää menee...
 
Milloin ajattelitte aloittaa oviksen testailun (ne jotka nyt kierron alussa) ?

Mä aion maanantaina aamulla aloittaa eli kp6. Käytän ite glearblue digi kaksoishormoni ovis testejä helppouden vuoksi. Kertoo 100 varmasti mikä päivä ovis ilman viivojen tulkintaa :)
 
Milloin ajattelitte aloittaa oviksen testailun (ne jotka nyt kierron alussa) ?

Mä aion maanantaina aamulla aloittaa eli kp6. Käytän ite glearblue digi kaksoishormoni ovis testejä helppouden vuoksi. Kertoo 100 varmasti mikä päivä ovis ilman viivojen tulkintaa :)

Mä alotan huomenna eli kp8. Mulla on ihan liuskat käytössä ja ajattelin tosiaan lämpöjä ottaa siihen lisäksi.
 
Tässä on kolmena peräkkäisenä päivänä tikutetut testit. Nyt on kp16 ja omaan silmään näyttää et olis alkanu jo vähän haalistumaan viiva
 

Liitteet

  • 20190216_123401.jpg
    20190216_123401.jpg
    36 KB · Katsottu: 171
Milloin ajattelitte aloittaa oviksen testailun (ne jotka nyt kierron alussa) ?

Mä aion maanantaina aamulla aloittaa eli kp6. Käytän ite glearblue digi kaksoishormoni ovis testejä helppouden vuoksi. Kertoo 100 varmasti mikä päivä ovis ilman viivojen tulkintaa :)

Minä testailen myös noilla samoilla. Aloitan kp7 testaamaan, joka siis on ens viikon torstaina.
 
Wusti, näyttää kyl haalistumisen merkkejä.

Ite aloitin tänään testaamaan, kp7, ei kyl todennäköisesti hyötyjä, koska todennäköisesti ovis jää hyödyntämättä, mut onpahan ainakin edes jotain mitä testailla:))
 
Takaisin
Top