Raskaaksi 2019

Tsemppiä paljon:Heartred on tuo opettajan työkin kyllä sellainen kyntömaa, että en ihmettele että väsyttää:Heartred mutta jospa kun vauhtiin pääsee, niin jaksaa muutakin.

Mä oon jo alkanut tekee henkstä prosessia, että en ehkä saa enempää vauvoja. Tää tilanne tän mun kropan kanssa on niin masentavan hirveä ja joka kuukausi vaan pahempi. Kunpa jossain olis se joku lääke, joka tän korjaa:sad010noh, viikonloppuna voikin sitten vetää hyvällä omallatunnolla vaikka kunnon perseet ja viikon päästä satana alkaa yk11.

Tsemppiä sinullekin <3 Mulla oli kans mieles, et vetäiskö perseet perjantaina :grin Lauantaina ei viiti, kun sunnuntaina on ne Einon ristiäiset :rolleyes: Tosin lauantaina juhlitaan perheen kesken kuopusta, joka täyttää 6v :joyful: Et ehkä ei sitten perjantainakaan kantsi juoda :hilarious:

Nii juu ja eilisen ja tän päivän on ollu paljon nippailuja eikä oo ollu enään niitä kipuja:rolleyes:

Tsemppiä kovasti Helena80 ja Nipanderille! :Heartred

Mulla tänään nyt illalla iski ihan hirvee turvotus mahaan, ihan niinku olis kunnon raskausmaha:wideyed: välillä tulee ennen menkkoja mut jos nyt vasta tänään olikin ovis, kai se siitäkin voi silti johtua.
Kiitos <3 Onks teillä ADHD koskaan joutunu tappeluun? Meidän jätkä oli joutunu käsirysyyn koulutaksissa toisen isomman erityisen pojan kanssa :grin Olivat väitelleet lepakoista :hilarious:

Nii juu ja eilisen ja tän päivän on ollu paljon nippailuja eikä oo ollu enään niitä kipuja:rolleyes:
Turvonnut on täälläkin, tosin mulla kai oli ovuloimaton kierto. Silti keho heittää ihme signaaleja. Pohdinkin josko sitä alottas proget jo ajoissa et tulee menkat ajallaan mut niin. Kyl on väsy olo ja ny ku ollu tuo seidivid plus käytössä niin sekin varmasti auttanut että oon tämän vuoden puolella useasti ovuloinut. Siinä siis myoinositolia, melatoniinia, foolihappoa ja d vitamiinia hitusen. Mut myoinositolia paljon ja päivän annos foolihappoa. Se on mulle ollu tosi hyvä, sillä jopa tulikin kunnon ovislimat

Kiitos :Heartred Onks teillä ADHD koskaan joutunu tappeluun? Meidän jätkä oli joutunu käsirysyyn koulutaksissa toisen isomman erityisen pojan kanssa :grin Olivat väitelleet lepakoista :hilarious:

Joskus ykkösluokalla (nyt kolmosella) oli kerran kunnolla ottanut yhteen parin kaverin kanssa oli ollut vissiinkin 2 vastaan tää mun adhd ja koulumatkalla tapahtunut. Se selvitettiin vanhempien kanssa ja ei oo sen jälkeen onneksi joutunut. Muuten kyllä teloo itse itseään jatkuvasti:hilarious:
Nyt on kyllä ollu taas pojalla vaikee koulun aloitus kun on kotona vetäny parina päivänä kunnon raivarit. Tais jännittää niin nyt kun valmistu ihan uusi koulu jossa aloitti tänä vuonna (on ollut 2 ekaa vuotta parakissa).
Onneksi hänen pikkusiskonsa joka aloitti ykkösen on ollut reipas ja oikein hyväntuulinen koulunaloittaja:happy:

Pakko kertoo tää. Olin eilen sijaisena 9lk ihmisen biologiassa. Heräsi keskustelu naisten ja miesten eroista. Pojat sano, että tytöt on kauheen monimutkaisia. Tytöt sano, että pojat on yksinkertaisia. Yksi tyttö huikkasi, että eikö me kaikki vaan voida olla yksilöitä :hilarious: Ihania oppilaita :grin

Joskus ykkösluokalla (nyt kolmosella) oli kerran kunnolla ottanut yhteen parin kaverin kanssa oli ollut vissiinkin 2 vastaan tää mun adhd ja koulumatkalla tapahtunut. Se selvitettiin vanhempien kanssa ja ei oo sen jälkeen onneksi joutunut. Muuten kyllä teloo itse itseään jatkuvasti:hilarious:
Nyt on kyllä ollu taas pojalla vaikee koulun aloitus kun on kotona vetäny parina päivänä kunnon raivarit. Tais jännittää niin nyt kun valmistu ihan uusi koulu jossa aloitti tänä vuonna (on ollut 2 ekaa vuotta parakissa).
Onneksi hänen pikkusiskonsa joka aloitti ykkösen on ollut reipas ja oikein hyväntuulinen koulunaloittaja:happy:

Meil on kans pojalla ollu aamut tosi vaikeita. Taksikin tulee nyt puoli tuntia aiemmin ku yleensä..

Ihan kuin omasta suusta tämä teksti. Täällä myös kp 20/29-30 ja ilmeisesti dpo4. Oikealta puolelta munasarjoja vihlonnut pari päivää oikein kunnolla ja lisäksi aaltoilevaa pahaa oloa (jota kyllä esiintynyt ennenkin, ilmeisesti reagoin herkästi hyvin herkästi hormonimuutoksiin). Toivottavasti nuo finnit tarkoittaisi Nyytti hyvää. :angelic:

Täälläkin ollaan ihan hyvillä fiiliksillä, vaikka tuntuukin siltä, että tuskin tässä kierrossa on tärpännyt. Mutta onneksi kuitenkin vielä toivoa jäljellä. Onko teillä muuten kokemuksia Clearbluen digitaalisista ovistesteistä? Joko tavallisista tai niistä kahden hormonin testeistä? Houkuttelisi kokeilla jompia kumpia, kun tosiaan tuo ovis nyt ilmeisesti päätti alkaa heittelemään miten sattuu. Mutta ovat sen verran arvokkaita, että olisi kiva kuulla ensin kokemuksia, ovatko hintansa arvoisia?

Minä testailin pari kiertoa niillä kalliimmilla digitesteillä. Oli kyllä tosi kiva, että sai suoraan tiedon oviksesta eikä tarvinnut arvailla niistä viivoista. Suosittelen kokeilemaan! :) Olin itse päättänyt testata kolmen kierron ajan niillä, mutta tärppäsi toisella digikierroksella.

Meil on kans pojalla ollu aamut tosi vaikeita. Taksikin tulee nyt puoli tuntia aiemmin ku yleensä..

Meillä purkaantuu iltapäivisin vasta ja aamut sujuu vielä hyvin. Tai kun meillä poika aina hereillä muutenkin jo 7 viimeistään (viikonloppusinkin) ei ole heräämisen kanssa ainakaan ongelmia kun on niinku vieteriukko joka pomppaa pystyyn joka aamu:hilarious: olis kyllä kiva jos viikonloppuisin osais nukkua pidempään kun ei osaa olla hiljaakaan aamusin:arghh:

Minä testailin pari kiertoa niillä kalliimmilla digitesteillä. Oli kyllä tosi kiva, että sai suoraan tiedon oviksesta eikä tarvinnut arvailla niistä viivoista. Suosittelen kokeilemaan! :) Olin itse päättänyt testata kolmen kierron ajan niillä, mutta tärppäsi toisella digikierroksella.

Mä ostin tähän kiertoon Clerbluen digiovistestejä. Lisäks Onestepin perustestejä odottamassa :)

Onko kukaan kokeillu noita hedelmällisyystestejä? Onko niissä mitään järkeä tai tällee 34v tarpeellisiä?

Jos mies syö usein buranaa, vaikuttaakohan se raskautumiseen?

Voimia Helena ja Nipander :Heartred

Itsellä jotain kriiseilyä ilmassa, kaikki ahdistaa ja haluis olla vaan yksin märisemässä :banghead:

Kiitos, sama fiilis täälläkin. Päätin että en osta ovistikkujakaan nyt ennen hoitoja. Aina se tikkujen mukaan kumminkin on kp15-17 ja seksiä ollut sen pari viikkoa aina joka toinen, niin nyt loppuu tää älytön rahojen haasku niihin. Gyne syyskuun alussa, voi kumpa se osais ratkaista tämän:smiley-angelic001

Jannn, enpä tiedä, voisko sillä olla vaikutusta? Mutta kyllä sitä käy kaikki asiat mielessä läpi miksi ei plussaa tuu:smiley-angry017 miten muuten menee? Joko testailet?

Koirankorva, niinpä, voi kun voisi vaan olla raskaana:smiley-angry017

Takaisin