Menkat alkoi
Nyt pääsen kirjoittamaan viestin polille.
Pitäkää peukkuja et alkaa nyt!
Jee! Kaikki sormet ja varpaat ristissä, että vihdoin pääsette alottaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Menkat alkoi
Nyt pääsen kirjoittamaan viestin polille.
Pitäkää peukkuja et alkaa nyt!
Etiäiset on outoja mutta se uni... Mulla sama etten tiedä onko ovis vaiko eikö ja ku ei ees yritetä niin nyt on selibaatti. Kunnes gyne sit toivon mukaan antaa vihreää valoaTervetuloa Nannu
On kyllä AZ outo tilanne sulla
Newmoon tosi isot tsempit
Jesbe etiäiselle
Jaahas, ensin ovistestit tummeni hienosti. Yhtäkkiä haalenikin, eikä plussaa tullu. Saa nähdä tuleeko edes tälle kierrolle koko ovista :arghh:
Huomenta, voihan AZ olla et sulla lh erittyy jotenki useammalle päivälle. Mulla on aikonaan aina viikon plus jopa.. Syy on mulla pcos. Tai näin on sanottu mutta sehän on syy kohta kaikkeen ja ylipainoa ei oo tippaakaan. Max 500g.
Täällä aamukärtty kun flunssa jatkuu bbt tasaisen alhainen eli usko ovikseen puhdas puhallus. Kyl se ärsyttää ku sit kierto venyy tähtitieteellisen pitkäksi. Eilen illalla jomotti molemmin puolin ja nytkin ihan kyyristelen tuolilla kipujen takia myt ovistesti oli suht tumma ja loppukin siihen
Voi äh,kuinka hitaasti aika kuluu. Tässä vaiheessa kiertoa ei oo niinku mitään kerrottavaa ja kirjottevaa! :banghead:
Mut silti ihan hyvillä fiiliksillä, pari finniä ilmestyny ja toivon niiden tarkottavan hyvää
kp 20/29 dpo 3-4
Laita vaan! 27, toinen haaveissa, yritys alkanut 8/2019, kierto 28-33pv.Tervetuloa Nannu, haluatko että lisään sut kuumelijoiden listaan? Entäpä fantsu, lisätäänkö sutkin? :)
Tomaattia, porkkanaa, paprikaa.. sellaisia missä on silti makeutta jonkin verran. Jossain ohjeessa luin että vihreät kasvikset olisivat ne sallitut, ja lisäksi söin nektariinia ja appelsiineja. Me vähennettiin kaikki riisi, pasta,maissi, peruna ruuat nollaan ja syötiin sen sijaan lihaa ja kasviksia. Juusto menee meillä erittäin hyvin joten oli vaikeaa rajoittaa sitäJostain luin tutkimuksesta, jossa hedelmällisyys parani, kun vähensi hiilareita, vaikka edelleen söi melko runsashiilarisesti. Muistelen, että mahdollisuutta raskautua paransi jo yhden hh-annoksen vähentäminen päivässä :)
Mitä kasviksia söit "kieltolistalta"?
Kannattaa kokeilla, en edes ajatellut sitä sillä tavalla, mulle vain sanottiin täällä että se voisi auttaa. Toki nyt raskauden alkuvaiheessa on pakko ottaa vähän kuituja takaisin ruokavalioon, eli kauraa oon syönyt aamuisin ettei tule ummetusta tms. Nyt on vatsa yllättävän hyvin toiminut. Normaalia paremmin eli kai aineenvaihdunta on tehostunut jo.Tää kuulostais lupaavalta meikäläiselle. Kyllä mä nyt vähentämään pystyn, helpostikin.
Munisjomot on alkanut, kp 13. Voi tulispa nyt ainakin edes ovis tähän kiertoon
Kiva lueskella muiden juttuja, mutta kun itsellä ei ole juuri nyt mitään raportoitavaa niin olen elänyt hiljaiseloa. 10 päivää ollut jo menkkakivut vatsassa ja rinnoissa mutta ei vain ala millään... nyt kp 38. Normaali jotakin 33-35 välillä varmaan. Toissapäivänä tein testin eikä näkynyt mitään, joten ei tämä pitkä kierto ainakaan raskaudesta johdu. Sais nyt menkat alkaa niin pääsisi nopeammin yrittämään!
En oo jaksanu viime aikoina kommentoida tai kirjoitella. Yleensä mulla toiveikkuus herää kp2 eteenpäin, mut ei tässä kierrossa. Oon ollu tosi väsyny töiden alkamisen jälkeen. Mulle tuli valvontaluokka ja noin 130 uutta oppilasta En ole vielä oppinut kaikkien nimiä Pitkiä päiviä, opetusta neljään..
Eilen mies kyseli illalla, että sex in the city? Mitä mä teen..kieltäydyn ja alan vollottaa Siinä on kuulkaa seksin tappaja, voin kertoo. Mä oon jotenki ihan luovuttanu tän projektin suhteen. En mä sitä vauvaa ikinä enää saa Yleensä itkeminen helpottaa, mut ei tällä kertaa. Menin töihin silmät turvoksissa
Kyl tää tästä taas. Kiitos, että sain avautua
Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille
En oo jaksanu viime aikoina kommentoida tai kirjoitella. Yleensä mulla toiveikkuus herää kp2 eteenpäin, mut ei tässä kierrossa. Oon ollu tosi väsyny töiden alkamisen jälkeen. Mulle tuli valvontaluokka ja noin 130 uutta oppilasta En ole vielä oppinut kaikkien nimiä Pitkiä päiviä, opetusta neljään..
Eilen mies kyseli illalla, että sex in the city? Mitä mä teen..kieltäydyn ja alan vollottaa Siinä on kuulkaa seksin tappaja, voin kertoo. Mä oon jotenki ihan luovuttanu tän projektin suhteen. En mä sitä vauvaa ikinä enää saa Yleensä itkeminen helpottaa, mut ei tällä kertaa. Menin töihin silmät turvoksissa
Mulla oli tän kierron one stepit käytössä, ei jatkoon. Pc:t ollu itelle ainakin parempia.Laita vaan! 27, toinen haaveissa, yritys alkanut 8/2019, kierto 28-33pv.
Ovistesti näyttää yhä vaan hailuraa, tänään kp 16. Tilasin nyt raskauskeijulta testejä, kuulisin mielelläni kokemuksia niistä.
Fantsu, minäkin mietin clearbluen digitestejä, mutta tyydyin nyt toistaiseksi noihin halpoihin liuskoihin. Aiemmin olen käyttänyt noita pregcheckin testejä, mitä saa kätevästi cittarista, mutta en viitsisi niitä jatkuvasti ostella.
Jee, kiertokaveriIhan kuin omasta suusta tämä teksti. Täällä myös kp 20/29-30 ja ilmeisesti dpo4. Oikealta puolelta munasarjoja vihlonnut pari päivää oikein kunnolla ja lisäksi aaltoilevaa pahaa oloa (jota kyllä esiintynyt ennenkin, ilmeisesti reagoin herkästi hyvin herkästi hormonimuutoksiin). Toivottavasti nuo finnit tarkoittaisi Nyytti hyvää. :angelic:
Täälläkin ollaan ihan hyvillä fiiliksillä, vaikka tuntuukin siltä, että tuskin tässä kierrossa on tärpännyt. Mutta onneksi kuitenkin vielä toivoa jäljellä. Onko teillä muuten kokemuksia Clearbluen digitaalisista ovistesteistä? Joko tavallisista tai niistä kahden hormonin testeistä? Houkuttelisi kokeilla jompia kumpia, kun tosiaan tuo ovis nyt ilmeisesti päätti alkaa heittelemään miten sattuu. Mutta ovat sen verran arvokkaita, että olisi kiva kuulla ensin kokemuksia, ovatko hintansa arvoisia?
Tsemppiä! Avautuminen tekee aina hyvää, anna tulla vaan :)En oo jaksanu viime aikoina kommentoida tai kirjoitella. Yleensä mulla toiveikkuus herää kp2 eteenpäin, mut ei tässä kierrossa. Oon ollu tosi väsyny töiden alkamisen jälkeen. Mulle tuli valvontaluokka ja noin 130 uutta oppilasta En ole vielä oppinut kaikkien nimiä Pitkiä päiviä, opetusta neljään..