Raskaaksi 2019

Haaveilija, kyseessähän ei oo välttis mitään vakavaa. Solumuutokset hoidetaan yleensä polttamatta paikallispuudutuksessa mutta tää on hyvin yleistä. Yrityksen lopetuksesta en tiedä, mutta suosittelen soittaa huomenna neuvolaan ja kysyy sieltä th:lta joka voi konsultoida lääkäriä vielä. Ja jos yritys pitää lopettaa niin kerro tilanne että yritätte vauvaa niin ehkä asiaa kiirehditään :) Tsemppiä <3

Mullaki ollu hpv positiivinen, mutta ikinä ei tehty muuta kuin seurattiin papa kokeilla.. Kääk mitä jos mun sisällä onkin vaikka mitä muutoksia.. Oon kyl saanu negankin mut en muista katottiinko sitä viimeks joulukuussa vai millon..

Ihanaa kun vastaatte :Heartred

En oo shokissa oikeestaan itseni takia, vaikka mitä löytyis luotan nykyiseen lääketieteeseen niin paljon. Että kaikesta selviää :Heartred

Eniten pelästyin jos pitää lopettaa yritys, eikä sitä saisi enää alottaa jos löytyy jotain.

Mutta kiitos NewMoon, helpotit mun oloa tosi paljon. Ovulaatiotestikin näytti tänään suht tummaa, joten ovuloin tod.näk parissa päivässä. Varmasti uskaltaa hyödyntää?? :sorry:

Omaa napaa kun oon ihan shokissa.. sain papakokeen tulokset. Hpv positiivinen ja papakokeessa solumuutoksia mitkä vaatii jatkotutkimuksia :arghh:
Kutsu sairaalasta jatkoon tulee 6kk sisään..
tää on aivan uus juttu mulle. En tiedä yhtään mitään mistään :nailbiting:
Pitääkö lopettaa nyt yritys, saako raskautua, onko pahakin tilanne kun 6kk sisään pitää päästä jatkotutkimuksiin?? :bag:
En mikään expertti nyt oo, mut jos kiireellisyys on puolen vuoden sisällä, niin ei nyt kovin pahalta kuulosta. Eikös niitä luuppihoitoja voi tehdä vaikka ois raskaana, ainakin tällanen mielikuva. Soitat ja kyselet, sit varmistuu. Nyt hengität vaan syvään ❤️

Hpv-infektion aikana tulee solumuutoksia, jotka yleensä paranevat itsekseen. :) Loop-hoitoja ei tietääkseni tehdä raskaana oleville, jollei kyse ole tosi vaikea-asteisesta muutoksesta.

Mulla on kanssa ollu noita muutoksia, kaks looppia takana ja kuuden vuoden seuranta, jossain vaiheessa joku sano että nyt saa yrittää raskautta mutta koskaan kukaan ei sitä kieltänny tosin silloin ei vielä yritetty :joyful: hyvin se menee ymmärrän että oot huolissas!! Tosiaan sehän voi parantua ittestään

Mä lupasin tulla kertomaan kun vauva on syntynyt.

Meidän inseminaatiolla alkunsa saanut poika syntyi 11.8 klo 13.51, rv 41+2. Mitat 3788g 51cm py 34cm. Naikkarilla synnytin ja evakossa ollaan uudessa lastensairaalassa pienen kanssa, sen jätekuilun tulipalon takia.
Tänään tosin pitäis vissiin päästä kotiin kun ikää tulee 2vrk. Jos vaan kaikki vauvalla hyvin eikä tuu mitään hälyttävää eteen, muuten sit siirryttäis tänään takasin naistenklinikalle vauvan kanssa jos ei kotiin pääsisi. Verensokerit hänellä on ollut hyvät. :Heartred

Jotenkin kyllä en usko plussaan tässäkään kierrossa kun ei oo näitten 11kuukauden aikana yhtään plussaa tullut niin tuskin nyttenkään tulee:sorry:
Kauheeta ku oon taas niin positiivinen :hilarious: :hilarious:
Mulla oli plussa silloin yk 3, ja seuraavan kerran 9 kk myöhemmin. Ei yhtään hailura viivaa diinä välissä vaikka oireita kuvittelin välillä. Ainoa ero muuhun mitä tehtiin mieheni kanssa oli ketogeeninen dieetti noin kuukauden verran samalla ku liikuttiin 3-4 kertaa viikossa. En tiedä voiko se auttaa raskautumista, mutta muuta ei tehtykään :D

Mulla oli plussa silloin yk 3, ja seuraavan kerran 9 kk myöhemmin. Ei yhtään hailura viivaa diinä välissä vaikka oireita kuvittelin välillä. Ainoa ero muuhun mitä tehtiin mieheni kanssa oli ketogeeninen dieetti noin kuukauden verran samalla ku liikuttiin 3-4 kertaa viikossa. En tiedä voiko se auttaa raskautumista, mutta muuta ei tehtykään :D

Itseasiassa tutkitusti jo vhh voi auttaa raskautumisessa, joten ketolla voi hyvinkin olla vaikutuksensa :happy:
Onnea, alinah! :love7

Itseasiassa tutkitusti jo vhh voi auttaa raskautumisessa, joten ketolla voi hyvinkin olla vaikutuksensa :happy:
Onnea, alinah! :love7

En ole edes googlaillut tätä mutta kiitos tiedosta! Eli kokeilkaa hei ketogeenistä tai vähähiilihydraattinen ruokavalio. Mulla oli ovis noin 2 viikkoa aloituksesta eli olin päässyt sopivasti ketoosiin/rytmiin varmaan juuri silloin. Voikohan se olla syy miksi mun ovis oli aikaisemmin myös? Ehkä...

Mä lupasin tulla kertomaan kun vauva on syntynyt.

Meidän inseminaatiolla alkunsa saanut poika syntyi 11.8 klo 13.51, rv 41+2. Mitat 3788g 51cm py 34cm. Naikkarilla synnytin ja evakossa ollaan uudessa lastensairaalassa pienen kanssa, sen jätekuilun tulipalon takia.
Tänään tosin pitäis vissiin päästä kotiin kun ikää tulee 2vrk. Jos vaan kaikki vauvalla hyvin eikä tuu mitään hälyttävää eteen, muuten sit siirryttäis tänään takasin naistenklinikalle vauvan kanssa jos ei kotiin pääsisi. Verensokerit hänellä on ollut hyvät. :Heartred
Onneksi olkoon :) tämä on varmasti ihanaa kun on sitä odotellut niin kauan jo :) itse odotan samaa hetkee huhtikuussa sitten :)

Mä oon kyllä kans nyt yrittäny liikkua enemmän mut täytys varmaan oikeen kunnolla skarpats liikkumisen kanssa:rolleyes:
mitään diettejä en oo kokeilu, vaikka täytys kyllä painoa saada vähän tiputettua, mutta syön kyllä perus terveellisti ja aika vähän herkuttelen. 10kg kun sais tiputettua niin olisin tyytyväinen, mut ei siis oo mitään ihan hirveet ylimäärästä, lievää ylipainoa vain.

Nyt ärsyttää. :mad: tuli postia että mun lähete peruttu kun ei ole mies käynyt antamassa spermanäytettä. Mies sai sen ajan vasta 28.8 eli samalle päivälle kun mun soittoaika naistentautien poliklinikalle. Miten se olis voinu sen käydä antamassa kun aika vasta loppukuusta:shifty: oli joku toinen lääkärikin vaihtunut kun oli vissiin aikasempi joku kesä lääkäri. Soitin ajanvaraukseen että haluan että lääkäri soittaa mulle että voin kertoa että aika miehellä on jo spermanäytteen antamiselle.
Mä toivon että tää ei nyt sitten pitkitä tätä tutkimuksiin pääsemistä:sad001

En ole edes googlaillut tätä mutta kiitos tiedosta! Eli kokeilkaa hei ketogeenistä tai vähähiilihydraattinen ruokavalio. Mulla oli ovis noin 2 viikkoa aloituksesta eli olin päässyt sopivasti ketoosiin/rytmiin varmaan juuri silloin. Voikohan se olla syy miksi mun ovis oli aikaisemmin myös? Ehkä...

Tätä vois kyllä kokeilla varsinkin jos ei tutkimuksissa selvisi syytä lapsettomuudelle:think005

Minä itse asiassa jokin aika sitten tutkin (=googlailin) hiilarittomuuden vaikutuksia hedelmällisyyteen. Löytämäni perusteella vhh parantaa roimasti tsänssejä, ketoa ei kuitenkaan suositella (ei eritelty, että miksi).

Takaisin