En kyl oo nähny usein sellasta kirkasta limalimaa itselläni
Eihän se kaikilla kunnolla näykään. Joillain menee ohi ihan hetkessä, eikä ehdi huomata. Toisilla määrät on sen verta pieniä, että pitäis kunnolla kohdunkaulan suulta kaivella että näkyis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kyl oo nähny usein sellasta kirkasta limalimaa itselläni
Oottelin tälle viikolle kun piti olla elokuun vika viikko, mut se munasarja ultrataan sitte ens ke kun pääsen sinne Málagaan ku se on siellä. Sit neuvolaultraa ei oo ennen ku 3 viikon päästä, eka piti käydä antaa verikoe ja sitte keskusteluaika km takii. Nojoo, tiedän että hcg nousee mutta onneksi on nyt sit 2 ultraa joista varmaan vaan toisessa näkyy raskaus, tässä ekassa on se munasarjan ultraus mutta näkyy limis ja toivottavasti nyt jo näkyisi muutakin.Voikos siitä oikeesti tulla tuntemuksia?
Voihan tietty olla et ovis, mutta jostain syystä vuotoa ei ole oikeastaan ollenkaan. Mutta sen tiiän et pirun ikävältä tuntui, muutaman tunnin kesti.
Lisäksi huomasin, että rinnat ruvenneet vähän aristaa näin iltaa kohden
Koska jesbellä ultra?
Mulla myös toi et aina ennen menkkoja ja ennen ovista on paha olo ja tissit kipeet. No nyt ei. Mut ilolla otan vastaan kaiken Olis jotenki enemmän muka raskaana .:):)
No täälläkin on sen verran oireetonta, että vaikea uskoa välillä todeksi tätä raskautta. Mä yleensä olen tosi herkkä voimaan pahoin, joten olen toisaalta positiivisesti yllättynyt, että nyt vaan ajoittain vähän etovaa oloa, mutta ei sen pahempaa (vielä).
Paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti saadaan kunnon plussa-aalto tähän alkusyksyyn!:)
Itellä ubikinoni, lisäfooli, mammavitskut, välillä vielä lisä rauta ja sinkki, reilusti deetä ja vehnistäkin otan välillä. Greippimehua tosiaan kp1-ovis, vaikuttaa mulla tosi paljon limoihin. Tosin niitä on sit jatkuvastiNiih mitäs kaikkia niitä vitamiineja yms oli mitkä vois auttaa? Ens kiertoon kaikki keinot käyttöön :D royal gelee ainakin ja greippimehu. Mitäs muita? :
Aargh, mua ärsyttää,kun ukko jaksaa joka välissä muistuttaa "joo o, ja sää haluat tohon vielä toisen", "nii, mietippä mite kahden kans..." :D ...mitä nyt joskus aina ääneen satun mainitsemaan jotain siitä, et ku tuo taapero pitää kiireisenä,kun on oppinu kiipeilemään.
Menkkojen pitäs alkaa perjantaina flo:n mukaan, en millään malta odottaa, et päästään vihdoinkin yrittämään :)