beibie
Näppärä viestien naputtelija
Voisko se olla kemiallinen? Eipä sekään kyllä yhtään auttais kun lopputulos on yhtä huono.
Jep, oli niin tai näin, tulos on nyt tämä. Ehkä nyt alkanut kierto suosii vihdoin.. Koitan olla lannistumatta:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisko se olla kemiallinen? Eipä sekään kyllä yhtään auttais kun lopputulos on yhtä huono.
Foolihappo on kyllä tärkeä lisä. Mä otan 5mg foolihappoa päivässä (lääkärin suosituksesta). Normaali annos on tuo 400μg. :)Mun mies ihanasti muistuttaa joka päivä lääkkeistä tai mitä vitskuja nyt onkaan vauvapillereiksi sanotaan. Lueskelin reumalääkkeistä ja huomasin et munhan pitää napsia tuplat foolihappoa..normiannos on 400 ja mulla 800
Aika hurja määrä! Tuos täytyy varman olla oma pillerinsä, mulla menis motivaatio jos noita 400ug:n pillereitä pitäis jokapäivä vetää 12...Foolihappo on kyllä tärkeä lisä. Mä otan 5mg foolihappoa päivässä (lääkärin suosituksesta). Normaali annos on tuo 400μg. :)
Oon pahoillani, jos loukkasin jotain ultrakuulumisillani. Keskenmenon jäljiltä en uskaltanut listaa päivittää, ennen kuin oli joku varmuus tästä raskaudesta. Selasin keskustelua 7 sivua löytämättä listaa enkä sitten viittinyt panostaa sen etsimiseen enempää.
Kivasti olikin tullut tänne plussia, toivotaan, että pysyvät matkassa Ja plussatuulia toivon muillekin!
Aika hurja määrä! Tuos täytyy varman olla oma pillerinsä, mulla menis motivaatio jos noita 400ug:n pillereitä pitäis jokapäivä vetää 12...
Mistäköhän sen sitten tietää, paljonko on tarpeen; luin jostain että liikakaan ei oo hyvästä.
Meillä mies käyttää biologista reumalääkettä, hyvin on pärjännyt ilman folioo, trexania tms. välillä joku tulehdus voi olla vahvempi mutta niitä ei tule usein, eikä ne aina ole nivelissä (silmätulehdus esim.) Pitäisi varmaan kysellä hieman lääkäriltä, että voiko se vaikuttaa häneen muulla tavalla :)Mun mies ihanasti muistuttaa joka päivä lääkkeistä tai mitä vitskuja nyt onkaan vauvapillereiksi sanotaan. Lueskelin reumalääkkeistä ja huomasin et munhan pitää napsia tuplat foolihappoa..normiannos on 400 ja mulla 800
Onko kukaan syönyt vehnänalkioöljyä tai noita gelee royleita? Greippimehusta luki että joidenkin lääkkeiden kanssa ei sovi, mutta en usko että pätee reumalääkkeiden kanssa.. Ostelen mehua kun löydän joskus :) Ehkäpä noista royaleistakin voi olla hyötyä :) kerron ens viikolla tuleeko esim ovis aiemmin!
Mulla tuli km noin kp 40, eli reilu viikon olin plussannut. Hyvin varhainen km siis, ja menkat tuli about 35 päivää sen km-vuodon jälkeen. Pari kiertoa oli pidempää, nyt olen taas päässyt 27-28 päivän kiertoon.Te joilla on ollut km, kauanko meni että tuli ekat menkat sen jälkeen? Tänään on ollut veristä vuotoa ja mietin että joko nyt alkoi menkat vai onkohan tämä jotain muuta...