StellaMom
Sukkela juttelija
Mun pitää kai hyväksyä tosiasia nyt, että olen raskaana. Toki tämä voi muuttua vielä mutta tein digin taas ja se näytti 2-3 viikkoa nyt! Tuntuu edelleen unelta ja odotan kokoajan, että vuoto alkaa ja minut tuodaan takaisin maapallon pinnalle täältä pilvien seasta.
En nyt päivittele tänne hirveästi mun etenemistä, koska musta tuntuu että se olisi piinailijoille yms. Epäreilua. Ehkä tuun vielä takaisin tänne jos vuotoja alkaa. Ei sitä tiedä... Tänään olisi tarkoitus soittaa neuvolaan sitten.
En nyt päivittele tänne hirveästi mun etenemistä, koska musta tuntuu että se olisi piinailijoille yms. Epäreilua. Ehkä tuun vielä takaisin tänne jos vuotoja alkaa. Ei sitä tiedä... Tänään olisi tarkoitus soittaa neuvolaan sitten.
kuinka pitkä jono on? Olitteko käynyt jo suunnittelussa? Että millaisella hoito-ohjelmalla lähette liikkeelle? Kiinnostaa, kun ei jaksais enää yhtään odottaa noita omia hoitoja

selvästi oli toi kp16 ilta kaikkeista tummin mutta ihmettelen kyllä et kokoaika testi näin tummaa vieläkin