Raskaaksi 2019

Tässä vielä kuivasta testistä kuva..pistän näitä kuvia itselleni säästöön tänne ja jos tää on nega niin hyvä jakaa kokemuksia näistä muille.

Liitteet

• IMG_20190907_000453.jpg
    IMG_20190907_000453.jpg
    25.2 KB · Katsottu: 204
Tässä vielä kuivasta testistä kuva..pistän näitä kuvia itselleni säästöön tänne ja jos tää on nega niin hyvä jakaa kokemuksia näistä muille.

Näen kyllä.. Jos sullakin kiinnittymisyritys/kemiallinen? Milloin tilasit testit? Tilasin raskauskeijulta pitkästä aikaa viime sunnuntaina, mutta ei ole tullut edes viestiä, et oisivat vienyt paketin postiin.. Yks sofi vielä kuumottelee kaapissa, teen sen kohta..
Eiköhän nää oo taas valeraskausoireita, nukun huonosti ja nytki juossu vessassa yöllä, ja taas hätä jonka johdosta sattuu vatsaan.. Perkele jos ei siltikään raskaana.. Nyt kyllä vasta kp24 ja tallettelut lopetettiin kp18...

Voi Az:sad001 toivotaan aukkarin tuovan tulosta.

Tervetuloa uudet, mukaan vaan.

Omaa napaa sen verran että hanskat tiskiin taas ihan just. Tästä kierrosta ei oo saanut mitään selvää. Ovis oireet oli ja meni, mut viiva pysyi hailuna, ei o+ vieläkään. Oisin voinu lyödä vetoa et olis ollu keskiviikkona ellei sit jo viikko sit, kun talletellessakin teki niin epämiellyttävää. Toi alkanut vuotokin puhuis vähän sitä että ovis oli sillon. Vaikka toisaalta viimeksi vuodon sen melkeen 30 päivää, että ehkä siitäkään ei voi päätellä enää mitään. Olis ollut kiva aloittaa ne luget, mut en nyt sit viel viitti, jos ovis ei oo vielä ollutkaan. Ehkä testailen maanantaihin ja jos ei sit oo tullut plussaa, ni aloitan vaan ne.

Tsempit kaikille omiin tilanteisiin.

Sama ku mulla toi oviksen kanssa.. Ja luovutin jo. Raskaustestiki negaa :meh: jatkan testailua jos raskauskeijun testit tulis joskus.. Menkat tuskin alkaa ainakaan viikkoon..

Jihuu limoja bongattu, ihmettelinkin missä ne luurasi kun on jo kp 12! :happy: Ovistesti sen sijaan näyttää tältä:
20190907_084726.jpg
Tilasin Huuto.netistä testejä kun jollekin oli jäänyt yli, mutta näissä tuntuu olevan jotenkin viallinen tuo imutyyny, neste nousee tosi hitaasti vaikka uitan jopa puoli minuuttia. :wideyed: En tiedä voiko näihin nyt luottaa vai pitäisikö mun ostaa uusia. Mulla on kyllä yleensäkin haaleat viivat pitkälläkin uitolla, mutta yleensä tässä vaiheessa kiertoa näkyy kuitenkin jotain ja loppukierrosta vasta tulee noita täysin blankoja.

Sama ku mulla toi oviksen kanssa.. Ja luovutin jo. Raskaustestiki negaa :meh: jatkan testailua jos raskauskeijun testit tulis joskus.. Menkat tuskin alkaa ainakaan viikkoon..

Juu, mullakin on nyt kp18-22 välillä. Ei mulla kyllä ovis oo vielä ikinä näin myöhään ollut, ellei sit oo ovuloimaton. Ultrassa oli kyl se 17mm folli sillon, ärsyttää jos ei oo puhjennutkaan.

Auh, ovulaatio oli tasan viikko sitten ja menkkojen pitäisi alkaa tasan viikon päästä mikäli on alkaakseen.
Ai hyvät hyssykät että on ihan hirveä kuukautiskipumainen jomotus, varsinkin alaselkään koskee tosi paljon. Mietin et onko ne menkat alkamassa jo aikaisemmin, vai voisko tää olla kiinnittymisestä johtuvaa kipuilua ..

Mulla tuli eilen illasta neulanpään kokonen hyvin pieni punainen piste pyyhittäessä, sellanen tuli myös alkuvuoden keskenmenneessä raskaudessa n. Dpo 7-8, sillon epäilin sen olevan kiinnittymisestä, mutta nyt oli jo dpo11 niin vähän myöhään ollakseen kiinnittymisestä o_O varsinkin kun oireitakin on ollut vaikka ja mitä pari päivää.

Mun pieni vauva tänään kolme vuotta :Heartred

Eilen oli kyllä surkea päivä. Mikään ei toiminut tai onnistunut tai sujunut. Meniskö sit menkkavitutuksen piikkiin, en tiiä. Vielä ei ole näkynyt mitään mutta ehtiihän sitä tässä.

Aamulla olikin sit alkanu kunnon vuoto ja mekkakrampit. No hyvä niin kerkee vuotaa loppuun ennen sitä perjantaista. Eli kp 1 täällä tänään.

Kiitos teille tsempeistä. :Heartred Ehkä tosiaan ensi kierto on sitten se meidän:smiley-angelic001

Tsemppiä myös teille kaikille omiin vaiheisiin! :happy:Ja tervetuloa uusille! :)

Jihuu limoja bongattu, ihmettelinkin missä ne luurasi kun on jo kp 12! :happy: Ovistesti sen sijaan näyttää tältä:
View attachment 81878
Tilasin Huuto.netistä testejä kun jollekin oli jäänyt yli, mutta näissä tuntuu olevan jotenkin viallinen tuo imutyyny, neste nousee tosi hitaasti vaikka uitan jopa puoli minuuttia. :wideyed: En tiedä voiko näihin nyt luottaa vai pitäisikö mun ostaa uusia. Mulla on kyllä yleensäkin haaleat viivat pitkälläkin uitolla, mutta yleensä tässä vaiheessa kiertoa näkyy kuitenkin jotain ja loppukierrosta vasta tulee noita täysin blankoja.

Tai sit päivämäärä menny umpeen?

Taas näin hirveitä unia, eihän tässä uskalla enää nukkuakaan.. Oho lämmöt 36.93, ehkä kun oon näin myöhään vielki sängyssä :hilarious:

Pahoittelut AZ :Heartred eihän nuo kivoja juttuja ole, mutta toivottavasti lohduttaa että oli edes yritystä. Teillä on mahdollisuus onnistua. Kaikki ulokkeet pystyssä ensi kierrolle!

Tai sit päivämäärä menny umpeen?

Taas näin hirveitä unia, eihän tässä uskalla enää nukkuakaan.. Oho lämmöt 36.93, ehkä kun oon näin myöhään vielki sängyssä :hilarious:

Päiväystä on ensi keväälle, ei pitäisi siitäkään olla kiinni. Sangen hämärää. :wideyed:

Se on kyllä paha miten tuo vuorokausirytmi sotkee lämpöjä. Mäkin mittasin äsken yötyövuoron jälkeen ekaa kertaa 35:llä alkava lukeman, en taida merkata mihinkään kun sotkee vaan ennustuksia.

Nostelen vähän tätä ettei hävii liian pitkälle:joyful:

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Alcyone // 42 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa

Ovispäivä! Ja hyvä fiilis :)
Eilen alko jo jomottelemaan ja aamulla alamaha niin kipeä ja säteili sisäreisiinkin, et otin panadolin ja painuin takas makoilemaan toviks. Talleteltu on viime ja toissayönä, kerran aiemmin viikolla. Pitäis ainakin olla ajoituksen kohdillaan :)
Ties vaika innostuttais vielä illalla,vaikka on tällai joka ilta tahti vähän liikaa meille vanhuksille:grin
Mut on kyllä tosi hyvä fiilis ja ollu mukavaa. Valvottiin ja juteltiin miehen kans vaikka kuin myöhään, puol kahen aikaan noustiin vielä tekemään uunileipiä kun kamala nälkä iski:joyful: Onneks lapset anto nukkua aamusta ihan ok :)

Tänään siis kp15/29 ja koko ajan ovis jatkaa aikaistumistaan vuorokaudella per kierto, samalla luteaali on kasvanu sen päivän joka kierrossa. Jokohan alkais pikkuhiljaa asettumaan. Tää ois nyt ihan hyvä :)

Tervetuloa uudet :Heartred

Haamuja oli näkyvillä, voimistumista niille :Heartred

AZ toivottavasti plussa vielä tulisi , kaikesta huolimatta :Heartred

Tää mun oudot testit jatkuu. Tänään tuli vasta postissa one stepin herkät testit. Pitihän se aamulla sit kokeilla. Ja aika selkee viiva tuli. Mutta ei tää voi olla plussa, koska muut näyttäny negaa/viivanpaikkaa. Tein kyllä vedellä testi mielellä, eikä siihen tullu yhtään toista viivaa. Kierto niin pitkällä ettei voi olla oikee plussa. Nää testit pitäis kieltää lailla.

Näättekö te toisenki viivan?

Kuinka pitkä sun kierto on nyt?

Mulla tuli eilen illasta neulanpään kokonen hyvin pieni punainen piste pyyhittäessä, sellanen tuli myös alkuvuoden keskenmenneessä raskaudessa n. Dpo 7-8, sillon epäilin sen olevan kiinnittymisestä, mutta nyt oli jo dpo11 niin vähän myöhään ollakseen kiinnittymisestä o_O varsinkin kun oireitakin on ollut vaikka ja mitä pari päivää.

Mulla tuli myös ihan vähän verta muistaakseni dpo 12/13. Kiinnittymisen aikoihin ei tullut mitään. :scratch Olitko jo plussannut?

Mulla tuli myös ihan vähän verta muistaakseni dpo 12/13. Kiinnittymisen aikoihin ei tullut mitään. :scratch Olitko jo plussannut?
Hennon haamulaisen sain pari päivää sitten dpo 10,mutta maanantaina testailen seuraavan kerran.
Aikamoisia kouraisu kipuja kohdun seudulla ollut välillä, eilen ja tänään. Saas nähdä kuinka käy :)

Huutelen taustalta, mulla oli ihan kunnon kiinnittymisvuoto tässä raskaudessa kp 20/29. Kävin pissalla ja luulin että menkat alkoi ajoissa ku ihan punainen pytty. Kipuja ei ollut kuitenkaan. Laitoin suojankin mutta vuotelu loppui iltaan mennessä. Ei alkanu menkat ja ny mennään rv 22+1. Toki on joskus välivuotoja ollu muulloinki ilman että se on tarkoittanu mitään. Plussatuulia!

Ottaa päähän. Entinen työkaveri ilmoitti raskaudestaan, la maaliskuussa. Raskautui tuosta vain ja samanikäinen kuin minä. Hänellä uusi mies ja edelliset lapset jo aikuisiän kynnyksellä. Hieno uutinen tietysti, mutta harmittaa, kun ite tässä jo yrittäny kohta 8kk :meh:

Takaisin