Raskaaksi 2019

On se - 1 vaan tänään, kp20-24. On se kroppa jännä, kun sen luulee tuntevansa, mutta kierto toisen perään se kuitenkin yllättää. Myös eggikset on valtavat. Illalla tallettelupuuhiin. Jos vielä alkuviikon jaksais talletella. Onpa hyvä ettei nyt vielä tullut aloitettua niitä lugeja. Jännäksi menee kuinkahan luteliaalille käy.

Nyt paljon tsemppiä ja onnea että saisitte pienen salamatkustajan tarttumaan kyytiin!

Itse odottelen vielä tuota o+ ja ihmettelen miksi viiva on tasaisen selkeä mut ei vahvistu tai himmenee yhtään. Mistähän tääkin voi kieliä, siitä ettei ovista tuu ollenkaan ja hormoonitasot pysyy samana? Ehkä stressaan turhaan, mut jotenkin ahdistaa tää et meneekö se o+ nyt ohi vai ei jos en kolmesti päivässä testaa. Nii kun nyt sulla huomasi et jos et ois illalla tehny testiä niin ois ohi.

Pitäsköhän ostaa semmoenn clearblue kaksoishormoni testeri ja aloittaa sillä huomenna, nii. Ei tartteis kun aamulla dipata ja loppupäivän relata. Huomenna ois sen ohjeen mukaan aloituspäivä :think005

Tässä vielä tän päivän ja illan testit. Alhaalla nyt illan, molemmissa 4h pidätetty.

Ja paaaljon tsemppiä kaikille omaan kiertoon! :thumright

Liitteet

• IMG_20190909_212048.jpg
    IMG_20190909_212048.jpg
    51.4 KB · Katsottu: 163
Jee, menkat alkaa olla loppumaisillaan, flo näyttää ovulaatioo sunnuntaille (mulla niin lyhyt kierto), vihdoinkin päästään yrittämään. Saa nähdä jaksaako tuo ukko hommailla, pittää "käyttää" harkiten ja säästäen pitkin viikkoa :D

Nyt paljon tsemppiä ja onnea että saisitte pienen salamatkustajan tarttumaan kyytiin!

Itse odottelen vielä tuota o+ ja ihmettelen miksi viiva on tasaisen selkeä mut ei vahvistu tai himmenee yhtään. Mistähän tääkin voi kieliä, siitä ettei ovista tuu ollenkaan ja hormoonitasot pysyy samana? Ehkä stressaan turhaan, mut jotenkin ahdistaa tää et meneekö se o+ nyt ohi vai ei jos en kolmesti päivässä testaa. Nii kun nyt sulla huomasi et jos et ois illalla tehny testiä niin ois ohi.

Pitäsköhän ostaa semmoenn clearblue kaksoishormoni testeri ja aloittaa sillä huomenna, nii. Ei tartteis kun aamulla dipata ja loppupäivän relata. Huomenna ois sen ohjeen mukaan aloituspäivä :think005

Tässä vielä tän päivän ja illan testit. Alhaalla nyt illan, molemmissa 4h pidätetty.

Ja paaaljon tsemppiä kaikille omaan kiertoon! :thumright

Mikä kp? Itse ihmettelin kans miks en saanut kii ovista. Ehken sit ovuloinut tai ehkei kaikkea näe testeistä. Ai digiä ei tarvi ku kerran päivässä dippaa? Tulee vaan kalliiks jos ei tiedä milloin ovis :/

Mikä kp? Itse ihmettelin kans miks en saanut kii ovista. Ehken sit ovuloinut tai ehkei kaikkea näe testeistä. Ai digiä ei tarvi ku kerran päivässä dippaa? Tulee vaan kalliiks jos ei tiedä milloin ovis :/

kp18/39, et ovista on ennustettu vasta myöhemmälle, et ehtiihän se vielä tulemaan, mut luulis et toi viiva nyt muuttuis johonki suuntaan jo... Joo, ei tartte ku kerran, ainakaan sitä kaksoishormoni, sit oli viel se toinenkin digi. Mua houkuttais kyl ku haluisin vähä nähä on tapahtuuko mun kehossa mitään nyt vai oonko vasta palautumassa. Ja tosiaan se vois rauhoittaa mun mieltä. (tais olla torissa 30e+postit, jos haluis sielt ostaa :D siin oli siis kahdelle kuukaudelle) Mikä kp sulla nyt siis?

kp18/39, et ovista on ennustettu vasta myöhemmälle, et ehtiihän se vielä tulemaan, mut luulis et toi viiva nyt muuttuis johonki suuntaan jo... Joo, ei tartte ku kerran, ainakaan sitä kaksoishormoni, sit oli viel se toinenkin digi. Mua houkuttais kyl ku haluisin vähä nähä on tapahtuuko mun kehossa mitään nyt vai oonko vasta palautumassa. Ja tosiaan se vois rauhoittaa mun mieltä. (tais olla torissa 30e+postit, jos haluis sielt ostaa :D siin oli siis kahdelle kuukaudelle) Mikä kp sulla nyt siis?

Mulla kp26 ja letrot käytössä. Mut ehkä ne ei tässä kuussa tehonnu sit.. Viime kuus ne teki oviksen jo kp15. Nyt lopetin oviksen testailun joskus kp22.

Kaikki taikatemput tehty, makoilut ym. Kaikki. Keskiviikkona vielä varmistelua. Onneks toi ukkeli on helppo kellistettävä, muuten tästä ei tulis mitään. Kohta kolme viikkoa tiiviisti :sexni meinaa alkaa lipumaan jo suorittamisen puolelle:hilarious: korjailin oviksen flo:hun, jee, jos luteliaali pysyy normaalina, niin ei ehkä meekkään kun yksi ovis ohi ukon työmatkan takia:hello2

Nyt kaikille plussaa!! :smiley-bounce016

Kp 24/23-30 ja dpo9, tein tänään rsfun varhaisen raskaustestin, negaa näytti, ja taas harmittaa.
Siinä järkeilin, että ei se välttämättä näytä oikein, mutta sitten järkeilin lisää ja tyydyn nyt vaan odottelemaan niitä menkkoja.

Nyt vasta 2 yrityskuukautta takana, mutta harmitus on silti ihan hirveä. Esikoinen tuli yk2 (esikoinen nyt 1v 4kk) niin ehkä sitä jotenkin uskoi että tämä mahdollinen toinenkin..

Plussatuulia Nipanderi!

Tsemppiä kaikille menkoista kärsiville.

Mulla on ollut tänään tyyni olo. :) Aiemmin kai mietti ja stressasi ovista. Nyt kun se lienee mennyt ja hyödynnetty on rauhallinen mieli. Katsotaan kuinka kauan se tässä kahden viikon odottelussa säilyy. :laughing002

Kp 24/23-30 ja dpo9, tein tänään rsfun varhaisen raskaustestin, negaa näytti, ja taas harmittaa.
Siinä järkeilin, että ei se välttämättä näytä oikein, mutta sitten järkeilin lisää ja tyydyn nyt vaan odottelemaan niitä menkkoja.

Nyt vasta 2 yrityskuukautta takana, mutta harmitus on silti ihan hirveä. Esikoinen tuli yk2 (esikoinen nyt 1v 4kk) niin ehkä sitä jotenkin uskoi että tämä mahdollinen toinenkin..
Miksi päädyit siihen, että menkat ne tulee? Ootko saanut oviksen kiinni? :) Helpompihan se on ajatella et ei sieltä viivaa tule, mut ei peli ole vielä menetetty!

Itse pelkään tuota ihan samaa. Esikoinen 2v sai alkunsa toisesta kierrosta, jolloin vasta oikeasti yritettiin yritettiin. Ja nyt ahdistaa ajatus kun tavallaan tuntuu siltä et tottakai tämäkin käy helposti, mutta tietää samalla et eihän se todellakaan ole yhtään sama asia. Ehkä siksi stressaan tuota ovista, kun toivon niin että keho toimisi.

Ja aamulla ovistesti näyttää jälleen samaa kuin edellisetkin, en jaksa edes ottaa kuvaa. Säästin aamupissan ja mietin voiko sitä säästää siihen et ostais sen digitesterin. :confused005

Miksi päädyit siihen, että menkat ne tulee? Ootko saanut oviksen kiinni? :) Helpompihan se on ajatella et ei sieltä viivaa tule, mut ei peli ole vielä menetetty!

Itse pelkään tuota ihan samaa. Esikoinen 2v sai alkunsa toisesta kierrosta, jolloin vasta oikeasti yritettiin yritettiin. Ja nyt ahdistaa ajatus kun tavallaan tuntuu siltä et tottakai tämäkin käy helposti, mutta tietää samalla et eihän se todellakaan ole yhtään sama asia. Ehkä siksi stressaan tuota ovista, kun toivon niin että keho toimisi.

Ja aamulla ovistesti näyttää jälleen samaa kuin edellisetkin, en jaksa edes ottaa kuvaa. Säästin aamupissan ja mietin voiko sitä säästää siihen et ostais sen digitesterin. :confused005

Jotenkin vaan varmempi olo siitä että ne alkaa, kuin että olisi tärpännyt :/ Oon tosi kipeä aina ovispäivänä, niin ei voi erehtyä milloin se on, kun on kipeä vatsa. Tässäkin kierrossa talleteltiin ovispäivänä, mutta niin.... pitää taas vaan malttaa odotella!

Samanlaiset fiilikset on mullakkin, että pitäisi käydä yhtä helposti kuin ekasta, vaan niinkun sanoit, niin eihän se niin välttämättä mene.

Mie luulen et pissan kannattas olla ”tuoretta”, mut en osaa varmaksi kyllä sanoa.

Dpo 15 eikä menkoista jälkeäkään o_O
Vähän nippailee, nivusia juilii ja munasarjoissa tuntemuksia. Ällö olo nyt aamusta. Oon kuitenkin ihan varma että se vuoto sieltä alkaa jossain vaiheessa. Jos nyt ei testien saapumispäivään mennessä tuu, niin sit testaan uudelleen.

Tuolla aiemmin puhutte C-vitamiinin haitoista raskautumiselle. Muistakaa että pieninä annoksina myös todennäköisesti auttaa. Askorbiinihappo on luontainen antioksidantti, joka ainakin in vitro olosuhteissa parantaa alkioiden laatua (ja käsittelykestävyyttä). Eli kannattaa kyllä syödä C-vitamiinia. C-vitamiini on myös vesiliukoinen että suuret määrät pitäisi mennä aika suoraan "läpi". Ei siis varastoidu. Eli jos ei kerta-annoksena vedä ihan hurjaa määrää niin tuskin haittaa mitään.

Vaapukka: Ei se ovistestin viiva välttämättä tasaisesti ala vahvistua. Joskus saattaa pysyä tosi vaaleana ja sitten yhtäkkiä pompsahtaa plussaksi. Tsemppiä! Jospa se ovis sieltä pian löytyisi.

Nipanderi: Jee ovikselle ja tallettelulle! Minäkin pidän peukkuja teille!

Itsellä tylsää odottamista. Huoh. Mies lähtee perjantaina työmatkalle ja tulee takaisin vasta seuraavan viikon la. Onneksi osui reissu tällaiseen hetkeen kun ei tarvitse talletella. Väkisin mietin kyllä, että olisi super kivaa kertoa iloisia plussa-uutisia ensi viikolla sinne reissun päälle.:rolleyes:

Just mietiskelin tuota omaa tyyliä olla tässä kierrossa. En kuin join sitä greippimehua ja foolihappoa söin ku se on tapa jo. Iltaisin se myoinositoli ja muuten söin kaikkea mitä mieli teki ja luonnollisesti olin aika rikki koko jupakasta ja ku tuli kaikki oikeuden päätökset yms niin jopa oikeustalolla poltin tupakkaa ja koko sen päivän. Sit ku sain tietää et ootan niin itkin ja poltin taas. Pieni tunnustus. Nolottaa. No, nyt on jätetty pois ns turhat mutta en yhtään tiennyt et vadelmat pitäisi keittää ja chia siemenet ja muut mitä joka aamu syön olisi kiellettyjen listalla. Kaipa sitä jotenkin tuli vaikka ovis oli ihan hukassa näemmä ja sitte lopulta luulin et mul oli anovulatorinen kierto ja ovis olis tullu vasta ku menkat suvaitsee tulla nii sen jälkeen pääsisi luonnolliseen rytmiin. En siis yhtään miettinyt huomaa esim Flon muistiinpanot; suurin osa alkukierrosta on merkitty romaanin lailla sinne ja lopulta siinä on joku parin viikon pää kipeä ja jano osio jonne on vaan kirjannut jotain ihan vain jottei oo tyhjää ja muutamat lämmöt jäi kirjaamatta.

Nyt tietty toivoo et hän tahtoo pysyä mahassa.

Nipenderi, Jee mitkä viivat! :woot:
TiinuLiinu, vähänkö jänskää! Tulispa testit jo tänää ni huomen aamulla pääsisit testaamaan :nailbiting:
Aida, totta puhut kyllä ja onhan noissa monissa valmisteissakin ceetä, joita yrittäessä ja raskaana ois hyvä nauttia, joten jatkan aamuin illoin 500mg (puolikas pore) nauttimista, niin jospa ei flunssakaan päälle pääsis :)

Välillä oon kiitollinen mun herkästä kropasta(esim kun kertoo viksesta), mut välillä(useimmiten) kyllä vituttaa. Näin luomuna ei oo montaa päivää kierrossa, kun alamaha ei vähän kipuilis ja oireilis jotain. Ensin menkkajomot, sit muutamia päiviä(no joo, on siin useampi välipäivä) välissä ja sit alkaa oviskivut, joihin joutuu useimmiten särkylääkettä ottamaan. Ne kestää pari päivää ja sit alkaa keltsi kipuilemaan. Ennen menkkoja on taas pieni tauko, mut suurin osa kiertoa jotain.
Tänään aamulla sängyssä, tein jonkun asennonvaihdoksen lasten välissä, jossa vähän ponnistin niin juilas niin kipeästi vasemalle alamahaan et henki ihan meinas salpautua!
Vähä jäi nyt kuitenkin harmittamaan ettei oviksen jälkeen enää jaksettu varmistaa. Pitää toivoa et ne -2 ja -1 päivien tallettelut ois saanu jokusen simppasen jäämään hyville mestoille kytikseen. Jotain taulukkoa kun katoin, niin noi ois kyllä just ne päivät joissa ois suurin todennköisyys raskautumiselle.

Mut joo, täällä siis kp18/29 ja dpo3.

Täällä kans Nipanderin puolesta kaikki raajat pystyssä, että tää olis nyt se teidän kierto! :smiley-bounce013

Ja tsemppiä myös muillekki! :wav

Täällä ihan tysä alkukirto kp4:shifty: no onneksi vuoto ruvennut helpottamaan niin luulisin että pääsen perjantaina sinne lääkäriin. :)
Vähän on kyllä ruvennut jännittämään koko toimenpide:nailbiting: Onko teillä jollain kokemusta siitä aukiolotutkimuksesta, onko ihan hirvee toimenpide?
Käskettiin ainakin etukäteen jo kotona ottaa Buranaa kun saattaa aiheuttaa jonkun verran kipuao_O

AZ, mulla aukkari ei tuntunut yhtään missään, olin sen särkylääkkeen ottanut kotona. Tosin mulla on aika korkea kipukynnys. Mulla oli epäily että toinen munatorvi olis tukossa, koska kuplia ei näkynyt, mutta lääkäri sanoi että on se varmaan auki kun muhun ei sattunut... Tosi luotettavaa.

Tänään kp 40. Eilen tuli enää ihan hitusen ruskeaa, ei punaista kuten sunnuntaina. Tänään ei ole ainakaan vielä näkynyt yhtään mitään. Kai se täytyy huomenna testata, jos ei mitään tänään tapahdu. Mulla olis myös hyppytunti, vähän ehkä kuumottais lähteä testiostoksille, mutta jospa sitä vielä hetken malttaa. Johan tässä on puoltoista kuukautta oottanut :D

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä AZ aukkariin! Kerro sitten millaista oli. Minulla taitaa se olla edessä ihan pian myös. Kieltämättä varmaan itseäkin siinä vaiheessa jännittää, sekä toimenpide että tulokset.

dimou: Sulla on jännä tilanne! :nailbiting: Joko huomenna testaat?

Takaisin