Raskaaksi 2019

Joo on. Normaalisti ei noin isot määrät oo tarpeellisia, mutta mammavitskun lisäks ei oo haittaa ottaa hieman lisää foolihappoo muillakaan :)

Joo mä vedän kans ainaki tuplaa reuman takia.

Aajoo, kävin hammaslääkärissä tuossa nimenomaan kun niin usein ikenet vuotaa verta ja lopulta sitte ostin semmosen värähtely sähköhammasharjan ja aloitin käytön sensitive ja gum care toiminnoilla ja kyllähän auttoi. Ei siis ole minulla vuotanut enää verta ikenet lainkaan ja se on hyvä. Suosittelen lämpimästi kaikille. Hygienistit kun sanoo et yrityksen aikana hyvä kun hampaat kunnossa...

Mä tässä jo vähän pyörittelin päätä itselleni, kun käytössä on mammavitamiinit, rauta, myo-inositol ja nyt kovasti sitä vhh:takin harkitsen... mä kun olin olevinani niiin rationaalinen, tieteeseen uskova järki-ihminen. No, kerrankos sitä :hungry:
No mutta noilla kaikilla on ihan tieteelliset perusteet, että helpottavat raskautumista! :) Mammavitamiinissa ehkä mukana jotain vähemmänkin oleellista, mutta foolia ja d-vitamiinia ainakin tarvitaan.

Mä en syö vielä mitään muuta kuin mammavitamiineja ja d-vitamiinia. Esikoista yrittäessä oli myös greippimehu ja vehnänalkioöljy käytössä. Myo-inositolista en ole ennen kuullutkaan, täytyy googletella illalla lisää.

Ovistesti näytti tänään (kp17) iltapäivällä tällaiselta, eilen illalla ihan hailakka viiva. Varmaan illalla vielä testaan, mutta omaan silmään oli jo tosi tasavahvat viivat. Eilen illalla oli seksiä ja toivottavasti tänäänkin.

Liitteet

• IMG_20190815_152123.jpg
    IMG_20190815_152123.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 132
Tänään kp 39 ja edelleen kauheat kuukautiskivut mutta vuotoa ei näy. Kesken työpäivän tuli hirveä hinku tehdä raskaustesti ja kävin apteekissa. En malttanut odottaa ja tein testin vaikka reilu tunti vain edellisestä vessakäynnistä. Mutta näettekö saman kuin minä? Tuollainen ihan vaalea hailura? Ostin 2kpl paketin joten toinen on aamuksi...

Liitteet

• C2ECF4EF-E158-436B-B833-8857A8713CAF.jpeg
    C2ECF4EF-E158-436B-B833-8857A8713CAF.jpeg
    11.6 KB · Katsottu: 214
Tänään kp 39 ja edelleen kauheat kuukautiskivut mutta vuotoa ei näy. Kesken työpäivän tuli hirveä hinku tehdä raskaustesti ja kävin apteekissa. En malttanut odottaa ja tein testin vaikka reilu tunti vain edellisestä vessakäynnistä. Mutta näettekö saman kuin minä? Tuollainen ihan vaalea hailura? Ostin 2kpl paketin joten toinen on aamuksi...

Näkyy! Toivottavasti vahvistuu! :)

No mutta noilla kaikilla on ihan tieteelliset perusteet, että helpottavat raskautumista! :) Mammavitamiinissa ehkä mukana jotain vähemmänkin oleellista, mutta foolia ja d-vitamiinia ainakin tarvitaan.

Joo, ja sillä ne olen ottanut käyttöönkin, kun on ihan selkeä, tutkittu perusta ja mulla pco-tyyppisyyden ja matalan ferritiinin vuoksi "tarve". Mihinkään keijupölyjuttuihin olisi kyllä itsellä todella korkea kynnys. Tuntuu vaan jo pelkästään tuo lisäravinteiden määrä niin suurelta, että itseä välillä vähän hirvittää :)

Ovistesteistä on ollut täällä puhetta. Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä tai jopa viikon-parin ajalta? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta yhtäkkiä kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.

Tervetuloa!
Mä tikuttelin muutaman kierron (vajaa vuosi sitten + keväällä) vähän pidempään, niistä ohessa kuva. Sen jälkeen oon tikutellut vaan kp11-12 kun ovis+ tulee aina jompana kumpana päivänä :happy: OneStepejä nuo. Testasin pari kiertoa ihan varmistuksena vielä digillä, ja mulla tuo tasavahva viiva-päivä antoi hymynaaman myös digiin, eli "riittää". Välillä ovis+ hyökkää kyllä ihan puskista, kp11 voi olla ihan hailakka toinen viiva ja kp12 räiskyvän punainen!
Ja testaan aina n.10 aikaan aamupäivällä, muutaman tunnin siis pidätellyt aamupissan jälkeen.

Liitteet

• 20190522_161251.jpg
    20190522_161251.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 140
  • 20181205_123554.jpg
    20181205_123554.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 130
Mitenhän tässä pitäisi jaksaa odottaa huomiseen... En halua miehellekään puhua mitään ennen uutta testiä.
En ajatellut tähän päivään mennessä kyllä yhtään raskauden mahdollisuutta, niin selkeät menkkakivut on ollut.

Varmasti kyllä jännittää, mutta mielestäni suht selvä plussa, kun väriäkin on :grin Pidetään peukkuja, että viiva on vielä selvempi huomenna!! Mikä dpo sulla nyt, onko tietoa?

Varmasti kyllä jännittää, mutta mielestäni suht selvä plussa, kun väriäkin on :grin Pidetään peukkuja, että viiva on vielä selvempi huomenna!! Mikä dpo sulla nyt, onko tietoa?

Kiitos tsempeistä! Olisi kyllä suuri ihme. Ei ole mitään varmuutta ovulaation ajankohdasta... Luulin tuntevani milloin ovulaatio on, mutta niihin aikoihin ei kyllä ollut seksiä...!

Täällä testi nega, ylihuomenna tai sitte sunnuntaina alkaa menkat. Mennää ehkä lauantaina kattoo koiranpentua :excited001

Näkyy!! Ne kivut voi olla raskaudestakin. Tuo jo niin vahva et varmaan dpo 14 tmv. Laita huomenaamulla kuvaa!

Täällä testi nega, ylihuomenna tai sitte sunnuntaina alkaa menkat. Mennää ehkä lauantaina kattoo koiranpentua :excited001

Oi ihanaa. Mullakin kamala koirakuume:Heartred varsinkin kun vauvaa ei kuulu! Meillä siis on yksi koira. Joka nyt vanhuuttaan sai addisonin taudin ja sitä pitää hoitaa säännöllisin kortisonipistoksin. Samasta syystä siltä piti poistaa mm. 15 hammasta:banghead: voin kertoa kun kuulin laskun loppusumman, niin ei ollut enää yhtään koirakuume:hilarious: mutta jos tässä ei lasta synny, niin joku pikkuinen on kyllä saatava:Heartred

Näkyy!! Ne kivut voi olla raskaudestakin. Tuo jo niin vahva et varmaan dpo 14 tmv. Laita huomenaamulla kuvaa!

Toivotaan että huomenna vielä näkyy! Kävin ostamassa digitestin, ilmoitan heti kuinka käy! Kyllä on ihan valtava pettymys jos ei mitään näykään...

Mä nään ihan selvästi väriä tossa! Toivottavasti plussaat huomenna :happy:

Takaisin