Ei vaan oo menkat alkanut, välillä kramppaa/juilii hiukan, ei pahasti vielä. Kuumeessa, 38.3 oli korvamittarin mukaan, posket hehkuu, korvia särkee, vähän kurkkua juilii. Kipeäksi sitä sit vissiin tulin. Ja menkat tulon päällä. Ääh, kyllä elämä on julmaa
Mä niin toivoisin että synttärioviksesta raskautuisin. Toivon sitä niin lujasti, tulis kyllä aikalailla juhannus vauva. Ja siihen aikaan meidän olis tarkoitus olla ulkomailla. Mutta ennemmin vauva, ku viikko lämpöisessä
Tosin jos ei tuu vauvaa, nii sit se viikko/tai kaks lämpöisessä. Tietysti olis ihana plussata keväällä ja lähteä sellasen n. rv 20 masun kans lämmittelemään
menipä haaveiluksi
Ens kiertoon otan maca-jauheen pienellä annoksella takas sillon tällön. Ubikinoni tulee vitamiini valmisteen mukana. Mun ei pitäny enää ovistesteihin tuhlata rahaa, kun ovis on niin selvä, mut ylläri ylläri 21 kpl tulossa postilaatikkoon, raskaustestejä otin vaan 2 Sofin puikkotestiä, eli testaan vaan jos tarve. En enää luota one steppeihin niin laitoin Sofin o-ja rtestejä tilaukseen, koska niillä oon esikoisen aikana testannut ja niihin mulla ei oo tullut mitään turhia viivanpaikkoja,niissä viiva on aina ollut raskauteen viittaava. Ja nuo ovistestit toiminut aina kuten pitää ja selvästi.