Raskaaksi 2019

Kiitos, sama fiilis täälläkin. Päätin että en osta ovistikkujakaan nyt ennen hoitoja. Aina se tikkujen mukaan kumminkin on kp15-17 ja seksiä ollut sen pari viikkoa aina joka toinen, niin nyt loppuu tää älytön rahojen haasku niihin. Gyne syyskuun alussa, voi kumpa se osais ratkaista tämän:smiley-angelic001

Jannn, enpä tiedä, voisko sillä olla vaikutusta? Mutta kyllä sitä käy kaikki asiat mielessä läpi miksi ei plussaa tuu:smiley-angry017 miten muuten menee? Joko testailet?

Koirankorva, niinpä, voi kun voisi vaan olla raskaana:smiley-angry017

Dpo16 ja negoja satelee, menkkoja oottelen. Oisko letrot ja/tai terot sit myöhästäny menkkoja... Kerranki oli ovis aikasin mut silti venyy kierto :/ nyt on ostettuna ubikinonia ja superfolaattia ja miehelle joku fertility vitskuja ja äsken tilasin viel inosolia vai mitä olikaan ja ostin greippimehua :hilarious:

Dpo16 ja negoja satelee, menkkoja oottelen. Oisko letrot ja/tai terot sit myöhästäny menkkoja... Kerranki oli ovis aikasin mut silti venyy kierto :/ nyt on ostettuna ubikinonia ja superfolaattia ja miehelle joku fertility vitskuja ja äsken tilasin viel inosolia vai mitä olikaan ja ostin greippimehua :hilarious:

All In, samahan se täälläkin on:hilarious: Toivon että gyneltä sais vielä ne letrot:hilarious: en mä kyllä tiedä vaikuttaisko se silti näihin mun muihin pulmiin, mutta rehellisesti sanoen, ei tää nyt yhtään huonommaksi voi mennä:hilarious: tai voi, vuotaa ens kierrossa ne kolme vuodotontaki päivää, mutta siinä ei kauheasti menetä:hilarious: voi tuska mä sanon!

Mulla on ollut myo-inositol tän kierron ajan käytössä, 2gr päivässä. Ja tosiaan nyt kp 13 alkoi melkoiset jomottelut, lupaa hyvää ainakin tässä vaiheessa :happy:

Tuosta on tehty tutkimuksia, joiden mukaan 4 gr päivässä toisi positiivisia vaikutuksia pcos-naisille. Mulla on vaan pco-tyyppisyyttä, ja se myo-inositol mitä ostin on 500 mgr kapseleissa, enkä ihan viitsi niitä kahdeksaa vetää päivässä :hilarious: mutta siis toistaiseksi tuntuu toimivan, saa nähdä kuin käy.

Mulla on ollut myo-inositol tän kierron ajan käytössä, 2gr päivässä. Ja tosiaan nyt kp 13 alkoi melkoiset jomottelut, lupaa hyvää ainakin tässä vaiheessa :happy:

Tuosta on tehty tutkimuksia, joiden mukaan 4 gr päivässä toisi positiivisia vaikutuksia pcos-naisille. Mulla on vaan pco-tyyppisyyttä, ja se myo-inositol mitä ostin on 500 mgr kapseleissa, enkä ihan viitsi niitä kahdeksaa vetää päivässä :hilarious: mutta siis toistaiseksi tuntuu toimivan, saa nähdä kuin käy.

Tätä täytyy kyllä kokeilla seuraavaksi jossei tässä kierrossa (tuskin) tärppää:joyful:
Mulla nyt ollu käytössä vaan mammavitskut+D-vitamiini. Mietin että vois kyllä vielä foolihappoakin ostaa lisäksi vaikka sitä onkin jo noissa mammavitskuissa aika hyvin:rolleyes:

Tätä täytyy kyllä kokeilla seuraavaksi jossei tässä kierrossa (tuskin) tärppää:joyful:
Mulla nyt ollu käytössä vaan mammavitskut+D-vitamiini. Mietin että vois kyllä vielä foolihappoakin ostaa lisäksi vaikka sitä onkin jo noissa mammavitskuissa aika hyvin:rolleyes:

Mä tässä jo vähän pyörittelin päätä itselleni, kun käytössä on mammavitamiinit, rauta, myo-inositol ja nyt kovasti sitä vhh:takin harkitsen... mä kun olin olevinani niiin rationaalinen, tieteeseen uskova järki-ihminen. No, kerrankos sitä :hungry:

Löysin muuten googlettamalla tietoa siitä että ovulaatiotestien tulokset voivat olla harhaan johtavia jos on pcos.
Ja noi mun testit on kyllä ollu ihan ihmeellisiä :meh:

Mä tässä jo vähän pyörittelin päätä itselleni, kun käytössä on mammavitamiinit, rauta, myo-inositol ja nyt kovasti sitä vhh:takin harkitsen... mä kun olin olevinani niiin rationaalinen, tieteeseen uskova järki-ihminen. No, kerrankos sitä :hungry:

Kyllä sitä vaan tässä tilanteessa hurahtaa kaikkiin konsteihin vaikka ei muuten niin niihin uskoiskaan:hilarious:

Täälläkin tylsää odottelua. Lukenut olen mutta en ole jaksanut kirjoittaa kun ei ole ollut oikein mitään sanomista. Vuorokausi taisi vaihtua eli nyt olisi sitten kp20/23-28. Mitään oireita ei ole ollut koko kierrossa (ei siis ovisoireitakaan) paitsi tänään (eilen) menkkamaista jomottelua. Toivottavasti ei nyt sentään vielä ole menkat alkamassa.:banghead: Plussaan en jaksa uskoa, eli lähinnä tässä nyt odotellaan niiden hoitojen alkua (lokakuun alkua siis). Siihen asti on tavoitteena tikutella ovista (että tapahtuuko sitä edes) ja syödä terveellisemmin. Mies päätti aloittaa laihduttamisen, joten kätevä itsekin samalla vahtia mitä syö. Mutta nämä päivät kyllä nyt matelee, joten tuntuu siltä ettei mikään edisty.

Vihdoin kp1. Yritän, huom yritän, ehkä, hieman vähemmän pörrätä täällä ( siis koko foorumilla) :hilarious: en kyllä tiiä auttaisko se, enkä varmaan pysty :D täällä oppii niin paljon uuttakin..

Mulla on kans käytössä nyt jos jonkulaista nappia ja jauhetta :hilarious: nyt menee multivita, d+k2, mhb, magnesium, rauta, ashwagandha ja glutamiini. Ja riisiproteiini vähentämässä maitotuotteiden kulutusta. Ykskään noista ei kyllä ole yrittämistä ajatellen käytössä, vaan yleistä hyvinvointia ja suoliston kuntoa paikkaamaan. Ja kun kroppa voi muuten hyvin ni jospa se auttais sitte muuhunki.

Jaksamista Helena ja Nipanderi sekä Haaveilija. :Heartred

Taidanpa hankkia ne CB:n testit ensi kiertoon, jos nyt ei ihmettä tapahdu ja olisi kuitenkin tärpännyt. Houkuttaa ajatus, että ei tarvi arpoa niiden viivojen kanssa. Nyt dpo 5 ja lämmöt pienoisessa laskussa, saas nähdä miten tästä eteenpäin.

Voikohan tota lisäfoolia (400) ottaa foolia sisältävien mammavitamiinien kanssa?

Koska kyseessä vesiliukoinen vitamiini, joka ei varastoidu kehoon pidemmäksi aikaa, en usko, että on mitään haittaa vaikka ottaisikin ns. tupla-annoksen. Monien lääkitysten ja sairauksien kanssa folaatin suositeltava päiväannos voi raskautta yrittäessä olla moninkertainen tuohon perussuositukseen (400 mikrog/päivä) nähden, joten ei kovin haitallista voi olla :)

Koska kyseessä vesiliukoinen vitamiini, joka ei varastoidu kehoon pidemmäksi aikaa, en usko, että on mitään haittaa vaikka ottaisikin ns. tupla-annoksen. Monien lääkitysten ja sairauksien kanssa folaatin suositeltava päiväannos voi raskautta yrittäessä olla moninkertainen tuohon perussuositukseen (400 mikrog/päivä) nähden, joten ei kovin haitallista voi olla :)

Jep, juuri näin! Mulla meni alkuraskaudesta 4mg/pv ja nyt 1mg/pv mammavitamiinien lisäksi. Lääkäriltä nuo ohjeet ja sanottiin tosiaan, että isostakaan määrästä ei ole haittaa kun ei varastoidu elimistöön :)

Kp22 ovistestit aina vaan negaa :grumpy: viime kierrossakin plussa/ovis oli vasta kp 25.. toivottavasti menis nyt niin, tää odottaminen tuntuu vaan hyvin pitkältä :rolleyes:

Mulle suositteli gyne sillon ton myoinositol + foolihappo valmisteen ja vielä lisä foolihappo Joten mulla aamuisin foolihappo ja iltaisin se seidivid jossa juuri se 4 gr myoinositolia ja päivän annos foolihappoa Siinä on se melatoniini jonka takia otetaan iltaisin. Ja kyllähän se oviksen toi kolmen kierron jälkeen josta raskauduin. Nyt mies on tutkimuksiin menossa ja katsotaan mikä aiheuttaa keskenmenon noin usein tai muun ongelman et joko tm tai kemiallinen.. Kyllä mä taisin ovuloida kun lämmöt nousi ja alko oma keho tuottaan progea Alkaa lievällä migreenillä ja sit nostaa lämmöt ja valkovuoto muuttaa koistumusta. Sen pistin merkille.

Jannn mulla terolut ja toinen proge valmiste teki et menkat tuli 3 tai 4 päivää lopulta viimeisen tabun jälkeen mutta se johtui siitä kun clomifen ohensi niin paljon limistä mulla ettei se kunnollisesti kasvanut edes progen kanssa Normaalisti mulla hyvinkin paksu limakalvo kierron puolivälissä ainoa ettei se kunnon follikkeli oo tullut samaan aikaan vaan ollut vaan joku 11mm kun limis ollu 9mm ja nämä siis luomusti Suomessa. Silloin oli metforem auttamassa pcos oireisiin ja se kyl auttoi... Tuli säännöllisesti menkat. Ja joskus testi on nega noilla dpoilla tai kroppa hakee paikkaansa. En ole lääkäri niin en tiedä mutta näin oma kokemus. Mulla tosin clomit ei letrot

Jep, juuri näin! Mulla meni alkuraskaudesta 4mg/pv ja nyt 1mg/pv mammavitamiinien lisäksi. Lääkäriltä nuo ohjeet ja sanottiin tosiaan, että isostakaan määrästä ei ole haittaa kun ei varastoidu elimistöön :)

Onks sulla siis joku perussairaus minkä takia enemmän foolia?

Takaisin