Me ollaan joskus käytetty mukia ja ruiskua, kun normitalletus ei syystä tai toisesta oviksen aikaan luonnistu. Mutta ei se kyllä varmaan tuohon kylässäoloon hirveästi auta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilattiin miehelle serpmatroppia.
Hintavaa on, mutta jos olis jotain apua. Maksaa siis 70-80e/kuukauden tabletit.
Halvempia ne on kun mun lääkkeet ja halutaan että molemmilla on mahdollisimman hyvät solut kun ivf alkaa.
Jätettiin nyt nakki lisäaineet jne pois että syödään vaan mahdollisimman puhdasta ruokaa jne. Ettei ainakaan tarvi miettiä että ei olis kaikkea tehty.
Kiitos! Tsemppiä myös sinne!
Mua jäi naurattamaan oma kirjoitusvirhe: "nakki lisäaineet" ja piti lukea kaikki
Mä oon jotenkin ihan lannistunut, kun sain aikaisemmin tuon haamuviivan rfsu:n testiin moneen kertaan, tänä aamuna tein clearbluen testin ja se oli puhdas nega. Epäsäännölliset menkat ollut aina, mut en muista että ois näin pitkää kiertoa ollu pitkiin aikoihin, tänään kp39. Menkkajomotusta ollut alavatsalla sekä selän puolella maanantaista lähtien, ihan kun menkat alkais mutta ei oo alkanu. Rinnat olleet arantuntuset 3 päivää. Melkein mieluummin sais alkaa nyt ne menkat niin pääsis uudestaan seuraavassa kierrossa yrittämään..
Rfsu ei kannata ikinä tehdä. Ne pitäis kieltää lailla. Mut toivotaan et plussa viel tulis tai uus kierto alkais nopeesti! Tiedän tunteen.
Aattelin että vähensitte nakin syöntiä
Kiitos!