Voihan se vielä yllättää. Mulla kävi just niin. Toki en tiedä miten hyviä nää myöhäiset ovikset sitten on, mutta kyllä tuntuu ihmiset niistäkin raskautuvan. Itellä tää raskautuminen on muutenkin niin hankalaa näköjään, että taitaa olla aika sama, aikainen tai myöhäinen, kaikki otetaan vastaan:)
Myöhäiset ovikset sopii ainakin mulle mainiosti, kaikki aiemmat plussat tulleet kierroista joissa ovis on vasta n. kp21, mutta aina ennen on ollut alkukierrostakin kropassa jonkinlaista elämää.
Ja ikinä ennen ei ole käynyt näin, että limat vaan kuivuisi yhtäkkiä ilman ovisplussaa. Tein muuten äsken uuden ovistestin jossa viiva taas halenee (oikealla aamun testi ja vasemmalla äsken tehty). Testiviiva on kyllä tummunut kuivuessaan, ei se noinkaan tumma aamulla ollut, mutta selvästi tummempi kuitenkin kuin nyt. :banghead:

mun mies teki ennen tollasta työtä, on se kuluttavaa. Onnistuttiin kuitenkin tulemaan raskaaksi, tosin kahden viikon loman aikana. Ja kerran myös sitä aikaisemmin, tuulimuna. Että ei se mahdotonta ole:) vaikka kyseessä olisi näinkin surkea raskautuja kun minä.