Raskaaksi 2019

Niinhän se on. Itse olen yrityksen aloittanut vuosia sitten ja nyt vasta vuoden aikana tosiaan plussia tullut mikä pistää sen pään siihen kuntoon ettei tästä mitään tuu varsinkin kun ympärillä porukka raskautuu tosta noin vaan. En nyt foorumilaisista puhu. Alkaa tympiin ja varsinkin nyt kun vihdoin ja viimein ovuloin suht säännöllisesti lukuun ottamatta tätä kiertoa joka veti ihan huitsinkeikkaa niin on sit kielto kunnes gynellä käyty. Ei kauheasti ilahduta. No, kaipa se sen jälkeen sais taas yrittää ja kuumeilla. Ikävä kun nollaa ton ajan km niin nyt periaatteessa en saa julkiselta apuja mut yksityinen toimii. Sinne meenkin jos pakastus ja nämä pitää aloittaa ..

Mulla kans lähipiirissä tosi moni kavereista ja isosisko on helposti tullut raskaaksi, onnellinen olen heidän puolesta mutta sit samalla sitä miettiii että mikäs mussa on vikana. Pitäis yrittää vaan olla ressaamatta liikaa..

Valtavasti onnea plussanneille!:Heartred
Täällä ei raskaustuntemuksia, menkkamaista vihlontaa on ollut jo viikonlopusta lähtien joten kai ne pian alkaa. Nyt kp31. Jotenkin ärsyttää tämä pitkä kierto, haluaisin vain päästä jo yrittämään... Epäreilua kun toisilla on paljon lyhyempi :hilarious:

Mulla kroppa reistaili ihan täysin ja yhtäkkiä tuli lyhyt kierto sit pidempi ja taas puskista oviksen aikaan kunnon menkat. Noh, nyt menkkojen jälkeen tissit arkana ja varsinkin suihkun jälkeen, janottaa (kuumuus) ja flunssa ollut jo jonkin aikaa. En kyl epäile raskautta mut erikoiset oireet. Yhdistän oviksen tulemiseen Hassua se et mun yöheräily ja unissa kävely taas alkanu ja ihme unii näen . Ihan kuin toistoa alkuvuoden raskaudesta mutta ilman raskautta. Onneks kohta on gyne. Vedin herneen nenään kun tv sarjassa mies kehui vaimoaan ja suutuin kun mies ei kehu minua samalla tavalla. Voi näitä naisen hormoneja. Tuntuu et ihan ylikierroksilla hormonit. Jospa se edellisen kierron kemiallinen sotkee vielä.

Onko muita joilla oviksen lähestyessä on samanlaisia oireita?

Tsempir newmoon, täällä ollaan kun tuut takasin:Heartred mulla on nyt iso luotto, että sun kontrollissa olis kaikki hyvin ja pääsisitte aloittamaan hoidot. Toivon ainakin kovasti kaikkea hyvää teille:happy:

Tiinulta odotellaan huomisen testiä. Toivottavasti tulisi hyviä uutisia.

Isot tsempit ja jaksamiset ihan jokaiselle. Toivotaan, että tämä kaikki odotus ja vastoinkäymiset lopulta palkitaan:)

Mä olin innolla oottanu josko tää olis se the kierto (loma, ei ressiä paljon talmennuksia) ja niitä oireita. ei nippaile, ei juili, ei oo tissit arat, ei oo vatsa normaalia enemmän turvoksissa, ei koloja, ei purista, ei ahista ei mitään, ei mit ei niin mit e mittään... vähä ehkä normaalia enemmän pissalla mutta siinä kaikki.. tänään bpo 8 tai 9 eikö tää ollukkaan se kierto?? Ei viittis vielä tuhlata testiä

Täällä kuumeisesti odotellaan kuukautisia alkavaksi niin saatais käyntiin yk1! Tämä meidän päätös vauvan yrittämisestä tehtiin nimittäin vasta oletetun ovulaation jälkeen vaikka pillerit jätin muista syistä pois jo aiemmin noin kk sitten. Nyt kp30. Toivottavasti kroppa herää pian.... Lämpömittarin ostin ja Natural Cycles appi maksettu,josko näistä ois apua oman luonnollisen kierron opetteluun

Nyt on kyllä taas illasta ollut alaselkä ja - maha niin kipeänä, että oon ihan varma alkavista menkoista. Ehkä tää oli taas joku kiinnittymisyritys. Huomenna sen varmaan viimeistään näkee.

Mä olin innolla oottanu josko tää olis se the kierto (loma, ei ressiä paljon talmennuksia) ja niitä oireita. ei nippaile, ei juili, ei oo tissit arat, ei oo vatsa normaalia enemmän turvoksissa, ei koloja, ei purista, ei ahista ei mitään, ei mit ei niin mit e mittään... vähä ehkä normaalia enemmän pissalla mutta siinä kaikki.. tänään bpo 8 tai 9 eikö tää ollukkaan se kierto?? Ei viittis vielä tuhlata testiä

Sama fiilis täällä. Paitsi mua turvottaa, mutta voi johtua teroluteista tai perus ennen menkkoja.. Mä tuhlaan testin viim pe. Ehkä jo huomenna. Huome dpo10. Tsemppiä :Heartpink

Nyt on kyllä taas illasta ollut alaselkä ja - maha niin kipeänä, että oon ihan varma alkavista menkoista. Ehkä tää oli taas joku kiinnittymisyritys. Huomenna sen varmaan viimeistään näkee.
Täällä jännäillään kovasti sun puolesta! ❤️

Saimpahan vihdoin luettua kaikkien jutut, äkkiä kertyy ihan sivutolkulla luettavaa :)

Täällä ois kp14 ja aamutallettelut check :p
Ovis odotettavissa kp17 maissa. Testit alotin eilen ja selkeitä negoja.
Eilen tultiin mökiltä ja tänään takas, kunhan pyykit on kuivia ja pakkailtu taas :)

Mites aamun testailijat?

Täällä ovistesti edelleen nega, jopa haaleampi kun alkuviikosta. Kp15. Tiedä sit olisko mennyt, tulossa vai tuleeko tässä kierrossa ollenkaan
.. Aamulla oli huono olo, joku mahapöpö varmaan, kurkkukin kipeä, että olisko tulossa kipeeksikin. Puuh pööh. No talleteltu on ja jatketaan yhä joka toinen pv meiningillä:)

Kävin tunti ennen heräämistä vessassa ja aattelin et en testaa tänään. No sit ku heräsin ni teinki testin puolentoista tunnin pissalla. Eka luulin nähneeni viivanpaikan ainakin mut loppua kohti eiköhän se nega ollut. Huomenna uusiks pidemmällä pidätyksellä.

Ei olla vieläkään puhuttu hoitoasiaa loppuun asti miehen kanssa. Nyt on itselläkin taas niin seesteinen ja kiireetön olo etten ole ottanut puheeksi. On se jännä miten vahvasti se kp1 vaikuttaa mielialaan.

Sen kyllä tiedän että vuotta en aio odottaa. Olen tässä itsekseni miettinyt marraskuuta, jolloin tulee puoli vuotta yritystä, tai tammikuuta, koska siitä sais sit heti kaikki maksukatot pyörimään. Kattoo ny.

Lapsi palasi maanantaina päikkyyn melkein kahden kuukauden loman jälkeen. On halunnut joka ilta mennä meidän sänkyyn nukkumaan, vaikka onkin jo pitkään nukkunut koko yön omassa huoneessaan. Ei ole siis paljon aktia ollut, mutta eipä tässä mun kierrolla ole vielä mikään kiirekään. Kai tuo lapsikin omaan huoneeseensa palaa kunhan tottuu taas hoidossa käymiseen. Toivottavasti ainakin :D

Mites aamun testailijat?

Täällä ovistesti edelleen nega, jopa haaleampi kun alkuviikosta. Kp15. Tiedä sit olisko mennyt, tulossa vai tuleeko tässä kierrossa ollenkaan
.. Aamulla oli huono olo, joku mahapöpö varmaan, kurkkukin kipeä, että olisko tulossa kipeeksikin. Puuh pööh. No talleteltu on ja jatketaan yhä joka toinen pv meiningillä:)
Negaa näyttää aamun testi ja keskenmenon jälkeen niin tutuksi tullut tiputtelu alkoi eilen illalla. Dpo11 tänään ja eiköhän sieltä oo menkat tulossa. :sour:

Tänään reissun päälle reiluksi viikoksi. Eka pysähdys Tampereen Ratina ja Rammstein. Eiköhän sillä showlla saada ainakin kp1 aikaseks, jos ei muuta. :grin

Kp15 ovistesti samanlainen ku eilen. Vähän on ollu huonovointisuutta eilen illalla ja tänään aamulla muuten ei mitään ihmeellistä. :rolleyes: vielä saa varmaan paripäivää ainakin odotella ovis plussaa.

Sinne lähti ne mun koululaiset:Heartred

Kp1.. Taidan jättää pois oviksen tikuttelut, kun ei siitä nytkään mitään hyötyä ollu vaikka plussasin ja hyödynnettiin. Koitan minimoida kaiken ylimääräsen stressin joten seurailen vähän vähemmän tätä ketjua nyt. Plussatuulia kaikille ja onnittelut plussan jo saaneille:Heartred

Testasitko?:Heartred

Takaisin