Raskaaksi 2019

Mulla ei ollut kipuja, mut sellainen outo tunne mahassa. Turvotti, kiristi, tuntu vähän vaikealta, ihme nuljumista tai muljahtelua, väsytti ihan naurettavasti (ihan kun joku olis lyönyt lekalla päähän), tissit oli toosi kipeet. Mut mulla kaiken kaikkiaan oli tosi helppo raskaus, eikä ollu oikeen mitään kipuja tai kremppoja. Mut nää voi olla mitä vaan, jollain ei oo mitään oireita, joillain on sikana kaikkea, ni vaikea yleistää.
 
Mulla ei ollut kipuja, mut sellainen outo tunne mahassa. Turvotti, kiristi, tuntu vähän vaikealta, ihme nuljumista tai muljahtelua, väsytti ihan naurettavasti (ihan kun joku olis lyönyt lekalla päähän), tissit oli toosi kipeet. Mut mulla kaiken kaikkiaan oli tosi helppo raskaus, eikä ollu oikeen mitään kipuja tai kremppoja. Mut nää voi olla mitä vaan, jollain ei oo mitään oireita, joillain on sikana kaikkea, ni vaikea yleistää.

Toi kuulostaa samalta ku mulla Me on aina äidin kanssa naurettu et meidän pms on puhutaan mitä sattuu ja ollaan hajamielisiä mut nyt se höpö olo on potenssiin sara. Ja toi outo tuntemus masussa Vv lorisee ja pissa on tummaa vaik juon koko ajan vettä No, viikko vielä aikaa, ehkä nämä vaan on normi oireita ku syö sitä keltarauhashormonia
 
Nonni, olin varma, että nyt iski kohtutulehdus keskenmenon jäljiltä, kun alamaha on tosi kipeä. Kävin naistentaudeilla gynellä, eikä tulehdusta. Valkovuoto lorisee niin ku pissa housuihin ja pakko pitää sidettä. :sad001 Ilmeisesti pissatulehdus, vaikka muita oireita ei ole kuin mahakipu. Maanantaina pitää viedä pissanäyte. Ihan kummallinen olo. Ja kohdussakin oli nestettä, mikä kuulosti minun korviin hassulta, mutta kuulemma toisilla on. Onneksi crp oli ok, eli ihan rauhassa saa kuulostella oloja viikonlopun.

Omanapaisesti tänään... Sori. :smiley-ashamed008

Paitsi että Daamos, mä aloitin vaan laskee eka vuotopäivästä ekan km:n jälkeen ja niin tein nytki. Oviksestahan ei tiiä, mutta epäilen sen olleen taas ihan normaalissa kohtaa kiertoa.
 
Heipsan. Ilmiannan itteni tätäki ketjua seuraamaan. Raskaus ja toinen lapsi olis toiveissa ja täällä myös toivuttu just keskeytyneestä keskenmenosta. Nyt toivotaan, että kierrot lähtee pyörimään normaalisti ja tois vielä toivotun tuloksen.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja sen odottamiseen!
 
Kiitos! Se vaan, että eivät tee sille mitään, siis pelkästään. Kun meidän ainoa mahdollisuus ilmeisesti on ivf-hoito ni sanoivat että ei mun luonnollisella kierrolla ole mitään väliä tässä. Kun siis lievempiä hoitoja ei edes kokeilla.

Ei vielä ovisplussaa. Ehkäpä huomenna. Oireita kyl olis.

Okei, no mut tuntuu silti hassulta, jos normaalikierrolla ei oo väliä. Inhottavan synkkä ajatus, ettei onnella voisi olla mitään väliä:( Mutta mitäpä minä näistä tietäisin, en oo lääkäri:) toivottavasti saisitte kuitenkin pienokaisen aluilleen<3
 
Nipanderi, olet ihanan positiivinen ihminen! :)

Tervetuloa uusille! Ollitko jeilei myös yritystä odottavissa aijemmin? Vai muistanko väärin? :)

Täällä ukko ottaa nyt niin päähän, ettei taida olla petipuuhat ajankohtasia. Ovulaatio kivut oli tänään aamulla. Kuinkakohan mahdollilsta olis, että siimahännät olis vielä voimissaan viiden päivän jälkeen? :oops:
 
Kiitos:) 5 päivää on kyllä aika paljon, vaikka samoja mietteitä pohdin:) ukko lähtee työmatkalle keskiviikkona ja flo ennustaa ovista siitä seuraavalle sunnuntaille. Tikutan tietysti vielä, kun takana ne 12pv menkat, jos olis joku ihme tapahtumassa ja ovis olis aiemmin. Henkisesti kuitenkin varaudun ohikierrolle jälleen.
 
Nipanderi, olet ihanan positiivinen ihminen! :)

Tervetuloa uusille! Ollitko jeilei myös yritystä odottavissa aijemmin? Vai muistanko väärin? :)

Täällä ukko ottaa nyt niin päähän, ettei taida olla petipuuhat ajankohtasia. Ovulaatio kivut oli tänään aamulla. Kuinkakohan mahdollilsta olis, että siimahännät olis vielä voimissaan viiden päivän jälkeen? :oops:

Nyt vaan hommailemaan vaik ottaa päähän tai huome aamulla.. (yritän laittaa tähän hymiötä mut en tiedä onnistuuko)

Oon kans miettiny et harvoin me enää arkena puuhaillaan ku on nii väsy töistä, et eipä ihme ettei tärppää..nojoo yritetään kyl enemmän mahd oviksen aikaan.. Kuinka moni pitää jalat ylhäällä/ei mee heti pesulle oviksen aikaan tai muuten? Mä lähinnä oletetun oviksen aikaan yritän ees vartin ootella ennen pesua.
 
Selkeät ovis limat dpo6 ja terot käytössä?!? Ei ymmärrä mun pää tätä. Selitin just mun kamulle et on niin outo olo et oon varmaan raskaana vaikka se epätodennäköistä onkin...

Iines miten nestettä? Se kai oviksen aikaan on se et voi kertyy nestettä sinne.. Jos oon väärässä viisaammat korjatkaa
 
Nyt vaan hommailemaan vaik ottaa päähän tai huome aamulla.. (yritän laittaa tähän hymiötä mut en tiedä onnistuuko)

Oon kans miettiny et harvoin me enää arkena puuhaillaan ku on nii väsy töistä, et eipä ihme ettei tärppää..nojoo yritetään kyl enemmän mahd oviksen aikaan.. Kuinka moni pitää jalat ylhäällä/ei mee heti pesulle oviksen aikaan tai muuten? Mä lähinnä oletetun oviksen aikaan yritän ees vartin ootella ennen pesua.

Oon varmaan ällöttävä nyt mut ihan illalla jos duunataa niin laitan nukkuun ja aamulla kylmällä vedellä pesen paikat tai suht ei kuumalla ku kuuma ei oo hyvä on mulle opetettu... Yleensä en pidä jalkoja ylhäällä mulla oviksen aikoihin jotenki alapää imasee ne spermat jotenkin oudosti.
Mut ei pesu kai samantien kannata

Meillä on jotenki huomattavan aktiivinen seksielämä et lekuri jo sanoi että malttakaa pari päivän välein et ehtii simpat kehittyy :wink
 
Jannn: Olisko pesun ajankohdalla merkitystä kun siimahännät viihtyy kuulemma kohdussa muutenki seikkailemassa useita päiviä vai riippuisko se kohteesta - jos on huono liikkuvuus ja kovasti mutkainen kohtu niin kuvittelis et kaikki apu on tarpeen? Jälkilöylyt on suhteen kannalta jokatapauksessa hyvä, jostain luin ;). Mahtais kyllä mies ihmetellä jos alkais seisoon käsillä heti ;D. (Ei että osaisin enää, tai en oo vuosiin kokeillu :D ).

Jesbe: Siis mitä ihmettä? Mä jotenkin olin antanut itseni ymmärtää että tyyliin joka päivä on ok että ei vaikutusta määrään, mutta päinvastoin jos on yli kolme päivää niin laatu huononee/vanhenee. Tja, 70 päivää kestää niillä kehittyä mutta paljonko tulee uusia/päivä en tiedä.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt vaan hommailemaan vaik ottaa päähän tai huome aamulla.. (yritän laittaa tähän hymiötä mut en tiedä onnistuuko)

Oon kans miettiny et harvoin me enää arkena puuhaillaan ku on nii väsy töistä, et eipä ihme ettei tärppää..nojoo yritetään kyl enemmän mahd oviksen aikaan.. Kuinka moni pitää jalat ylhäällä/ei mee heti pesulle oviksen aikaan tai muuten? Mä lähinnä oletetun oviksen aikaan yritän ees vartin ootella ennen pesua.

En mä nyt jalkoja ylhäällä pidä, mut en mä heti pesullekkaan ryntää. :) toivotaan nopeeta tärppiä sinne! :wink
 
Oon varmaan ällöttävä nyt mut ihan illalla jos duunataa niin laitan nukkuun ja aamulla kylmällä vedellä pesen paikat tai suht ei kuumalla ku kuuma ei oo hyvä on mulle opetettu... Yleensä en pidä jalkoja ylhäällä mulla oviksen aikoihin jotenki alapää imasee ne spermat jotenkin oudosti.
Mut ei pesu kai samantien kannata

Meillä on jotenki huomattavan aktiivinen seksielämä et lekuri jo sanoi että malttakaa pari päivän välein et ehtii simpat kehittyy :wink

Mul meinaa joskus tulla heti kaikki ulos tai ainaki tuntuu siltä nykyään :D mut joskus harvoin en pese ku aamulla, ei siinä mitään ällöä :) jos ei heti lähe valuu ulos.. Joskus huviks hetken jalat seinää vasten tmv :D

Mäki oon lukenu et pitkä tauko huonoks spermalle mut ei väliä vaik monta kertaa päivässä uusiutuis spermat.
 
Mul meinaa joskus tulla heti kaikki ulos tai ainaki tuntuu siltä nykyään :D mut joskus harvoin en pese ku aamulla, ei siinä mitään ällöä :) jos ei heti lähe valuu ulos.. Joskus huviks hetken jalat seinää vasten tmv :D

Mäki oon lukenu et pitkä tauko huonoks spermalle mut ei väliä vaik monta kertaa päivässä uusiutuis spermat.

Mulle lääkäri sano et malttaa olla erossa toisista eli et joka toinen päivä harrastais seksiä eikä joka päivä kuten meillä monesti tapana. Toki on luonnostaan taukoja esim päivä pari mut niih, jotenki ollaan aktiivisia oltu aina . Mulla valuu ulos niin siitä tiedän että ovis on ohi . Ku nimenomaan sillä viikolla ku ovis on niin pari pv molemmin puolin jää sisään jotenki imasee ne. Onkohan toikaan kovin normaalia voi ei kaikkea sitä täällä tunnustaa..
Ja ku on suutuksissaan niin pikku makuhuonehuvi tasoittaa riitatilanteissa :rolleyes:
 
Jannn: Olisko pesun ajankohdalla merkitystä kun siimahännät viihtyy kuulemma kohdussa muutenki seikkailemassa useita päiviä vai riippuisko se kohteesta - jos on huono liikkuvuus ja kovasti mutkainen kohtu niin kuvittelis et kaikki apu on tarpeen? Jälkilöylyt on suhteen kannalta jokatapauksessa hyvä, jostain luin :wink. Mahtais kyllä mies ihmetellä jos alkais seisoon käsillä heti ;D. (Ei että osaisin enää, tai en oo vuosiin kokeillu :D ).

Jesbe: Siis mitä ihmettä? Mä jotenkin olin antanut itseni ymmärtää että tyyliin joka päivä on ok että ei vaikutusta määrään, mutta päinvastoin jos on yli kolme päivää niin laatu huononee/vanhenee. Tja, 70 päivää kestää niillä kehittyä mutta paljonko tulee uusia/päivä en tiedä.

Minäkin ajattelin että joka päivä on fine mut sit ku tuli gynen kanssa puhetta niin se neuvo et joka toinen päivä :wtf
 
Minäkin ajattelin että joka päivä on fine mut sit ku tuli gynen kanssa puhetta niin se neuvo et joka toinen päivä :wtf

Mulleki gyne puhu et joka toinen pvä mut oletin et meinas et sillä varmistaa et osuu ovikseen...:D noooh hyvä et teil aktiivista :)
 
Takaisin
Top