Raskaaksi 2019

Ai onko jossain ohjeessa vaan 3 sekuntia? :wideyed: Mä olen luullut että se on yleensä 10 sekuntia. En ole kyllä hetkeen lukenut mitään ohjeitakaan, ehkä pitäisi... Itsehän uitan siis joka tapauksessa 20 sekuntia, kun eräs aikanaan pitkään yrittänyt kaveri näin vinkkasi. En kyllä tiedä onko siitä mitään hyötyä.

Muoks: aa niin se oli PC, mä käytän lähinnä Raskauskeijun One Stepia ja niissä lukee vähintään 10 sekuntia (tarkistin äsken :grin). Mä oon jotenkin ajatellu, että kaikissa ois suunnilleen sama mutta eipä näemmä ole.

Muokattu viimeksi:
Miks mä en saa tasasia viivoja näihin pc testeihin, siis et ees kontrolliviiva ois tasasen värinen, saati testiviiva.. Pidättekö vaan sen 3sek niinkuin ohjeessa sanotaan, vai pidempään?
Tein piruuttani nyt illalla uuden ha onhan täs väriä, vaikkakin vaan paikotellen. Aamulla uus :)

En oo pc tehnyt mut pidän vähintään 10sek. Myös raskaustestejä.

Tullut pidettyä vähän hiljaiseloa. Päätös olla testaamatta piti, kun se tuttuakin tutumpi tiputtelu alkoi dpo10 kohdalla. Ja sieltä se kp1 ilmestyi ihan ajallaan. Päätin nyt, että tää saa olla vika kierto mitä katselen ja jos sama tiputtelu taas jatkuu, niin käyn yksityisellä tarkistuttamassa, että onko jotain vikana ja mitä seuraavaksi. Turha tässä aikailla, kun en enää mikään nuorikaan ole. :meh:

Nyt vaan viivoille vahvistumista ja plussia lopuillekin! :smiley-bounce016

Ok, 17 kuulostaa kyllä vähän pitkähköltä... eikös sulla ollut joku maca tai muu käytössä?

Mulla kp 35, dpo ~13, ei mitään tuntemuksia. Mutta ei niitä kyllä normaalisti olekaan, ei menkkoihin eikä raskauteen viittaavia. Suht optimistinen olo ollut. Semmoinen rauhallinen. Aina välillä asia on mielessä, mutta pääsääntöisesti tullut mietittyä muita juttuja.

Mökille ollaan taas lähdössä huomenna, huussioloissa en kyllä rupea testailemaan. Alkuviikko myös niin haipakkaa, ettei (ainakaan vielä) tee mieli testata silloinkaan. Ehkä siis viikon päästä, jos sinne asti pääsee.

Toivotaan, että pääset! Mut meininki kuulostaa hyvältä! :thumleft

Joo, maca ja ubikinoni oli ovikseen saakka ja luulen, että ensin mainittu vaikutti aikaisempaan ovulaatioon. Hyvä niin, kierto jäi nyt 32 päivään. Ajattelin nyt kuitenkin jatkaa noita tässä kierrossa , jos vain muistan... Jos taas tiputtelua tms. täytyy kokeilla ilman :scratch Niin, ja lämmön seurantaan yritän myös palata.

Lyhyistä luteaalivaiheista muistan keskustelua olleen, mutta mites noi pitkät? Onko niistä haittaa? Mistä voi johtua? :dontknow

Testejä dippailen mäkin minimiä pidempään. Tiedä sitten, onko siitä mitään iloa :confused005

Apua mikä määrä viestejä...

Jotain piti sanoa... Ainakin onnea, yksi värillinen haamulainen, vahvistumista! Ja Stellamomille onnea ihanista uutisista.

Helenalle pikaista paranemista, toivottavasti perhe ei sairastu.

Joku mietti yksityistä gyneä. Lämmin suositus, lugesteronilla saa normikeissessä aika hyviä tuloksia tiputteluun.

Omaa, ovulaatiota odotellaan. Oli jotenki fiilis että olis ollu jo, mut ei tikkujen mukaan. Limat ja halut ja kaikki meni jo. Tänäänkin limojen sijasta lörpsähti taas pari lusikallista verta. Että hohhoijaa taas tätä.

AZ, toivottavasti tilanne selviää. Toivoa on kun ei oo tätiä. Pidän peukkuja.

Ja mahtavaa wusti. Ei jää talletteluista kiinni. Kumpa viimeinkin tärppäs.

Nyt katon hetken ensi treffit alttarilla, mikä piti alottaa jo puol tuntia sitten, mut tääl oli niin sika monta sivua tekstiä:) öitä, aamun testejä odottelen:)

Apua mikä määrä viestejä...

Jotain piti sanoa... Ainakin onnea, yksi värillinen haamulainen, vahvistumista! Ja Stellamomille onnea ihanista uutisista.

Helenalle pikaista paranemista, toivottavasti perhe ei sairastu.

Joku mietti yksityistä gyneä. Lämmin suositus, lugesteronilla saa normikeissessä aika hyviä tuloksia tiputteluun.

Omaa, ovulaatiota odotellaan. Oli jotenki fiilis että olis ollu jo, mut ei tikkujen mukaan. Limat ja halut ja kaikki meni jo. Tänäänkin limojen sijasta lörpsähti taas pari lusikallista verta. Että hohhoijaa taas tätä.

AZ, toivottavasti tilanne selviää. Toivoa on kun ei oo tätiä. Pidän peukkuja.

Ja mahtavaa wusti. Ei jää talletteluista kiinni. Kumpa viimeinkin tärppäs.

Nyt katon hetken ensi treffit alttarilla, mikä piti alottaa jo puol tuntia sitten, mut tääl oli niin sika monta sivua tekstiä:) öitä, aamun testejä odottelen:)
Kiitos :joyful: Toivotaan :) Mulla alkaa jo helpottaa :woot:

Nonni, aamun dippaus 10sek niin johan tuli vahvemmat viivat. Pc:n ohjeessa tosiaan 3sek niin sillä aina tehny ja ihmetelly laikukkaita osittain hailakoita viivoja.. :/
Tänään kp14 siis ja tallettelut alotettu viime yönä. Onneks aloin jo testaamaan kun muuten oisin onettanu ovista aikasintaan sunnuntaille, niinku flowkin!

Liitteet

• IMG_20190906_071556.jpg
    IMG_20190906_071556.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 145
Plääh, mä en muistanut miten hitaasti päivät matelee kun yrittää... Viime oviksesta on ikuisuus ja menkatkin tuntuu olleen viime vuosisadalla, eikä kroppa anna mitään merkkejä siitä että uusi ovis olisi edes valmisteilla. Kp 11, FF ennustaa että hedelmällinen jakso alkaisi tänään ja ovis osuisi maanantaille, mutta ovistikku on lähes yksiviivainen ja alakerta kuiva kuin hiekkapaperi. En siis mitään ovisplussaa vielä tikkuun odottaisikaan, mutta yleensä näillä tienoin on jo limoja ja tikuissa alkaa testiviivakin näkyä selvästi. Ehkä tämä on hyväkin, kun ei tänään päästäisi tallettamaan kuitenkaan, ja huomenna on parhaan kaverin kanssa tyttöjen ilta jossa varmaan maistuu muutama olut nyt kun ei ovista vielä kuulu. Plus mulla pidemmät kierrot olleet tosiaan hedelmällisimmät. Jotenkin vaan sellainen olo, että tapahtuuko tässä kropassa nyt yhtään mitään vai onko tämä nyt jotenkin sanonut itsensä irti tämän kierron ajaksi.

Niin joo ja joku kysyi alkoholista. Me oltiin ennen lapsia aika railakkaita bailaajia, ja esikoisen tjottailu- ja yritysaikana oltiin melko normaalisti. Oviksen ja menkkojen välissä vältin isompaa läträämistä ja ennen isoja bileitä tein aina raskaustestin (myös silloin kun vasta tjottailtiin). Nyt on meno tietysti rauhoittunut ja käydään juhlimassa enää tosi harvoin. Olen ajatellut, että menkkojen aikaan ja noin viikko siitä eteenpäin ei ole niin väliä, jos sattuu juhlat olemaan ja lastenvahtikin järjestymään. Hedelmällisistä päivistä menkkoihin korkeintaan se yksi saunaolut.

Nonni, aamun dippaus 10sek niin johan tuli vahvemmat viivat. Pc:n ohjeessa tosiaan 3sek niin sillä aina tehny ja ihmetelly laikukkaita osittain hailakoita viivoja.. :/
Tänään kp14 siis ja tallettelut alotettu viime yönä. Onneks aloin jo testaamaan kun muuten oisin onettanu ovista aikasintaan sunnuntaille, niinku flowkin!

No nyt on hyvät viivat :thumleft

Tuohan on plussankaltaista jo :) ei kannata aina uskoa Flon arvioihin, muuten meillä ei olisi nyyttiä kyllä. Flo sanoi että kp 16 olisi ollut ovis, kp 11-12 tikku sanoi että on :)
Huomenta täältä taustalta!
Onneksi olkoon! Tuliko yllätyksenä? Ajattelin kun kirjoittelit "taustalta" katsoneena :)
Plääh, mä en muistanut miten hitaasti päivät matelee kun yrittää... Viime oviksesta on ikuisuus ja menkatkin tuntuu olleen viime vuosisadalla, eikä kroppa anna mitään merkkejä siitä että uusi ovis olisi edes valmisteilla. Kp 11, FF ennustaa että hedelmällinen jakso alkaisi tänään ja ovis osuisi maanantaille, mutta ovistikku on lähes yksiviivainen ja alakerta kuiva kuin hiekkapaperi. En siis mitään ovisplussaa vielä tikkuun odottaisikaan, mutta yleensä näillä tienoin on jo limoja ja tikuissa alkaa testiviivakin näkyä selvästi. Ehkä tämä on hyväkin, kun ei tänään päästäisi tallettamaan kuitenkaan, ja huomenna on parhaan kaverin kanssa tyttöjen ilta jossa varmaan maistuu muutama olut nyt kun ei ovista vielä kuulu. Plus mulla pidemmät kierrot olleet tosiaan hedelmällisimmät. Jotenkin vaan sellainen olo, että tapahtuuko tässä kropassa nyt yhtään mitään vai onko tämä nyt jotenkin sanonut itsensä irti tämän kierron ajaksi.

Niin joo ja joku kysyi alkoholista. Me oltiin ennen lapsia aika railakkaita bailaajia, ja esikoisen tjottailu- ja yritysaikana oltiin melko normaalisti. Oviksen ja menkkojen välissä vältin isompaa läträämistä ja ennen isoja bileitä tein aina raskaustestin (myös silloin kun vasta tjottailtiin). Nyt on meno tietysti rauhoittunut ja käydään juhlimassa enää tosi harvoin. Olen ajatellut, että menkkojen aikaan ja noin viikko siitä eteenpäin ei ole niin väliä, jos sattuu juhlat olemaan ja lastenvahtikin järjestymään. Hedelmällisistä päivistä menkkoihin korkeintaan se yksi saunaolut.
Täytyy sanoa etten huomannut eroa liman määrässä mun plussakierrossa mutta se voi johtua siitäkin että hikoili kuin sika muutenkin. Päivät +30 ja yöt trooppiset. Kaikki nesteet tulivat ulos muuta kautta! Tiedän kyllä miten nyytti on saanut alkuunsa, pieni krapula Ed Sheeranin konsertin jälkeen :D ;)

Täällä tänään kp44 ja eilen olis vissiin pitäny ne menkat alkaa (ovis kipujen perusteella) mut ei näy:)

Eilen illalla tein sellasen kasettitestin, mutta ei siihen mun mielestä tullu mitenkään kauheen vahvaa viivaa, johu ihan hailakka. No tänään aamulla sit katoin uudestaan ni siinnä oli selkeesti kuivunut värillinen viiva. En nyt tiedä voiko siihen luottaa kun ei se noin selkeä ollut eilen. (pistän kuvat vielä lopuksi)

Pc testiin tuli aamulla taas haamu tummempi kuin aamuisin yleensä, ja samanlainen kun eilen päivällä. Mutta ei vieläkään mikään ihan selkeä plussa:rolleyes:

Yritin aamulla soittoaikana soittaa sinne lapsettomuuspolille mutta se vaan puuppas varattua. Täytyy tiistaina soittaa uusiksi kun sillon vasta seuraava soittoaika siellä. No ihan hyväkin ehkä niin kerkee vielä kattoa mitä tolle mun viivalle käy ja jos ei käy mitään ni täytyy varmaan pyytää jos pääsis verikokeisiin tai jotain.

Kuvat
ylin:eilen otettu kuva kasettitestistä (huono kuva)

Keskellä:aamunen pc testi

Alin: aamulla otettu kuva eilisestä kasettitestistä

Muoks* kylläpä taas huononi kuvat:shifty:

Liitteet

• IMG_20190905_224904.jpg
    IMG_20190905_224904.jpg
    7.8 KB · Katsottu: 233
  • IMG_20190906_080328.jpg
    IMG_20190906_080328.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20190906_081846.jpg
    IMG_20190906_081846.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 212
Täällä tänään kp44 ja eilen olis vissiin pitäny ne menkat alkaa (ovis kipujen perusteella) mut ei näy:)

Eilen illalla tein sellasen kasettitestin, mutta ei siihen mun mielestä tullu mitenkään kauheen vahvaa viivaa, johu ihan hailakka. No tänään aamulla sit katoin uudestaan ni siinnä oli selkeesti kuivunut värillinen viiva. En nyt tiedä voiko siihen luottaa kun ei se noin selkeä ollut eilen. (pistän kuvat vielä lopuksi)

Pc testiin tuli aamulla taas haamu tummempi kuin aamuisin yleensä, ja samanlainen kun eilen päivällä. Mutta ei vieläkään mikään ihan selkeä plussa:rolleyes:

Yritin aamulla soittoaikana soittaa sinne lapsettomuuspolille mutta se vaan puuppas varattua. Täytyy tiistaina soittaa uusiksi kun sillon vasta seuraava soittoaika siellä. No ihan hyväkin ehkä niin kerkee vielä kattoa mitä tolle mun viivalle käy ja jos ei käy mitään ni täytyy varmaan pyytää jos pääsis verikokeisiin tai jotain.

Kuvat

Selvät haamulaiset näkyy joka kuvassa :)
Toivottavasti lähtis nyt tummentumaan. :thumright

Kuvat

Hienoa ettei menkat oo alkanu, mut pöh ettei kunnon viivaa vieläkään piirry! Jospa huomenna :)

Takaisin