haaveilija31
Puuhakas puhuja
Täällä ovistestit vaan vaalenee. Mutta mun kierrot normaalistiki on pitkiä ja epäsäännöllisiä. Haaveilin silti että kierto ois lyhentynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kenelläkään ollut alkuraskaudenvuotoja ja raskaus jatkunut normaalisti?
Pitää lähteä ostamaan testejä lisää, harmi vaan kun olen autoton taas
Mietin täs että myydäänköhän Hongkongissa raskaustestejä, se olis siedettävän kävely/pyöräilymatkan päässä :D niitten nettisivuilta ei löytynyt tietoaMistä me saatais sulle lisää testejä
Mulla oli alussa niukkaa vuotoa, harvoin tuli housuihin asti, mut pyyhkiessä. Nyt 9+0, en kyllä vielä tiedä onko raskaus jatkunut normaalisti koska ultra vasta kuun lopussa oireet kyllä pysyny, pahoinvointi vähän helpottanut.Onko kenelläkään ollut alkuraskaudenvuotoja ja raskaus jatkunut normaalisti?
Mulla oli alussa niukkaa vuotoa, harvoin tuli housuihin asti, mut pyyhkiessä. Nyt 9+0, en kyllä vielä tiedä onko raskaus jatkunut normaalisti koska ultra vasta kuun lopussa oireet kyllä pysyny, pahoinvointi vähän helpottanut.
Kuulostaa hyvältä kyllä Itselläni myös pco joka siten tehny pitkät kierrot yms. Nyt kyllä tasoittunut. Itse tänään antibioottikuurin sain kun nielutulehdus ja välikorvan tulehdus .. Aivastelua ja tukkoisuutta ja kaikki mahdolliset raskausoireet mut mun kohdallani ne on ovisoireet todennäköisesti koska vuoto oli niin runsas. Ovista ei aina saa tikutettua varsinkin kun Pco niin ihmeitä sattuu. Itse asiassa plussasin sillä kierrolla kun ei ovista bongattu ns kunnollisesti et joku vahvempi viiva mut neki sahasi paljon . Toivomme että se on plus sitteMoi!
Täällä tuntuu olevan kova plussaus menossa, niin minäkin kirjotan tänne, ennen kuin teen hoitajan käskemän raskaustestin
Kp 21 menossa, minulla pco ja eka kierto menossa pillereiden jälkeen. Kävin tänään hoitajan luona, kun alavatsa on ollut useamman viikon kipeä, vihloo, juilii, jomottaa ja mieleeni tuli virtsatietulehdus. Crp kuitenkin tosi matala eikä pikatestissä näy mitään outoa. Huomenna vien vielä bakteeriviljelyyn näytteen ja dippaan tikun virtsaan.
On tässä ollut vaikka mitä, mikä sopisi alkuraskauteen; pahoinvointia, menkkakipuja, aivastuksia ja tukkoista nenää, mutta toisaalta melkein mikä vaan voi nämä oireet aiheuttaa
Ovulaatiotakaan en ole tikulla saanut kiinni, joten aika outoa olisi, jos heti olisi osunut kohdalle, mutta kai niitä ihmeitä joskus sattuu?
...meikän tuurilla kuitenkin jotain vakavampaa....
Kuulostaa ihan minulta jos otetaan pois et mulla kp9 ku mulla tuli ihan megalomaaninen kuukautisvuoto ku oli oviksen ajankohta Tiedä syytä siihen mut testit mulla negaa joten uskon et kyl sun oireet olis ihan sitä itseään .. Toivottavasti ainakin. Ja ehkä joku näpistelijät kaupassa toisen ottanut mukaansa, ei olis eka kerta. On tullu ostettua tuotteita joista uupunut jotain niin kleptomaanit arvatenkin asialla..Toivottavasti on pieni pysynyt matkassa
Mulla lähti se testin viiva vähän tummenemaan raskauskeijuln one stepeissä, ja tätä pään juilimista ollut monta päivää, nyt vielä enemmän, toki ehkä jännitin esikoisen ekaa koulupäivää
Postia hakiessa mua huimas, ja sen jälkeen päässä ollut huimaava olo, sekä vähän ällö olo. Niin ja rinnat kipeytynyt uudestaan. Hikoilenkin aikalailla. Mut vilukin iskee nopeasti. Oireita kyllä olis. Eilen oli ihan menkkajomotusta, mut tänään ei, nivuset on vähän arat ja munasarja nippailut jatkuu.
Tsemppiä! Toivottavasti digi antaa rauhaa sentään ja näyttää plussa myös :) ! Muistan kun muut ovat sanoneet että he vain tiesivät, niin olikohan se joka sai minut tekemään sen digin eilen?Nyt alkoi taas alamahan ja selän juilit ja jomot.
Olisko sit vaan taas joku kemiallinen. Yritti tarttua, mut ei mä taidan täs katsella vlopun yli, ja sit jos ei vuoto kunnolla ala, mä ostan digin ja teen sen. Ei jaksa enää arvuutella viivoja
Onko kenelläkään ollut alkuraskaudenvuotoja ja raskaus jatkunut normaalisti?
En kyllä tiedä onko tässä tikuttamisessa järkeä kun ei toi viiva tosta oikeen miksikään muutu vaikka voi hyvinkin ovis olla vielä myöhemmin mutta ärsyttävää kun on noin tumma kokoajan mutta ei vaan kuitenkaan tuu sitä plussa
Alin nyt tänään illalla tehty.