Raskaaksi 2019

Äh, no niin olikin! Mun näytöllä ei edelleenkään näy mitään, mut toki uskon sun paljaita silmiä. Hienoa et vahvistuu! :)

Tää sivusto heikentää niin noita kuvia:sad001
Mutta selkee viiva tuli, toki haalea vieläkin ja kovin hitaasti vahvistuu niin usko ei ole kovin suuri että mukana pysyisi, mutta katsellaan.

Alaselkää särkeny tänään kovin mutta ei onneksi ainakaan menkkoja vielä näy.

Tässä salamavalon kanssa otettu kuva jos tuolla näkyis paremmin:joyful:

https://aijaa.com/97rhgS

Näkyy paremmin jo kyllä :) Mikä dpo menossa? Mietin vaan kun niin monena päivänä jo haamuillut sinulla, että jos ei pian ala viivat vahvistuun ja menkat pysyy poissa niin kannattaa kokeilla toisella testillä ja pyytäö lähetettä hcg-verikokeisiin. Toivotaan parasta kuitenkin :)

Näkyy paremmin jo kyllä :) Mikä dpo menossa? Mietin vaan kun niin monena päivänä jo haamuillut sinulla, että jos ei pian ala viivat vahvistuun ja menkat pysyy poissa niin kannattaa kokeilla toisella testillä ja pyytäö lähetettä hcg-verikokeisiin. Toivotaan parasta kuitenkin :)

Tarkkaa Dpo en tiedä mut veikkaisin jotaiin 15-16 voi olla vähemmänkin, kp43 tänään.
Mies lupas tuoda sellaseen kasettitestin apteekista kun tulee töistä:)

Niih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :geek::smug:

Mä luin sellaiselta Natural Fertility nettisivulta, että siveydenpuu-uute ja B6-vitamiini voisi auttaa keltarauhasen vajaatoimintaan, joten olen nyt kokeillut niitä kun viimeksi luteaalivaihe jäi 10 päivään. Lisäksi helokkiöljykapselit, kun niitä oli kaapissa ja jossain luki että niistäkin voisi olla hyötyä. Ja tietysti mammavitamiini jossa foolihappoa. Greippimehua kokeilin joskus viime yrityksessä, muttei sopinut mulle. Maca oli myös viimeksi käytössä, mutta on nyt loppu enkä varmaan osta lisää.

No nyt on räikyvät viivat! Tuntemuksia, oisko huomenna sit ovis?
Vähän on ollu tuntemuksia oikeella puolella. Ja limoja on ollu jo muutaman päivän sekä himot kans. Veikkaan et ovis on tänään illasta tai sit huomen aamulla. Mulla on yleensä n.12h päästä ovis siitä ku saan ovis+ tikkuun

Onnea plussista, pahoittelut negoista ja tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Dimou, ihanaa kun muistat mut ja kyselet! :hug003 Arki on ollut vauhdikasta, ja harvoin tullut täällä käytyä. Nyt kp 2. Luteaalivaihe olikin nyt tosi pitkä... Onkohan se huono juttu? :dontknow
Hauska tuo karvankasvujuttu, en valitettavasti osaa sanoa siihen. Myo-inositolia en itse ole saanut testiin.

Pitäähän sitä kiertokaveria muistaa :) Mutta nyt ei sit enää olla, pahoittelut uudesta kierrosta. Kuinka pitkäksi sulla tuo luteaali venyi? Voihan sekin olla mahdollista, että joku yritti kiinnittyä, minkä takia venyi.

Tässä salamavalon kanssa otettu kuva jos tuolla näkyis paremmin:joyful:

https://aijaa.com/97rhgS

Ei kannata muuten laittaa koskaan testitikkua paperin päälle, vaan esim. mukana tulleen muovipakkauksen päälle. Koska paperi imee sitä koskeutta, niin näin ollen voi antaa myös vääriä viivoja raskaustestiin, tää testattiin jossaki keskustelussa, linkitän sen joas löydän sen vielä. Mutta toivon mukaan saat viivan siihen kasittiinkin niin ei voi ainakaan paperin imu vaikuttaa siihen

Ei kannata muuten laittaa koskaan testitikkua paperin päälle, vaan esim. mukana tulleen muovipakkauksen päälle. Koska paperi imee sitä koskeutta, niin näin ollen voi antaa myös vääriä viivoja raskaustestiin, tää testattiin jossaki keskustelussa, linkitän sen joas löydän sen vielä. Mutta toivon mukaan saat viivan siihen kasittiinkin niin ei voi ainakaan paperin imu vaikuttaa siihen
Muistaakseni tämä lukee ihan useimmissa ohjeissakin? Mä oon aina laittanut sen foliomuovin päälle juuri tämän takia, tai pc liuskojen kanssa tulee nuo ständit myös!

Hui, en oo kyllä tommosta ajatellu edes. Ja en oo kyllä ihan heti pitänytkään sitä paperille ku yleensä lasken sen ensin siihen "pussin" päälle missä se testi on ollutkin ja sit ku lähden vessasta niin vasta pistän paperin päälle eli ekat minuutit on ollut pois paperin päältä.
Ja tosiaan siihen kasettitestiinkin sillon tuli haamu joten se ei ainakaan ollut paperin päällä.

Mutta kiitos tiedosta:)

Dpo 10 ja sain apteekin herkkään, (olisko ollut apteekin ultra raskaustesti) tänään haamulaisen :rolleyes:
Minä joka "testaan tässä kierrossa vasta dpo 14" tilaisuus teki varkaan. :hilarious:
Pystyin kuvan ottaa vasta nyt kun testi oli jo kuivunut, mutta luonnon valossa selvä punertava haalea haamulainen joka ilmestyi testiajassa. En vaan tiedä näistä testeistä mitään, ekaa kertaa testasin tälläsellä. Onko kokemuksia turhista viivoista?
Toki noin herkkä testi ottaa kaikki kiinnittymis yrityksetkin.
Muokkasin kuvan nyt mustavalkoiseksi niin ehkä hitusen näkyy kuvassaki viiva, en vielä jaksanut purkaa testiä.

Liitteet

• IMG_20190905_150712.jpg
    IMG_20190905_150712.jpg
    29.9 KB · Katsottu: 231
Näköjään täällä pitäisi käydä vähintään kerran päivässä että pysyy kärryillä. :hilarious: Luin kaikki viestit mitä oli tullut, mutta enhän mä muista mitä kuului kenellekin.

Jesbelle ainakin onnea ja tsemppiä! <3 Varmaan tosi paljon ristiriitaisia fiiliksiä. Ehkä oli tarkotus että saat vauvan, mutta totuus miehestä selviää ennen kun oisit joutunut vauvan kanssa asumaan väkivaltaisen miehen kanssa.

AZ, musta tossa missä on useampi testi on ylemmät selvempiä kuin alemmat. Toivottavasti siihen kasettiin tulee kunnon viiva.

mangustimamma, ehdottomasti pitäisi tosta siittiöiden talteen otosta puhua enemmän varsinkin nuorille! Eikä laittaa pois ihan herkästi. Jälkikäteen on paha itkeä niiden perään.

Mäkään en tykkää kahvista. Teetä juon jonkinverran, mutta en sitäkään niin paljoa että ees raskausajan kofeiinisuositukset ylittyisi. 1-2 mukia menee sitä päivässä. Limsoja tulee ylipäätään juotua harvoin. Totaalialkoholittomuuteen en myöskään oo ruvennu, mut mulla ei muutenkaan oo tapana juoda kännejä. Joskus voin ottaa 1-2 annosta, maksimissaan 3. Miten muut on toiminu sen suhteen?

Näköjään täällä pitäisi käydä vähintään kerran päivässä että pysyy kärryillä. :hilarious: Luin kaikki viestit mitä oli tullut, mutta enhän mä muista mitä kuului kenellekin.

Jesbelle ainakin onnea ja tsemppiä! :Heartred Varmaan tosi paljon ristiriitaisia fiiliksiä. Ehkä oli tarkotus että saat vauvan, mutta totuus miehestä selviää ennen kun oisit joutunut vauvan kanssa asumaan väkivaltaisen miehen kanssa.

AZ, musta tossa missä on useampi testi on ylemmät selvempiä kuin alemmat. Toivottavasti siihen kasettiin tulee kunnon viiva.

mangustimamma, ehdottomasti pitäisi tosta siittiöiden talteen otosta puhua enemmän varsinkin nuorille! Eikä laittaa pois ihan herkästi. Jälkikäteen on paha itkeä niiden perään.

Mäkään en tykkää kahvista. Teetä juon jonkinverran, mutta en sitäkään niin paljoa että ees raskausajan kofeiinisuositukset ylittyisi. 1-2 mukia menee sitä päivässä. Limsoja tulee ylipäätään juotua harvoin. Totaalialkoholittomuuteen en myöskään oo ruvennu, mut mulla ei muutenkaan oo tapana juoda kännejä. Joskus voin ottaa 1-2 annosta, maksimissaan 3. Miten muut on toiminu sen suhteen?
Mä en kans juo juurikaan. Lähinnä kesäisin mökillä tulee otettua puolikas saunasiideri silloin tällöin. Helposti on menny parikin vuotta ilman tippaakaan, en pidä oikein minkään alkoholijuoman mausta. Ainoastaan Rekorderligin mansikka-lime siideri on sellanen jota tekee välillä saunan jälkeen just mökillä mieli :)
Mä juon teetä, cola zeroa ja energiajuomia kyllä. Kahvia en oo ikinä juonu, niin pahaa. Täytyy energiajuomat taas jättää kun plussa tulee, siihen asti menee n.pullo päivässä. Ne on mun kahvin korvikkeita, auttaa piristymään aamuisin ja skarppaa pitkin päivää :)
Käytiin lasten kans kaupassa hakemassa greippimehua, kun piti hakea muutakin. Alamahassa on jo vähän jomojakin, et taitaa tosiaan ovis aikaistua taas! Toivottavasti mies tulee tänään, tai viimeistään huomenna niin päästään hyödyntämään. Sillä on taas niin paljon töitä et ollu vaan yhen yön tällä viikolla täällä.

Kävi vähän huonosti mun testille kun tiputin sen matolle (=koiran karvoihin) kun purin sen ku otin siitä kuvaa, ja sit jouduin pyyhkäsee sitä, nyt se näyttää johkeenkin pilalliselta :scratch tai karvaa ja nukkaa ym.
Mut kai siinä jonkinlainen viivanen vielä näkyy. Ja edelleen hienon punertava, vaikka controlli on muuttunut jo tummaksi. Luonnossa viiva on ihan selkeä, mutta en vaan saa sitä kunnolla kuvaan.

Liitteet

• IMG_20190905_160034.jpg
    IMG_20190905_160034.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 202
Takaisin