Raskaaksi 2019

Täällä ovistestit vaan vaalenee. Mutta mun kierrot normaalistiki on pitkiä ja epäsäännöllisiä. Haaveilin silti että kierto ois lyhentynyt :sorry:

Moi!

Täällä tuntuu olevan kova plussaus menossa, niin minäkin kirjotan tänne, ennen kuin teen hoitajan käskemän raskaustestin :cat:
Kp 21 menossa, minulla pco ja eka kierto menossa pillereiden jälkeen. Kävin tänään hoitajan luona, kun alavatsa on ollut useamman viikon kipeä, vihloo, juilii, jomottaa ja mieleeni tuli virtsatietulehdus. Crp kuitenkin tosi matala eikä pikatestissä näy mitään outoa. Huomenna vien vielä bakteeriviljelyyn näytteen ja dippaan tikun virtsaan.
On tässä ollut vaikka mitä, mikä sopisi alkuraskauteen; pahoinvointia, menkkakipuja, aivastuksia ja tukkoista nenää, mutta toisaalta melkein mikä vaan voi nämä oireet aiheuttaa :joyful::joyful:
Ovulaatiotakaan en ole tikulla saanut kiinni, joten aika outoa olisi, jos heti olisi osunut kohdalle, mutta kai niitä ihmeitä joskus sattuu? :hungry:

...meikän tuurilla kuitenkin jotain vakavampaa....

Meille tuli nyt vauvahaavepostia ihan urakalla. Samalla kertaa sekä tilaamani ovistestit että molemmille kutsut lapsettomuuspolille.
Minä just aamulla sanoin miehelle, että aikalailla on toivo mennyt tästä yrittämisestä. Nyt taas kummasti tuntuu paremmalta, kun apuja on tulossa.
Toki aika tuonne polille on vasta parin kuukauden päästä. Tässä ehtii nyt sitten testailla tuota ovista muutaman kierron verran. Tähän kiertoon ei nyt ehtinyt (nyt taitaa olla kp 13/23-28)
Mies voi myös käydä sperma-analyysissä jo ennen tuota aikaa, joten ehkä tämä odottelu ei niin pitkältä tunnu. Toivottavasti.

Negaa negaa... Ovistikkuki todella haalea, enpä usko plussaan...

Onpa ollut kiireinen päivä. Enkä sitten aamusta testannut, koska mun viimeinen pregcheck liuska on kadonnut mystisesti. Päätä särkee, ja janottaa hirveesti. Menkat ei oo alkanut, mutta ruskeaa, punasta ja vaaleanpunasta limaa ja tuhrua tulee välillä pyyhittäessä, siteeseen ei yhtään mitään. Tissit kipeytynyt uudestaan, alamahassa kipuja ei kyllä enää oo, pieniä nippailuja, mutta ei menkkajomotusta.
Tänään menkat virallisesti myöhässä päivän oviksesta laskettuna, normikierrossa ne oli myöhässä 3päivää.Mut ovis oli sen 2 päivää myöhemmin, nii tuo 1 päivä on lähempänä totuutta.

Onko kenelläkään ollut alkuraskaudenvuotoja ja raskaus jatkunut normaalisti?

Pitää lähteä ostamaan testejä lisää, harmi vaan kun olen autoton taas :grin

Mistä me saatais sulle lisää testejä :hilarious:

Mistä me saatais sulle lisää testejä :hilarious:
Mietin täs että myydäänköhän Hongkongissa raskaustestejä, se olis siedettävän kävely/pyöräilymatkan päässä :D niitten nettisivuilta ei löytynyt tietoa

Edit. Kävin lenkkeilemässä sielä, eikä sielä myyty.

Muokattu viimeksi:
En tajua mihin se on voinut tuolta paketista kadota se Pregcheck,tai sit syystä x niitä onkin ollut vaan yksi. En nimittäin tarkistanut, kun käytin sen toisen, että oliko molemmat sielä. Pakkauksen mukaan niitä piti kuitenkin olla kaksi.

Mulla oli alussa niukkaa vuotoa, harvoin tuli housuihin asti, mut pyyhkiessä. Nyt 9+0, en kyllä vielä tiedä onko raskaus jatkunut normaalisti koska ultra vasta kuun lopussa :nailbiting: oireet kyllä pysyny, pahoinvointi vähän helpottanut.

Mulla oli alussa niukkaa vuotoa, harvoin tuli housuihin asti, mut pyyhkiessä. Nyt 9+0, en kyllä vielä tiedä onko raskaus jatkunut normaalisti koska ultra vasta kuun lopussa :nailbiting: oireet kyllä pysyny, pahoinvointi vähän helpottanut.

Toivottavasti on pieni pysynyt matkassa :Heartred

Mulla lähti se testin viiva vähän tummenemaan raskauskeijun one stepeissä, ja tätä pään juilimista ollut monta päivää, nyt vielä enemmän, toki ehkä jännitin esikoisen ekaa koulupäivää:rolleyes:
Postia hakiessa mua huimas, ja sen jälkeen päässä ollut huimaava olo, sekä vähän ällö olo. Niin ja rinnat kipeytynyt uudestaan. Hikoilenkin aikalailla. Mut vilukin iskee nopeasti. Oireita kyllä olis. Eilen oli ihan menkkajomotusta, mut tänään ei, nivuset on vähän arat ja munasarja nippailut jatkuu.

Muokattu viimeksi:
Moi!

Täällä tuntuu olevan kova plussaus menossa, niin minäkin kirjotan tänne, ennen kuin teen hoitajan käskemän raskaustestin :cat:
Kp 21 menossa, minulla pco ja eka kierto menossa pillereiden jälkeen. Kävin tänään hoitajan luona, kun alavatsa on ollut useamman viikon kipeä, vihloo, juilii, jomottaa ja mieleeni tuli virtsatietulehdus. Crp kuitenkin tosi matala eikä pikatestissä näy mitään outoa. Huomenna vien vielä bakteeriviljelyyn näytteen ja dippaan tikun virtsaan.
On tässä ollut vaikka mitä, mikä sopisi alkuraskauteen; pahoinvointia, menkkakipuja, aivastuksia ja tukkoista nenää, mutta toisaalta melkein mikä vaan voi nämä oireet aiheuttaa :joyful::joyful:
Ovulaatiotakaan en ole tikulla saanut kiinni, joten aika outoa olisi, jos heti olisi osunut kohdalle, mutta kai niitä ihmeitä joskus sattuu? :hungry:

...meikän tuurilla kuitenkin jotain vakavampaa....
Kuulostaa hyvältä kyllä Itselläni myös pco joka siten tehny pitkät kierrot yms. Nyt kyllä tasoittunut. Itse tänään antibioottikuurin sain kun nielutulehdus ja välikorvan tulehdus .. Aivastelua ja tukkoisuutta ja kaikki mahdolliset raskausoireet mut mun kohdallani ne on ovisoireet todennäköisesti koska vuoto oli niin runsas. Ovista ei aina saa tikutettua varsinkin kun Pco niin ihmeitä sattuu. Itse asiassa plussasin sillä kierrolla kun ei ovista bongattu ns kunnollisesti et joku vahvempi viiva mut neki sahasi paljon . Toivomme että se on plus sitte

Toivottavasti on pieni pysynyt matkassa :Heartred

Mulla lähti se testin viiva vähän tummenemaan raskauskeijuln one stepeissä, ja tätä pään juilimista ollut monta päivää, nyt vielä enemmän, toki ehkä jännitin esikoisen ekaa koulupäivää:rolleyes:
Postia hakiessa mua huimas, ja sen jälkeen päässä ollut huimaava olo, sekä vähän ällö olo. Niin ja rinnat kipeytynyt uudestaan. Hikoilenkin aikalailla. Mut vilukin iskee nopeasti. Oireita kyllä olis. Eilen oli ihan menkkajomotusta, mut tänään ei, nivuset on vähän arat ja munasarja nippailut jatkuu.
Kuulostaa ihan minulta jos otetaan pois et mulla kp9 ku mulla tuli ihan megalomaaninen kuukautisvuoto ku oli oviksen ajankohta Tiedä syytä siihen mut testit mulla negaa joten uskon et kyl sun oireet olis ihan sitä itseään .. Toivottavasti ainakin. Ja ehkä joku näpistelijät kaupassa toisen ottanut mukaansa, ei olis eka kerta. On tullu ostettua tuotteita joista uupunut jotain niin kleptomaanit arvatenkin asialla..

Kp9 edelleen jatkuu tissikipu ja kauhea turvotus. Laskis jo. Epäilin tulehdusta ja oli sit nielutulehdus ja välikorvan tulehdus ja antibioottikuuri. Ehkä nämä oireet johtunut sit siitä .. Onneksi ny sai syyn selville. Oudosti nippailee koko vasen munis tuntuu et nivusiin asti säteilee ja jano on käsittämätön. Toki täällä on kuumakin mutta kuitenkin...

Nyt alkoi taas alamahan ja selän juilit ja jomot.
Olisko sit vaan taas joku kemiallinen. Yritti tarttua, mut ei :sorry: :shifty: mä taidan täs katsella vlopun yli, ja sit jos ei vuoto kunnolla ala, mä ostan digin ja teen sen. Ei jaksa enää arvuutella viivoja o_O

Nyt alkoi taas alamahan ja selän juilit ja jomot.
Olisko sit vaan taas joku kemiallinen. Yritti tarttua, mut ei :sorry: :shifty: mä taidan täs katsella vlopun yli, ja sit jos ei vuoto kunnolla ala, mä ostan digin ja teen sen. Ei jaksa enää arvuutella viivoja o_O
Tsemppiä! Toivottavasti digi antaa rauhaa sentään ja näyttää plussa myös :) ! Muistan kun muut ovat sanoneet että he vain tiesivät, niin olikohan se joka sai minut tekemään sen digin eilen?

Tuntuu siltä että se oli jo kauan sitten. Päivät menevät hitaasti kotona ollessan :S Onneksi on taas työhaastatteluita tulossa. Tuntuu ilkeältä mennä lupaamaan että on paras nainen tehtävään kun jäisi pois ennen ensi kesää jopa. Mutta katsotaan nyt...

Mulla on jatkunut nämä alavatsajomotukset. Välillä keskellä vatsaa välillä sivulla (eiköhän se ole keltarauhanen siellä joka juilii sivulla jos muistan oikein?) Tänään oli mielenkiintoista muutenkin, himokas olin heti aamusta, ja nyt illalla on ollut hirveet mummohiet meneillään! Tälläkin hetkellä juilii tuolla oikealla, samalla puolella juili silloin viikonloppuna!

Vuosin kun teurassika. Täällä tuo 1,7v tytteli kumminkin on. Olin sata että olis mennyt kesken.!

En kyllä tiedä onko tässä tikuttamisessa järkeä kun ei toi viiva tosta oikeen miksikään muutu:cool: vaikka voi hyvinkin ovis olla vielä myöhemmin mutta ärsyttävää kun on noin tumma kokoajan mutta ei vaan kuitenkaan tuu sitä plussa:bored:
Alin nyt tänään illalla tehty.

Liitteet

• IMG_20190808_195949.jpg
    IMG_20190808_195949.jpg
    44.8 KB · Katsottu: 116
En kyllä tiedä onko tässä tikuttamisessa järkeä kun ei toi viiva tosta oikeen miksikään muutu:cool: vaikka voi hyvinkin ovis olla vielä myöhemmin mutta ärsyttävää kun on noin tumma kokoajan mutta ei vaan kuitenkaan tuu sitä plussa:bored:
Alin nyt tänään illalla tehty.

Mullakin senkun vaan haaleni taas. Mutta kun joka toinen pv tässä tallettelee, niin pitäis :sign19 olla asemissa;) vähän epäilyttää tuleeko ovuloimaton kierto. Ei oo oikeen ovisoireitakaan.

Pitäiskö sittenkin tilata ovistikkuja? Näkis ainakin tunnenko oikein ovulaationi :rolleyes: Enpä muuten ole koskaan ovistestiä tehnyt.

Takaisin