Raskaaksi 2019

Puuh, olittepas kirjoittaneet paljon!

Tiinuliinulla näkyi selkeä haamulainen. Onnea!:Heartred

Onnea myös Larppalei! Tarrasukkia!:Heartpink

StellaMom: Ihanaa! Onnea! :love7

AZ: Voihan viivat. Onneksi menkat eivät alkaneet ja haamulaisetkin ovat vähän tummenneet. Pidän peukkuja, että kyytiläinen on pysyvä!

Minulla tuli ovistikkuun plussa toissapäivänä eli tänään taitaa sitten olla dpo1. Tosin epäilen että ovis saattoi kyllä olla jo tuossa keskiviikkona illalla. Silloin ainakin oli tuntemuksia ja sitten loppuivat. Olin ensin ihan että jee mun kroppa toimii ja ovuloi. Sitten aloin miettiä, että olisihan se ehkä saattanut ollut helpompaa jos ongelma olisi ovuloimattomuudessa, voisi lääkkeillä hoitaa... Mutta joo, turha sitä on murehtia. Ensi viikolla on sitten verikoe ja mies varasi simppatestin ajan eli eiköhän tässä hiljalleen apuja saada.

StellaMom : ollaan yritetty nyt 12/2018 alkaen. Joten erittäin toivuttu ja odotettu on
Taustalla oon seuraillut teijän kirjoituksia enkä oo siis oikein uskaltanut tänne kirjoitella
Me aloitettiin yritystä 07/2018, vaikka oli muutama hiljainen kuukausi tämän vuoden alkupuolella niin olen mäkin käynyt täällä välillä katsomassa ja kirjoittelemassa :) odotettu indeed! Vuoden aikana ehti jo miettiä ties mitä ongelmia itselleen, ja voihan se olla että tämä oli onnekas siittiö ja munasolu vain! Toivottavasti kaikki menee hyvin teillä!:Heartpink

Onnea Larppalei!

AZ, kyllä noissa taas vähän vahvempi haamu on. :) Toivottavasti seuraavaksi tulisi jo ihan selkeä.

Alkaakohan tässä ihan ylitulkitsemaan kaikkia vatsan oloja ja miettimään oliko se ovis. :hilarious: Eilen taas nippaili tai paremminkin vihlaisi ihan kunnolla tuolta alavatsasta sivulta. Paljon voimakkaammin kuin viikonvaihteessa. Muita ovisoireita ei edelleenkään ole. Ota tästä nyt sitten selvää. Eilen ei onnistunut miehen kaato. Tänään uusi yritys. Vaikka taitaa olla myöhäistä, jos ovis oli eilen. Toisaalta voihan se olla vasta tulossa.

Moikka kaikille! Hyppään mielelläni keskusteluihin mukaan. Esikoinen - 16 syntynyt ja nyt olisi toinen haaveissa. Pillerit lopetettu kesäkuussa ja nyt ensimmäinen yrityskierto takana. Oviksen tikuttelin Kp 19 jolloin peitot heilu ja nyt kierto päiviä tänään kp32. Teroja aloin söin oviksen jälkeen ja nyt jo muutama päivä menny ilman niitä mutta menkkoja ei näy. Ärsyttävää kun kierto on ollut lyhimmillään 24 ja pisimmillään 34 niin ei oikein tiedä koska alkaa testailemaan. Ja luulisi nyt että nuo terolutit sais ne menkat aikaan ‍♂️ plussa tuulia kaikille ❤️

Moikka kaikille! Hyppään mielelläni keskusteluihin mukaan. Esikoinen - 16 syntynyt ja nyt olisi toinen haaveissa. Pillerit lopetettu kesäkuussa ja nyt ensimmäinen yrityskierto takana. Oviksen tikuttelin Kp 19 jolloin peitot heilu ja nyt kierto päiviä tänään kp32. Teroja aloin söin oviksen jälkeen ja nyt jo muutama päivä menny ilman niitä mutta menkkoja ei näy. Ärsyttävää kun kierto on ollut lyhimmillään 24 ja pisimmillään 34 niin ei oikein tiedä koska alkaa testailemaan. Ja luulisi nyt että nuo terolutit sais ne menkat aikaan ‍♂️ plussa tuulia kaikille ❤️
Tervetuloa :welcome

Me aloitettiin yritystä 07/2018, vaikka oli muutama hiljainen kuukausi tämän vuoden alkupuolella niin olen mäkin käynyt täällä välillä katsomassa ja kirjoittelemassa :) odotettu indeed! Vuoden aikana ehti jo miettiä ties mitä ongelmia itselleen, ja voihan se olla että tämä oli onnekas siittiö ja munasolu vain! Toivottavasti kaikki menee hyvin teillä!:Heartpink

Kiitos ❤️ ja samoin teille!

Nyt kp14/39 ja kolmena päivänä testannut pc ovistikuilla. Pitänyt sen 3sek ja tullut vaaleat selkeät viivat. Tänään aamulla selvästi "vahvin" kuitenkin. Te olette jotkut tainnut pitää hieman kauemmin ja saanut vahvemmat värit. Kuinka nopeasti se ovis voi mennä ohi, ettei saa kiinni?

Tänään mut on siis yllättänyt hyvin pieni rusehtava vuoto (valkovuodon seassa), mitä mulla ei yleensä koskaan ole. Eilen myös vähän särki vatsaa ja tänään alaselkää. Luulisi et tälläistä voisi olla oviksen aikaan mut olisko se näin aikaisin

Onneksi mulla on ensi viikolla gynekologille aika ihan muuten vaan, että tarkistaa kaiken olevan kunnossa viime raskauden jäljiltä. Rupesin vaan miettimään , että kun kierto on nyt noin pitkä ollut, että tuleekohan ovulaatiota ollenkaan

Nyt kp14/39 ja kolmena päivänä testannut pc ovistikuilla. Pitänyt sen 3sek ja tullut vaaleat selkeät viivat. Tänään aamulla selvästi "vahvin" kuitenkin. Te olette jotkut tainnut pitää hieman kauemmin ja saanut vahvemmat värit. Kuinka nopeasti se ovis voi mennä ohi, ettei saa kiinni?

Tänään mut on siis yllättänyt hyvin pieni rusehtava vuoto (valkovuodon seassa), mitä mulla ei yleensä koskaan ole. Eilen myös vähän särki vatsaa ja tänään alaselkää. Luulisi et tälläistä voisi olla oviksen aikaan mut olisko se näin aikaisin

Onneksi mulla on ensi viikolla gynekologille aika ihan muuten vaan, että tarkistaa kaiken olevan kunnossa viime raskauden jäljiltä. Rupesin vaan miettimään , että kun kierto on nyt noin pitkä ollut, että tuleekohan ovulaatiota ollenkaan

En usko että oviksen pitäisi lyhyen dippauksen takia mennä ohi, jos kuitenkin on ohjeen mukaan käyttänyt. Veikkaan, että viivojen tummuus riippuu enemmän siitä LH:n perustasosta. Mulla on iso osa kierrosta testiviiva lähes näkymätön, kun taas toisilla se näkyy selvästi lähes koko kierron. Silti mullakin ovisplussa on yleensä selvä.

Muoks: ja mä pidän siis 20 sekuntia ja silti todella haaleat viivat. :wideyed:

Muokattu viimeksi:

Joo mä sain nyt ekaa kertaa tosi vahvat ja selvät viivat kun pidin sen 10sek ja varmaan vähän ylikin! Eilisillankin viivassa oli paikotellen niin tummaa väriä, et luulen et se ois ollu kans selkeä, jos oisin pitäny pidempään.
Voihan se huippu tosiana mennä nopeastikkin ohi. Mulla oli aamulla sekä pc että piruuttaan tehty one step tosi selviä o+ ja nyt iltapäivästä (toki pissakin oli laimeampaa) oli molemmissa viivat selvästi hailakammat. Testaan vielä illalla ja huomisaamuna, mut luulen mun huipun olleen just (myöhään illalla/yöllä)nyt aamusella ja jos en ois sillon testannu, niin empä ois tienny :confused005

Ihan kai on ovulaation oireet ainakin noi ja kun se irtoaa ni joskus tullu tippa verta...

Dpo 11 menossa ja jätin testin tältä päivältä tekemättä, eli seuraavan teen vasta maanantaina dpo 14 :) sillon pitäs ollakin jo aika varma tulos.
Tänään haisi raaka kana ihan tosi kamalalta, miehen mukaan ihan normaalin hajuista o_O toki voi olla oire myös lähestyvistä menkoista, mutta en muista että koskaan raaka kananliha ois tuollaselta haissut. Oli siis ihan päiväykset kunnossa ym. Ei edes viime raskaudessa tullut tuollaista.

Lisäksi mulla on ollut nyt pari päivää syljeneritys jotenkin runsaampaa. Janottaa kyllä koko ajan suu tuntuu tavallaan kuivalta sen takia, mutta sylkeä tulee ihan hirveesti. :hilarious: eilen tai toissapäivänä sen huomasin.
En oo vielä ainakaan yöllä onneksi alkanut kuolaamaan.
Nyt on pientä menkkajomotusta mahassa ja selässä vähän, sekä nivusissa juilii hiukan. Pelottaa niin, että menkat alkaa :banghead:

Lisäksi mulla on ollut nyt pari päivää syljeneritys jotenkin runsaampaa. Janottaa kyllä koko ajan suu tuntuu tavallaan kuivalta sen takia, mutta sylkeä tulee ihan hirveesti. :hilarious: eilen tai toissapäivänä sen huomasin.
En oo vielä ainakaan yöllä onneksi alkanut kuolaamaan.
Nyt on pientä menkkajomotusta mahassa ja selässä vähän, sekä nivusissa juilii hiukan. Pelottaa niin, että menkat alkaa :banghead:
Toi on lisääntynyt estrogeeni muute joka nostaa sen syljenerityksen.. Ite kans suu täynnä sylkee ihan ku oviksen tienoilla on ja nyt on "ovislimaa" tullu holskaamalla . Ei tullu ihan heti mut tuli myöhemmin myös tuo kiilto (iho on ihan tosi kuulas, vaikka näppyjä on enemmän ku teininä) niin lueskelin et se on se estrogeeni joka nousee sit kierron lopussa ja jatkaa toimintaa progen kanssa ja kun ne nousee niin raskaus näin jatkuu. Kun niin kovin ihmettelin et ku kuolaa pian koko ajan ja janottaa janottaa. Piti sit kaikki hormonit ja niiden toiminta käydä katsomassa ja clearbluen sivuilla onki ne kivat käyrät...
Mulki oli toi menkkajomottelu ja alaselkään sattui mut luulin että menkat tulee, no ei tullu. Valkkaria vaan.

Onnea minunkin puolesta kaikille plussista ja haamuista! Viestejä oli niin paljon, etten nimimerkkejä vielä muista kovin hyvin.

Verinen/rusehtava vuoto kesti pari tuntia, ja nyt olen tämän päivän seurannut valkovuotoa ja voihan se tosiaan olla, että ovis olisi nyt lähellä. Varoitus jos jotain ällöttävä, mutta valkovuotoa on nyt hyvin valkuaismaista ja tasaväristä. Tein äsken vielä ovistestin ja on himpun verran tummempi kuin aiemmat, joskin nyt pidätetty pissaa vain muutaman tunnin. Tämähän ei vielä ole nähnytkään o+ mutta saa nähdä mitä huomenna.

Liitteet

• IMG_20190906_210335.jpg
    IMG_20190906_210335.jpg
    49.3 KB · Katsottu: 147

Tervetuloa! :) Mäkin täällä uutena palloilen.

Miehen kaato onnistui tänään. :) Sitten kun vielä saisi selvää kropasta että menikö se ovis jo vai onko vasta tulossa. :confused004

Mulla on nyt parina kertana vessassa tänään tullut pyyhkiessä rusehtavaa/vaaleanpunasta vuotoa valkkaria seassa. Eli taitaa ne menkat sieltä huomenna alkaa:sad001
No kyllä mä tän vähän arvelinkin kun ei viivat vahvistunut tarpeeksi nopeesti.
No pääseepähän ainakin sinne aukiolotutkimukseen ens perjantaina, jos vaan ei nyt sit tuu mitään supervuotoa, kun normisti kestää menkat max 5 päivää ni kerkee loppua ennen pe. Mut sit ny ku luultavasti oli kemiallinen/varhainenkeskenmeno niin jos tuleekin joku kunnon vuoto niin ei välttämättä kerkee loppua, no toivottavasti ei tuu.
Alaselkä ja nivuset särkeny niin että jouduin särkylääkettä ottamaan, mutta ei ainakaan vielä oo tullu mitään menkka krappeja tai vastaavia mahaan.

Ei auta muu kun toivoa että sen aukkarin ansiosta tulis kunnon plussa ensikierrossa:happy:

Mulla on nyt parina kertana vessassa tänään tullut pyyhkiessä rusehtavaa/vaaleanpunasta vuotoa valkkaria seassa. Eli taitaa ne menkat sieltä huomenna alkaa:sad001
No kyllä mä tän vähän arvelinkin kun ei viivat vahvistunut tarpeeksi nopeesti.
No pääseepähän ainakin sinne aukiolotutkimukseen ens perjantaina, jos vaan ei nyt sit tuu mitään supervuotoa, kun normisti kestää menkat max 5 päivää ni kerkee loppua ennen pe. Mut sit ny ku luultavasti oli kemiallinen/varhainenkeskenmeno niin jos tuleekin joku kunnon vuoto niin ei välttämättä kerkee loppua, no toivottavasti ei tuu.
Alaselkä ja nivuset särkeny niin että jouduin särkylääkettä ottamaan, mutta ei ainakaan vielä oo tullu mitään menkka krappeja tai vastaavia mahaan.

Ei auta muu kun toivoa että sen aukkarin ansiosta tulis kunnon plussa ensikierrossa:happy:

No hyvä merkki ainakin et kiinnittymisyritys :) toivotaan et kunnon plussa pian!

Voi Az:( toivotaan aukkarin tuovan tulosta.

Tervetuloa uudet, mukaan vaan.

Omaa napaa sen verran että hanskat tiskiin taas ihan just. Tästä kierrosta ei oo saanut mitään selvää. Ovis oireet oli ja meni, mut viiva pysyi hailuna, ei o+ vieläkään. Oisin voinu lyödä vetoa et olis ollu keskiviikkona ellei sit jo viikko sit, kun talletellessakin teki niin epämiellyttävää. Toi alkanut vuotokin puhuis vähän sitä että ovis oli sillon. Vaikka toisaalta viimeksi vuodon sen melkeen 30 päivää, että ehkä siitäkään ei voi päätellä enää mitään. Olis ollut kiva aloittaa ne luget, mut en nyt sit viel viitti, jos ovis ei oo vielä ollutkaan. Ehkä testailen maanantaihin ja jos ei sit oo tullut plussaa, ni aloitan vaan ne.

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin.

Tervetuloa uudet :Heartred

Haamuja oli näkyvillä, voimistumista niille :Heartred

AZ toivottavasti plussa vielä tulisi , kaikesta huolimatta :Heartred

Tää mun oudot testit jatkuu. Tänään tuli vasta postissa one stepin herkät testit. Pitihän se aamulla sit kokeilla. Ja aika selkee viiva tuli. Mutta ei tää voi olla plussa, koska muut näyttäny negaa/viivanpaikkaa. Tein kyllä vedellä testi mielellä, eikä siihen tullu yhtään toista viivaa. Kierto niin pitkällä ettei voi olla oikee plussa. Nää testit pitäis kieltää lailla.

Näättekö te toisenki viivan?

Liitteet

• IMG_20190906_232604.jpg
    IMG_20190906_232604.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 185
Takaisin