Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovis, eikö vain?
No nyt ei kyllä oo epäilystäkään ettei olis
Millon tämä hetken piinailiat meinaa teststa
Täällä tänään Kp22 ja Dpo 5 tai sitten 1 riippuu kumpi nyt oikeesti oli se ovis plussa eli mä varmaan testailen aikasintaa ensviikon loppupuolella. Pitkä odotus siis vielä:arghh:
Ihan selvä ovis+Ovis, eikö vain?
Yöllä tuli tuskin nukuttua, mutta puoli kuuteen jaksoin testin kanssa odottaa! Kiitos kaikille tsempanneille
Miehelle kertominen oli tähän astiset elämäni hienoin kokemus. Voi sitä onnen ja rakkauden määrää Nyt vain toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana.
Olipas tullut paljon tekstiä, kesti hetken lueskella, että pääsin vähän kärryille :)
Onnea Mirkkunen! :)
Mulla on menossa kp8. Meillä on nyt ollut täälä suruaika, kun kuolematapaus lähipiirissä. Joten tää kierto menee ihan vaan päivä kerrallaan elämisestä selviämiseen. Katsotaan nyt ensi viikolla, jaksaako kuinka ovista hyödyntää. Hautajaisten aikaan mulla on sit joko menkat tai sit oon juuri plussannut. Tai jännitän tuleeko plussa.
Muutenkin menty ihan vaan sillä mitä on luontaisesti. Tai no ostin mä monivitamiinin, jota oon käyttänyt nyt 5 päivää, huomasin vasta kotona, että siinä on ubikinonia ja muistin törmänneeni siihen tääläkin, että joku käyttää sitä yrittäessä. Että sillä pelkästään mennään nyt tää kierto.