StellaMom
Sukkela juttelija
Siitä mäkin oon aloittanut! Nykyisin menee 175 microg per päivä :)StellaMom Lääkäri määräsi 25mg thyroxinia aamuisin otettavaksi kun kaikki oireet täsmää ja katsotaan kuukauden päästä uudelleen arvot![]()
Tiedän tunteen! Kropassa on niin paljon rajoitteita ettei tiedäkään miten se pysyy käynnissä välillä! Mulla kilppari diagnoosi tuli jo 10v sitten että olen ehtinyt säätää ja elää tämän kanssa kauan jo. En voi vastaa tuohon "oletko perusterve" kysymykseen myöntävästi enää :)Mulla on kilpparin vajaatoiminta, onneksi arvot pysyny n.vuoden kunnossa. Oli siinäki homma saada ne kohdilleen. Aiemmin oli liikatoiminta, jonka raskaus pisti vajarille. Tuntuu et kaikki menee pikkuhiljaa rikki tässä kropassamullakin kun näitä diagnooseja on enemmän kuin sormia yhdessä kädessä..
Greippimehu ostettu ja alotettu, inositoli tilattu eilen. Saa nähdä miten tää kierto menee, ainakin sais reippaasti lyhentyä. Oliko viime kierto jonku 45 päivää :banghead:
Ei ole kokemusta aukkarista, mutta kierukanlaittoa varten ne pyytävät samaa, eli buranaa nassuun ennen ku tulee paikalle joten en usko että sen pahempaa ole! Ja sekin riippuu juuri siitä omasta kipukynnyksestä. Mä olen aina sanonut että mulla olisi korkea kipukynnys mutta kyl mä mielellään otan puudutus jos sitä on tarjoilla. Tsemppiä kuitenkin aukkariin!Täällä kans Nipanderin puolesta kaikki raajat pystyssä, että tää olis nyt se teidän kierto!
Ja tsemppiä myös muillekki!
Täällä ihan tysä alkukirto kp4no onneksi vuoto ruvennut helpottamaan niin luulisin että pääsen perjantaina sinne lääkäriin. :)
Vähän on kyllä ruvennut jännittämään koko toimenpideOnko teillä jollain kokemusta siitä aukiolotutkimuksesta, onko ihan hirvee toimenpide?
Käskettiin ainakin etukäteen jo kotona ottaa Buranaa kun saattaa aiheuttaa jonkun verran kipua![]()
mullakin kun näitä diagnooseja on enemmän kuin sormia yhdessä kädessä..

no onneksi vuoto ruvennut helpottamaan niin luulisin että pääsen perjantaina sinne lääkäriin. :)
Onko teillä jollain kokemusta siitä aukiolotutkimuksesta, onko ihan hirvee toimenpide?

aattelin että en tikuttele tässä kierrossa ovista ollenkaan, tuo jotenkin vaan lisää stressiä kun saan ne vahvat viivat mut siitä huolimatta ei oo tärpännyt. Voi kumpa saisin pidettyä tän rennon fiiliksen 

Yleensä tässä vaiheessa kiertoa (kp 15) täytyy vaihdella pikkuhousunsuojaa useahkosti, mutta nyt pärjää täysin ilman. Ja lämmötkään ei sano oikein mitään. Vähän aikaista varmaan sanoa, mutta mietin jääkö kierto ovuloimattomaksi kun ei tunnu tapahtuvan oikein mitään. :arghh: