Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No nyt on räikyvät viivat! Tuntemuksia, oisko huomenna sit ovis?Tän päivän ovistestailut. Ylempi tehty 7 aikaa aamulla ja alempi äsken. Tänään on kp15 ja flo ennusti ovista tälle päivälle
Kuva!! Jee :)En ihan vielä luota siihen että on joku mukana pysyvä tuolla mut nyt kyllä tuli jo sen verran selkee viiva että en voi enään vaan kuvitellakaan noita viivoja
Kuva!! Jee :)
Äh, no niin olikin! Mun näytöllä ei edelleenkään näy mitään, mut toki uskon sun paljaita silmiä. Hienoa et vahvistuu! :)Kuva tuolla aiemmin jäi varmaan edelliselle sivulle kun tuli muita viestejä samalla
Äh, no niin olikin! Mun näytöllä ei edelleenkään näy mitään, mut toki uskon sun paljaita silmiä. Hienoa et vahvistuu! :)
Näkyy paremmin jo kyllä :) Mikä dpo menossa? Mietin vaan kun niin monena päivänä jo haamuillut sinulla, että jos ei pian ala viivat vahvistuun ja menkat pysyy poissa niin kannattaa kokeilla toisella testillä ja pyytäö lähetettä hcg-verikokeisiin. Toivotaan parasta kuitenkin :)
Niih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :
Vähän on ollu tuntemuksia oikeella puolella. Ja limoja on ollu jo muutaman päivän sekä himot kans. Veikkaan et ovis on tänään illasta tai sit huomen aamulla. Mulla on yleensä n.12h päästä ovis siitä ku saan ovis+ tikkuunNo nyt on räikyvät viivat! Tuntemuksia, oisko huomenna sit ovis?
Onnea plussista, pahoittelut negoista ja tsemppiä omiin tilanteisiin!
Dimou, ihanaa kun muistat mut ja kyselet! Arki on ollut vauhdikasta, ja harvoin tullut täällä käytyä. Nyt kp 2. Luteaalivaihe olikin nyt tosi pitkä... Onkohan se huono juttu?
Hauska tuo karvankasvujuttu, en valitettavasti osaa sanoa siihen. Myo-inositolia en itse ole saanut testiin.
Muistaakseni tämä lukee ihan useimmissa ohjeissakin? Mä oon aina laittanut sen foliomuovin päälle juuri tämän takia, tai pc liuskojen kanssa tulee nuo ständit myös!Ei kannata muuten laittaa koskaan testitikkua paperin päälle, vaan esim. mukana tulleen muovipakkauksen päälle. Koska paperi imee sitä koskeutta, niin näin ollen voi antaa myös vääriä viivoja raskaustestiin, tää testattiin jossaki keskustelussa, linkitän sen joas löydän sen vielä. Mutta toivon mukaan saat viivan siihen kasittiinkin niin ei voi ainakaan paperin imu vaikuttaa siihen
Ei kannata muuten laittaa koskaan testitikkua paperin päälle, vaan esim. mukana tulleen muovipakkauksen päälle. Koska paperi imee sitä koskeutta, niin näin ollen voi antaa myös vääriä viivoja raskaustestiin, tää testattiin jossaki keskustelussa, linkitän sen joas löydän sen vielä. Mutta toivon mukaan saat viivan siihen kasittiinkin niin ei voi ainakaan paperin imu vaikuttaa siihen
Mä en kans juo juurikaan. Lähinnä kesäisin mökillä tulee otettua puolikas saunasiideri silloin tällöin. Helposti on menny parikin vuotta ilman tippaakaan, en pidä oikein minkään alkoholijuoman mausta. Ainoastaan Rekorderligin mansikka-lime siideri on sellanen jota tekee välillä saunan jälkeen just mökillä mieli :)Näköjään täällä pitäisi käydä vähintään kerran päivässä että pysyy kärryillä. Luin kaikki viestit mitä oli tullut, mutta enhän mä muista mitä kuului kenellekin.
Jesbelle ainakin onnea ja tsemppiä! Varmaan tosi paljon ristiriitaisia fiiliksiä. Ehkä oli tarkotus että saat vauvan, mutta totuus miehestä selviää ennen kun oisit joutunut vauvan kanssa asumaan väkivaltaisen miehen kanssa.
AZ, musta tossa missä on useampi testi on ylemmät selvempiä kuin alemmat. Toivottavasti siihen kasettiin tulee kunnon viiva.
mangustimamma, ehdottomasti pitäisi tosta siittiöiden talteen otosta puhua enemmän varsinkin nuorille! Eikä laittaa pois ihan herkästi. Jälkikäteen on paha itkeä niiden perään.
Mäkään en tykkää kahvista. Teetä juon jonkinverran, mutta en sitäkään niin paljoa että ees raskausajan kofeiinisuositukset ylittyisi. 1-2 mukia menee sitä päivässä. Limsoja tulee ylipäätään juotua harvoin. Totaalialkoholittomuuteen en myöskään oo ruvennu, mut mulla ei muutenkaan oo tapana juoda kännejä. Joskus voin ottaa 1-2 annosta, maksimissaan 3. Miten muut on toiminu sen suhteen?