Raskaaksi 2019

Aika samanlainen oli iltanen testi kun aamunenkin, ehkä jopa hitusen tummempi. Ärsyttää kun loppu just nyt sit noi testit:hilarious:

Liitteet

• IMG_20190813_194425.jpg
    IMG_20190813_194425.jpg
    14.6 KB · Katsottu: 143
Poika oli tänään julistanut hoitopaikassa että hänestä tulee isoveli ensi vuonna. o_O Ei pitäisi kyllä tietää meidän suunnitelmista :grin Liekö sattumaa, joskus aiemmin tänä vuonna höpötteli myös isovelijuttuja. Silloin kyllä itseasiassa hoitokaveri sai pikkusiskon.

Onnea Alinahille pikkuisen syntymästä!

Varmaan kuuluu vähä ikäänki ku meillä kans poika kyselee vauvojen ja sisarusten perään ja aikoo tulla kuulema isoveljeksi :D

Huimaa, eilen ja tänää meinannu pyörtyä monta kertaa :hilarious: nippailua, sitä oli viime kierrossakin, samoin pahoinvointia ja ruokahaluttomuutta. Nyt ollu tissit turvonnu oviksesta lähtien, näin käy harvoin ja toki toiveet nousee :rolleyes::rolleyes:

Täällä olisi yksi uusi kuumeilija joukkoonne! Olen viimeksi kirjoitellut hetken Raskaaksi 2015-ketjussa, kunnes plussasin siellä. Esikoinen syntyi 12/15 ja nyt olisi toisella lupa tulla. Elokuusta asti ollaan menty keskeytetyllä ja nyt eilen ekaa kertaa mies laukesi sisään.

Tänään on menossa kiertopäivä 15, nyt kahtena päivänä ovistesti on ollut negatiivinen. Pregcheckin testeihin ei tullut edes hailua viivaa testiajalla. 10.min jälkeen tuli vähän väriä, mutta siis aivan haalea. Kierto mulla on ollut 28-33 päivää, yleisimmin 30 päivää. Toivottavasti en ole missannut ovista!

Ovistesteistä on ollut täällä puhetta. Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä tai jopa viikon-parin ajalta? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta yhtäkkiä kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.

Tervetuloa Nannu! Itselläni ovistestit tummuvat muutamia päiviä ennen plussaa. Kun alkaa olla lähes plus, käyn testaamaan 2 kertaa päivässä. Tässäkin on iso yksilöllinen vaihtelu, toisilla tummuu nopeammin kuin toisilla. Virtsan rakkoajalla ei sinällään ole väliä kuin virtsatulehdusta tutkittaessa, mutta virtsan väkevyydellä kyllä. Ja käytännössähän se väkevä virtsa on myös pitkään rakossa ollut, jos ei väkisin tiristä, kun ei ole hätä... Ovista testatessa en ole "virtsan laatuun" kiinnittänyt muuten huomiota kuin että ei olisi aiiivan laimeaa. Aamupissasta itse olen kokenut sopivimmaksi testata, vaikka ohjeet sanovat toisin.

Onpa täällä tapahtunut paljon, ihan kaikkia viestejä en ehtinyt kahlata edes läpi. Mutta plussatuulia kaikille :happy:

Täällä on muutamat viime viikot mennyt remonttipuuhissa, lähemmäs kahden vuoden taloremppa on siinä mallissa, että muutto tulossa elokuun lopulla. Jäänyt hiukan vähemmälle oman kehon tarkkailu.

Natural Cyclesin mukaan piti olla ovis tänään kp19, tähän asti vaihdellut välillä kp18-20 ja oletin nyt olevan samoihin aikoihin. Aloitin tikuttamisen kp17, mutta eipä ole plussaa näkynyt. Lämmöistä päätellen taisi olla ovis jo kp16. Onneksi ehdittiin talletella ennakkoon, mutta paras ajoitus taisi mennä ohi tässä kuussa. No onneksi on loppukuusta muutto meneillään, niin ei ehdi niin surra, jos se täti taas kurvailee kylään.

Täällä olisi yksi uusi kuumeilija joukkoonne! Olen viimeksi kirjoitellut hetken Raskaaksi 2015-ketjussa, kunnes plussasin siellä. Esikoinen syntyi 12/15 ja nyt olisi toisella lupa tulla. Elokuusta asti ollaan menty keskeytetyllä ja nyt eilen ekaa kertaa mies laukesi sisään.

Tänään on menossa kiertopäivä 15, nyt kahtena päivänä ovistesti on ollut negatiivinen. Pregcheckin testeihin ei tullut edes hailua viivaa testiajalla. 10.min jälkeen tuli vähän väriä, mutta siis aivan haalea. Kierto mulla on ollut 28-33 päivää, yleisimmin 30 päivää. Toivottavasti en ole missannut ovista!

Ovistesteistä on ollut täällä puhetta. Olisiko jollain kuvaa ovistesteistä useammalta päivältä tai jopa viikon-parin ajalta? Voiko testi näyttää esim. kp 14 täysin hailua, mutta yhtäkkiä kp 15 tasavahvoja viivoja, vai tummeneeko viivat vähitellen? Testaatteko kerran vai kahdesti päivässä? Onko väliä, kuinka kauan pissa on ollut rakossa? Olen nyt testannut n. klo 15 ja 21, aamulla en oikein ehdi testata ja en pysty pidättelemään montaakaan tuntia.

Tervetuloa mukaan. :)

Mulla tulee ovisplussa aika kertalaakista, esim näin; kp12 viivanpaikka, kp13 haamu, kp14 plussa, kp15 haamu, kp16 blanco.

Pakko olla nyt tai aamulla plussa :hilarious: tai ettet oo raskaana kun noin monta tummaa? :grin

Oli pakko nyt illalla tehdä toinen se r-testi mikä noitten ovistestejen mukana tuli kun rupesin jo itekki miettimään ja sit ajattelin et vois ehkä näyttää haamua jos olis ovis kun eikö se voi näkyä raskaustestissäkin:joyful: mut joo ei tullu muuta kun ihan väritön viivan paikka. Luulen silti että ovis plussa oli tänään nyt sittenkin:rolleyes:

Minä itse asiassa jokin aika sitten tutkin (=googlailin) hiilarittomuuden vaikutuksia hedelmällisyyteen. Löytämäni perusteella vhh parantaa roimasti tsänssejä, ketoa ei kuitenkaan suositella (ei eritelty, että miksi).
En usko että me oltiin ihan ketoosissa mieheni kanssa, koska syötiin paljon vihanneksia jotka olivat ns alkuvaiheen kieltolistalla kyllä. Mutta ehkä juuri siksi se onnistuikin?:bookworm:

En usko että me oltiin ihan ketoosissa mieheni kanssa, koska syötiin paljon vihanneksia jotka olivat ns alkuvaiheen kieltolistalla kyllä. Mutta ehkä juuri siksi se onnistuikin?:bookworm:

Jostain luin tutkimuksesta, jossa hedelmällisyys parani, kun vähensi hiilareita, vaikka edelleen söi melko runsashiilarisesti. Muistelen, että mahdollisuutta raskautua paransi jo yhden hh-annoksen vähentäminen päivässä :)

Mitä kasviksia söit "kieltolistalta"?

Jostain luin tutkimuksesta, jossa hedelmällisyys parani, kun vähensi hiilareita, vaikka edelleen söi melko runsashiilarisesti. Muistelen, että mahdollisuutta raskautua paransi jo yhden hh-annoksen vähentäminen päivässä :)

Mitä kasviksia söit "kieltolistalta"?

Tää kuulostais lupaavalta meikäläiselle. Kyllä mä nyt vähentämään pystyn, helpostikin.

Munisjomot on alkanut, kp 13. Voi tulispa nyt ainakin edes ovis tähän kiertoon :smiley-angelic001

Tervetuloa mukaan. :)

Mulla tulee ovisplussa aika kertalaakista, esim näin; kp12 viivanpaikka, kp13 haamu, kp14 plussa, kp15 haamu, kp16 blanco.

Täällä aika sama.

Verilammikosta taas herätty, voi taivas näiden vuotojen kanssa!

Tervetuloa Nannu, haluatko että lisään sut kuumelijoiden listaan? Entäpä fantsu, lisätäänkö sutkin? :)

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Fantsu // 32 // esikoinen // ya 5/2019 // kierto 29pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen

Huomenta, voihan AZ olla et sulla lh erittyy jotenki useammalle päivälle. Mulla on aikonaan aina viikon plus jopa.. Syy on mulla pcos. Tai näin on sanottu mutta sehän on syy kohta kaikkeen ja ylipainoa ei oo tippaakaan. Max 500g.

Täällä aamukärtty kun flunssa jatkuu bbt tasaisen alhainen eli usko ovikseen puhdas puhallus. Kyl se ärsyttää ku sit kierto venyy tähtitieteellisen pitkäksi. Eilen illalla jomotti molemmin puolin ja nytkin ihan kyyristelen tuolilla kipujen takia myt ovistesti oli suht tumma ja loppukin siihen

Ainut uus asia mun elämässä on jokapäiväinen aivastelu. Toivomme että se gyne päättää ettei leikellä ja isän etiäinen pitää paikkansa ; nyt oli ukko tuumannut et parin viikon päästä han kuulee uutisia ja kuulemma tuun seukki kerran käymään kun oon raskaana... Sen etiäiset on aina ollut ihmeen paikkansapitäviä

Nostellaas listaa :) Lisään tuohon kun laittaa tiedot mulle :)

Minä näytinkin jo olevan listalla, taisin lisäillä itseni jo aiemmin. Tuo kierron pituus 29 päivää tuskin enää pitää paikkaansa, kun kroppa päätti alkaa temppuilemaan, mutta muuten tiedot ok :)

Takaisin