Raskaaksi 2019

Hurjasti viestejä viime käynnin jälkeen! NewMoon, kaikkea hyvää sulle ja teille :Heartred Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista!

Kp7 täällä. Menkat loppui toissapäivänä, mutta tänään pientä tiputtelua, jota mulla ei siis oo koskaan :sour: Noh, dopingit tuli postissa ja kokeilen ubikinonia ja macaa. Ei kai niistä haittaakaan ole, kun kilppariarvot on olleet ok. Maca kai voi niihin vaikuttaa, jos häikkää on :think005Voi kunpa tämä olisi se kierto... :smiley-angelic001

En kyllä tiedä onko tässä tikuttamisessa järkeä kun ei toi viiva tosta oikeen miksikään muutu:cool: vaikka voi hyvinkin ovis olla vielä myöhemmin mutta ärsyttävää kun on noin tumma kokoajan mutta ei vaan kuitenkaan tuu sitä plussa:bored:
Alin nyt tänään illalla tehty.
Sahaapa jännästi kyllä, kp14 ja 15 oli jo aika tummat, mut sit viimesin taas vaaleempi. Jos ei enää tummu uudestaan, niin voisko noita jo plussina pitää melkein, ompa hankalaa!

Mulla ekaa kertaa one stepit käytössä ja ihan puhtaita negoja koko ajan, vaik oletan oviksen olevan parin päivän päästä. Pc:t tummeni pikuhiljaa. No saas nähä koska antaa plussan, pitäisköhän jo alkaa tikuttamaan kahdesti päivässä.
Kp15 täällä ja mökillä ollaan. Huomenna vien lapset hoitoon ja ollaan ukon kans vrk ihan vaan kaksin täällä❤️

Muoks: Olin näemmä vähän hätäinen sillä olihan tän aamun testissä ihan selvää tummumista, en muuta ku vilassu aiemmin kuivumaan laittaessa :grin
Eli huomenna varmaan jo plussa ja su ovis, kuten uumoilinkin. Perfect!

Muokattu viimeksi:
Sahaapa jännästi kyllä, kp14 ja 15 oli jo aika tummat, mut sit viimesin taas vaaleempi. Jos ei enää tummu uudestaan, niin voisko noita jo plussina pitää melkein, ompa hankalaa!

Mulla yhdessä kierrossa kävi noin, ja ko. kierto venyi. Epäilen, että oli ovuloimaton :bored: Muutenkin kyllä sahaa, mutta itsellä kp21-22 pärähtää yleensä selkeä plussa.

Täällä ihme valkovuotoa, semmosta mitä ennen kuukautisia. Uni ei tuu ja kauhea energia. Just ovisoireet on myös. Kyl meitä viikonlopun / alkuviikon oviksen saajia on monta .

Toivottavasti piinailu tuo plussia <3

Hurjasti viestejä viime käynnin jälkeen! NewMoon, kaikkea hyvää sulle ja teille :Heartred Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista!

Kp7 täällä. Menkat loppui toissapäivänä, mutta tänään pientä tiputtelua, jota mulla ei siis oo koskaan :sour: Noh, dopingit tuli postissa ja kokeilen ubikinonia ja macaa. Ei kai niistä haittaakaan ole, kun kilppariarvot on olleet ok. Maca kai voi niihin vaikuttaa, jos häikkää on :think005Voi kunpa tämä olisi se kierto... :smiley-angelic001
Mun plussan myötä aloin ottaa 25 microg enemmän kilpparilääkitystä heti, neuvolasta kuitenkin sanotaan sitä samaa. En tiedä kuinka usein pitää käydä verikokeissa sitten raskauden aikana, mutta se kai riippuu hieman arvoista ensimmäisellä käynnillä. Ubikinonia mun äiti kerran hankki mulle, mutta niissä taisi olla auringonkukkaöljyä ja mä olen herkkä sille joten en pystynyt syömään niitä. Aloitin viime viikolla käyttämään mamma vitskut säännöllisesti, ennen sitä yritin mutta välillä unohtui päivä sinne tänne.

Meillä on sukujuhlat viikonloppuna, ja kunhan niistä pääsen läpi ilman epäillystä tähän raskaustilaan(jos ei esim. oksenna heidän edessä), niin ei ole syytä "nähdä" heitä muutamaan kuukauteen. Eli sitten jos kaikki menee hyvin niin pitää miettiä miten asian ilmoittaa heille. :)

Mulla ekaa kertaa one stepit käytössä ja ihan puhtaita negoja koko ajan, vaik oletan oviksen olevan parin päivän päästä. Pc:t tummeni pikuhiljaa. No saas nähä koska antaa plussan, pitäisköhän jo alkaa tikuttamaan kahdesti päivässä.
Kp15 täällä ja mökillä ollaan. Huomenna vien lapset hoitoon ja ollaan ukon kans vrk ihan vaan kaksin täällä❤️

Muoks: Olin näemmä vähän hätäinen sillä olihan tän aamun testissä ihan selvää tummumista, en muuta ku vilassu aiemmin kuivumaan laittaessa :grin
Eli huomenna varmaan jo plussa ja su ovis, kuten uumoilinkin. Perfect!

En oikeen tiedä kun tuntuu olevan jotenkin niin tummaa kokoajan et en sit tiedä mikä on plussa. Teen nyt nää testit loppuun asti ja kattelen mihin suuntaan viivat rupee menemään vai muuttuuko miksikään:hilarious: jotenki semmonen tunne että ei nää ovis tikut toimi mulla, sillon viimeks kävi samanlailla:meh:
Toi eilinenki tummu tosta vielä vähän mut tän aamu en oli vähän vaaleempi.

Huh, sain eilen miehen vanhan puhelimen, kun sai töistä taas uuden. Olipa homma päivittää tää yrityshistoria näine tiputteluineen flo:n. En varmaan muuten olis edes jaksanut nähdä vaivaa, mut jos siitä on jotain hyötyä sitten kun hoitoihin päästään...

En oikeen tiedä kun tuntuu olevan jotenkin niin tummaa kokoajan et en sit tiedä mikä on plussa. Teen nyt nää testit loppuun asti ja kattelen mihin suuntaan viivat rupee menemään vai muuttuuko miksikään:hilarious: jotenki semmonen tunne että ei nää ovis tikut toimi mulla, sillon viimeks kävi samanlailla:meh:
Toi eilinenki tummu tosta vielä vähän mut tän aamu en oli vähän vaaleempi.
Mul ku on Pco niin monesti ne vaan on plussaa. Tai ihan negaa. Hoksin et digit toimi paremmin aikoinaan mut nyt meen ihan tuntemuksen ja monen vuoden appien ajoilla ... Fiilikset sul kyl on mullaki nippailee molemmin puolin ja alkaa halut lisääntyä. Tosin Ab kuuri varmaan siirtää ovista mulla. Ootko huomannu et teet tiettyyn aikaan ja sit sen vahvistumista seuraat? Mulla siten erottu se plus jos en väärin muista..

Huh, sain eilen miehen vanhan puhelimen, kun sai töistä taas uuden. Olipa homma päivittää tää yrityshistoria näine tiputteluineen flo:n. En varmaan muuten olis edes jaksanut nähdä vaivaa, mut jos siitä on jotain hyötyä sitten kun hoitoihin päästään...
Toi Flo on tosi hyvä kyllä, tosin teeveysartikkeli sanoo et unettomuus on usein ennen menkkoja mut mulla se on ovisoire . Muuten oon tykänny aloitin sen seurailun kun täällä puhuttiin siitä

Tuntuu kauheasti et vastoin kaikkia sääntöjä tekis mieli yrittää kuitenkin vielä tämä kierto. Usko plussaan on minimaalinen mutta kaipa se kun niin kovin toivoo niin tekee mieli yrittää. Toisaalta tuo kova menkkojen alku ihan väärään kohtaan pisti miettiin tosissaan mitä tekee mut ku ei ennenkään mitään ni miten ny muka. Nojoo se on tämä vauvakuume mikä puhuu eikä järki joten jos nyt sit jalat ristissä kumminkin ..

Mulla hirveesti sellanen olo et yhden kerran kun oltiin miehen kanssa että tärppäs. Ollu hassut oireet ja alavatsakivut. Joskus dpo 9 aikaa tuli yks tuhruvuoto ja tuntu sillo vähänkun kohdun suuhu sattuis mut se meni ohi. Vähä juili tänää alavatsaa ja testit näytti pari pv sit iha hailakkaa ja muuten negaa ja tänää taas hailakkaa. En tiiä lasketaanko sitä ees haamuks ku pitää kattoo valon kanssa. Ja tänää olo ollu tosi ärtysä. Mulla varmaa joku valeraskaus :banghead: dpo11

No nyt vissiin rupee jotain tapahtumaan:woot: heti ku menin sanomaan ettei tummu:hilarious:
Toi alin sis tän iltanen ja tänään ollu myös aikamoiset limat:grin

Liitteet

• IMG_20190809_202941.jpg
    IMG_20190809_202941.jpg
    39.4 KB · Katsottu: 121
Mulla hirveesti sellanen olo et yhden kerran kun oltiin miehen kanssa että tärppäs. Ollu hassut oireet ja alavatsakivut. Joskus dpo 9 aikaa tuli yks tuhruvuoto ja tuntu sillo vähänkun kohdun suuhu sattuis mut se meni ohi. Vähä juili tänää alavatsaa ja testit näytti pari pv sit iha hailakkaa ja muuten negaa ja tänää taas hailakkaa. En tiiä lasketaanko sitä ees haamuks ku pitää kattoo valon kanssa. Ja tänää olo ollu tosi ärtysä. Mulla varmaa joku valeraskaus :banghead: dpo11
Mulla oli heti tärppipäivien jälkee olo et nyt tärppäs! Ja niinhän se oli :love7

Takaisin