Raskaaksi 2019

En kyl oo nähny usein sellasta kirkasta limalimaa itselläni :sad001

Eihän se kaikilla kunnolla näykään. Joillain menee ohi ihan hetkessä, eikä ehdi huomata. Toisilla määrät on sen verta pieniä, että pitäis kunnolla kohdunkaulan suulta kaivella että näkyis.

Viime kierrossa oli limaa parillakin wc käynnillä, muutama pvä ennen ovista..

Onnea plussista, pahoittelut negoista ja tsemppiä omiin tilanteisiin! :Heartred

Dimou, ihanaa kun muistat mut ja kyselet! :hug003 Arki on ollut vauhdikasta, ja harvoin tullut täällä käytyä. Nyt kp 2. Luteaalivaihe olikin nyt tosi pitkä... Onkohan se huono juttu? :dontknow
Hauska tuo karvankasvujuttu, en valitettavasti osaa sanoa siihen. Myo-inositolia en itse ole saanut testiin.

Minäkään en tykkää yhtään kahvin mausta, maistan sen kaiken läpi. Jos on vaikka kakussa joku mokka-aromi käytössä niin yöök.. maistan sen :hilarious: mun kofeiini tulee zero kokiksesta, viikossa juon n.litran sitä.

Täällä yks pco:lainen kuka on karvoituksen perusteella mies-apina. Navasta alaspäin ei oo karvatonta aluetta, ja on mustaa paksua :meh: myös "parta ja viikset" kasvaa :depressed:

Mulla ei ovulaatiolimoja välttämättä näy ollenkaan, mutta jossain kierroissa voi tulla ties kuinka paljon..

Tää mun tilanne käy kyllä jännäks. Nyt illalla kiinan halppis testillä sain haaleen haamun. Mietin vaan et missäköhän mennään jos sattuis nyt viivat tummenemaan. Olisko ovis ollut vasta kun alko menkkakipuja tulla, eli n.10 päivää sitten. Kun eikö keltarauhanen voi kipuilla oviksen jälkeen? En saanu tikutettua ovista, niin se on tosiaan voinu tulla millon vaan tai ei ollenkaan.
Tänään mun rinnat on ollu kipeet potenssiin sata ja pissalla saa juosta.. mut nää rinnat, iso AU :nailbiting:

Salamalla otettu kuva, niin näkyy vähän miten sattuu. Joutuu muokkaa et näkyy ees jotenki kuvassa. Livenä näky kyllä :smug:

Liitteet

• IMG_20190904_232808.jpg
    IMG_20190904_232808.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 197
  • IMG_20190904_232953.jpg
    IMG_20190904_232953.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 198
Täällä tipahdettiin aamuyöllä korkeelta ja kovaa, kun menkat päätti alkaa ja pääsi lakanoita pesemään. Eli kp 1 ja yk 3 lähti käyntiin.

En oo kyllä ite ajatellutkaan tota PH-juttuu, mut kai se luonto sen hoitaa, en kyllä usko, että maitohapoista ois mitään haittaakaan.

En kyllä itselläni tietääkseni ovis limoja oo bongannu, mut oviksen aikaan kyllä alakerta tulvii, kun miestä kaadan, että voisko se sit olla sitä?

Kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin! <3

Voikos siitä oikeesti tulla tuntemuksia? :pompus:

Voihan tietty olla et ovis, mutta jostain syystä vuotoa ei ole oikeastaan ollenkaan. Mutta sen tiiän et pirun ikävältä tuntui, muutaman tunnin kesti.

Lisäksi huomasin, että rinnat ruvenneet vähän aristaa näin iltaa kohdeno_O

Koska jesbellä ultra?
Oottelin tälle viikolle kun piti olla elokuun vika viikko, mut se munasarja ultrataan sitte ens ke kun pääsen sinne Málagaan ku se on siellä. Sit neuvolaultraa ei oo ennen ku 3 viikon päästä, eka piti käydä antaa verikoe ja sitte keskusteluaika km takii. Nojoo, tiedän että hcg nousee mutta onneksi on nyt sit 2 ultraa joista varmaan vaan toisessa näkyy raskaus, tässä ekassa on se munasarjan ultraus mutta näkyy limis ja toivottavasti nyt jo näkyisi muutakin.

:):)

No täälläkin on sen verran oireetonta, että vaikea uskoa välillä todeksi tätä raskautta. Mä yleensä olen tosi herkkä voimaan pahoin, joten olen toisaalta positiivisesti yllättynyt, että nyt vaan ajoittain vähän etovaa oloa, mutta ei sen pahempaa (vielä).

Paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti saadaan kunnon plussa-aalto tähän alkusyksyyn!:)
Mulla myös toi et aina ennen menkkoja ja ennen ovista on paha olo ja tissit kipeet. No nyt ei. Mut ilolla otan vastaan kaiken Olis jotenki enemmän muka raskaana .

Pcos ja karvoitus, mulla kans alhaalla on, joskus oli leuassa ja viiksiä mut ne lähti. Pco oireina vain tuo kauheat polykystiset munikset. Ei oo ylipainoa eikä semmosta. Limoja ei mullakaan tuu kunnollisesti ja oonkin havainnut et mulla se hitusen venyvä tosi liukas vv on se ovislima ja kierron lopussa ennen menkkoja on sitte muka uus ovis jolloin se jopa venyy. Omituista

Täällä kommentoitiin pH tasapaino, tässä kierrossa oli eka kerta ku ei mulla tullu hiivaa tms oviksen aikoihin eli oli outoa et se ei tullut tässä kierrossa. Mietinkin että se on aina estänyt ku on pitänyt ajoittaa niiin oikein ja silti negaa kun ollu se tulehdus. No, nyt tuli tulehdus niihin aikoihin kun se kiinnittyi. Ja ehti lähteä heti pois että liekö hetkellinen epätasapaino

En mä kyllä enään tiedä mitä sanoi näistä mun testeistäo_O

Tänään aamulla pc testiin taas samanlainen ku eilen aamulla, näkyy kyllä mutta ei musta oo ainakaan mitenkään erityisemmin tummunut. Ja sit ku taas aikani tuijottelin ni näin jo kaksikin testiviivaa:hilarious:

Mut sit taas eilen illalla tein ny kuiteskin testin (kun täälläkin oli puhe et toisilla näkyy illalla paremmin). No se oli paljon taas selkeempi ku tän aamunen:wideyed:

En oikeen enään tiedä mihin uskoa ja mitä ajatella. Mut menkkoja ei vielä näy eikä oo edes tunne et alkais. Huomenna pitäää kai soitella sinne lääkäriin jossei ne menkat oo alkanu että täytyy siirtää sitä aikaa. Mietin vaan että sanonko näistä haamulaisista siellä vai kannattaako jos ei ne enään tummukkaan? :think005

Muokattu viimeksi:
Ainiin kuva tän aamusesta:hilarious:

Liitteet

• IMG_20190905_085010.jpg
    IMG_20190905_085010.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 220
Ja eilisestä illalla tehdystä. Toinen kuivuneena

Liitteet

• IMG_20190905_092524.jpg
    IMG_20190905_092524.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 187
  • IMG_20190905_092554.jpg
    IMG_20190905_092554.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 193
Me ei oteta ehkäisyä käyttöön miehen kanssa, kolmas lapsi saa tulla jos on tullakseen. Katsotaan kuinka tässä käy kun ei nämä kaksikaan ole helposti tullut, mutta aktivoidun sitten tonne raskaaksi 2020 ryhmään viimeistään. Taustailen täällä.

Niih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :geek::smug:

Niih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :geek::smug:
Itellä ubikinoni, lisäfooli, mammavitskut, välillä vielä lisä rauta ja sinkki, reilusti deetä ja vehnistäkin otan välillä. Greippimehua tosiaan kp1-ovis, vaikuttaa mulla tosi paljon limoihin. Tosin niitä on sit jatkuvasti :grin

Aargh, mua ärsyttää,kun ukko jaksaa joka välissä muistuttaa "joo o, ja sää haluat tohon vielä toisen", "nii, mietippä mite kahden kans..." :D ...mitä nyt joskus aina ääneen satun mainitsemaan jotain siitä, et ku tuo taapero pitää kiireisenä,kun on oppinu kiipeilemään.

Menkkojen pitäs alkaa perjantaina flo:n mukaan, en millään malta odottaa, et päästään vihdoinkin yrittämään :)

Mä olen oikein tsempannut, etten valittaisi tai edes vaikuttaisi kovin väsyneeltä/ärtyneeltä kun uhmis haastaa. Juuri tuosta samasta syystä. Meilläkin tulee niin herkästi tuota, että "jaa-a ja rouva haluaa vielä kolmannen".:rolleyes:

Anteeksi jatkuva omanapainuni:shy:

Mutta joku mun aamupissasta on kyllä vikana kun taas sain nyt päiväpissaan tummemman viivan. Oli vaan pari tunnin pidätys. Mut ei ollut edes kunnon pissahätäki kun menin testin tekemään. Ja melkein kaikki mitä tuli mahtu purkkiin. Eli aamulla kun käyn pissalla niin veikkaan että on liikaa pissa ettei hormoni erotu kunnolla.
Tässä just hetki sitten tehty testi, näkyskö nyt jo täälläkin? :wideyed:

Liitteet

• IMG_20190905_125420.jpg
    IMG_20190905_125420.jpg
    40.5 KB · Katsottu: 205
  • IMG_20190905_125449.jpg
    IMG_20190905_125449.jpg
    42.6 KB · Katsottu: 224
Täällä ois kp13 ja kävin päivällä cittarissa ja muistin ostaa pc ovistestejä. Yllättävän vahva tuli jo nyt vaikken kauaa edes pidätelly! :wideyed:
Oiskohan ovis taas aikaistumassa, saas vähä. Päivä kerrallaan se on kyl koko ajan aiemmaks hilautunu ja samalla luteaali pidentyny. Ekassa kierrossa tais olla kp18, tokassa kp17 ja viimeks kp16 ehkä.
Greippimehua ens sit tietty muistanu, argh :banghead:

Liitteet

• IMG_20190905_130053.jpg
    IMG_20190905_130053.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 107
Muokattu viimeksi:
Takaisin