Raskaaksi 2019

Moikka! Ja suuret onnittelut plussanneille :Heartred
Tämä kierto on mennyt ihan hukkaan jatkuvan sairastelun vuoksi. Ensin vatsatauti, sitten kuumetauti siihen perään. Perheessä, vuorotellen. Hieman turhauttavaa, mutta tällaista on elämä. Täytyy suunnata katse kohti kevättä, ehkä se plussakin sieltä vielä tänä vuonna tulee.
 
Tänään kp14 ja testi näyttää vahvempaa viivaa jo. Ihan en oo varma et onko jo plussa vai olisko sit vast huomena ovulaatio. Pariin päivään ei olla nyt talleteltu ku on käyny mun perheenjäseniä syntterikahvilla. Täst päivästä en osaa sanoo että talletellaanko kun mies on vähän kipee.
 

Liitteet

  • 20190214_160530.jpg
    20190214_160530.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 188
Täällä kp5 ja alan varmuuden vuoksi jo parin päivän päästä tikuttamaan ovista. Kun tästä kuume normalisoituu niin koitan ottaa lämpöjäki ylös.

Postista tuli tilaamani koon 56 body, joka piti miehelle antaa plussatestin kanssa tänään. Noh nyt ei tullut plussaa mutta on valmiina odottelemassa. Annoin kuitenkin miehen avata paketin kun kerran olin ostanut. Ihmetteli kuinka pieni se oli ja silitteli innoissaan.. :Heartred
 
Newmoon, toivottavasti saisitte hoidot käyntiin sovitusti:) tai tulis sit edes plussa ennen sitä.

Wursti, aika lähellä taitaa ovis olla, testaisin vielä huomenna, uskoisin, et testiviiva viel vois tummuakin:)

Dadapls, juuh, ne on niin valtavan pieniä ja vastasyntyneet(ellei nyt oo mitenkää tooosi pitkiä, ni hukkuu niihinkin<3) hypistelin kans kaverin kanssa yks päivä ja hyvä etten alkanut poraamaan, kun mietin et mun vauva(taapero) on joskus ollu nii pieni. On kyl kova kuume jo<3
 
Newmoon, toivottavasti saisitte hoidot käyntiin sovitusti:) tai tulis sit edes plussa ennen sitä.

Wursti, aika lähellä taitaa ovis olla, testaisin vielä huomenna, uskoisin, et testiviiva viel vois tummuakin:)

Dadapls, juuh, ne on niin valtavan pieniä ja vastasyntyneet(ellei nyt oo mitenkää tooosi pitkiä, ni hukkuu niihinkin:Heartred) hypistelin kans kaverin kanssa yks päivä ja hyvä etten alkanut poraamaan, kun mietin et mun vauva(taapero) on joskus ollu nii pieni. On kyl kova kuume jo:Heartred

No niimpä, miten voi ollakkaan niin pieni ja suloinen :angelic: Ite olin vauvana aika pitkä joten en ehkä uskalla kokoa 50 ostaa (ainakaan vielä). Jos nyt sais sen plussan ensin.. :hilarious:
 
Täällä sitten dpo 13 -> kp1. Pettymys on taas kova ja tuntuu ettei tästä tule mitään. :sad001
Onpa kurjaa :sad001



On: tein tänään uuden testin ja melko samanlainen ehkä hiukan vahvistunut haalea viiva. Melko epämääräinen olo, niin kun olis huono olo, mut ei kuitenkaan ja sit ihme nipistelyä ala vatsalla. Ehkä mä huomenna tai sunnuntaina testaan uudelleen. Nyt tosin loppui pc testit ja sit on rfs vuoro. Ehkä diginkin vois käydä ostamassa.
 
Mulla kp83. Vituttaa ihan suunnattomasti :hungover: maanantaina piti olla lääkäri, ei ollut, aamulla tuli ilmotus että aika peruttu lääkärin esteiden takia. Tai tarjosivat toista aikaa mutta mun olisi pitänyt olla töissä jo silloin, tän viikon aikataulut ei oo yhtään joustaneet :sour:

Että joo. Ensiviikon työvuorotkaan ei ole ihan selvillä että voisin sinne varailla aikaa.

Siis lueskelin tota keskustelua tuolla ja kyllä mulla vaan menee hermo näihin jotka kirjottaa tähän keskusteluun tasan kaks viestiä: eka siitä kuinka yritys aloitettu, ja toka kuukauden päästä kun on tärpännyt. Mutta tiedostan että omaa katkeruutta vaan ja osaan olla hiljaa jos ei oo mitään kivaa sanottavaa just sillä hetkellä :bag:

Joo.. tällänen päivä tänään :confused:

Edit. Hahhah ”osaan olla hiljaa jos ei oo mitään kivaa sanottavaa” ja valitin vaan koko viestin ajan :banghead::hilarious::hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Daamos, mulla tuli ekasta keskenmenosta ihan normaalisti seuraavat menkat kp 30. Km oli viikolla 7+6. Nyt kkm jälkeen saa nähä miten kauan menee.

Täällä myös reissuleski... Totesin myös, että jos nyt ei tärppää, niin seuraavan oviksen aikaan mies taitaaki olla reissussa. Tsemppiä kohtalotovereille!

Täällä kp 17 ja uskon, että ovis meni kolmisen päivää sitten. Se hyödynnettiin kyllä... Nyt vaan jännäillään.

Miten keskenmenon jälkeen aletaan laskemaan noita kiertopäiviä? Mulla vuoto kesti vähän reilun viikon silloin. Tää vuoto taitaa kuitenkin olla jotain muuta, mitä lie...
 
Tein tänään aamulla uuden testin. Omaan silmään ei oo hirveesti vahvistunu viiva. Tänään on kp15
 

Liitteet

  • IMG_20190215_103634.jpg
    IMG_20190215_103634.jpg
    27.5 KB · Katsottu: 161
Kyllähän sitä välillä täytyy saada valittaa ja päästää sitä omaa turhautumista ulos. Varmaan jokainen ymmärtää että kun pitkään joutuu yrittämään niin se turhauttaa ja suututtaa. Mun työkaverista on tulossa isä ja se kerto vauvauutiset just kun itse olin saanut keskenmenon. Tuntu kyllä ensin tosi vaikeelta onnitella vaikka tietenkin olen onnellinen hänen puolestaan mutta silti tuntu pahalta...
 
No nyt se ihanan karmiva oviskipu on täällä. Lämmöissä en huomannu kyllä mitään suurta eroo ainakaan vielä tänä aamuna ja ovistesti oli melkein tasavahva eilen, täytyy koittaa vielä mitä tänään näyttää, vaikka kaikkein eniten kyllä luotan näihin oireisiin.

Toivotan kaikille kovasti voimia ja tsemppiä kellä on mieli maassa! :Heartred
Joskus itsekkin todella todella pitkään yrittäneenä tiedän miten lamauttavaa on, kun tuntuu ettei ikinä onnistu, eikä koskaan tule se oma vuoro.
Mutta se tunne mikä valtasi, kun sain vihdoin reilusti yli kahden vuoden yrittämisen ja siihen päälle raskausajan jälkeen, pienen syliini synnytyksen jälkeen oli kuitenkin jotenkin niin sanoinkuvailematon, etten tiedä vaihtaisinko sitä ajanjaksoa elämässäni lyhyemmäksi, jos saisin nyt valita. :Heartred kaikella on tarkoituksensa, vaikka sitä ei juuri sillä hetkellä huomaisikaan.
 
Arri, toivottavasti alkaa vahvistumaan. :happy:

Hipshops, onpa inhottava tilanne, toivottavasti pääset pian lääkäriin ja saat kierron poikki. Voimia. :Heartpink

Tsemppiä kaikille joilla alkoi uusi kierto, toivotaan plussia.

Omaa; täällä pidetään tyhmää jännityksessä. Menkat piti alkaa keskiviikkona, tuhnua ja vähän kirkkaanpunaista vuotoa tullut, muttei siteeseen asti. Laitoin miehen tuomaan työmatkalla kaupungista Clearin herkän testin ja testaan huomenna, jossei menkat ala. Näin saadaan vielä toiset negaitkut tähän kiertoon.
 
Daamos, voi olla hankala lähteä laskee kun ei oikein voi varmana sanoa mikä kp menossa, tikuttaisin varmaan ite:)

Wusti,olisko silti vasta tulossa, tai varmaan myös yksilöllistä, et jos ei testiviiva tummu ollenkaan. Mulla esikoisen plussakierrossa en saanut ovista tikkuun edes. Petipuuhia vaan ahkeraan.

Hipshops, onpa paska tilanne. Mä aina yritän olla onnellinen muiden puolesta, pelkään karmaa:)) ei vaan, koitan ajatella, et vaikka mulla on vaikeaa, niin muiden onnistuminen ei ole multa pois. Mutta tietty, on itselläkin päiviä kun tekis vaan mieli mennä pimeään metsään kirkumaan maailmaa! Tsemppiä, toivottavasti saisit ajan ja saisitte hoidot käyntiin. On noi kp:t kyllä kohtuuttoman pitkiä:(

Newmoon, niinhän se olikin. No toivottavasti pääset lääkärille ja avustusta tuohon luteliaaliin:)

Tsempit pettymyksiin ja onnea niille, joita onni on potkaissut. Itse tässä ei varmaan tässäkään kuussa pääse edes yrittämään. Kiva omalla raskautumistaustalla pitää näitä ohi kiertoja, mut minkäs teet, et ei varmaan tuu ikinä plussaa. Koitetaan nyt sit vaan heilutella peittoja ja toivoa ihmettä. Eipä muuta kun hyvää viikonloppua naiset:)

Editoin omaa sekoiluani:))
 
Muokattu viimeksi:
Heipsan,
tollo kysymys mut millaista kipua teillä on ollut alavatsassa ennen alkanutta raskautta tai ihan raskauden alkumetreillä. Mulla olis vasta 3 rv + pari pv mut nyt on alavatsa todella todella outo, on kipua sellaista en osaa kuvailla mut säteileväá ja ikävän tuntuista suoraan sanottuna. Jomottaa ja aina kun pissattaa niin se on pahempi mut ei oo tulehdus kyseessä. Lähinnä sellaista ku mulle aikanaan laitettiin kierukka ja se meni väärin niin se tuntui ikävältä niin kipu on sen kaltaista.

Muita oireita, paha maku suussa mutta rintojen arkuus puuttuu kokonaan joka minulla on AINA kun syön teroja. Sitten tulee muitakin oireita kuten huolimattomuus mutta nyt olen erityisen huolimaton, tuntuu etten muista edes omaa nimeäni enää. Unohtelen asioita koko ajan. niin ja viime yönä alapäähän sattui hitusen ja oli outo tunne kuin suonenveto....

Onko kellään ollut näitä oireita ja tullut raskaaksi. Ja niin kohdun tienoilla aivan kuin sulalla kutittelisi välillä ja välillä ihan molempia muniksia särkee. Valkovuoto on venyvää ja kuin ovislimaa mutta eihän se sitä nyt voi olla. Olisko nyt kuitenki tärpännyt vaik lekuri paljon oli sitä mieltä ettei ku oli se 8mm folli mut uskon itse kivuista et ovulaatio tapahtui ja lämpödroppi kertoo et se olis ollu 9s pv.
 
Toivon kovasti plussatuulia ihan jokaiselle täällä kirjoittelevalle, sekä niille kellä onnistanut kovasti tarrasukkia!!

Ymmärrän erittäin hyvin jokaisen esikoistaan tai ylipäätään pienoisesta haaveilevalle.. millainen tuska se odotus on..

meidän tai minun tieni ei myöskään ole ollut helppo, aikoinaan monet itkut itketty kun ensimmäisen lapsen yritystä ei voinut ja saanut aloittaa vuosikausiin oman yllättävän vakavan sairastumisen jälkeen. No kiitollinen saa olla että vielä tapahtui ihmeitä ja saatiin sittemmin kaksi lasta vaikka ensimmäisen jälkeen oli yksi km ja toisen jälkeen ollut kaksi. Ei nämä tiet ole helppoja olleet.

Nyt vaikka plussa tuli niin on kuin kävelisi heikoilla jäillä, jännittää, pelottaakin samaan tapaan taas pettyä ja joutuuko kärsimään taas km vaivat.. mutta päivä kerrallaan.

Arjen kiireet ei anna myöden kovin kirjoittaa vaikka ajatukset ovat kaikkien luona jotka tässäkin foorumissa kirjoittavat, toivovat, pettyvät, odottavat, innostuvat.

Iso sydän kaikille, kevät etenee ja toivon jokaiselle tälle vuodelle pientä kääröä elämään <3
 
Jesbe: Mulla oli sellasta nipistelyä tai pieniä kramppeja silloin kun kaikki oli vielä hyvin, vissiin johtuu kohdun kasvamisesta(?). En tiedä miten voimakkaat krappien sopii olla, hirveän voimakkaat (pakko oli mennä vaakaan) ei kai ollut oikein hyvä juttu, en tiedä. Mielelläni kuulisin onko teidän muiden onnistuneissa raskauksissa samanlaisia...?
 
Jesbe: Mulla oli sellasta nipistelyä tai pieniä kramppeja silloin kun kaikki oli vielä hyvin, vissiin johtuu kohdun kasvamisesta(?). En tiedä miten voimakkaat krappien sopii olla, hirveän voimakkaat (pakko oli mennä vaakaan) ei kai ollut oikein hyvä juttu, en tiedä. Mielelläni kuulisin onko teidän muiden onnistuneissa raskauksissa samanlaisia...?

Mulla oli oireet ihan erit ku olin raskaana en tajunnut yhtään mut se menikin kesken. Joo, jotenkin tuntuu siltä että kohtu venyis tms.. Outoa. Ja nyt vasta dpo6 jos oikeassa olen niin ei voi ees testata blää..
 
Takaisin
Top