Joo on. Normaalisti ei noin isot määrät oo tarpeellisia, mutta mammavitskun lisäks ei oo haittaa ottaa hieman lisää foolihappoo muillakaan :)
Joo mä vedän kans ainaki tuplaa reuman takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo on. Normaalisti ei noin isot määrät oo tarpeellisia, mutta mammavitskun lisäks ei oo haittaa ottaa hieman lisää foolihappoo muillakaan :)
No mutta noilla kaikilla on ihan tieteelliset perusteet, että helpottavat raskautumista! :) Mammavitamiinissa ehkä mukana jotain vähemmänkin oleellista, mutta foolia ja d-vitamiinia ainakin tarvitaan.Mä tässä jo vähän pyörittelin päätä itselleni, kun käytössä on mammavitamiinit, rauta, myo-inositol ja nyt kovasti sitä vhh:takin harkitsen... mä kun olin olevinani niiin rationaalinen, tieteeseen uskova järki-ihminen. No, kerrankos sitä
Tänään kp 39 ja edelleen kauheat kuukautiskivut mutta vuotoa ei näy. Kesken työpäivän tuli hirveä hinku tehdä raskaustesti ja kävin apteekissa. En malttanut odottaa ja tein testin vaikka reilu tunti vain edellisestä vessakäynnistä. Mutta näettekö saman kuin minä? Tuollainen ihan vaalea hailura? Ostin 2kpl paketin joten toinen on aamuksi...
No mutta noilla kaikilla on ihan tieteelliset perusteet, että helpottavat raskautumista! :) Mammavitamiinissa ehkä mukana jotain vähemmänkin oleellista, mutta foolia ja d-vitamiinia ainakin tarvitaan.
Ovistesteistä on ollut täällä puhetta. Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä tai jopa viikon-parin ajalta? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta yhtäkkiä kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.
Näkyy! Toivottavasti vahvistuu! :)
Mitenhän tässä pitäisi jaksaa odottaa huomiseen... En halua miehellekään puhua mitään ennen uutta testiä.
En ajatellut tähän päivään mennessä kyllä yhtään raskauden mahdollisuutta, niin selkeät menkkakivut on ollut.
Varmasti kyllä jännittää, mutta mielestäni suht selvä plussa, kun väriäkin on Pidetään peukkuja, että viiva on vielä selvempi huomenna!! Mikä dpo sulla nyt, onko tietoa?
Täällä testi nega, ylihuomenna tai sitte sunnuntaina alkaa menkat. Mennää ehkä lauantaina kattoo koiranpentua
Tänään kp 39 ja edelleen kauheat kuukautiskivut mutta vuotoa ei näy. Kesken työpäivän tuli hirveä hinku tehdä raskaustesti ja kävin apteekissa. En malttanut odottaa ja tein testin vaikka reilu tunti vain edellisestä vessakäynnistä. Mutta näettekö saman kuin minä? Tuollainen ihan vaalea hailura? Ostin 2kpl paketin joten toinen on aamuksi...
Täällä testi nega, ylihuomenna tai sitte sunnuntaina alkaa menkat. Mennää ehkä lauantaina kattoo koiranpentua
Näkyy!! Ne kivut voi olla raskaudestakin. Tuo jo niin vahva et varmaan dpo 14 tmv. Laita huomenaamulla kuvaa!