Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä vielä kuivasta testistä kuva..pistän näitä kuvia itselleni säästöön tänne ja jos tää on nega niin hyvä jakaa kokemuksia näistä muille.
Voi Az toivotaan aukkarin tuovan tulosta.
Tervetuloa uudet, mukaan vaan.
Omaa napaa sen verran että hanskat tiskiin taas ihan just. Tästä kierrosta ei oo saanut mitään selvää. Ovis oireet oli ja meni, mut viiva pysyi hailuna, ei o+ vieläkään. Oisin voinu lyödä vetoa et olis ollu keskiviikkona ellei sit jo viikko sit, kun talletellessakin teki niin epämiellyttävää. Toi alkanut vuotokin puhuis vähän sitä että ovis oli sillon. Vaikka toisaalta viimeksi vuodon sen melkeen 30 päivää, että ehkä siitäkään ei voi päätellä enää mitään. Olis ollut kiva aloittaa ne luget, mut en nyt sit viel viitti, jos ovis ei oo vielä ollutkaan. Ehkä testailen maanantaihin ja jos ei sit oo tullut plussaa, ni aloitan vaan ne.
Tsempit kaikille omiin tilanteisiin.
Sama ku mulla toi oviksen kanssa.. Ja luovutin jo. Raskaustestiki negaa jatkan testailua jos raskauskeijun testit tulis joskus.. Menkat tuskin alkaa ainakaan viikkoon..
Jihuu limoja bongattu, ihmettelinkin missä ne luurasi kun on jo kp 12! Ovistesti sen sijaan näyttää tältä:
View attachment 81878
Tilasin Huuto.netistä testejä kun jollekin oli jäänyt yli, mutta näissä tuntuu olevan jotenkin viallinen tuo imutyyny, neste nousee tosi hitaasti vaikka uitan jopa puoli minuuttia. En tiedä voiko näihin nyt luottaa vai pitäisikö mun ostaa uusia. Mulla on kyllä yleensäkin haaleat viivat pitkälläkin uitolla, mutta yleensä tässä vaiheessa kiertoa näkyy kuitenkin jotain ja loppukierrosta vasta tulee noita täysin blankoja.
Tai sit päivämäärä menny umpeen?
Taas näin hirveitä unia, eihän tässä uskalla enää nukkuakaan.. Oho lämmöt 36.93, ehkä kun oon näin myöhään vielki sängyssä
Tervetuloa uudet
Haamuja oli näkyvillä, voimistumista niille
AZ toivottavasti plussa vielä tulisi , kaikesta huolimatta
Tää mun oudot testit jatkuu. Tänään tuli vasta postissa one stepin herkät testit. Pitihän se aamulla sit kokeilla. Ja aika selkee viiva tuli. Mutta ei tää voi olla plussa, koska muut näyttäny negaa/viivanpaikkaa. Tein kyllä vedellä testi mielellä, eikä siihen tullu yhtään toista viivaa. Kierto niin pitkällä ettei voi olla oikee plussa. Nää testit pitäis kieltää lailla.
Näättekö te toisenki viivan?
Mulla tuli eilen illasta neulanpään kokonen hyvin pieni punainen piste pyyhittäessä, sellanen tuli myös alkuvuoden keskenmenneessä raskaudessa n. Dpo 7-8, sillon epäilin sen olevan kiinnittymisestä, mutta nyt oli jo dpo11 niin vähän myöhään ollakseen kiinnittymisestä varsinkin kun oireitakin on ollut vaikka ja mitä pari päivää.
Hennon haamulaisen sain pari päivää sitten dpo 10,mutta maanantaina testailen seuraavan kerran.Mulla tuli myös ihan vähän verta muistaakseni dpo 12/13. Kiinnittymisen aikoihin ei tullut mitään. Olitko jo plussannut?