Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika samanlainen oli iltanen testi kun aamunenkin, ehkä jopa hitusen tummempi. Ärsyttää kun loppu just nyt sit noi testit
Poika oli tänään julistanut hoitopaikassa että hänestä tulee isoveli ensi vuonna. Ei pitäisi kyllä tietää meidän suunnitelmista Liekö sattumaa, joskus aiemmin tänä vuonna höpötteli myös isovelijuttuja. Silloin kyllä itseasiassa hoitokaveri sai pikkusiskon.
Onnea Alinahille pikkuisen syntymästä!
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija joukkoonne! Olen viimeksi kirjoitellut hetken Raskaaksi 2015-ketjussa, kunnes plussasin siellä. Esikoinen syntyi 12/15 ja nyt olisi toisella lupa tulla. Elokuusta asti ollaan menty keskeytetyllä ja nyt eilen ekaa kertaa mies laukesi sisään.
Tänään on menossa kiertopäivä 15, nyt kahtena päivänä ovistesti on ollut negatiivinen. Pregcheckin testeihin ei tullut edes hailua viivaa testiajalla. 10.min jälkeen tuli vähän väriä, mutta siis aivan haalea. Kierto mulla on ollut 28-33 päivää, yleisimmin 30 päivää. Toivottavasti en ole missannut ovista!
Ovistesteistä on ollut täällä puhetta. Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä tai jopa viikon-parin ajalta? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta yhtäkkiä kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.
Pakko olla nyt tai aamulla plussa tai ettet oo raskaana kun noin monta tummaa?
En usko että me oltiin ihan ketoosissa mieheni kanssa, koska syötiin paljon vihanneksia jotka olivat ns alkuvaiheen kieltolistalla kyllä. Mutta ehkä juuri siksi se onnistuikin?Minä itse asiassa jokin aika sitten tutkin (=googlailin) hiilarittomuuden vaikutuksia hedelmällisyyteen. Löytämäni perusteella vhh parantaa roimasti tsänssejä, ketoa ei kuitenkaan suositella (ei eritelty, että miksi).
En usko että me oltiin ihan ketoosissa mieheni kanssa, koska syötiin paljon vihanneksia jotka olivat ns alkuvaiheen kieltolistalla kyllä. Mutta ehkä juuri siksi se onnistuikin?
Jostain luin tutkimuksesta, jossa hedelmällisyys parani, kun vähensi hiilareita, vaikka edelleen söi melko runsashiilarisesti. Muistelen, että mahdollisuutta raskautua paransi jo yhden hh-annoksen vähentäminen päivässä :)
Mitä kasviksia söit "kieltolistalta"?
Tervetuloa mukaan. :)
Mulla tulee ovisplussa aika kertalaakista, esim näin; kp12 viivanpaikka, kp13 haamu, kp14 plussa, kp15 haamu, kp16 blanco.
Nostellaas listaa :) Lisään tuohon kun laittaa tiedot mulle :)