Raskaaksi 2019

Mulla kp12 ja kohdun seudulla nipistelly pari päivää. Ovista ei kyllä vielä ole, kun testit negoja. Tiedä sitten, mitä meinaa. Lämmöt seilaa ees taas..

Apua kohdunnapukassa tuntui ekaa kertaa joku möykky..solumuutoksia??!! Ei kova tai röpelö vaan pehmee pieni kumpu sen ison kummun (napukka?) päällä... Täytynee ottaa papa ens kerta gynel, ehkä ens kierron jälkeen..

Ovis, eikö vain? :eek:

Liitteet

• IMG_20190815_225409.jpg
    IMG_20190815_225409.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 163
Millon tämä hetken piinailiat meinaa teststa:grin

Täällä tänään Kp22 ja Dpo 5 tai sitten 1 riippuu kumpi nyt oikeesti oli se ovis plussa:hilarious: eli mä varmaan testailen aikasintaa ensviikon loppupuolella. Pitkä odotus siis vielä:arghh:

No nyt ei kyllä oo epäilystäkään ettei olis:joyful:

No samaa mieltä! :hilarious:

Mut siis reilua viikkoa ennen "normaalia", nyt kp14 (yleensä ovis kp21-22). Mä niin jatkan macaa ja ubikinonia, jos/kun niillä oli näppinsä pelissä! :wideyed: Jos siis ei tuu ihmeenä plussaa... :shy:

Tosin heikolta näyttää ja ihmeen vaatiikin. Mies on kipeä, eikä syty mihinkään tänään :arghh: Itkettää, ja se tuntuu ihan tyhmältä. Mut silti :sad015 Seksiä oli viimeksi toissapäivänä. Onneksi, vaikken silloin itse ollut niin täysillä messissä :sour: Tiedän, että saatetaan ehtiä vielä huomennakin mut... Puhukaa mulle järkeä, ettei tämä ilta ollut meidän ainoa mahdollisuus (niinku ikinä, t. Dramaattinen :hilarious:) :banghead:

Mutta oli miten oli, oviksesta olen tosi iloinen! Tuntemuksia ollut pari päivää, mutten uskonut, et voisi noin paljon aikaistua, vaikka macaa siitä muualla kiiteltykin, että tasaa kiertoa. Ja limat epäselvemmät, koska tiputtelu jatkuu :shifty:

No, jos ei muuta, niin kierto ilmeisesti lyhenee ja se tarkoittaa, et pääsee nopeammin yrittämään uudelleen... :lurking:

Mirkkusella on niin selvä viiva testissä, että näkyi ilman että avasin suuremmaksi kuvaa. Pidän peukkuja, että digi näyttää aamulla plussaa!:)

Minä olen loppukierrossa, mutta en taida tuhlata testejä kun en edes tiedä olenko ovuloinut. Periaatteessa maanantaina pitäisi luhyimmän kierron mukaan alkaa menkat, mutta toisaalta pisimmän mukaan vasta seuraavana lauantaina. Eli pohditaan testaamista sitten jos ihme kävisi eikä ennen sitä olisi mitään kuulunut.

Millon tämä hetken piinailiat meinaa teststa:grin

Täällä tänään Kp22 ja Dpo 5 tai sitten 1 riippuu kumpi nyt oikeesti oli se ovis plussa:hilarious: eli mä varmaan testailen aikasintaa ensviikon loppupuolella. Pitkä odotus siis vielä:arghh:

Tänään herkällä kunhan saan pidäteltyä (tuli käytyä yöllä vessassa:banghead:) , koska juhlat. Taattu nega, eikä viel oikeen vois näkyäkkään. Mut en varmaan muutoin testaile edes, vuoto kertoo kyllä ettei tärppiä ole, joten tää nyt on vaan tätä kp1:en odotusta.

Flon mukaan 5 päivää menkkoihin. Dpo11 viel en oo testannu. Ei oo ainakaan viel mitään oireita paitti finnei tullu. Normikierrois ei oo näin paljon naama kukkinu, mut silti usko raskauteen on nollissa. Viikonloppuna varmaan testaan

Jännä miten samoissa mennään Sammie, sama kp ja vaikuttaa että molemmilla ovis aikaistuu ihan merkittävästi. Mä en ole kyllä testannut (enkä aio) mutta merkkejä on ilmassa.

Mieskin on ollut ihan poikkeuksellisen aktiivinen makuukammarin puolella, eritänköhän mä jotain ovisferomoneja :grin

Yöllä tuli tuskin nukuttua, mutta puoli kuuteen jaksoin testin kanssa odottaa! Kiitos kaikille tsempanneille

Miehelle kertominen oli tähän astiset elämäni hienoin kokemus. Voi sitä onnen ja rakkauden määrää ❤️ Nyt vain toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana.

Liitteet

• 1E3E219E-83E6-4D8A-A5E9-C867312F4CB6.jpeg
    1E3E219E-83E6-4D8A-A5E9-C867312F4CB6.jpeg
    30.5 KB · Katsottu: 239
AZ minä en testaa ku ei oo mahdollista olla raskaana paitsi jos ei menkat tuu. No, ihme flunssan iski, eilen nukuin ihan collegehousut jalassa ja hupparissa ja sattui ihan tyhmästi alaselkään ku yritti nousta. En tiedä mitä tässä enää tekee ku lämpökäyräkin sahaa. Ovulaatio tais olla ees jonkinlainen mut ei mul aiemmin oo näin pienillä dpoilla tullut horkka. Siis nyt lämmintä reippaasti yli 24 ja silti on kylmä eikä oo kuumetta kuitenkaan.

Onnea Mirkkunen!!!! <3

Sammie, en oo ikinä nähny noin räikyvää ovisplussaa :grin

Täällä kp22/29 ja dpo6 varmaankin. Pientä jomottelua vaan ollu sillon tällön, eilen aamulla hetken kovempaa särkyä alamahalla mutta helpotti jo ennen nousemista. Eli odottelua odottelua. Tänään mökille <3

Olipas tullut paljon tekstiä, kesti hetken lueskella, että pääsin vähän kärryille :)

Onnea Mirkkunen! :)

Mulla on menossa kp8. Meillä on nyt ollut täälä suruaika, kun kuolematapaus lähipiirissä. Joten tää kierto menee ihan vaan päivä kerrallaan elämisestä selviämiseen. Katsotaan nyt ensi viikolla, jaksaako kuinka ovista hyödyntää. Hautajaisten aikaan mulla on sit joko menkat tai sit oon juuri plussannut. Tai jännitän tuleeko plussa.
Muutenkin menty ihan vaan sillä mitä on luontaisesti. Tai no ostin mä monivitamiinin, jota oon käyttänyt nyt 5 päivää, huomasin vasta kotona, että siinä on ubikinonia ja muistin törmänneeni siihen tääläkin, että joku käyttää sitä yrittäessä. Että sillä pelkästään mennään nyt tää kierto.

Onnea Mirkkunen ja tarrasukkia.

Täällä nega, vuotokin niin runsasta että periaatteessa vois olla kp1. Toivottavasti olis, et loppuu tää painajaisia kierto. Olis kyl ollut sit superlyhyt kierto, ovuloimaton ehkä? Ei kyllä ollut ovisoireitakaan, vaikka o+ tulikin tikulle. Jään seuraa tilanteita. Hyvää vkloppua:)

Yöllä tuli tuskin nukuttua, mutta puoli kuuteen jaksoin testin kanssa odottaa! Kiitos kaikille tsempanneille

Miehelle kertominen oli tähän astiset elämäni hienoin kokemus. Voi sitä onnen ja rakkauden määrää ❤️ Nyt vain toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana.

Ihanaa, onnea! :Heartred

Olipas tullut paljon tekstiä, kesti hetken lueskella, että pääsin vähän kärryille :)

Onnea Mirkkunen! :)

Mulla on menossa kp8. Meillä on nyt ollut täälä suruaika, kun kuolematapaus lähipiirissä. Joten tää kierto menee ihan vaan päivä kerrallaan elämisestä selviämiseen. Katsotaan nyt ensi viikolla, jaksaako kuinka ovista hyödyntää. Hautajaisten aikaan mulla on sit joko menkat tai sit oon juuri plussannut. Tai jännitän tuleeko plussa.
Muutenkin menty ihan vaan sillä mitä on luontaisesti. Tai no ostin mä monivitamiinin, jota oon käyttänyt nyt 5 päivää, huomasin vasta kotona, että siinä on ubikinonia ja muistin törmänneeni siihen tääläkin, että joku käyttää sitä yrittäessä. Että sillä pelkästään mennään nyt tää kierto.

Voimia. :Heartpink

Takaisin