Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se - 1 vaan tänään, kp20-24. On se kroppa jännä, kun sen luulee tuntevansa, mutta kierto toisen perään se kuitenkin yllättää. Myös eggikset on valtavat. Illalla tallettelupuuhiin. Jos vielä alkuviikon jaksais talletella. Onpa hyvä ettei nyt vielä tullut aloitettua niitä lugeja. Jännäksi menee kuinkahan luteliaalille käy.
Nyt paljon tsemppiä ja onnea että saisitte pienen salamatkustajan tarttumaan kyytiin!
Itse odottelen vielä tuota o+ ja ihmettelen miksi viiva on tasaisen selkeä mut ei vahvistu tai himmenee yhtään. Mistähän tääkin voi kieliä, siitä ettei ovista tuu ollenkaan ja hormoonitasot pysyy samana? Ehkä stressaan turhaan, mut jotenkin ahdistaa tää et meneekö se o+ nyt ohi vai ei jos en kolmesti päivässä testaa. Nii kun nyt sulla huomasi et jos et ois illalla tehny testiä niin ois ohi.
Pitäsköhän ostaa semmoenn clearblue kaksoishormoni testeri ja aloittaa sillä huomenna, nii. Ei tartteis kun aamulla dipata ja loppupäivän relata. Huomenna ois sen ohjeen mukaan aloituspäivä
Tässä vielä tän päivän ja illan testit. Alhaalla nyt illan, molemmissa 4h pidätetty.
Ja paaaljon tsemppiä kaikille omaan kiertoon!
Mikä kp? Itse ihmettelin kans miks en saanut kii ovista. Ehken sit ovuloinut tai ehkei kaikkea näe testeistä. Ai digiä ei tarvi ku kerran päivässä dippaa? Tulee vaan kalliiks jos ei tiedä milloin ovis :/
kp18/39, et ovista on ennustettu vasta myöhemmälle, et ehtiihän se vielä tulemaan, mut luulis et toi viiva nyt muuttuis johonki suuntaan jo... Joo, ei tartte ku kerran, ainakaan sitä kaksoishormoni, sit oli viel se toinenkin digi. Mua houkuttais kyl ku haluisin vähä nähä on tapahtuuko mun kehossa mitään nyt vai oonko vasta palautumassa. Ja tosiaan se vois rauhoittaa mun mieltä. (tais olla torissa 30e+postit, jos haluis sielt ostaa :D siin oli siis kahdelle kuukaudelle) Mikä kp sulla nyt siis?
Miksi päädyit siihen, että menkat ne tulee? Ootko saanut oviksen kiinni? :) Helpompihan se on ajatella et ei sieltä viivaa tule, mut ei peli ole vielä menetetty!Kp 24/23-30 ja dpo9, tein tänään rsfun varhaisen raskaustestin, negaa näytti, ja taas harmittaa.
Siinä järkeilin, että ei se välttämättä näytä oikein, mutta sitten järkeilin lisää ja tyydyn nyt vaan odottelemaan niitä menkkoja.
Nyt vasta 2 yrityskuukautta takana, mutta harmitus on silti ihan hirveä. Esikoinen tuli yk2 (esikoinen nyt 1v 4kk) niin ehkä sitä jotenkin uskoi että tämä mahdollinen toinenkin..
Miksi päädyit siihen, että menkat ne tulee? Ootko saanut oviksen kiinni? :) Helpompihan se on ajatella et ei sieltä viivaa tule, mut ei peli ole vielä menetetty!
Itse pelkään tuota ihan samaa. Esikoinen 2v sai alkunsa toisesta kierrosta, jolloin vasta oikeasti yritettiin yritettiin. Ja nyt ahdistaa ajatus kun tavallaan tuntuu siltä et tottakai tämäkin käy helposti, mutta tietää samalla et eihän se todellakaan ole yhtään sama asia. Ehkä siksi stressaan tuota ovista, kun toivon niin että keho toimisi.
Ja aamulla ovistesti näyttää jälleen samaa kuin edellisetkin, en jaksa edes ottaa kuvaa. Säästin aamupissan ja mietin voiko sitä säästää siihen et ostais sen digitesterin.