Raskaaksi 2019

Alaselän kihelmöinti, onko kukaan koskaan kuullut että se olisi esim kiinnittymisen ”oire”?
Nyt olisi mahdollinen kiinnittyminen menossa (mikäli kiinnittymistä nyt edes tapahtuu), ja tänään aamusta saakka kihelmöinyt ärsyttävästi alaselkää, tuntuu todella kummalta. Menkkamainen kipukin alkoi aamusta, viime raskaudessahan mulla oli menkkajomotusta alusta loppuun saakka.

Googlettelin ja löysin keskustelun, missä parilla ihmisellä oli ollut tällaista kihelmöintiä kiinnitymisen aikaan. Haluisin tietää onko kukaan täällä kuullut/kokenut vastaavaa?

Mulla oli tasan viikko ovulaatiopäivästä samantyyppinen tunne vatsassa kuin ovulaatiokipu on, mutta hieman lievempänä. Vähän kuin olisi ilmavaivoja muttei kuitenkaan ole. Hiukan samanlaisia tuntemuksia on myös menkkojen aikana.

Mulla muuten jostaki syystä oli vahvempi viiva illemmalla kuin aamulla. Liekö olen hormonikkaampi iltaisin sitten

Mulla kans iltaa kohden aina vahvistuneet plussat, ties sitten mistä johtuu :grin

Apua mä oon yli 30v enkä tykkää kahvinmausta :hilarious:
En ymmärrä miten ees n. 11-vuotiaat juo jo kahvia :eek:

Mulla sama, en voi sietää kahvia missään muodossa. Mutta kun työ sisältää yövuoroja ja olen muutenkin kestoväsynyt, niin olen silti onnistunut kehittämään kofeiiniriippuvuuden kevytkolalla ja energiajuomilla. :rolleyes:

Mulla ei oo niin mitään järkevää oiretta. Tuntuu että nega kierrossa aina kaikki nyt on niin oireetonta vaikka kumminkin nyt on tiettyjä oireita mitkä nyt sitte myöhemmin älysi. Jännittää muiden testailut kun niiin toivon kaikilla plussaa. Toukokuisia tänne kiitos!! <3

Kiinnittyminen?

Voikos siitä oikeesti tulla tuntemuksia? :pompus:

Voihan tietty olla et ovis, mutta jostain syystä vuotoa ei ole oikeastaan ollenkaan. Mutta sen tiiän et pirun ikävältä tuntui, muutaman tunnin kesti.

Lisäksi huomasin, että rinnat ruvenneet vähän aristaa näin iltaa kohdeno_O

Koska jesbellä ultra?

:):)
Mulla ei oo niin mitään järkevää oiretta. Tuntuu että nega kierrossa aina kaikki nyt on niin oireetonta vaikka kumminkin nyt on tiettyjä oireita mitkä nyt sitte myöhemmin älysi. Jännittää muiden testailut kun niiin toivon kaikilla plussaa. Toukokuisia tänne kiitos!! :Heartred

No täälläkin on sen verran oireetonta, että vaikea uskoa välillä todeksi tätä raskautta. Mä yleensä olen tosi herkkä voimaan pahoin, joten olen toisaalta positiivisesti yllättynyt, että nyt vaan ajoittain vähän etovaa oloa, mutta ei sen pahempaa (vielä).

Paljon plussatuulia kaikille, toivottavasti saadaan kunnon plussa-aalto tähän alkusyksyyn!:)

Tein huvikseni testin koska on ollut niin kummalliset ''menkat'' olevinaan,
joo tiedän kyllä nämä rfsut, olen tyhmä tein silti kun kaupasta tarttui mukaan :shy::angelic:

Laatu kärsi

Liitteet

• FB935899-2DFA-4419-9CC1-D1F92D96D422.png
    FB935899-2DFA-4419-9CC1-D1F92D96D422.png
    46.1 KB · Katsottu: 215
  • 59F2838D-B318-4B66-99D9-A04A8F762E5D.jpeg
    59F2838D-B318-4B66-99D9-A04A8F762E5D.jpeg
    15.1 KB · Katsottu: 249
Tää saattaa nyt olla too much information, sori siitä, mutta pakko avautua kuitenkin :D Mun alapää on tällä hetkellä kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä, hirveä ylirehevöitynyt viidakko. Karvoja kasvaa enemmän ja nopeammin kuin mitä iho kestää sheivaamista. Nivusista tunkee ihan pikimustaa, paksua karvaa, kun normaalisti siellä ovat vaaleita, huomaamattomia haivenia. Onko tää nyt jotain kierron vaiheeseen liittyvää (raskausoire?), myo-inositolista johtuvaa, vai kenties sitä kuuluisaa hirsutismia, eli viimeinen naula mun pcos-arkkuun?

Tää saattaa nyt olla too much information, sori siitä, mutta pakko avautua kuitenkin :D Mun alapää on tällä hetkellä kuin jollain bulgarialaisella kuulantyöntäjällä, hirveä ylirehevöitynyt viidakko. Karvoja kasvaa enemmän ja nopeammin kuin mitä iho kestää sheivaamista. Nivusista tunkee ihan pikimustaa, paksua karvaa, kun normaalisti siellä ovat vaaleita, huomaamattomia haivenia. Onko tää nyt jotain kierron vaiheeseen liittyvää (raskausoire?), myo-inositolista johtuvaa, vai kenties sitä kuuluisaa hirsutismia, eli viimeinen naula mun pcos-arkkuun?

Apua, nää on näitä kun kukaan ei halua tietää juttuja:smug: kyllä täälläkin melkoinen viidakko on. Tuntui että karvan kasvu kiihtyi ja levisi esikon jälkeen. Että sheivata kyllä saa!! Laajalti. Mutta mulla ei oo pcosia.

Inositolia oon syöny vasta muutaman pvän eli en osaa vastata karvoitusjuttuun :)

Tuli mieleen kun emättimen ph on hapan 3,8-4,5 ja siemennesteen on 7,3-8,0. Niin voiko siemenneste tuhoutua liian happamassa? Siis olen kyllä lukenut et voi olla liian hapan simpoille, mut jos kuitenkin kaikilla noinkin suuri ero hmm.. Pitääkö tässä ny varuiks syödä maitohappojakin..

Apua, nää on näitä kun kukaan ei halua tietää juttuja:smug: kyllä täälläkin melkoinen viidakko on. Tuntui että karvan kasvu kiihtyi ja levisi esikon jälkeen. Että sheivata kyllä saa!! Laajalti. Mutta mulla ei oo pcosia.

Mulla taas on ollut selkeästi vasta ihan vähän aikaa, ehkä viikon?

Tein huvikseni testin koska on ollut niin kummalliset ''menkat'' olevinaan,
joo tiedän kyllä nämä rfsut, olen tyhmä tein silti kun kaupasta tarttui mukaan :shy::angelic:

Laatu kärsi

Kokeile muuta merkkiä, yhtä tyhjän kanssa nuo, tai en uskalla onnitella vielä tuon perusteella. Mut toivotaan et on tärpänny!

Inositolia oon syöny vasta muutaman pvän eli en osaa vastata karvoitusjuttuun :)

Tuli mieleen kun emättimen ph on hapan 3,8-4,5 ja siemennesteen on 7,3-8,0. Niin voiko siemenneste tuhoutua liian happamassa? Siis olen kyllä lukenut et voi olla liian hapan simpoille, mut jos kuitenkin kaikilla noinkin suuri ero hmm.. Pitääkö tässä ny varuiks syödä maitohappojakin..

Mä oon ymmärtänyt että nimenomaan ovislima "suojelee" niitä simppoja (isolta, pahalta, happamalta vulvalta :jimlad:) En usko että pitää mihinkään varotoimenpiteisiin ryhtyä, ei varmaan miljardiluokan väestönkasvuun oltais päästy jos ihmiskehon suunnittelussa olis käynyt tommonen valuvirhe.

Aargh, mua ärsyttää,kun ukko jaksaa joka välissä muistuttaa "joo o, ja sää haluat tohon vielä toisen", "nii, mietippä mite kahden kans..." :D ...mitä nyt joskus aina ääneen satun mainitsemaan jotain siitä, et ku tuo taapero pitää kiireisenä,kun on oppinu kiipeilemään.

Menkkojen pitäs alkaa perjantaina flo:n mukaan, en millään malta odottaa, et päästään vihdoinkin yrittämään :)

Mä oon ymmärtänyt että nimenomaan ovislima "suojelee" niitä simppoja (isolta, pahalta, happamalta vulvalta :jimlad:) En usko että pitää mihinkään varotoimenpiteisiin ryhtyä, ei varmaan miljardiluokan väestönkasvuun oltais päästy jos ihmiskehon suunnittelussa olis käynyt tommonen valuvirhe.

En kyl oo nähny usein sellasta kirkasta limalimaa itselläni :(

Takaisin