Raskaaksi 2019

Tervetuloa uusille ja toivotaan plussia kaikille haamuilijoille, joita täällä olikin jo useampi. :)

Tänään aamulla tehty testi n. 4 h pidätyksellä (olen nyt herännyt parina yönä vessaan, niin hankaloittanut tätä testaamista). Mutta niin vaan PC:n liuskaan piirtyi haalea plussa. On edelleen kovin haalea, mutta kuitenkin selvästi punainen ja vahvistunut (edellinen testi DPO 10 ja nyt 13). Tällä kertaa oli sentään jo sellainen, että ei tarvinnut tihrustaa ja mieskin sen näki :love017 Oireita ei kyllä juurikaan ole, mutta lämmöt koholla edelleen, tänään noussut entisestään. Toivottavasti olisi hyvä merkki. :angelic:

Taidan tänään mennä tyhjentämään Prisman tai apteekin raskaustestihyllyt :laughing025
Mullakin oli haalea plussa dpo13, cb digillä näytti silloin jo 1-2 vko :) toivottavasti pysyy kyydissä mukana!
 
Tervetuloa uusille ja haamuille vahvistumista.

Mä ehkä sittenkin perun puheeni et kierto olis ollut lyhyempi. Nyt on ollut niin megalomaanista vuoroa pari päivää, et pakko olla kyl nyt vasta kp2. Että aika sairasta, että mun tiputtelua on sellaista, että vois ajatella et on ihan kuukautiset käynnissä. Oikeesti, vuodan varmaan kuiviin tai jotain, huh. Koita tässä nyt sitten raskautua.

Mutta plussapuhuria muille ja halauksia kp1:sen kohdanneet.
 
Tervetuloa uusille ja haamuille vahvistumista.

Mä ehkä sittenkin perun puheeni et kierto olis ollut lyhyempi. Nyt on ollut niin megalomaanista vuoroa pari päivää, et pakko olla kyl nyt vasta kp2. Että aika sairasta, että mun tiputtelua on sellaista, että vois ajatella et on ihan kuukautiset käynnissä. Oikeesti, vuodan varmaan kuiviin tai jotain, huh. Koita tässä nyt sitten raskautua.

Mutta plussapuhuria muille ja halauksia kp1:sen kohdanneet.

Kai oot hemoglobiinin ja ferritiinin kattonu usein? Tai ainaki hb. Luulis et sul tosi alhanen :sad001 Tsemppiä ja onneks sul lääkäri kohta (jos muistan oikein) :Heartred
 
Tervetuloa uusille ja haamuille vahvistumista.

Mä ehkä sittenkin perun puheeni et kierto olis ollut lyhyempi. Nyt on ollut niin megalomaanista vuoroa pari päivää, et pakko olla kyl nyt vasta kp2. Että aika sairasta, että mun tiputtelua on sellaista, että vois ajatella et on ihan kuukautiset käynnissä. Oikeesti, vuodan varmaan kuiviin tai jotain, huh. Koita tässä nyt sitten raskautua.

Mutta plussapuhuria muille ja halauksia kp1:sen kohdanneet.
Epäreilua toi... Kyl olis aika et se sais tyrehtyy tai löytyy selitys... Tsemppihalit :Heartred
 
Siivosin koko asunnon, molemmat kerrokset imuroin ja luutusin ja pölyt pyyhin kaikki järjestelin yms.. Portaat kuurasin ja alakerrassa sit imuroin ja luutusin. Odottaa kauhea kasa pyykkiä jota pitää lajitella ja sitte tulos lisää pyykkiä puhdasta jota lajitella ja neljään eri kaappiin. Ei jaksais. Oli niin kumman energinen olo ja pakko oli siivota ja touhuta mut lopetin ku rupes juilii alaselkä tosi kipeesti. Tätä nyt ollu tosiaan heti pian oviksesta. Paine masus mut selkeästi paino pudonnut vaikka syön samalla tavalla ja huomasin et rinnat tässä vaiheessa kiertoa mulla yleensä täyteläiset mut nyt on ku puhjenneet ilmapallot mut painavat (?) ja nännit on isot ja jotenki "ulkonevat" ja tosiaan tummat. Liekö jokin hormonijuttu toi jos menkat tulossa. Tuntuu et sais alkaa jo jos meinaa tulla niin sit ei tarvi menkkojen takia siirtää sitä munasarja tapausta.

Fantsu ihana toivotaan et sä tuut ilmoittaa et Noniin raskaana sano digi :Heartred mitä oireita siul oli, jotenki jo unohdin..
 
Nipanderi: Kannattaa tosiaan varastorauta tutkia (onkohan se just se ferritiini?). Mulla meni tutulla kunto tosi huonoksi (pyörtyili ym.) kun oli runsaan vuodon takia varastorauta vähissä ja lääkärit vain hemoglobiinia tutki. Oli lopulta melkein puoli vuotta sairaslomalla ennen kuin tilanne korjaantui.:sad001 Tsemppiä!

Fantsu: Wau! Viivalle vahvistumista! :Heartpink
 
Nipanderi: Kannattaa tosiaan varastorauta tutkia (onkohan se just se ferritiini?). Mulla meni tutulla kunto tosi huonoksi (pyörtyili ym.) kun oli runsaan vuodon takia varastorauta vähissä ja lääkärit vain hemoglobiinia tutki. Oli lopulta melkein puoli vuotta sairaslomalla ennen kuin tilanne korjaantui.:sad001 Tsemppiä!

Fantsu: Wau! Viivalle vahvistumista! :Heartpink

Ferritiinihän se.
 
Mikä dpo alatte yleensä testailemaan? Mulla olisi huomenna dpo9, voisiko jo aamupissasta näkyä jotain? Vai yritänkö kärvistellä vaan ensi viikkoon? Maanantaina olisi dpo 11 ja mulla on sekä 10 että 25 vahvuisia testejä (one step).
 
Mikä dpo alatte yleensä testailemaan? Mulla olisi huomenna dpo9, voisiko jo aamupissasta näkyä jotain? Vai yritänkö kärvistellä vaan ensi viikkoon? Maanantaina olisi dpo 11 ja mulla on sekä 10 että 25 vahvuisia testejä (one step).

Yleensä olen alkanut testailemaan dpo 8, vaikkei siinä mitään järkeä ole, kun ei yksikään kolmesta raskaudestani ole näkynyt niin aikaisin. :rolleyes: Varmimman tuloksen varmaan saa, kun odottaa menkkojen oletettua alkupäivää. Ja useimmilla on varmaan rahanhukkaa testata ennen dpo 9-10. Tämä ei siis millään tavoin estä minua testaamasta huomenna eli dpo 7...
 
Mikä dpo alatte yleensä testailemaan? Mulla olisi huomenna dpo9, voisiko jo aamupissasta näkyä jotain? Vai yritänkö kärvistellä vaan ensi viikkoon? Maanantaina olisi dpo 11 ja mulla on sekä 10 että 25 vahvuisia testejä (one step).

Kyllä joillakin näkyy jo dpo9. Jos pää kestää mahdolliset negat, niin siitä vaan testailemaan :)
 
Mikä dpo alatte yleensä testailemaan? Mulla olisi huomenna dpo9, voisiko jo aamupissasta näkyä jotain? Vai yritänkö kärvistellä vaan ensi viikkoon? Maanantaina olisi dpo 11 ja mulla on sekä 10 että 25 vahvuisia testejä (one step).

Esikoisesta testasin muistaakseni 33/32 eli päivän jälkeen kun oletettujen menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kierto kyllä satunnaisesti saattoi olla päivän, pari enemmänkin. En uskonut tuolloin raskauden mahdollisuuteen, niin en kiirehtinyt testauksen kanssa.

Nyt ajattelin testata dpo 11, ensi perjantaina. Mulle tehdään silloin operaatio, jossa pitäisi tietää onko raskaana. Jos ei testi tuolloin näytä mitään, sanon varmaan silti, että raskaus on mahdollinen.
 
Viime vuoden puolella joku taisi juuri akupunktioo (tai vyöhyketerapiaa) kokeilla, ja tuli raskaaksi samalla kierrolla. Sattuma? ehkä...

Voimahaleja! Mulla meni noin 9 kk seuraavaan plussaan, että kyllä se voi kestää. (ei tullut haamuja edes tuossa välissä) Mä epäilen myös että mä en ovuloi joka kierrossa. Oliko sulta testattu jotain? En itse ehtinyt lähteä testeihin kun tuli sitten plussa, muuten olisin soittanyt nyt syksyllä ajan gynelle tutkimuksiin. Jos tämä menee kesken niin kyllä haluan tutkittavaksi.

Omanapa: rv5+6 täällä, ei paljon oireita (siksi ajattelenkin etten ole raskaana, mutta testit sanoo toisin!)
Ei mult oo katottu ku vaan ne verikokeet ku ei se ulkomaalainen lääkäri oikein osannu asiaansa. Nyt saan kutsun jossain vaihees gynetutkimuksiin ja sit saan lähetteen lapsettomuuspolille. Niis verikokeis ei ollu mitään huolestuttavaa kaikki oli hyvin ja ovulaatio ainakin siinä kierrossa on ollu. Mä kans epäilen et en ihan joka kierrossa ovuloi vaik oonkin saanu ovis+testeil.
 
Kp 22, päivänselvää ovislimaa :nailbiting: eipä siis ole tiedossa yhtään lyhyempää kiertoa, mutta ainakin nyt pitäisi ovis ihan oikeasti tulla. Ja kai se on ihan hyväkin ettei tuo myo-inositol tehnyt lyhyempää kiertoa, kun oma luonnollinen kierto kuitenkin on pitkä. Kai siitäkin olisi voinut jotain ongelmia tulla, epäkypsä solu tai jotain.

Mutta nää tallettelut nyt sit taas... tämä viikonloppu ollaan mun vanhempien luona :banghead: edellinen kerta keskiviikkona.
 
Kp 22, päivänselvää ovislimaa :nailbiting: eipä siis ole tiedossa yhtään lyhyempää kiertoa, mutta ainakin nyt pitäisi ovis ihan oikeasti tulla. Ja kai se on ihan hyväkin ettei tuo myo-inositol tehnyt lyhyempää kiertoa, kun oma luonnollinen kierto kuitenkin on pitkä. Kai siitäkin olisi voinut jotain ongelmia tulla, epäkypsä solu tai jotain.

Mutta nää tallettelut nyt sit taas... tämä viikonloppu ollaan mun vanhempien luona :banghead: edellinen kerta keskiviikkona.

Jostain yön pimeinä tunteina joku sopiva soppi pikapuuhiin:hilarious: kyllähän näitä on että simpat elelee päivätolkulla. Mutta ainakaan omalla kohdalla en jaksa alkaa elättelemään moisesta, kun ei kerran raskaudu sillä nappiajoituksellakaan eikä silläkään että pari viikkoa kuksii vähän väliä:hilarious:
 
Jostain yön pimeinä tunteina joku sopiva soppi pikapuuhiin:hilarious: kyllähän näitä on että simpat elelee päivätolkulla. Mutta ainakaan omalla kohdalla en jaksa alkaa elättelemään moisesta, kun ei kerran raskaudu sillä nappiajoituksellakaan eikä silläkään että pari viikkoa kuksii vähän väliä:hilarious:

Niinhän niitten pitäis... mutta itselläkin tekee välillä vähän tiukkaa uskoa, ainakin omalla kohdalla. Mutta nyt on kieltämättä tosi kovat toiveet, en tiedä onko mulla koskaan ollut näin selkeitä ovisoireita. Ei ainakaan tämän yrityksen aikana.
 
Tein haamun dpo8 ku piti tehdä nega verrokki. No, yllättää taas.

Nyt on niin menkkajomoja potenssiin tuhat ja varmaan johtuu siitä että siivosin koko 2 kerrosta ihan hinkkasin kaikki portaatkin. Nyt on alaselkä kipee ja alamasuu tuikkii. Järjestelin vaatekaapin uuteen uskoon ja korut kaikki. Huoh. Mikä ihme energisyyspäivä. Sais olla useamminkin..
 
Varovaiset onnittelut Fantsu! Toivottavasti seuraavassa on jo selvä plussa.

Dimou, puuhailkaa ihan hiljaa yön pimeinä tunteina. :wink

Mä en oikein tiedä missä kohtaa rupeisin testailemaan. En tykkää testata turhia negoja ni ehkä aikasintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Kun vaan tietäisi kuin pitkä kierto on. Jos oviksen bongaisi saisi vähän osviittaa. Ei malttaisi odottaa että pääsee hommiin ja nyt on vasta kp2.
 
Varovaiset onnittelut Fantsu! Toivottavasti seuraavassa on jo selvä plussa.

Dimou, puuhailkaa ihan hiljaa yön pimeinä tunteina. :wink

Mä en oikein tiedä missä kohtaa rupeisin testailemaan. En tykkää testata turhia negoja ni ehkä aikasintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Kun vaan tietäisi kuin pitkä kierto on. Jos oviksen bongaisi saisi vähän osviittaa. Ei malttaisi odottaa että pääsee hommiin ja nyt on vasta kp2.
Itsekin päädyin siihen että testaan vasta jos menkat on myöhässä (jos on) ku tein sen verrokkitestin jonka oletin olevan täysin nega dpo8 ja haamu sit tuli. Noh, nyt vaan ootella ja tieto lisää tuskaa ku jos menkat tulooki...
 
Takaisin
Top