Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitkältä sun vuotelu kyllä kuulostaa noin niinku perus menkoiks.Siinä menee se 2-3vkoa kun on otettu. Mullahan se aika olis tos syyskuussa just, mutta joudun sen siirtämään koska menkat. Toivon mukaan saan sen tosi lähelle sitä alkuperäistä aikaa.
Voi toki olla et ovis olis myöhemmin ja sit siirtyisi menkatkin mut sit jos ei olekaan ja sit aikaa ei saa nopeasti uutta.. Täytyy nyt soitella tällä viikolla.
Kiitos tsempeistä. Piti hetken sisäistää tätä taas. Kyllä se tästä, taas. Mä yritän ajatella et kaikella on tarkoituksensa. Olen jostain syystä saanut päähänpinttymän että mulla on kesällä iso vatsa, niin sitähän se sit olis jos onnistuisi silloin heti. Toivotaan näin!
Pakko kysyä, kauanko teillä kestää "hanat auki" vuoto? Ja miten muuten koko vuoto?
Mulla siis nyt 6 päivä menossa ja edelleen vuotaa kunnolla, pahin on kp 2-3 kun valahtelee koko ajan. Muuten sit tiputteluineen kestää 9-10 päivää. Musta se on kauheen pitkä aika.
Pitkältä sun vuotelu kyllä kuulostaa noin niinku perus menkoiks.
Mulla on ollu ihmeen lyhyitä kierukan poiston jälkeen. Kunnon vuotoa vain ekat kaks päivää, kolmantena voi jo siirtyä pikkuhousunsuojiin ja neljännen jälkeen/aikana ei tarvi mitään.
Jotain pientä tuhrua oli pyyhittäessä kp5 viimeks.
Mun mielestä ennen kierukkaa kesti n. 5päivää ja nyt saattaa olla 3,5 vrk jälkeen tuhrua vaille ohi.
Ai niin, sen unohdin tarinasta, että sössin ekalla kerralla tuon digiovistestin käytön
Täällä nyt dpo 10 ja tuo mun testailun kanssa odottaminen ei rehellisyyden nimissä ihan mennyt nappiin.:banghead: Eilen sorruin päivällä tekemään kaapissa lojuvan toisen RFSUn herkän puikkotestin ja jonkinlainen haalea viiva siihen tuli. Tänään aamulla, kun katsoin, niin oli kuivunut selvästi punaiseksi (kun taas dpo 6 tekemäni testi kuivui arvatenkin ihan harmaaksi eli oli selvä viivanpaikka). Lisäksi tuli tänään aamulla tehtyä elämäni ensimmäinen PC liuska ja jotain haamujen haamua siihenkin ilmestyi n. 2 min kohdalla. Oli kyllä niin haalea viiva, että juuri ja juuri erottui. Lämmöt on pysyneet jonkin verran korkeammalla kuin aiemmissa kierroissa, mutta toki olen mittaillut vasta muutaman kuukauden, että voi mennä ihan normaalin vaihtelun piikkiin.
No jos nyt malttaisi edes huomisen pysyä erossa testeistä ja odottaa torstaille, että tuleeko se täti kylään vai ei. Pientä toivoa leijuu ilmassa, mutta toisaalta epäilyttää, että ehkä mulle vaan on sattunut huonoja testejä (RSFU:n kohdalla taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus), jotka syystä tai toisesta antaa noita epämääräisiä viivoja.
Mulla myoinositoli 4gr ja foolihappo yhdiste sai tosiaan oviksen aikaan ja se myös voi auttaa kiinnittymiseen.Täällä on harvinaisen kosteaa, muttei kuitenkaan ovislimaa. Tiedä nyt sitten mitä tapahtuu, menikö ovis vai onko tulossa. Toki mun normikierron mukaan ovis olisi vasta tällä viikolla, ehkä se myo-inositol sai vain follikkelin kasvukivut tuntumaan rajummilta. En tiiä, tallettelut nyt joka tapauksessa jäi viime viikkoon, koska miesflunssa tuli kylään.
Nyt tulee tositarinaa elämästä. Saa nauraa tai pyöritellä silmiä
Oltiin eilen siskon pojan, Eino Juhanin kastejuhlassa Keuruulla. Mun toinen sisko oli puolisoineen ajanu Hollolasta Malmille hakemaan helikopteria, jolla ovat opetelleet lentämään. Mun veli avokkeineen oli ajanut ensin Virroilta Hollolaan jättääkseen auton sinne ja mennäkseen siskon kyydillä kopterille. Pääsivät onnellisesti kopterilla Keuruulle ja lennättivät ennen ristiäisiä mun vanhemmat kierroksella, kunhan olivat ensin löytäneet väärään paikkaan ajaneet vanhemmat
Ristiäiset sujui mukavasti ja porukka lähti ulos seuraamaan spektaakkelimaista kopterin ilmaan nousua. Me siitä lähdimme kotia kohti ja olimme iltayhdeksältä kotona. Hetken päästä mun veli soittaa vaivaantuneen kuuloisena, että tota, missä me mennään. Kerroin, että oltiin juuri päästy kotiin. Veli sanoi, että he pääsivät kopterilla Jämijärvelle tankkaamaan, mutta kopteri ei lähtenyt enää käyntiin Että voitaisko me tulla hakeen heidät keskeltä ei mitään, kun me oltiin lähimpänä. Mun mies lähti ajamaan iltakymmeneltä ja mä jäin laittaa lapset nukkuun. Mä olin juhlissa saanut ovisplussan Ja suunnitelma oli kellistää mies, kun tullaan kotiin. Okei, ei sitten. Miehellä kesti 50 minne Jämijärvellä ja sama takasi. Sillä välin mä taistelin fysiikan tunnilla solmuun menneen jousen kanssa, minkä oppilaat oli saanu sotkuun. Jousi meni enemmän solmuun :banghead:Mies palasi takaisin mun siskon, veljen ja veljen avokin kanssa. Siskon mies jäi Ikaalisten kylpylään yöksi stressiä purkaan ja setviin kopteripulmaa. Mun veli avokkeineen lähti vielä meiltä puolenyön jälkeen viemään mun siskoa kotiin, että sisko pääsee aamulla töihin ja samalla hakivat auton. Ajoivat yöllä kahdella autolla meille ja tulivat 04.30 Mä kellistin miehen puolenyön jälkeen. Hän oli rättipoikki. Tänään on kaikkia hieman väsyttäny
Iltapäivällä esikoinen alkoi säätää eikä odottanutkaan mua koululla kuten oli sovittu, koska olin vähä myöhässä vaan lähti kaverinsa mummolaan kyytiä odottamaan. Mä metsästän tyttöä ympäri kylää Pääsi kotiin lopulta
Yritin kellistää vielä nyt, mutta lopahti. Hän lähti yrittämään itsekseen, et katotaan miten käy.
Lopputulos: jousi solmussa, kaikkia väsyttää enkä tiedä, miten kopterin kävi
Unohdinkohan mä jotakin