Raskaaksi 2019

Dpo 10 ja sain apteekin herkkään, (olisko ollut apteekin ultra raskaustesti) tänään haamulaisen :rolleyes:
Minä joka "testaan tässä kierrossa vasta dpo 14" tilaisuus teki varkaan. :hilarious:
Pystyin kuvan ottaa vasta nyt kun testi oli jo kuivunut, mutta luonnon valossa selvä punertava haalea haamulainen joka ilmestyi testiajassa. En vaan tiedä näistä testeistä mitään, ekaa kertaa testasin tälläsellä. Onko kokemuksia turhista viivoista?
Toki noin herkkä testi ottaa kaikki kiinnittymis yrityksetkin.
Muokkasin kuvan nyt mustavalkoiseksi niin ehkä hitusen näkyy kuvassaki viiva, en vielä jaksanut purkaa testiä.

Täällä joku muukin on muistaakseni aiemmin sanonut huonoja kokemuksia näistä apteekin ultrista ja mulla kans näitä huonoja että tulee punertava haamujenhaamu. Toki voi silti olla et sulla on oikea plus mut kantsii parin päivän päästä uudelleen niin luulis vahvistuneen!

Täällä joku muukin on muistaakseni aiemmin sanonut huonoja kokemuksia näistä apteekin ultrista ja mulla kans näitä huonoja että tulee punertava haamujenhaamu. Toki voi silti olla et sulla on oikea plus mut kantsii parin päivän päästä uudelleen niin luulis vahvistuneen!

Mä testaan huomenna aamusta tai sit vasta maanantaina seuraavan kerran. Vloppuna hautajaiset ja siitä syystä vieraalla paikkakunnalla koko vloppu.
Maanantaina toki olis varmin tulos, koska sillon pitäs alkaa menkat.

Luin kaikki, mut en muista, mitä kuuluu kellekin.. Tsemppiä joka tapauksessa ja onnea vahvistuville
viivoille! :woot:

Mä en oo jaksanut kirjoitella hetkeen. Uus kierto alkoi, nyt kp5. Viime kierto oli 28 päivää. Harmitti taas,
kun ei tärpännyt :oops:

Töissä on kiire, kotona samoin. Nyt oon mahataudissa ja lepäilen vielä huomisen. Kukaan muu meillä
ei oo kipee.

Tilasin nyt macaa, goji -marjoja, Inositolia ja osa jo saapuikin. Royal geleetä vois kokeilla, mut unohdin
tilata.

Kaiken kaikkiaan aika toivoton olo ja tuntuu, et ikä alkaa painaa, kun nuorempana raskautui helpommin.
Kummallista, että tuo kuopus tuli kaikkein helpoiten, ekasta yrityskierrosta 32 -vuotiaana. Et sillai ei iällä
aina välttämättä väliä ole o_O

Luin kaikki, mut en muista, mitä kuuluu kellekin.. Tsemppiä joka tapauksessa ja onnea vahvistuville
viivoille! :woot:

Mä en oo jaksanut kirjoitella hetkeen. Uus kierto alkoi, nyt kp5. Viime kierto oli 28 päivää. Harmitti taas,
kun ei tärpännyt :oops:

Töissä on kiire, kotona samoin. Nyt oon mahataudissa ja lepäilen vielä huomisen. Kukaan muu meillä
ei oo kipee.

Tilasin nyt macaa, goji -marjoja, Inositolia ja osa jo saapuikin. Royal geleetä vois kokeilla, mut unohdin
tilata.

Kaiken kaikkiaan aika toivoton olo ja tuntuu, et ikä alkaa painaa, kun nuorempana raskautui helpommin.
Kummallista, että tuo kuopus tuli kaikkein helpoiten, ekasta yrityskierrosta 32 -vuotiaana. Et sillai ei iällä
aina välttämättä väliä ole o_O

Mistä tilasit? Ja siis onko tuolla inositolilla ja myo-inositolilla eroa? Jossakin muistan siitä olleen keskustelua, mutta mutta... :scratch

Mistä tilasit? Ja siis onko tuolla inositolilla ja myo-inositolilla eroa? Jossakin muistan siitä olleen keskustelua, mutta mutta... :scratch
Joo siis myo-inositolia tilasin nettiapteekista. En oo varma, mitä eroa niillä olis. Ja noi macan ja gojin tilasin Puhdistamolta.

Nyt lähti tilaus Gelee Royaleen ja helokkiöljyyn.

Pitäähän sitä kiertokaveria muistaa :) Mutta nyt ei sit enää olla, pahoittelut uudesta kierrosta. Kuinka pitkäksi sulla tuo luteaali venyi? Voihan sekin olla mahdollista, että joku yritti kiinnittyä, minkä takia venyi.

Kiitos. Luteaalivaihe kesti 17 pvää, viimeisinä pientä vaaleanpunaista jäi paperiin... Mut toi oli muutenkin erikoinen kierto, kun tiputteli kp 1 ovikseen saakka ja ovis oli viikkoa tavallista aikaisemmin :confused004

Mikäs sulla tilanne nyt?

Joo siis myo-inositolia tilasin nettiapteekista. En oo varma, mitä eroa niillä olis. Ja noi macan ja gojin tilasin Puhdistamolta.

Nyt lähti tilaus Gelee Royaleen ja helokkiöljyyn.

Muistatko, millä kauppanimellä oli tuo myo-inositol? Itse en oo löytänyt.

Muistaakseni tämä lukee ihan useimmissa ohjeissakin? Mä oon aina laittanut sen foliomuovin päälle juuri tämän takia, tai pc liuskojen kanssa tulee nuo ständit myös!

Mä oon luullu et ne minikupit on pissalle :hilarious: aika huonot kyl :hilarious:

Mä oon luullu et ne minikupit on pissalle :hilarious: aika huonot kyl :hilarious:

Mä olen käyttänytkin niitä pissalle. :wideyed: Mun mielestä hirmu kätevät, jos on niin testaushullu ettei malta aina odottaa kotiin asti testin kanssa vaan pitää pissiä tikkuun jo ostarin vessassa. :grin Kotona käytän kyllä kertakäyttömukia.

Mitäs tuon inositolin pitäisi tehdä, osaako joku sanoa? Mä kokeilen nyt kuitenkin uudestaan sitä greippimehua, kun on ollut tämä alkukierto ihan kuivaa kuin sahara. Yleensä menkoista ovikseen enemmän tai vähemmän kosteaa. Lämmötkin sahailleet ihan miten sattuu, ei ole kyllä ollenkaan hyvä fiilis tästä kierrosta.

Kävi vähän huonosti mun testille kun tiputin sen matolle (=koiran karvoihin) kun purin sen ku otin siitä kuvaa, ja sit jouduin pyyhkäsee sitä, nyt se näyttää johkeenkin pilalliselta :scratch tai karvaa ja nukkaa ym.
Mut kai siinä jonkinlainen viivanen vielä näkyy. Ja edelleen hienon punertava, vaikka controlli on muuttunut jo tummaksi. Luonnossa viiva on ihan selkeä, mutta en vaan saa sitä kunnolla kuvaan.

Ihan selvä viiva siinä on, ja väriä myös, koko repullinen tarrasukkia sinne!

No kertakäyttösiks pissa-astioiks mäkin olen niitä ajatellu, eikö muka ole :hilarious:
Miten goji auttaa raskautumaan? Niitä ollu kotona koko ajan kun myslisekoituksia välilmä ite teen.
Mies tulossa kohta:)

Ei gojista tainnu olla apua, mut bongasin ne, kun tilasin macaa ja luin terveysvaikutuksista paljon hyvää :) Ja olihan ne hyvän makuisia, kun tänään ekan kerran maistoin.

Seidivid plus saako suomeen? Se on älyttömän hyvä oon raskaaksi 2 kertaa sen avulla (oletan ku ainut muuttuja) tullut. Eli aiempi km johtanut ja nykyinen sit. Join sitä jotta toimisi kierto ja mietin et ku mul oli Ab kuuri niin se olisi voinut hyvin mun äärettömän "selkeää" ovista siirtää jopa jolloin on ollut seksiä

Taittaralla joo oon itsekin sitä mieltä et meidän on parempi vauvan kanssa olla ilman et isä kuvioissa, oli loppuaika niin kauheaa psykologista pahoinpitelyä, mitä en tajunnut. Että parempi näin ja en kyllä kuin salaisesti ultra kuvia sit tänne ja facebookiin kamuille mutten kyllä muille.. Huoh, on niin väsymys iskenyt ku joka aamu pomppaa kuudelta ylös eikä saa unta. Pitää syödä rypäleitä ja mandariinia.. Ja mä en tajunnut ees olevani raskaana ku ei ollut "oireita"

Mitäs tuon inositolin pitäisi tehdä, osaako joku sanoa? Mä kokeilen nyt kuitenkin uudestaan sitä greippimehua, kun on ollut tämä alkukierto ihan kuivaa kuin sahara. Yleensä menkoista ovikseen enemmän tai vähemmän kosteaa. Lämmötkin sahailleet ihan miten sattuu, ei ole kyllä ollenkaan hyvä fiilis tästä kierrosta.

Ainakin aikaistaa ovista, olen kuullut sanottavan. Mulla nyt ovis ei oo kauheen myöhään ollut, kun kp16-18, mut vois sitä vähän aikaistaa. Ilmeisesti voi auttaa pcos:sta kärsiviä.

No kertakäyttösiks pissa-astioiks mäkin olen niitä ajatellu, eikö muka ole :hilarious:
Miten goji auttaa raskautumaan? Niitä ollu kotona koko ajan kun myslisekoituksia välilmä ite teen.
Mies tulossa kohta:)
Miten pystyy pissaa tollaseen pikkukuppiin edes :woot: ?
Mä käytän toista puolta missä on kaksi syvennystä ständeinä. En oo pissannut niihin :joyful:

Takaisin