Raskaaksi 2019

Sama :hilarious: uus tilauski tehty jo ens kiertoa varten vaikka huome vasta dpo12

Aattelin kans tilata raskaustestejä jos ei nyt plussaa tällä kertaa. Menny yllättävän nopeesti ku olin laskenu dpon väärin. Luulin et nyt olis joku dpo 14 mut onki dpo11:yuck: ei ihme ettei niis ekois näy yhtää mitää.

Tulee paljo halvemmaks muutenki.

Itekki oon hätäilly vähäsen :wtf: Menny koko omaisuus noihi testeihi ja aattelin hakee lidää :shifty::woot:
Mä just mietin että olisko menny yksityiselle gynikselle kattoo jotain :rolleyes: hedelmällisyyttä? täällä on varmaan joku joka on käynny? Minkälaisen ajan ootte ottanu?

Mä just mietin että olisko menny yksityiselle gynikselle kattoo jotain :rolleyes: hedelmällisyyttä? täällä on varmaan joku joka on käynny? Minkälaisen ajan ootte ottanu?

Oon ollu vaan lähetteellä, mut valitsin ajankohdaksi jonkun just vähän ennen ovista, niin saa tietoa ainakin limiksestä ja folleista.

Tääl o+ tänään ja taas on miestä kaatunut, sunnuntaina sit vielä. Kyl tää 4 kert vko on vähän liikaa meille, puolet alkaa tuntuu kyllä kalenteriseksiltä:hilarious:

Perusdilemma taas ens vklopuksi. Miten juhlia? Kun nää mahdollisuudet on niin harvassa nykyään ja toisaalta taas plussia ei oo näkynyt. Mikään testi ei näytä ens perjantaina vielä mitään. Jonkun earlyn vois tehä, mutta nekin on niin surkeita viivanpaikan antajia. Ja lugeista tulee jokatapauksessa "raskausoireita".

Ehkä ottaa vaan maltilla. Lauantaina voi vedota et sunnuntaina pitää ajaa, perjantaina sit voi kehitellä jotain muuta:hilarious: Voi tuska sentään näitä:hilarious:

Nyt vaan plussa aallolle:wav:wav:wav

Ps. Mulla kyllä testit vanhenee jo kaappiin. En edes muista millon olis tarvinnu testiä tehdä:confused005

Oon ollu vaan lähetteellä, mut valitsin ajankohdaksi jonkun just vähän ennen ovista, niin saa tietoa ainakin limiksestä ja folleista.

Tääl o+ tänään ja taas on miestä kaatunut, sunnuntaina sit vielä. Kyl tää 4 kert vko on vähän liikaa meille, puolet alkaa tuntuu kyllä kalenteriseksiltä:hilarious:

Perusdilemma taas ens vklopuksi. Miten juhlia? Kun nää mahdollisuudet on niin harvassa nykyään ja toisaalta taas plussia ei oo näkynyt. Mikään testi ei näytä ens perjantaina vielä mitään. Jonkun earlyn vois tehä, mutta nekin on niin surkeita viivanpaikan antajia. Ja lugeista tulee jokatapauksessa "raskausoireita".

Ehkä ottaa vaan maltilla. Lauantaina voi vedota et sunnuntaina pitää ajaa, perjantaina sit voi kehitellä jotain muuta:hilarious: Voi tuska sentään näitä:hilarious:

Ps. Mulla kyllä testit vanhenee jo kaappiin. En edes muista millon olis tarvinnu testiä tehdä:confused005
Tota ovista mä vähän mietinkin, varmaan soittamalla selvis millasta aikaa... (en oo siis koskaan käynny kun perus papassa ja parissa luupissa ja koepaloissa) joskus muistan lukeneeni että eevi teittinen olis käynny jossain testeissä siitä hedelmällisyydestään...

Mennäänpäs me nyt samoissa kun eikös sullakin oo kp16 ja sit viel kummallakin ovis plussa tänään:nailbiting:
Miehellä olis ens viikonloppuna synttärit niin olis kiva antaa synttärilahjaksi plus testi:joyful: toki ei oo siihen mennessä mahdollista saada mut vois sillee myöhäseksi synttärilahjaksi antaa:grin

Mä meen huomenna dpo12 juhliin. Tänään ei ainakaan maistunut, mut ehkä sit huomenna muutamat. En usko plussaan.. Mul kans terot tehny feikkioireita.

Oli sitten o+ tikussa, illalla ja mietin että teinkö tahallaan miehen kaadon... Voiko mennä niin hulluksi et kun ei yritä niin pakko väkisin tehdä tuollaista Oon kokenut siitä sitte syyllisyyttä et jos nyt sitte tulis ihme kumman syystä plus kuun lopulla niin sit vois tulla komplikaatioita ton munasarjan takia. Viisas ihminen taas...

Mennäänpäs me nyt samoissa kun eikös sullakin oo kp16 ja sit viel kummallakin ovis plussa tänään:nailbiting:
Miehellä olis ens viikonloppuna synttärit niin olis kiva antaa synttärilahjaksi plus testi:joyful: toki ei oo siihen mennessä mahdollista saada mut vois sillee myöhäseksi synttärilahjaksi antaa:grin

Mennään kyl ihan samoissa:happy: toivottavasti tää olis nyt se kierto, että sais katsella plussaa muussakin kuin ovistestissä:smiley-angelic001

Mulla oli o+ kp 11 jo, normaalisti se on ollut kp14-18 eli sinänsä outoa että edes tuli raskaaksi! Sattui kai oikeaan aikaan tuo hempeily silloin Ed Sheeranin konsertin jälkeen :D
Eli jos se on poika, niin se on Ed kai sitten :pompus:

Testeistä puheenollen, mun viivat vahvistuvat mutta ei niin nopeasti kuin uskoin sen menevän, eli hitaasti mutta selkeästi vahvistunut! Tänään dpo 17, ei mikään leffaviiva mutta selkeä viiva kuitenkin!:cheers

Liitteet

• 15654157073758106591956044834944.jpg
    15654157073758106591956044834944.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
@Jesbe ei nyt mitään suoranaisia oireita, tai yritän olla miettimättä ku viime kierrossa oli niin oireita :hilarious:

@Jesbe ei nyt mitään suoranaisia oireita, tai yritän olla miettimättä ku viime kierrossa oli niin oireita :hilarious:
Tosi.. Mielenkiinnosta utelin.. Kun pistin merkille kovin paljon kaikkia oireita tuli viime kierrossa jossa menkat alko ihan millon sattuu ja sen jälkeen on semmoinen olo kuin jotakin ei nyt oo kohdillaan. En kyllä raskaana oo mut jotenki olo on niin kumma et varmaan ne hormonit. Oon kirjannut itse oireet Flohon mut tekstin kohdalla jolloin raskauduin oli ei oiretta. Ja ihan hakemalla hain oireita mut alkuun ei niitä kauheasti edes ollut

No niin, heräsin sitten yöllä siihen että niska, olkapää ja lapa ovat ihan krampissa. Au!:arghh: Taitaa tulla tujakka kipulääkekuuri että tästä selviän. Ja sehän se tunnetusti tekee hyvää raskautumiselle...:banghead: Toivottavasti ovulaatio jo oli, koska tallettelujakaan en kyllä tämän kanssa kykene tekemään.

Ihana AZ että se ovisplussa tuli. Minä tikuttelin esikoista yrittäessä ja silloin kyllä huomasin ettei välttämättä mitään tasaista nousua ole vaan heilahtelua sinne tänne aina aluksi mutta sieltä se selkeä plussakin aina sitten tuli. Saa nähdä miten käy nyt kun ensi kiertoa varten on tikut odottamassa.

StellaMom: Ihanaa että viivat vahvistuu! :love7

No niin, heräsin sitten yöllä siihen että niska, olkapää ja lapa ovat ihan krampissa. Au!:arghh: Taitaa tulla tujakka kipulääkekuuri että tästä selviän. Ja sehän se tunnetusti tekee hyvää raskautumiselle...:banghead: Toivottavasti ovulaatio jo oli, koska tallettelujakaan en kyllä tämän kanssa kykene tekemään.

Ihana AZ että se ovisplussa tuli. Minä tikuttelin esikoista yrittäessä ja silloin kyllä huomasin ettei välttämättä mitään tasaista nousua ole vaan heilahtelua sinne tänne aina aluksi mutta sieltä se selkeä plussakin aina sitten tuli. Saa nähdä miten käy nyt kun ensi kiertoa varten on tikut odottamassa.

StellaMom: Ihanaa että viivat vahvistuu! :love7
Ei sulla lihasrelaxantteja olis? Mullakin kroppa vetää herkästi juntturaan, mut relaxantti ja venyttely auttanu aika hyvin. Vielä jos mies hieronu ni parempi.

Täällä kp16 ja ihan 0+ ei aamun testi kyllä ollu. Ehkä illalla. Munikset kyllä niin kipeät heti heräämisestä et istumaankäyminenkin ihan juilas. Otin panadolin, jospa helpottas.
Meidän kahdenkeskinen aika uhkaa mennä vituiks.. Lasten yökyläpaikassa on äitillä ollu yöllä kuumetta ja yhdellä lapsella kuulemma yskä. Et pöpötartunta ois aika taattu, mut ottavat lapset kyllä jos uskalletaan tuoda.
No en mä pöpöjä halua, mut hetki omaa aikaa ois tullu niiiin tarpeeseen ja ajoituskin ois ollu mitä paras. Jos lapset valvoo myöhään niin tuurilla jää hempeilyt kokonaan ja vituiks koko kierto, tän varaan oli laskettu ja tyttösimppasia jemmattu :grin:mad:
Koitan täs nyt arpoa et ottaako tartuntariski vai unohetaanko kahdenkeskinen aika..

Nyytti: Ei ole nyt relaksantteja. Olisipa ihania. Mutta särkylääke ja lämmin hierova suihku teki jo terää. Vieläkin on kipeä mutta nyt pääsen jo ylös sohvalta/sängyltä. Edistystä.

Onko teillä mahdollista, että lapset ovat jo altistuneet tuolle taudille? Silloin ei taida olla enää paljon menetettävää. Mutta toivon että selviätte tauditta JA onnistutte hyödyntämään oviksen!

Takaisin